Komentari na tekst: Čiji je interes obnova "braka"?

The Phantom
The Phantom
Moderator
Pristupio: 19.09.2010.
Poruka: 41.607
27. svibnja 2011. u 11:18
Ja san Hajdukovac, ali ovo više nije niti smišno jer je tragično i sramotno
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.
giga_sb
giga_sb
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.07.2010.
Poruka: 2.739
27. svibnja 2011. u 11:20
@ iggy pop slažem se...ali kuže nije imao igru za europu... doma smo u prvenstvu gazili sve redom po 4-5-6-7 razlike pa onda dode 'neki tamo auxerre' i dobije nas doma, a mi imali najbolju generaciju u zadnjih 10-ak godina... vaha je uvjerljivo najbolji trener dinama i najbolji koji ce biti u dinamo u sljedecih 20 godina... jednostavno covjek zna znanje... pogledamo li utakmice u europi dobije villarreala doma...2x s paokom u krajnjem slucaju nesretno izgubio... club brugge dobio vani, trebao i doma da je sammir zabio penal i protiv villarreala tamo ne moze me nitko uvjeriti da bi dinamo izgubio da je beqiraj dao onaj gol, takvo što se promašuje jednom u sto godina....u dinamo malo češće...
[uredio giga_sb - 27. svibnja 2011. u 11:23]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.05.2010.
Poruka: 569
27. svibnja 2011. u 11:28
giga_sb je napisao/la:
pacak je samo napisao ono što 99% dinamovog puka misli... nemoj se praviti pametan kad nisi...
Vidi cijeli citat

ti si vjerovatno od onih koji su jedva dočekali lani povratak legende kluba,zajeca,na klupu,pa ga popljuvali nakon par poraza,zatim svršavali na vahu dok nisu novinari počeli pisati protiv njega,onda više nije bio dobar....tih 99% dinamovog navijačkog puka o kojima govoriš će reći kako je kruno pravi borac i fajter nakon prve dvije pobjede od 4 ili 5:0....koji god trener da je došao ovaj članak bi bio napisan u istom kontekstu,možda sa malo promijenjenim ulogama....ps.ako ti je do vrijeđanja i seljačenja,mislim da si na krivom portalu..živio rođo..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.09.2010.
Poruka: 170
27. svibnja 2011. u 11:28

Ljudi, Pacek, o čemu vi pričate. Stalno se spominje Liga prvaka, to je slično kao kada naši košarkaši svake godine idu po medalju a nisu nikada prošli 1/4 finale. Dinamo (mada ova garniture ne zavrjeđuje to ime pa ih ja zovem Kroacija s veliko K) nije odigrao već jako dugo kvalifikacijsku utakmicu za Ligu prvaka. Bio bi fantastičan uspjeh doći do toga i automatski se plasirati u EuroLigu. Tako bi trebalo postaviti ciljeve, to što smo nositelji ništa neće značiti ako moramo igrati od 1(2) pretkola. Ja vjerujem da Tot također ostaje na klupi tako da će morati montirati malo veće klupe dole jer će ih biti 'stručnjaka' ko u košarkaškoj ekipi (Kruno , Rukavina, Mamijo2 - na njega uvijek zaboravimo a jednako je zaslužan za sve 'uspjehe u zadnje vrijeme ko Zdravko, Tot......). Nakon što su se provrtili svi mogući treneri i probalo se sa skupim i karizmatičnim jedino što ostaje je mukte trener koji se može šutnuti kad se god poželi i da Zoki Mamić može slagati momčad i taktiku. Uspjeh u europi može donesti dobra igra u obrani(tu smo sada puno bolji) i neki ekstra napadač(možda je to Fatos, ali očekujem još neko 'zvučno' pojačanje na tome planu sada kada se zašparalo na treneru).


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.05.2011.
Poruka: 707
27. svibnja 2011. u 11:41
iggy pop je napisao/la:
Već sam to i prije napisao, i opet ću. Jedina razlika između Dinama u Hajduka jest, šta je Mamić u Dinamu bog i batina (mafija), a u Hajduku su to Šošo, Sinovčić i niz dioničara. Zašto je Hajduk instalirao Vučevića, pa sad Mišu na trenersku stolicu? Zato jer sa takvim trenerima bez autoriteta, karizme i principa može manipulirati, pa jedan Sinovčić je Mišu u 1. mandatu natjeravao po Poljudskim hodnicima, čak mu je trisku dao ja mislim jer njegovi igrači ne igraju u 1. momčadi, čak je i Ibričić rekao kad je otišao da u Hajduku ne igraju najbolji!? Pošto je Mamić u Dinamu, Šošo, Sinovčić, Maleš, Svaguša, Kerum itd sve u jednom, on radi istu stvar, postavlja Jurčića s kojim može manipulirati, a ova marioneta nema svoje JA, i princip i opet se prodaje Đavlu za šaku dolara, a takvi nekarakterni treneri nisu za Dinamo. Već sad se zna da Dinamo opet neće dočekat proljeće u Europi, a nije ni započeo svoj put.

