Komentari na tekst: Bilić na rubu

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2010.
Poruka: 507
08. listopada 2011. u 17:52
Ova packova konstantna demagogija i umanjivanje vrijednosti ove repke mi ide vec polagano na jetra i moram reci da je i totalno glupa. Nabrajanje klubova u kojem igraju nasi igraci s ciljem da ispadnemo losi i osrednji nema nikakve koristi. Pa da su grci to stalno govorili kako bi ikad osvojili europsko prvenstvo!?

Mi mozda nemamo nijednog igraca koji igra u Barceloni i Realu, i mozda nemamo igrace kakve imaju Spanjolska, Engleska, Njemacka ili Nizozemska, ali mi dolazimo iz prvog bubnja zdrijeba, i imamo medu 10 najboljih momcadi u ovim kvalifikacijama htjeli mi to priznati ili ne. Osrednjima nas cini jedino los izbornik a ne to sto nam golman brani u Rostovu. Pa igra eto'o u Anziju pa bi ga htjeli imati svi u svojoj momcadi.

Sto se Bilica tice mislim da nije zasluzio ostati. Ja sam isto zeznuo na jednom poslu pa su mi rekli da vise ne trebam dolazit. Bilic je zeznuo( da ne kazem zajebo) zadnje 3 godine utakmica, promijenio 10 formacija a igraci su igrali sve i svasta a nisu odigrali nista. Bilo je tu previse pogresaka (koje samo bivaju sve gore) da bi se to jos uvijek toleriralo. A zasto?

Da bi Bilic ostao kroz cijeli mandat? Zar je to cilj? Da iskazemo podrsku treneru koji to svojim rezultatima, izjavama i pristupom vec 3 godine ne zasluzuje, a samo da bi mi (mislim na savez) bili dosljedni. Ma nemojte. Cilj ove reprezentacije je da se plasira na Euro i da tamo i odigra nesto vise od ovog trenutacnog jada, a ne da savez ostane dosljedan svojoj odluci. Crnogorci se nisu libili sprasiti Kranjcara usred kvalifikacija zasto bi mi. Real je Capella dvaput! potjerao nakon sto je osvojio naslov prvaka zbog lose igre. Pa zasto mi ne bi Bilica. Mislim da bi nam to donijelo puno vise koristi nego stete.

Novi izbornik bi donio pozitivan sok medu igrace, medu naciju, medu atmosferu oko reprezentacije. Gore od ovoga ne moze biti. Ja stvarno mislim da ne moze. Jer ova utakmica protiv grcke je samo jedna u nizu u kojima nismo stvorili niti jednu sansu. Kad bi Bilic ostao mislim da se ne bi ( i necemo) plasirati na Euro. I onda bi Bilic otisao iovako i onako. I sta onda mi navijaci, svi hrvati, i reprezentacija imamo od toga? Samo recenicu ''jesmo vam rekli''.

Dajmo sansu nekom drugom, Bilic ju nije zasluzio!!!
[uredio gospodin finoća - 08. listopada 2011. u 17:54]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2011.
Poruka: 408
08. listopada 2011. u 17:54
kakva je situacija u grčkoj ne bih se iznenadio da su se i igrači i cijeli stručni stožer bojali kako će izvući živu glavu u slučaju pobjede...grčka nacija je u stanju rasula i ovo im je došlo kao moralni poticaj u stanju bijede...policija i organizacija utakmice bili su katastrofalni...ono što su bbb-i napravili kada je paok bio gost u zagrebu također je imalo utjecaja na "gostoljubivost"...
[uredio malzvolej - 08. listopada 2011. u 17:57]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.08.2010.
Poruka: 376
08. listopada 2011. u 18:04
Ovo su najbolji igrači koje imamo. I koji sigurno mogu igrati bolje od "onog" jučer. Za to treba odgovarati stručni stožer u potpunosti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.05.2011.
Poruka: 243
08. listopada 2011. u 18:17
redscro je napisao/la:
Recoba je napisao/la:

Pljuvanje Štimca drži vodu u nekim drugim ulogama, u kontekstu trenera Zagreba sigurno ne. Kad ćemo već o njemu, ko može argumentirano reć da bi on bio lošiji od Bilića? Nitko, jer ne znamo kakav bi bio izbornik, kao što nismo znali ni kakav će Bilić bit kad je uzeo reprezentaciju!

