Komentari na tekst: Brbić: "Nije trebalo ove suce delegirati za naš susret s Lokomotivom, Mariću neće biti lako"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.07.2013.
Poruka: 291
23. listopada 2013. u 21:26
@shimano
Hajdukovi funkcioneri se premalo zale s obziron na stanje u HNL-u. Sican se doba Croatie i Canjuge koje je u masu stvari kamilica za sadasnje vrime, a i onda su nas masakrirali doduse uz pomoc domacih izdajnika(Vidosevic, Rozic, Grgic, maFio..). Kad ti sviraju penale na 18 metara-Rijeka, ponistavaju golove zbog nepostojeceg zaledja-Split, primas gol u nadoknadi iz zaledja- Osjek, masakriraju ti momcad nekaznjeno-Inter, daju golove posli faula u napadu-Benko popizdis jer to nije slucajno. Brbic ne skriva svoju nesposobnost nego ukazuje na sposobnost sudacke organizacije da klepne Hajduk cin se priblizi Gazdinu klubu. To da se hajdukovac i dinamovac nemogu slozit nisi u pravu jer iman par prijatelja dinamovaca kojima se sve ovo takodjer gadi. Gadi in se nepostenje i neregularna liga(Lokomotiva i sudjenje), gadi in se Mamic koji je uzurpira njihov voljeni klub i HNS. I oni bi tili imat demokratski izabranu skupstinu, doc na stadion bez sjevernokorejske represije radovat se i tugovat sa svojin klubon.
Sta se tice opaske o kuci i lopovu nisi u pravu. Jer i policija je zakljucila da su navijaci Rijeke prvi poceli s kamenovanjen a Torcida uzvratila bakljama, sta ih nikako ne opravdava. medjutim bar se nisu sakrili medju zene, dicu i ostalu nejac. Prije ce bit da si ti dosa nekome u posjetu i on ti nakon po ure opali plesku, a ti njega onda slozis sakon u glavu, jebi ga tu su mu zena i dite, ko je krivlji ti sta se branis ili on sta se sakriva iza zene i diteta!
The Phantom
The Phantom
Moderator
Pristupio: 19.09.2010.
Poruka: 41.621
23. listopada 2013. u 22:39
shimano9 je napisao/la:
Strider71 je napisao/la:
@shimano9
 
Vidi cijeli citat


 zamisli si da ti ostaviš kuću otključanu, slučajno ili kako god već, i dođe ti netko i odnese sve iz kuće, da li bi onda tebe krivili ili tog lopova? da i ja tebi malo boldam 

Vidi cijeli citat


Pa lopova,naravno, jer je počinija kazneno djelo!!

To je isto ka da siluješ žensku i onda kažeš: Nisan ja kriv,pa pogledajte te guzice!!
I onda nisi ti kriv nego ženska.
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.
monadiFiume
monadiFiume
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.09.2013.
Poruka: 332
23. listopada 2013. u 22:51
kompleksi 1950...FOF
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
23. listopada 2013. u 23:00
kao što rekoh, izabrati marića baš za ovu utakmicu je suludo, ali ako hajduk pobjedi sve će biti ok tako da treba pričekati da vidimo kako će to sve skupa završiti. što se tiče suđenja općenito hajduk sad ima dobro i to je i sam brbić morao priznati. jer kao što uvijek govorim, ako hoćeš da te se shvati ozbiljno, onda moraš kritizirati i kad ti se pokloni a ne samo uzme.

a svjedočili smo da je hajduk znao i dobiti koji bod zbog sudačkih grešaka i čak protiv dinama imati bolje suđenje ponekad, treba samo objektivno gledati a ne brojati samo minuse. naši suci su uglavnom loši, ali i oni bolji pa čak i najbolji europski katkad gadno pogriješe. nažalost znamo da su suci i kupovani pa je to onda stigma i za one koji samo nevino griješe. to odmah odgovoram i @kairosu koji spominje samo ono gdje je hajduk možda oštečen a ne gdje je dobio.

evo recimo par činjenica: da li je maleš dokazao da je hajduk kupovao utakmice kad je raskrinkao sudačku vrhušku? da! to je činjenica i od nje se ne može pobječi koliko god voliš svoj klub. dakle sad, koje su to utakmice u kojima je hajduk bio privilegiran a drugi oštečeni? zašto se to ne spominje? mislim, treba biti pošten. nikad neču tvrditi da mamić nije isto radio, jebiga, bilo bi čudno da nije jer kako @strider kaže ulog je prevelik. no dinamo je to zadnjih godina manje morao jer je igrački jači, a hajduk se srozao zbog onih nabrojanih hajdukovih lopova na čelu kluba, tu mamić nije morao pomagati već ih samo pustiti da grabe. 

