F1 Sportnet Liga (RFT2010)

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.06.2010.
Poruka: 108
14. prosinca 2010. u 00:06
chule je napisao/la:
amone, zlato, nije uopče bitno bili te air prošao u idučem zavoju, poanta je da ti po ovom videu ničim izazvan njega zabijaš u zid.
kad kažeš šta će mi retrovizori, sve si reko. evo baš zbog ovakvih situacija. mogu se okladit da si ga vidio lijevo od sebe kako te pretiče i da si cimnuo u lijevo da ga zatvoriš i napravio kaos. da si koristio retroviore vidio bi ga davno prije, znao bi sa koje te strane napada pa bi mogao drukčije reagirat. i meni je najbolja ona kamera iznad bolida koja nema retrovizore, ali je ne koristim jer ne znam šta se iza mene događa.

Vidi cijeli citat

jbg ak sam kriv onda sry jer nije namjerno ...ugl meni je najvise zao zbog prvog restarta kad je sc bio na stazi jer je bilo zanimljivo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.10.2010.
Poruka: 993
14. prosinca 2010. u 00:11
Pa imate za namjestit retrovizore, ja vozim tv cockpit camera, i imam 3 retrovizora, vozim na 1440*900, nije to velik monitor..
allen
allen
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 29.08.2006.
Poruka: 54.922
14. prosinca 2010. u 00:14
ja isto vozim sa tv cockpit kamera na 1680*1050 al nikad nisam vozio sa retovizorima...strasno me ometaju i nemam koncentracije snjima tako da sam opasnije snjima nego bez njih...a i jako sam dobro izvjezbao kontinuirano stiskanje tipke look behind tako da mi to nije nimalom problem nego puno lakse nego sa retrovizorima
https://www.youtube.com/watch?v=fP_nKHDFFbo&t NOVI VIDEO!
chule
chule
Dokazano ovisan
Pristupio: 25.07.2009.
Poruka: 12.909
14. prosinca 2010. u 00:15
aircanada je napisao/la:
Pa imate za namjestit retrovizore, ja vozim tv cockpit camera, i imam 3 retrovizora, vozim na 1440*900, nije to velik monitor..
Vidi cijeli citat


i ja tako vozim, ali ima ona druga identična kamera, iznad glave vozača, samo je malo udaljenija, bolid je malo manji, meni je preglednija staza....ispred....ali iza ne vidim ništa.
ta nema retrovizore, i ne mogu se namjestit nažalost.
[uredio chule - 14. prosinca 2010. u 00:16]
Potpis se prikazuje ispod svake vaše poruke. Ne smije biti dulji od 250 znakova i smije sadržavati samo tekst.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.10.2010.
Poruka: 993
14. prosinca 2010. u 00:16
ako ocete preglediju staz, malo podesite FOV, field  of view..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.06.2010.
Poruka: 108
14. prosinca 2010. u 00:17
ma i da sam imao retrovizore ne vjerujem da bi drugacije zavrsilo jer bi ja branio svoju poziciju iako mi je bila taktika da sam dovezem do cilja sto se vidi kasnije kad u prvom zavoju ostajem bez prednjeg krila i pokusavam doci do boxa al mi motor krepava
[uredio Johnny Blaze - 14. prosinca 2010. u 00:18]
žajo
žajo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 15.08.2007.
Poruka: 2.617
14. prosinca 2010. u 01:46

4.1 Incidenti

1. Vozač iza udari u vozača ispred -

Kriv je vozač iza.

Izuzetak: Kada do sudara dođe jer prednji vozač napravi čudan potez - neuobičajen za taj dio staze - tada je kriv vozač ispred.

2. Vozači se sudare kada se kreću usporedno jedan pored drugog

Kriv je:

- vozač koji mijenja liniju vožnje tako da udari u drugog vozača

- vozač koji ne ostavi prostora drugom vozaču



3.3 Zatvaranje

Na ravnini je dozvoljeno mijenjati liniju samo jedanput.

Ne smijete mijenjati liniju kada vozite usporedno sa drugim vozačem. Zatvorite na vrijeme ili nemojte zatvarati.

Usporedna vožnja postoji ukoliko su bolidi bili jedan pored drugog najkasnije na početku zone kočenja (isuviše kasno kočenje vozača iza, te njegovo uguravanje sa unutrašnje strane vozača ispred na samom ulasku u krivinu smatra se njegovom greškom). O tome da li je kočenje isuviše kasno ili ne, određuje komisija sudaca nakon pregledanja replaya vozača čija se vožnja analizira.

Kada idu zajedno u zavoj, oba vozača moraju ostaviti mjesta drugom vozaču za njegov bolid, lag i mogučnost pogreške. To znači da svaki vozač mora ostaviti drugom vozaču dovoljno mjesta, odnosno ne izguravati, naguravati tj. vozač koji je na vanjskom djelu krivine treba u tjemenu krivine ostaviti prostora do unutrašnjeg djela drugom vozaču, a isto tako i vozač na unutrašnjem djelu krivine mora na ulasku odnosno izlasku iz krivine ostaviti dovoljno prostora vozaču koji je izvana.



...uglavnom, fair play vožnja sa velikom brigom jedna za drugoga....hm, hm....  

[uredio žajo - 14. prosinca 2010. u 01:47]
allen
allen
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 29.08.2006.
Poruka: 54.922
14. prosinca 2010. u 14:50
di ste drajveri
https://www.youtube.com/watch?v=fP_nKHDFFbo&t NOVI VIDEO!
Hugh Jackman
Hugh Jackman
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.09.2009.
Poruka: 2.972
14. prosinca 2010. u 15:11
Koji kaos jučer. Evo ispričat ću iz svog gledišta dakle dobro sam starto no Mo me zatvorio prije prvog zavoja pa nisam mogao proći nakon čega se on zabio u dvojicu naprijed dok sam ja skliznuo te udario u ogradu te poletio na Allena te je bilo još par nevinih žrtvi tu , nakon toga se vraća na onaj prvi zavoj da se okrenem(jer neznam kako se ide u rikverc) te prestižem par njih koji se razbijaju po stazi te doalzim do samog vrha te prestižem skoro sve kad tek vidim da je safety car na stazi (nisam ni znao da to postoji ovdje) dakle tu sam zaslužio čisti DQ jer sam prestizao pod safety carom odlazim par puta u boksa nakon čega mirno se vozim iza par njih te safety cara nakon čega veza puca, a za drugi start sam išao na Wc pa nisam stigo startat pa sam krenuo iz boksa te dobio DQ.
allen
allen
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 29.08.2006.
Poruka: 54.922
14. prosinca 2010. u 15:17
da,vidio sam kad si ko manijak proletio pokraj nas svih a 10 puta je onaj speaker govorio yellow flag
https://www.youtube.com/watch?v=fP_nKHDFFbo&t NOVI VIDEO!