Komentari na tekst: Bilo je to vrijeme kad su košarkaški bogovi hodali zemljom. Američki, ali i hrvatski

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.07.2012.
Poruka: 844
08. kolovoza 2012. u 15:13
@Angelus

Stockton je tada tek dolazio,bio je mlad i nedokazan igrač..Danas je za mene najbolji play kojeg sam gledao u životu i ža mi je šta nije uspia osvojit naslov jer ga je zaslužia,a dvojac Malone-Stockton je vjerojatno najbolji dvojac u povijesti košarke koji nije osvojia ništa
pikepiletina
pikepiletina
Mali dioničar
Pristupio: 06.08.2011.
Poruka: 9.828
08. kolovoza 2012. u 15:21
mit0 je napisao/la:
juga se raspala 90-e i šta je više spominjete. hipotetske idiotarije tko bi igrao kako su totalno bez veze. ko kaže da se ne bi divac i dražen posvadili na OI i da ne bi ni u polufinale ušli. svaka momčad ima svoju kemiju i nikakve hipoteze tko bi kako s kim bolje igrao ne prolaze. zato izbornici znaju tko im treba za momčad, a tko remeti mir.

današnjim amerima bi zbilja bilo lakše da igraju sa 3 igrača plus 2 ženske reprezentativke koje će im dodavati loptu nego ovako kad bi svi htjeli šutnuti bar 10-15 lopti. zato je laetner nosio vodu dream teamu, a kasnije postao dobar igrač.
Vidi cijeli citat


baš mi je žao šta Banić remeti mir hrvatskim izbornicima. a izgleda onako stabilan i miran tip...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2010.
Poruka: 12
08. kolovoza 2012. u 15:34
Chris Mullin rules
The Phantom
The Phantom
Moderator
Pristupio: 19.09.2010.
Poruka: 41.598
08. kolovoza 2012. u 15:40
John Stockton - možda i najbolji asistent svih vremena.
Ne slažem se sa ovom tvrdnjom. Stockton JEST najbolji asistent svih vremena.
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2011.
Poruka: 144
09. kolovoza 2012. u 09:49
james911 je napisao/la:
@Angelus

Stockton je tada tek dolazio,bio je mlad i nedokazan igrač..Danas je za mene najbolji play kojeg sam gledao u životu i ža mi je šta nije uspia osvojit naslov jer ga je zaslužia,a dvojac Malone-Stockton je vjerojatno najbolji dvojac u povijesti košarke koji nije osvojia ništa
Vidi cijeli citat


Isuse Bože... Pa Stockton je tad ima 3 banke! Mlad i nedokazan igrač!?!?! Stvarno svatko piše ovdje
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 107
09. kolovoza 2012. u 10:02
pikepiletina je napisao/la:
mit0 je napisao/la:
juga se raspala 90-e i šta je više spominjete. hipotetske idiotarije tko bi igrao kako su totalno bez veze. ko kaže da se ne bi divac i dražen posvadili na OI i da ne bi ni u polufinale ušli. svaka momčad ima svoju kemiju i nikakve hipoteze tko bi kako s kim bolje igrao ne prolaze. zato izbornici znaju tko im treba za momčad, a tko remeti mir.

današnjim amerima bi zbilja bilo lakše da igraju sa 3 igrača plus 2 ženske reprezentativke koje će im dodavati loptu nego ovako kad bi svi htjeli šutnuti bar 10-15 lopti. zato je laetner nosio vodu dream teamu, a kasnije postao dobar igrač.
Vidi cijeli citat


baš mi je žao šta Banić remeti mir hrvatskim izbornicima. a izgleda onako stabilan i miran tip...
Vidi cijeli citat


čuj ne znam za Banića, ali vjerujem da postoji dobar razlog za njegovo nepozivanje. Uvijek je bilo dobrih klupskih igrača koji se nisu uklapali u neku repku.

pogledaj rukometaše. zar nema među ostalim hrvatskim rukometašima koji nisu na OI još izvrsnih? ima i te kako, da ne nabrajam, koji su statistički i klupski puno bolji od nekih na klupi olimpijaca.

manimo se tko je izbornik i zašto, ali za repku se igra iz nekih drugih motiva. Možda Banić (ja to ne znam niti tvrdim) ne podnosi da igraju "lošiji" od njega pa stalno gunđa na klupi...

inače ja bi njega uvijek imao u momčadi...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.07.2009.
Poruka: 443
09. kolovoza 2012. u 14:05
inače, Juriš svaka čast na podsjetniku na Legende
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.05.2012.
Poruka: 241
13. kolovoza 2012. u 08:45
Imali smo tada strašnu generaciju koja je dominirala bez ijednog playa !
Skarambež
Skarambež
Željan dokazivanja
Pristupio: 07.08.2011.
Poruka: 300
24. kolovoza 2012. u 04:10
Volim Jurišićeve tekstove. Iskreno cijenim što je napisao.