 

Vidi cijeli citat

Tko može argumentirano reći da ja, ti, Mirko ili Slavko ne bi bili bolji treneri od Bilića? Čovjek kojemu je propala kladionica može biti samo nesposoban ili lopov, nijedno od toga nije poželjna osobina. Da, nema to direktne veze s nogometom, možda ima projekt Lige 16 koji se pokazao kao ogroman promašaj!? Kažeš ni to nema veze s trenerskim poslom, a ok, u pravu si, idemo ga onda isprobati, ako ne bude dobar, ostalo nam je samo još 4.999.999 Hrvata, valjda će neki biti dobar.


Vidi cijeli citat

Bilo ko od tih 4.999.999 može argumentirano reć da bi  ja, Mirko i Slavko bili lošiji od njih jer ni ja, ni Mirko, ni Slavko nismo nikad bili bliže terenu od 10-og reda tribine, a ako ti jesi, onda eto imaš neke argumente
Nisan reka da Štimac treba preuzet reprezentaciju, nego mi ide na živce šta se čovika pljuje i di triba i di ne triba samo da se popuni tekst ili komentar!
Šta smo drugo napravili sa Bilićon, nego ga isprobali i ispa je dobar jedno vrime isto ka šta ćemo isprobat i sljedećeg izbornika, osim ako to ne bude Cico.

p.s.
Jeste to vi prof. Ivanković? Pomalo, doć ćete i Vi na red

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.07.2011.
Poruka: 299
08. listopada 2011. u 18:23
Pacak,cijenim te kao novinara jer si daleko najobjektivniji od svih u sportsko-medijskom prostoru...Ali mi nije jasna zaključak da bi se HNS trebapo dokraja kockati sa bilićem,i onda ako ne prođu,da bi trebali dati ostavke?Pa što nije logika stvari da onda smijene bilića,koji se komprimitirao do te mjere da je ljudima,doslovno,mučno ga gledati dok daje izjave,i dovedu neko nepotrošeno ime,koje će novim pristupom i metodama ddonijeti kratkotrajno rezultat... I
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.05.2010.
Poruka: 416
08. listopada 2011. u 18:24
Pacak, molim te. I ti si počeo taktizirati. Stalno nekakv stav smrivanja imaš. osluhneš bilo i onda ser ser ser----eš. BILIĆ JE VEĆ DOBIO DRUGU PRILIKU, nakon neuspjeha u kvalifikacijama za JUŽNU AFRIKU. On je neznalica, pojma nema i sad se to jasno vidi jer ga je i sreća napustila. Nakon repke vodit će samo RH prvoligaše (možda).
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.05.2010.
Poruka: 416
08. listopada 2011. u 18:25
preveliki manjak samokritike!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.08.2009.
Poruka: 154
08. listopada 2011. u 18:25
dobar tekst, slazem se da Bilica ne terba mijenjati jer iustinu u hrvatskoj nema trenera za to mjesto osim na jeziku. Nije sramota izgubiti , ali je sramota izgubiti na takav nacin i u ovoj situaciji .
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.07.2011.
Poruka: 16
08. listopada 2011. u 18:26
Pacak sve potpisujem, posebno za kovačevića koji govori da je htv sportski program najbolji, a cijela nacija vidi upravo suprotno. Za Štimca isto sve potpisujem (šta je on pridonio da bi sad imao muda kritizirati ( pa nek već na HTV ak su toliko sposobni nađu konačno nekog stručnog sukomentatora ako već komentatora nemaju), kao i za Zajeca koji ima strašne rezultate iza sebe. Još bi trebalo dodati i Sušeca u tu trakavicu. A Bilću je velika greška što nakon utakmice sa Turskom nije otišao za milijune u neki engleski klub, nego je ostao za sitniš u hrvatskom nogometu, a sada ga svi blate. Igrači koji previše zarađuju i kojima ove utakmice dođu kao muka (čast izuzecima) su daleko odgovorniji od Bilića. Idemo dalje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.07.2011.
Poruka: 299
08. listopada 2011. u 18:26
i doslovno si se pogubio u zadnjem dijelu članka...Kakve su to uspredbe s ratom?Bpože moj,pa što je tu krivo ako je cijela država izgubila povjerenje u Bilića i gdje je pogreška ako ljdui smatraju da je SRAMOTA ŠTO SE NISMO PLASIRALI KAO PRVI U NAJSLABIJOJ SKUPINI,i da je sramota što nismo u zadnjih 6 utakmica u gostima postigli gol,izuezv malte.... ljudi nemogu navijati za ovakvu reprezentaciju,koju vodi ovakav čovjek bez grama morala,poštenja i pdgovornosti da ode više...zar je to toliko teško za shvatiti?nema tu nikakvog jala ili sličnih gluposti...bilić ne valja i tu je kraj priči...
  • Najnovije
  • Najčitanije