4.1 Incidenti
1. Vozač iza udari u vozača ispred -
Kriv je vozač iza.
Izuzetak: Kada do sudara dođe jer prednji vozač napravi čudan potez - neuobičajen za taj dio staze - tada je kriv vozač ispred.
2. Vozači se sudare kada se kreću usporedno jedan pored drugog
Kriv je:
- vozač koji mijenja liniju vožnje tako da udari u drugog vozača
- vozač koji ne ostavi prostora drugom vozaču
3.3 Zatvaranje
Na ravnini je dozvoljeno mijenjati liniju samo jedanput.
Ne smijete mijenjati liniju kada vozite usporedno sa drugim vozačem. Zatvorite na vrijeme ili nemojte zatvarati.
Usporedna vožnja postoji ukoliko su bolidi bili jedan pored drugog najkasnije na početku zone kočenja (isuviše kasno kočenje vozača iza, te njegovo uguravanje sa unutrašnje strane vozača ispred na samom ulasku u krivinu smatra se njegovom greškom). O tome da li je kočenje isuviše kasno ili ne, određuje komisija sudaca nakon pregledanja replaya vozača čija se vožnja analizira.
Kada idu zajedno u zavoj, oba vozača moraju ostaviti mjesta drugom vozaču za njegov bolid, lag i mogučnost pogreške. To znači da svaki vozač mora ostaviti drugom vozaču dovoljno mjesta, odnosno ne izguravati, naguravati tj. vozač koji je na vanjskom djelu krivine treba u tjemenu krivine ostaviti prostora do unutrašnjeg djela drugom vozaču, a isto tako i vozač na unutrašnjem djelu krivine mora na ulasku odnosno izlasku iz krivine ostaviti dovoljno prostora vozaču koji je izvana.
...uglavnom, fair play vožnja sa velikom brigom jedna za drugoga....hm, hm....
[uredio žajo - 14. prosinca 2010. u 01:47]