No imam jednu zamolbu za cijenjenog novinara Bernarda Jurišića: ne oslovljavajte Samarancha "velikim čovjekom". Niti Stankovića. Nisu to
zaslužili. Nisu oni nikakvi prijatelji hrvatske košarke, a još manje Hrvatske.

"no veliki Juan Antonio Sammaranch i tadašnji prvi čovjek Fibe Bora Stanković nisu željeli da olimpijski košarkaški turnir protekne bez barem dijela onog najboljeg što europska košarka ima"

Bernarde, ne slažem se s tobom po ovom pitanju.

Samaranch nije uopće veliki čovjek. Da je veliki, pobrinio bi se da olimpijski turnir bude jak u svim momčadskim športovima.

A ne da je dopustio da jedna Hrvatska bude talac velikosrba.  
Samaranch je dopustio da jedna napadnuta zemlja (konferencija o Jugoslaviji iz rujna 1991. je jasno  rekla da je Hrvatska napadnuta a da su Srbija i Crna Gora agresori!)
bude talac jednog agresora (Srbije i Crne Gore) koji je okupirao velik dio te zemlje i namjeravao sve okupirati, koji je blatio po svijetu napadnutu Hrvatsku.... i t.d.

Tako se Hrvatskoj nije omogućilo sudjelovanje na olimpijskom turniru u ženskoj košarci, muškom vaterpolu, muškom i ženskom rukometu.
Jer kao, "Hrvatska je kasno priznata", "kvalifikacije su već bile gotove".

Tu nigdje nije bilo "velikog" Samarancha!!!!!

No zato je "veliki" Samaranch omogućio agresorskoj državi Srbiji i Crnoj Gori
(koja su bile pod međunarodnim sankcijama zbog te agresije)
sudjelovati na Olimpijskim igrama 1996. u Atlanti!!!!

Stanković i Samaranch su omogućili jednom agresoru koji je još te 1995. počinio pokolje u Srebrenici sudjelovati na europskom košarkaškom prvenstvu!
Mimo svega su organizirali dodatne kvalifikacije da bi Miloševićevoj Srbiji omogućili ulazak na turnir,
i to nakon što je kvalifikacijski ciklus bio gotov!!!!

I onda je tako omogućio promociju jednog zločinačkog režima!!!!

A to isto nisu znali napraviti za Hrvatsku 1992. za OI!!!!!

Znate li da je BiH (svaka im čast, pokazali su da imaju kralježnicu) odbila igrati utakmicu protiv SiCG u tim kvalifikacijama?

Dragi moji suforumci i dragi moj Bernarde, ne zavaravajte se tom pričom o košarci.
Nisu oni to učinili radi nas.
Nego da bi im turnir imao ravnopravne protivnike Amerikancima, koji nisu htjeli doći igrati na neki bezvezni turnir protiv bezveznih reprezentacijica.
Nisu skupili sastav osiguran na milijardu da bi igrali protiv nekih nadobudnih sastavića.
Radilo se o tome da su Ameri htjeli potući protivnika za kojeg su im govorili da im se može suprotstaviti.
[uredio Skarambež - 24. kolovoza 2012. u 04:12]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.12.2010.
Poruka: 250
04. rujna 2012. u 12:00
KIKINHO77 je napisao/la:
Odličan članak!! jedina opaska koju je spomenuo Fantom jest da je Stockton 1 asistent po broju asistencija u povijesti -15,806 ukupno i prosjeku od 10,5 asista po tekmi ponajviše zahvaljujuci 598 utakmica više odigranih od Magica. No MAGIC je na prvom mjestu po prosjeku od 11.2 po tekmi. Da nije bilo side MAGIC bi pretekao Kidda i bio bi sigurno drugi na vječnoj listi. Što se tiče ukupnih karakteristika Magic je najveći all -arround igrač svih vremena uz KUKOČA. i onda mi golobradi idolopoklonici govore da će kobe imatii spomenik u LA prije jednog Magica (malo nikad) koji je uz Birda ,Jordana i Dražena najviše doprinio da današnji košarkaši zarađuju svote koje su daleko iznad njihovih vrijednosti.
Vidi cijeli citat


baš je pravi vic da je Stockton bio mlad i nedokazan igrač.. hehehe.. o čemu on to, kad je bio u naponu snage..
vezano Magica, ista on je jedan od najboljih all arround, ali najbolji svih vremena je Big O, legenda Oscar Robertson.
samo je košarka marketinški i prijenosima bila bolje pokrivena u godinama kad je Magic dominirao... Oscar je kralj.. Pogledaj snimke... :))
  • Najnovije
  • Najčitanije