Po meni bi najbolji potez bio dovođenje Kuže, ali Mamić ga se boji dovesti jer ga Boysi obožavaju. Kuže je trener koji je stvorio Ćorluku, Modrića i Eduarda. Kuže je trener koji je prvi ugledao Rukavinu kad je Šibenik još bio u 2. ligi, i Šibenik ga je htio pustiti za 100 000 eura u ono vrijeme, ipak smo bili drugoligaški klub, a Mamić je rekao da ne treba bacat lovu na takve igrače, da takvih ima na bacanje. Da je onda otišao u Dinamo tko zna kako bi njegova karijera izgledala, Rukavinu je uništio pritisak na Poljudu, koji je uništio i Anasa, i zviždanje publike, vjerujte mi, ja sam osobno s njim igrao nogomet i gledao ga preko 30 puta u Šibeniku, on je bio neviđen talent i potencijal, ali kao što rekoh u nogometu je danas sve samopouzdanje, koje je on davno izgubio. Kuže je trener koji gaji napadačku igru, njega bi trebao Hajduk dovesti, ali im to ne odgovara, jer bi Kuže stavio najbolje igrače na teren, a ne tatine sinove i menagerove pulene, zato Hajduk i propada. Pod Kužom je Dinamo imao purgerski štih, baš su igrali mekano, ali jebeno dopadljivo, pa BBB-i su ga obožavali, skandirali mu svaku utakmicu...

Jurčić jest radišan trener, predan svom poslu, ali je trtaroš i previše je živčan, ako je General stalno živčan, unosi nervozu i u vojnike. On definitivno nije trener za Dinamo! Dinamo se treba rješiti Mamića, to je moguće da se skupi 40 000 Dinamovaca, a ne 150. Di su nestali navijači Dinama? Kako ste se borili za ime Dinamo, sad se borite za klub bez ove štetočine, korova, kiseline koja nagriza klub, gospodski klub koji se pretvorio u prćiju...  Kad se plavi rješe Mamića, treba maknuti i onu voštanu figuru Barišića, te dovest mlade, poštene, prodorne, ambiciozne ljude. Cedevita je vrhunski primjer, i onda ne bi bilo zime za Dinamo. Mamić ne želi otići jer još vidi interes u Dinamu, tek kad proda, Badalja, Sammira, Kovačica i Vrsaljka postoje šanse da digne sidro...
Vidi cijeli citat

Svaka čast,svaka ti je na mjestu.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.01.2010.
Poruka: 732
27. svibnja 2011. u 11:50
giga_sb je napisao/la:
@ iggy pop slažem se...ali kuže nije imao igru za europu... doma smo u prvenstvu gazili sve redom po 4-5-6-7 razlike pa onda dode 'neki tamo auxerre' i dobije nas doma, a mi imali najbolju generaciju u zadnjih 10-ak godina... vaha je uvjerljivo najbolji trener dinama i najbolji koji ce biti u dinamo u sljedecih 20 godina... jednostavno covjek zna znanje... pogledamo li utakmice u europi dobije villarreala doma...2x s paokom u krajnjem slucaju nesretno izgubio... club brugge dobio vani, trebao i doma da je sammir zabio penal i protiv villarreala tamo ne moze me nitko uvjeriti da bi dinamo izgubio da je beqiraj dao onaj gol, takvo što se promašuje jednom u sto godina....u dinamo malo češće...
Vidi cijeli citat


Dobar dio ovoga što si rekao se slažem, pa čak ću reći da vjerujem da bi Vaha napredovao u tom polju tijekom ljetnih priprema, ali činjenica je da je on zakazao u igri prema naprijed. Jednostavno, Dinamo je ispao iz Europe zbog loše igre prema naprijed (a ne zbog loše obrane kao ranijih godina). PAOKu u 2 utakmice se stvorilo možda 3-4 šanse sve skupa, a to nije dovoljno. Obranu je Vaha sredio perfektno (a imao je i igrače), ali prema naprijed je štekalo. Ona igra s 2 "razbijača" i Badeljom desno je možda bila OK za gostovanja, ali PAOKov bunker se tako nije mogao probiti. I još stavljanje Tomečaka prvi put u životu na lijevu stranu??? Da se razumijemo, nisam ja za Vahin odlazak, samo skrećem pažnju na to da je ipak podbacio u tom dijelu rada. I onda kad sam očekivao uigravanje na proljeće i spreman ulazak u kvalifilacije, ispadne još gore.