zbog svega toga hajduk će i ove sezone posustai u drugom dijelu. neće tu trebati pomoć mamića jer hajduk će sam sebe srizati nakon što proda par igrača, ključnih, a dinamo će se pojačati. to je i sam tudor rekao svjestan realnosti tako da je to onda i potvrda te istine. a tudor je zapravo najača karika u hajduku i on je očito talentiran trener. dinamo je imao nesreću, ili bolje reči maića, koji nije htio imati pravog trenera pa je zato prošao kako je. možda mu je važnije bilo oprati lovu preko kljune nego igrati ozbiljan nogomet, ali mislim da se preračunao jer je popušio LP.

i za kraj navijanje. nema opravdanja za ponašanje idiota. ne vidim ćemu braniti takve uopće? ako je i istina da su ih isti takvi kreteni s druge strane napali ranije, onda se to moglo učiniti poslije ili u uzvratu a ne prema nejakima i nedužnima. kakvo je to kairosovo objašnjenje da ako te netko lupi šamarom ti ćeš mu istuči ženu i djete, pa gdje je tu pamet? ako si bolji od takvog koji to radi i ako ne želiš biti u istoj gajbi, onda ćeš ga sačekati ako se već želiš osvetiti, jer on je kriv a ne žena i djete, suludo!

no uporno tvrdim da su te navijačke skupine obična banda koja nema veze s nogometom. bolest modernog doba koje je kulminiralo 80-ih. istina da je torcida starija od toga, ali to nije ista skupina tad i sad. mislim da si osnivači sigurno nisu zamislili neke stvari koji ovi danas rade. no navijanje je postojalo i puno prije skupina. nogomet se igra već jako dugo i uvijek je netko navijao a nije imao neku pod skupinu za to pa da ona bude ispred. koliko je to sve paradoksno govori i činjenica da sad kao surađuju a do jučer su se klali, samo zato što im je netko zabranio da dolaze raditi sranja, a ako bi im se to opet pustilo, da li bi onda nastavili biti ovako dobri i solidarni ili bi opet bilo jebanja majki? zar trebam odgovoriti uopće?

nema maženja po guzici i onda očekivati da se stvari poprave i promjene, treba biti strog i ustrajan. englezi su uspjeli pa možemo i mi, a ako se i dogodi poslije neko sranje kao što se zna i kod njih, nije problem jer su kazne drastične i ti koji su to uradili neće biti u prilici da to ponove, kod nas to nije slučaj i isti kreteni se ponavljaju. i onda se čudimo kad uefa ima dvostruke kriterije. kud smo mali i nevažni za njih, kud smo budaletine.

[uredio shimano9 - 23. listopada 2013. u 23:15]
xavice
xavice
Mali dioničar
Pristupio: 24.07.2011.
Poruka: 6.057
23. listopada 2013. u 23:31
El capitan je napisao/la:
P.S. Mislim da bi klubovi trebali odgovarati za postupke svojih navijača, ali da se svaki klub treba deklarirati da li stoji iza svoje navijačke skupine ili ne, jer ovo više nema smisla. Boysi na sve načine pokušavaju osakatiti Dinamo a onda se još klub kažnjava zbog toga (ne kažem da je Mamić svetac i da se ne mora boriti protiv njega, ali sredstva su degutantna i svi koji to rade a kunu se u ljubav za klub su govna). S druge strane, Hajduk ne da podupire Torcidu nego je se i boji (ma boji ih se i gradonačalnik!) a ekipa šodra klubu kaznu za kaznom. Sa zakonom gdje se svaki klub odrekne akcija 'svojih' navijačkih skupina bi stavili stvari u ruke MUP-a (ako je organizator osigurao dostatno osiguranje utakmice- ako ne, jbg, plaćaš kaznu buraz), a zna se kako se treba postupati sa divljacima: suzavac, pendrek i marica. Ovakva situacija odgovara samo ljudima koji su mentalno u srednjem vijeku. Nije tema posta ali kako je Strider spomenuo navijanje sam odlučio iznijeti svoje mišljenje.

