Komentari na tekst: Balakovljev odlazak i Tomečakova tajna

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.08.2011.
Poruka: 1.243
22. ožujka 2012. u 23:22
Ne slažem se sa Pacakom u vezi Tomečaka. Ovaj argument o 100 utakmica je glupost. Zašto?

1. Tomečak nije odigrao 100 utakmica po 90 minuta, nego je tu puno ulazaka sa klupe itd.
2. Gotovo svi treneri zadnjih sezona su forsirali sličan sustav gdje prema njihovim priznanjima nije navodno bilo mjesta za Tomečaka (npr. famozni romb). Često je neki nezadovoljni napadač (Rukavina) igrao nauštrb njega.
3. Imao je podosta ozljeda koje su mu remetile formu.
4. Često se podudaralo da se ozlijedi kad treba dobit priliku i onda je igrao poluspreman.
5. Kad je bio zdrav, vrlo često nije dobivao baš nikakvu priliku.

Treba raščistit neke stvari i analizirati koliko su neki drugi puno slabiji igrači dobivali prilika. Isto tako, kad već pričamo o Tomečaku volio bih čut što Pacak misli, koji igač Dinama je bolji od njega na poziciji desnog krila. Baš me zanima odgovor. Jedan jedini igrač koji ima brzinu, ok centaršut, karakter borca, a oni ga sustavno uništavaju... Ruku na srce, kad bi išli analizirat Dinamovu momčad, došli bi do zaključka da Tomečak spada među onih 7-8 tzv. modernih igrača. Takvi danas igraju vrhunski nogomet. Ne kažem da je Tomečak vrhunski nogometaš, ali činjenica je da ima potencijala, za razliku od dosta igrača Dinama koje već sad možemo otpisat za neke ozbiljnije dosege.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
22. ožujka 2012. u 23:48
samo ću ovo kratko komentirati, tomečak. već sam ranije komentirao njegovu igru i dosta je bilo onih koji se nisu složili, opet se potvrđuje to sve i kod novog trenera. to je igrač odličnih, ili barem dobrih fizičkih predispozicija i agresije, ali kao što je i pacak naveo, sve drugo je ili loše ili osrednje.

pa tako ne možemo tvrditi na osnovu pokazanog da je to igrač koji donosi razliku u igri naprijed jer mu nedostaje i dribling i centaršut, posebno dribling. a sve to je posebno bitno za krilnog igrača. s druge strane u defanzivnom dijelu je još tanji, pa ni kao bek ne prolazi. zato se slažem s packom da bi mu bilo najbolje da ode malo u lokose ili negdje pa da kroz konstantne nastupe eventualno unaperijedi neke segmente. iako, osobno mislim da bez prirodnog talenta za to nikad neće moći toliko napredovati da bude vrhunski, a kamoli za reprezentaciju. 

znam da će biti onih koji se neće složiti, ali to su činjenice i svi treneri su to uočili. e sad, netko će reći da i nisu to neki veliki treneri, za neke je to istina, ali za druge poput vahe i nije, no i sama brojka tih koji ga nisu stavljali valjda ima neku težinu, sigurno veću od običnih navijača koji pogotovo nisu veći stručnjaci.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.01.2011.
Poruka: 1.066
23. ožujka 2012. u 08:02
Express je napisao/la:
Ne slažem se sa Pacakom u vezi Tomečaka. Ovaj argument o 100 utakmica je glupost. Zašto?

1. Tomečak nije odigrao 100 utakmica po 90 minuta, nego je tu puno ulazaka sa klupe itd.
2. Gotovo svi treneri zadnjih sezona su forsirali sličan sustav gdje prema njihovim priznanjima nije navodno bilo mjesta za Tomečaka (npr. famozni romb). Često je neki nezadovoljni napadač (Rukavina) igrao nauštrb njega.
3. Imao je podosta ozljeda koje su mu remetile formu.
4. Često se podudaralo da se ozlijedi kad treba dobit priliku i onda je igrao poluspreman.
5. Kad je bio zdrav, vrlo često nije dobivao baš nikakvu priliku.

