Komentari na tekst: Česi pretvrd protivnik za Hajduk, skroman nastup Splićana i oproštaj od Europe

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.03.2010.
Poruka: 291
27. kolovoza 2015. u 23:03
Treba reći da su Česi ipak bolja momčad, više su pokazali u ove dvije tekme i zasluženo idu dalje, Hajduk ima premladu momčad za visoke rezultate, treba tu još puno vremena da ova ekipa može dobiti iskusne i taktički dobre posložene momčadi. I po meni treba reći da je Burić skroz krivo radio promjene, nije mi jasna zamjena Balića? Nije bio ništa lošiji od ostatka ekipe, a Jefersona ostavio cijelu tekmu iako mu je svako drugo dodavanje bilo krivo, isto tako ne da šasnu Kišu, a Ohandza nije ništa naparavio, a pogotovo još pred kraj tekme kad je skroz izgubio snagu. Hajduk je najslabiji na bokovima, vidi se da Milić još nije u formi pošto nema puno utakmica u nogama i propustio je pripreme, a Tudor je fizički preslab za ovu razinu igre, i uz to pun je neiskustva odnosno lošeg postavljanja i krivih procjena situacija.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.01.2011.
Poruka: 1.066
27. kolovoza 2015. u 23:04
To ti je kada cijelo vrijeme svi u Hajduku samo govore kako će biti puni stadion a niti govora o igri. Čini se da su oni očekivali da će Česi čim vide pun Poljud već gubiti 2:0.  Pune tribine mogu pomoći ( u ovom slučaju čini se da su više odmogle hajduku zbog pritiska) ali ne igraju navijači već igrači.
vjesu
vjesu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.04.2015.
Poruka: 1.772
27. kolovoza 2015. u 23:13
Stvarno su lose odigrali bez agresivnost i hrabrosti. Slovan potpuno zasluzeno dalje...od pocetka su pokazali tko je gazda na terenu. Hajduk imao jedan zuti karton i to za simuliranje (Milic) a ovi sest. Mislim da to govori sve.

Unatoc tome moram reci da bas i nisam shvatio sto je to tocno trener Buric danas radio. Ok psiholoska nepripremljenost se desi posebno kad je mlada momcad ali on je 90 min igrao isti sustav. On uopce nije imao (ili nije upotrijebio) plan b. On sa svojim izmjenama nimalo nije promjenio ritam i tijek utakmice. A i same izmjene su bile cudne. Balic koji naravno nije najjaci u duelima je na pocetku i imao 2-3 dobre ideje. Uvodi se maloku koji moze donijeti agresivnost ali ne i strukturu...a to je najvise falilo. Druga zamjena (Roguljic umjesto Caktasa) je bila logicna ali zasto se pola sata prije kraja ne uvodi drugi napadac (Kis) umjesto recimo Tudora ili jednog od stopera????!!!! Ali eto, taj plan b izgleda nije bio opcija...za mene neshvatljivo. Desi se, mislim da Buricu treba ipak dati vremena da napravi konkurentnu momcad za Europu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2014.
Poruka: 660
27. kolovoza 2015. u 23:39
tudor je za burića ferguson, a nije dobio jednu tako banalnu stvar i razišli su se s njim. burić, koji ima slabije uspjehe od tudora, onda pogotovo ne zaslužuje nekakve velike prilike.

nego ovako godišta: milović 89', milić 89', nižić 89', kalinić 90' ohandza 91', maglica 91', caktaš 92', sušić 92', jeffersom 93'. dakle, mlada ekipa da, ali nisu ni svi juniori uz iznimku vlašića i balića. od navedenih (bez balića i vlašića) je najmlađi jefferson s 22 godine, dok su svi ostali prema gore stariji.

e sad, ako uzmemo recimo pašalića, kovačića, brozovića, jedvaja i ostale po vani koji su redom mlađi a igraju u največim klubovima i na većoj razini, pa usporedimo, onda dođemo do jedne činjenice. nisu problem godine već talent i struka. izuzev ovih par i posebno vlašića, svi su u godinama da bi i vani trebali moći igrati a kamoli na ovoj razini. prema tome, umjesto stalnih isprika mladost i ovo ono, treba biti realan i reći da struka i kvaliteta nije na razini.

nikome od normalnih navijača nije u interesu skrivati se iza godina već pravi problem prokazati ako žele bolje. samo kod nas je hajdukova obrana juniorska s 26 godina, a napad juniorski s 24 poput ohandze. hajduk u istom trenutku ima dva igrača samo koja su juniori i odmah je to cijela ekipa juniorska. ne treba mediokritetima dati priliku da se vade na to. za hnl, i ekipe poput slovana, ovo nije premlada ekipa.

primjerice, pjaca je tek napunio 20, a glavni je igrač dinama. ćorić s nedavnih punih 18 radi razliku i to na višoj razini od EL. pa i neki drugi. ali dovoljno je vidjeti da najmlađi vlašić bude najbolji. dakle nisu godine već talent, inače vlašić ne bi bio uvjerljivo najbolji na terenu. treba se malo zamisliti nad tom činjenicom i pitati odgovorne kako je to moguće.