Dosta tog navijačkog primitivizma pod parolom borbe protiv Mamića!
Vidi cijeli citat


Hahaha kakva si ti parodija. Koja je to zakonska kategorija da klub stane ili ne stane iza navijača, o čemu ti trkeljaš? Pa nego tko će procesuirati izgrednike nego MUP, idiote? Da ne bi možda nogometni klubovi trebali suditi navijačima? 

Jednom Mamićev posilni, uvijek Mamićev posilni. Koji ga je, bajdvej, uspio izbaciti iz Europe. Tupsone. BBB su mogli Dinamo  izbaciti iz Europe do sada jedno 10 puta, zadnji put u Beču.

Jedini koji ima moralne i mentalne atavizme srednjeg vijeka si ti. Prozivati skupinu ljudi koji su opet jedini podmetnuli svoja leđa u ovom učmalom društvu može samo posebna versta debelokožaca i konformista.


http://generalposlijebitke.blogspot.com/ Ω
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.544
24. listopada 2013. u 00:31
Strider71 je napisao/la:
@El capitan, @shimano9

Jednostavno, nije se tribalo delegirat Fegeša, a ni Marića. Pa zar nemamo sudaca?
Mala digresija, na zadnjem splitskom derbiju stavili su Frana Jovića. Čovik je upropastio utakmicu. Međusobni susret prije toga je sudio Gabrilo. Ne zato što je Hajduk dobio u prvom susretu, nego odavno, stvarno odavno, nisan vidija boljeg suca. Čovik je pušta kontakt igru, onakvu kakvu gledamo u Premiershipu i Bundesligi. I kunemo se kako je to pravo suđenje i pravi balun jer ovo ipak nije balet. Onda pošalju Jovića koji isicka igru sviranjem nepostojećih ("baletnih") prekršaja! I uništi derbi!!! U prvom je bilo igre, Hajduk je srićom (i nespretnošću Glumca u 2 navrata, autogol i penal) dobio utakmicu. Treći gol je bio rutina, već 0:2. Di je bio Gabrilo 05.10.2013.? I onda se žalimo kako u svakoj utakmici ima 40+ prekršaja. Naravno, kad sviraju pi*kice koje misle da je u pitanju liga pionira! Sinoć Bebek sudi Celtic - Ajax, 15:3 u prekršajima?! A žuti i crveni Celticu, i 2 žuta Ajaxu?! Da je ovo bila utakmica HNL-a, Bebek bi, kad je već podilija 3 žuta i crveni, ima omjer dosuđenih prekršaja barem 35:15!
Imamo par dobrih sudaca (ok, ne može ovu utakmicu sudit splitski sudac), ali Bruno Marić nije jedan od njih!

Ma i meni je pun k*rac (da prostiš) i kukanja Hajdukovih predsjednika, i mojih Torcidaša - koji oće Platiniju dokazat i pokazat...- a d(p)okazat će mu k*rac! Papan nas ne šljivi ni dva posto, i za nas ne vride ista pravila ka za druge. UEFA prodaje mobitele s Keltskim križem, a kažnjava Rijeku radi istog! Ma dajte ljudi! Torcidaši (ne mislim na mulariju koja ne razumi 99%) žele istirat pravdu... ali ovim putem, neće ići. Prijatelju san reka da ću mu "... sve po spisku" kad Hajduk bude kažnjen utakmicom bez publike i ja ne budem radi njihovih pizdarija moga na utakmicu. Da se razumimo, smatram da paljenje bengalki predstavlja dekor! Protiv bacanja isti sam definitivno. Kao i protiv hukanja. I onda se okrenem i pogledam lika koji je bacija baklju ili onog koji je huka... i shvatim da lik ima IQ kao i broj cipele, po američkom sustavu!!! I šta napravit? Nabit mu bengalku, topovski udar u usta?! Zakačio sam se par puta radi takvih stvari... uzalud.

No, bez obzira na sve, bez obzira šta Hajduk lipo igra na krilima 'zagrijanosti' i 'razigranosti' mulaca (od kojih većina tek triba pokazat šta zna), šta Rijeka ima dobro složenu iskusnu ekipu i konstantan nivo igre, šta Lokomotiva igra isto lip balun, uporni su i srića ih zbog toga pomiluje, a Dinamo je nikad gori u zadnjih 7-8 godina... Dinamo će bit prvi! Neće Glava dopustit da dogodine ne bude u prilici ponovno pokušat uć u LP i uzet 10-ak mil eurića. Velik je ulog, i ništa neće bit prepušteno slučaju. Da imamo 2 predstavnika koja konkuriraju za LP, reka bi: ok, neće Glava pod svaku cijenu "jurit" prvo misto, radi "mira u kući". Briga njega za titulu (ne bi da je navijači slave), samo lova iz LP (i transfera), ostalo nije bitno. Uostalom, ovako zgusnuta situacija na vrhu HNL-a mu ide u prilog, zar nije on odavno zagovara "ligu 10"! Sad može reć: "vidite šta sam govorio".