Treba raščistit neke stvari i analizirati koliko su neki drugi puno slabiji igrači dobivali prilika. Isto tako, kad već pričamo o Tomečaku volio bih čut što Pacak misli, koji igač Dinama je bolji od njega na poziciji desnog krila. Baš me zanima odgovor. Jedan jedini igrač koji ima brzinu, ok centaršut, karakter borca, a oni ga sustavno uništavaju... Ruku na srce, kad bi išli analizirat Dinamovu momčad, došli bi do zaključka da Tomečak spada među onih 7-8 tzv. modernih igrača. Takvi danas igraju vrhunski nogomet. Ne kažem da je Tomečak vrhunski nogometaš, ali činjenica je da ima potencijala, za razliku od dosta igrača Dinama koje već sad možemo otpisat za neke ozbiljnije dosege.
Vidi cijeli citat


Sve što si napisao je istina, na poziciji desnog krila Dinamo nema boljeg igrača, čak niti približno sličnog igrača Tomečaku. Ove gluposti o tome da nije konstantan isto ne drže vodu, pa teško je biti konstantan kada dobivaš minutažu na kapaljkua a ono što je igrao je bio gotovo uvijek među boljima. Prošlih sezona je u Europi bio možda i najbolji Dinamov igrač, od pobjede u Belgiji do uništavanja Villarreala, čak se scout Villarreala čudio kako takav igrač ne igra u uzvratu. U to vrijeme dogurao do reprezentacije i onda kada su strani klubovi počeli kucati na vrata on preseli na klupu, a onda i tribinu, pa nije moguće da je odjednom zaboravio igrati. Zašto, pa naravno da gazda Mamić ne bi dobio ni lipe jer Tomečak nema menadžera. Čini mi se da se sada ista stvar događa Ibanezu. Nije on igrač svjetske klasae ili nešto slično ali u ovom Dinamu mora imati mjesto u startnoj postavi, a da ni ne govorim koliko je smiješno da čak nije niti na klupi.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 1.071
23. ožujka 2012. u 08:28
To što Dinamovi treneri ne igraju preko bokova nije Tomečakov problem. Volio bih vidjeti Tomečaka u 10ak uzastopnih cijelih utakmica! Objasnite mi samo kakvu tehniku i dribling ima Darijo Srna! Ne napadam Srnu i nemam ništa protiv njega, ali tehnika, dribling...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.08.2011.
Poruka: 1.243
23. ožujka 2012. u 11:53
mccmxi je napisao/la:
To što Dinamovi treneri ne igraju preko bokova nije Tomečakov problem. Volio bih vidjeti Tomečaka u 10ak uzastopnih cijelih utakmica! Objasnite mi samo kakvu tehniku i dribling ima Darijo Srna! Ne napadam Srnu i nemam ništa protiv njega, ali tehnika, dribling...
Vidi cijeli citat


Svaka čast! Upravo sam se Srne sjetio kao prvog primjera. Čovjek je doslovno napravio karijeru najviše razine, a nije dribler. Istina, nisu baš za usporedbu jer Srna je puno puno bolji branič.

Možda malo bolji primjer je po meni Lennon. Taj čovjek nema dribling (prolazi igrača promjenom smjera). Izgradio je poprilično solidnu karijeru na brzini i promjeni smjera. Čak nema ni kvalitetan centaršut na drugu stativu, nego uglavnom niske centaršute na prvu ili u sredinu. Tvrdim da se od Tomečaka može istesati takav krilni igrač koji će brzim trkom probijati bok i centrirati. Ne mora on ništa drugo i bit će koristan. U suradnji sa brzim bekom može radit čuda prema naprijed.

lokalni primjer: Mihael MIKIĆ. On nije bolji igrač od Tomečaka, a mogao je bit i te kako koristan! Isti igrač. Brz, prodoran, centaršut čak slabiji od Tomečaka i KARAKTER. Karakter je jedna od najmanje spominjanih osobina kod naših "stručnjaka" koji vode Dinamo. Koliko puta je Tomečak ušao u igru i pokazao golemu želju i borbu? Gotovo svaki put kad sam ga vidio! Da Badelj ima karakter Tomečaka, bio bi puno bolji igrač.

Ove priče da Tomečaka treba odbacit jer nema dribling su jako upitne. Zašto? Da on ima uz brzinu i promjenu smjera (za što se svi slažemo) i dribling bio bi već u reprezentaciji, a vjerojatno izvan Dinama. Budimo realni. Pogledajte neke tipične utakmice premiershipa, bundeslige ili serie a... Koliko ekipa uopće ima brzo desno krilo koje je odličan dribler? Npr. onaj Maggio iz Napolija je izrazito brz desni bočni/krilo sa solidnim centaršutem i dobar u oduzimanju lopte. Njegova kvaliteta je trčanje i samo trčanje + centaršut, budimo realni! (ovo je primjer igrača više klase na toj poziciji!) Ja bi volio vidjet hrvatsku momčad čija krila se baziraju na tome. Imamo mi već previše driblera, fantazista i sl. modernih igrača koji "ubrzavaju" igru.
[uredio Express - 23. ožujka 2012. u 11:57]
Torca-Dubrava
Torca-Dubrava
Potencijal za velika djela
Pristupio: 08.07.2011.
Poruka: 1.867
25. ožujka 2012. u 20:25
tomečak mora igrati ....nemamo boljeg poslije Srne u HNL
  • Najnovije
  • Najčitanije