na kraju krajeva, imaju starog i iskusnog milevskog, pa su mogli njega iskoristiti jer se doveo kao znalac. međutim, prije bi kiša uveo nego propalog igrača, ali eto, netko ga je doveo ipak i plaća ga za nešto.
[uredio sigmundfreud - 28. kolovoza 2015. u 00:07]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.05.2014.
Poruka: 66
28. kolovoza 2015. u 00:02
buriću poklopi se ušima i daj otkaz! preuzmi krivicu na sebe, mladi momci + par lošijih "iskusnih" nisu krivi, izgubili su od bolje momčadi u ove dvije utakmice. vidjelo se u prvoj utakmici da se balić ne može nositi s njihovim pritiskom, nije ni ovih pola sata trebao igrati..sramota je da u prvoj utakmici nisi napravio sve izmjene i još veća sramota šta nisi počeo s dva napadača a najveća što si završio s jednim napadačem..zadnja izmjena ti je bila juranović(loš) za tudora(lošiji). loša priprema utakmice, bolji protivnik i kraj priče. priznaj bolji je pobjedio.
jungle
jungle
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 11.08.2015.
Poruka: 79
28. kolovoza 2015. u 00:17
Sigmundfreud malo pretjerujes s usporedbama..slazem se da je hajduk danas igrao nikako i da nije bilo nekog plana b, ali nakon dva mjeseca rada s novom ekipom tvrditi da je tudor ferguson za burica je previse, pogotovo kad se sjetim toplo-hladne igre hajduka za vrijeme tudora, koji je inace meni jedan od drazih igraca, a posebice tekmi kao sto je protiv dile gori na poljudu gdje se takodjer vidio izostanak prave nogometne inteligencije..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2014.
Poruka: 660
28. kolovoza 2015. u 00:18
ilovebasketball je napisao/la:
buriću poklopi se ušima i daj otkaz! preuzmi krivicu na sebe, mladi momci + par lošijih "iskusnih" nisu krivi, izgubili su od bolje momčadi u ove dvije utakmice. vidjelo se u prvoj utakmici da se balić ne može nositi s njihovim pritiskom, nije ni ovih pola sata trebao igrati..sramota je da u prvoj utakmici nisi napravio sve izmjene i još veća sramota šta nisi počeo s dva napadača a najveća što si završio s jednim napadačem..zadnja izmjena ti je bila juranović(loš) za tudora(lošiji). loša priprema utakmice, bolji protivnik i kraj priče. priznaj bolji je pobjedio.
Vidi cijeli citat
 
kad ga je pišalo i kad su ulazili šutevi s 25-30 metara, onda je vikao to nije slučajno već produkt rada, a sad se skriva od kamera. zašto ovaj produkt rada nije komentirao sad.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2014.
Poruka: 660
28. kolovoza 2015. u 00:21
jungle je napisao/la:
Sigmundfreud malo pretjerujes s usporedbama..slazem se da je hajduk danas igrao nikako i da nije bilo nekog plana b, ali nakon dva mjeseca rada s novom ekipom tvrditi da je tudor ferguson za burica je previse, pogotovo kad se sjetim toplo-hladne igre hajduka za vrijeme tudora, koji je inace meni jedan od drazih igraca, a posebice tekmi kao sto je protiv dile gori na poljudu gdje se takodjer vidio izostanak prave nogometne inteligencije..
Vidi cijeli citat

ne znam, tudor sad i s paokom pokazuje da može više od hnl-a, burić nije. jer hajduk je uz europu držao hnl, a sad je to i tu loše.s druge strane jel mi pričamo o talentiranom treneru buriću koji vodi prvi klub samostalno u 51-oj godini? tudor ima samo 37 i daleko više iskustva, prema tome... neću opet valjda biti pljuvač jer iznosim činjenice kao i uvijek kojih bi svi trebali biti svjesni.
[uredio sigmundfreud - 28. kolovoza 2015. u 00:30]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.04.2013.
Poruka: 376
28. kolovoza 2015. u 00:25
One gluposti Torcide nisu ništa pomogli i ne znam kako je netko mogao pomisliti da će se Česi uplašiti atmosfere. A kaxd vidim komentare na Poljudu nas nitko ne može dobiti i Hajduk može osvojiti ligu prvaka navijača koji još žive u 70.ima onda to ne treba komentirati

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.04.2013.
Poruka: 376
28. kolovoza 2015. u 00:25
One gluposti Torcide nisu ništa pomogli i ne znam kako je netko mogao pomisliti da će se Česi uplašiti atmosfere. A kaxd vidim komentare na Poljudu nas nitko ne može dobiti i Hajduk može osvojiti ligu prvaka navijača koji još žive u 70.ima onda to ne treba komentirati

  • Najnovije
  • Najčitanije