Ja san se odavna, ka navijač Hajduka pomirio da, dok Glava drma hrvatskim nogometom, Hajduku nema titule. Ali, ako Dinamo, ovakvim nastupima i igrama osvoji prvenstvo, a Hajduk bude drugi, ja ću ipak bit ponosniji od većine dinamovaca... jer imam na šta bit ponosan: na igru, na trenera za kojeg bi reka da razumi nogometnu igru i taktiku, i na igrače, prvenstveno mislim na balavce (Pašalića, Milića, Mikanovića, Sušića, Maglicu, Kouassija, Bradarića, Caktaša, Mujana, Bašića, Bencuna, Kiša, Lučića, Malokua... a i na ove ostale ispod 25: Milović, Maloča, Kalinić, Stipica, Andrijašević, Iluridze, Jozinović).

Još jedna stvar, veseli me ova sprega navijača i navijačkih udruga "kontra vouchera". Dakle, može se i bez netrpeljivosti i "je*avanja majke". Baš mi je drago.

P.S. El capitan, jesi dobio onaj mail?
Vidi cijeli citat


Dobio, ali nikako da odgovorim. Budem to ispravio. Što se tiče posta, respect ;).

P.S. Na igru, struku, igrače i vodstvo Dinama trenutno ponosan ne može biti ni najzagriženiji Dinamovac, makar na kraju i osvojili prvenstvo. A ja se nadam da nećemo, jer mi je već pun qrac ovog Monty Pythona na terenu i Sopranosa u loži...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.08.2012.
Poruka: 1.137
24. listopada 2013. u 00:34
hajduk gazi filijalu 7-0
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.544
24. listopada 2013. u 00:47
xavice je napisao/la:
El capitan je napisao/la:
P.S. Mislim da bi klubovi trebali odgovarati za postupke svojih navijača, ali da se svaki klub treba deklarirati da li stoji iza svoje navijačke skupine ili ne, jer ovo više nema smisla. Boysi na sve načine pokušavaju osakatiti Dinamo a onda se još klub kažnjava zbog toga (ne kažem da je Mamić svetac i da se ne mora boriti protiv njega, ali sredstva su degutantna i svi koji to rade a kunu se u ljubav za klub su govna). S druge strane, Hajduk ne da podupire Torcidu nego je se i boji (ma boji ih se i gradonačalnik!) a ekipa šodra klubu kaznu za kaznom. Sa zakonom gdje se svaki klub odrekne akcija 'svojih' navijačkih skupina bi stavili stvari u ruke MUP-a (ako je organizator osigurao dostatno osiguranje utakmice- ako ne, jbg, plaćaš kaznu buraz), a zna se kako se treba postupati sa divljacima: suzavac, pendrek i marica. Ovakva situacija odgovara samo ljudima koji su mentalno u srednjem vijeku. Nije tema posta ali kako je Strider spomenuo navijanje sam odlučio iznijeti svoje mišljenje.

Dosta tog navijačkog primitivizma pod parolom borbe protiv Mamića!
Vidi cijeli citat


Hahaha kakva si ti parodija. Koja je to zakonska kategorija da klub stane ili ne stane iza navijača, o čemu ti trkeljaš? Pa nego tko će procesuirati izgrednike nego MUP, idiote? Da ne bi možda nogometni klubovi trebali suditi navijačima? 

Jednom Mamićev posilni, uvijek Mamićev posilni. Koji ga je, bajdvej, uspio izbaciti iz Europe. Tupsone. BBB su mogli Dinamo  izbaciti iz Europe do sada jedno 10 puta, zadnji put u Beču.

Jedini koji ima moralne i mentalne atavizme srednjeg vijeka si ti. Prozivati skupinu ljudi koji su opet jedini podmetnuli svoja leđa u ovom učmalom društvu može samo posebna versta debelokožaca i konformista.