A što se Kužea tiče, tu se slažem s tobom. U HNL-u super, ali Europa očaj, glatko ispadanje od Auxerrea. Tako da ga ne treba dizati u nebesa, iako je Kuže stručan trener koji zna raditi.

Realno, najbolje je radio Ivanković u prvom mandatu - igra je imala glavu i rep, ispalo se iz Europe zbog nevjerojatnih promašaja Šokote i Mandže protiv Basela i Branna i Schifinog padanja i skrivljavanja penala protiv Branna. Ali igra je bila na nivou, i nikad neću prežalit što Profesor tada nije nastavio s radom. Povratak je već bilo podgrijavanje juhe, a to je uvijek loše..a posebno loše ako je juha i u "originalu" bila loša, kao ova Jurčićeva..

Ali šta je tu je, svi smo mi Dinamovci mazohisti, pa nam ostaje da se opet nadamo :)
giga_sb
giga_sb
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.07.2010.
Poruka: 2.739
27. svibnja 2011. u 12:11
ivanino je napisao/la:
giga_sb je napisao/la:
pacak je samo napisao ono što 99% dinamovog puka misli... nemoj se praviti pametan kad nisi...
Vidi cijeli citat

ti si vjerovatno od onih koji su jedva dočekali lani povratak legende kluba,zajeca,na klupu,pa ga popljuvali nakon par poraza,zatim svršavali na vahu dok nisu novinari počeli pisati protiv njega,onda više nije bio dobar....tih 99% dinamovog navijačkog puka o kojima govoriš će reći kako je kruno pravi borac i fajter nakon prve dvije pobjede od 4 ili 5:0....koji god trener da je došao ovaj članak bi bio napisan u istom kontekstu,možda sa malo promijenjenim ulogama....ps.ako ti je do vrijeđanja i seljačenja,mislim da si na krivom portalu..živio rođo..
Vidi cijeli citat


ti si poceo provocirati bezveze kao prvo.... kao drugo vjerujem da nisi nikad igrao nogomet profesionalno, tako da ne znas kolika je uloga trenera u momčadi i ne vrijedi mi se raspravljati s tobom... uzivaj
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 1.071
27. svibnja 2011. u 12:36
Nakon Kužea jedino je Ivanković imao igru i to je prava istina. E, sada, s ovim igračima što su trenutno u Dinamu se definitivno može napraviti rezultat. Osobno ne bih vraćao Jurčića, ali kad je već tu treba mu dati podršku. Po meni je Vaha trenerčina, e sada što takav karakter ne može surađivati s Mamićem to je druga priča. Sada treba osigurati kontinuitet i neovisnost treneru inače ne možemo suditi kakav je trener! Znači bez Mamićevog ili bilo čijeg utjecaja! Tek onda će se vidjeti sve! Sretno...
dajmituprijavuvecjednom
dajmituprijavuvecjednom
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.06.2010.
Poruka: 10.024
27. svibnja 2011. u 12:41
dobro, jurčić je trener, to je gotova stvar. i kaj ćete sad? cvilit i kukat 5 mjeseci? to rade pravi navijači? dajmo čovjeku šansu, čovjeku koji je pobjeđivao u europi, pobjeđivao s slavenom, neka odradi par sljedećih mjeseci. sada jedino treba NAVIJAT, vratit se na tribine, i neka protivnici opet pričaju 2 mjeseca nakon gostovanja o fantastičnoj atmosferi. oprostite, ali meni su bbb-i i sve ovo s "navijačima" puno kontraproduktivnije na rezultat i momčad nego je to mamić na njih. 
I'm not mean, you're just a sissy.
aco078
aco078
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.07.2010.
Poruka: 304
27. svibnja 2011. u 12:41
vaha je trener i pol..on je radio selekciju u klubu..pa dinamo ima 50 igraca pod ugovorom a svaki igrac zasluzuje sansu...da je vaha ostao dinamo bi se rjesio pol igraca i doveo bi iskusne kao simunica,leku i takve igrace,a sta ce bit sad?dinamo ce dovest te iskusne igrace ali ce prodat ove najbolje a ostat ce sljepci koji nemogu igrat ni u lokomotivi,,,a jurcic je toliko glup da mi ga je zao
  • Najnovije
  • Najčitanije