Vidi cijeli citat


Ako mahanje noževima (BBB), baklje na tribinu sa djecom (Torcida), parole kakvih nije bilo ni u Yugi (oboje) i slično smatraš napretkom i podmetanjem leđa možda bi se trebao zapitati na koju granu evolucije ti spadaš.

P.S. Ja tebe nisam vrijeđao. Znaš onu: kad si bez argumenata raspali iz strojnice? :)

xavice
xavice
Mali dioničar
Pristupio: 24.07.2011.
Poruka: 6.057
24. listopada 2013. u 01:00
El capitan je napisao/la:


Ako mahanje noževima (BBB), baklje na tribinu sa djecom (Torcida), parole kakvih nije bilo ni u Yugi (oboje) i slično smatraš napretkom i podmetanjem leđa možda bi se trebao zapitati na koju granu evolucije ti spadaš.

P.S. Ja tebe nisam vrijeđao. Znaš onu: kad si bez argumenata raspali iz strojnice? :)

Vidi cijeli citat


Ne znam, ja sam totalno ratoboran.

Tko je spominjao "mahanje noževima" i bacanje baklje kao podmetanje leđa? Za drugo je Hajduk kažnjen a za prvo valjda nisam bio na predavanju iz Kaznenog kad smo obrađivali sankcije za kazneno djelo držanja noža u zubima nakon roštilja. Parole kakvih nije bilo u Jugi? Kakve? Ma, bolje nemoj, samo se brukaš.

Nalupao si hrpu gluposti, najdraža mi je da bi klubovi na osnovu usmenog priopćenja trebali dati blagoslov policiji  da goni zgrednike.

Torcida i BBB su, sa milijun svojih mana, jedini koji su imali muda ići kontra struje i oduprijeti se gadovima koji im žele oteti sve što vole. I dobro znaš da sam o tome govorio, a ne o nekakvom mlaćenju po livadama.

http://generalposlijebitke.blogspot.com/ Ω
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.544
24. listopada 2013. u 01:47
xavice je napisao/la:
El capitan je napisao/la:


Ako mahanje noževima (BBB), baklje na tribinu sa djecom (Torcida), parole kakvih nije bilo ni u Yugi (oboje) i slično smatraš napretkom i podmetanjem leđa možda bi se trebao zapitati na koju granu evolucije ti spadaš.

P.S. Ja tebe nisam vrijeđao. Znaš onu: kad si bez argumenata raspali iz strojnice? :)

Vidi cijeli citat


Ne znam, ja sam totalno ratoboran.

Tko je spominjao "mahanje noževima" i bacanje baklje kao podmetanje leđa? Za drugo je Hajduk kažnjen a za prvo valjda nisam bio na predavanju iz Kaznenog kad smo obrađivali sankcije za kazneno djelo držanja noža u zubima nakon roštilja. Parole kakvih nije bilo u Jugi? Kakve? Ma, bolje nemoj, samo se brukaš.

Nalupao si hrpu gluposti, najdraža mi je da bi klubovi na osnovu usmenog priopćenja trebali dati blagoslov policiji  da goni zgrednike.

Torcida i BBB su, sa milijun svojih mana, jedini koji su imali muda ići kontra struje i oduprijeti se gadovima koji im žele oteti sve što vole. I dobro znaš da sam o tome govorio, a ne o nekakvom mlaćenju po livadama.

Vidi cijeli citat


Dobro pametnjakoviću, sada mi objasni što to Torcida i Boysi (namjerno ne koristim riječ navijači jer većinu koji pripadaju tim bandama ne smatram navijačima) vole osim bakljadi, psovanja, pljačkanja i šore?

I ti vrlo dobro znaš da bi bilo isto i da nema Šukera i Mamića. Kako bi rekao Alfred 'some people just want to see the world burn'...

Što se klubova tiče, formula je vrlo jednostavna: domaćin bi uvijek bio odgovoran za osiguranje (i kažnjen za propuste) a klub se ima pravo ograditi od skupina koje su šatro njihovi navijači ako se ne žele identificirati sa metodama istih (nanošenje materijalne štete i uzrokovanje novčanih kazni svom ili drugim klubovima), a ako se ne ograde odgovaraju za djela istih gdje god da naprave sranje. Tu bi se uvelo malo reda. I naravno, sad ćeš opet posegnuti za onom 'konformist' jer je to očito sve što znaš. Žali bože državu kad imamo studente prava kao što si ti...

[uredio El capitan - 24. listopada 2013. u 01:52]
  • Najnovije
  • Najčitanije