Komentari na tekst: Dan kada je umro nogomet

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2010.
Poruka: 438
29. travnja 2010. u 22:05
Zašto toliko suza nije proliveno prošle godine kad je chelsea ispao ne od barcine predivne igre nego zbog jedne od većih krađa u modernom nogometu...svi su licemjerno dizali barcu i njenu igru u nebesa (ne nezasluženo) a zaboravili drogbin vapaj u kameru i sramotnu kaznu koju je dobio zbog isticanja očitog (da je sudac nesposobni idiot).Inter je zasluženo prošao dalje i to je jedina istina,ako sam to ja priznao onda mogu i drugi :)))
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.696
29. travnja 2010. u 22:12
Blackadder je napisao/la:

Barca, naravno, zna igrati obranu, ali dakako ni blizu kao i Inter, to je valjda jasno isto kao sto je jasno da je Barca bolja od Intera u ofanzivi.
Vidi cijeli citat

Griješiš prijatelju, po čemu Barcelona ne zna igrati obranu ni blizu kao Inter? Statistika te demantira. A to da je Barcelona bolja u Intera u ofanzivi, stoji i statistički. Inter je pobijedio Barcelonu, još jednom kažem zasluženo, ali i dalje mislim da je Barcelona bolja momčad od Intera, i obrambeno i napadački.
Blackadder je napisao/la:

Ali zar bi Interu trebalo zabraniti da koristi svoje oruzje, a to su fizicki jali i spremni igraci koji znaju igrat vrhunsku obranu??
Zasto onda ne bi zabranili Barci da koristi svoje oruzje, vrhunske tehnicare i majstore lopte i fenomenalnu kombinatoriku??
Vidi cijeli citat

Naravno da ne treba nikome ništa zabraniti, i obrana i napad su dio iste igre.
Blackadder je napisao/la:

Svako ima svoje prednosti i nedostatke, Inter je u dvije utakmice bolje iskoristio svoje prednosti i Bacrcine nedostatke, nego sto je Barca iskoristila svoje prednosti i Interove nedostatke, i to je sva filozofija
Vidi cijeli citat

Slažem se, i sam sam to napisao ranije.
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.09.2003.
Poruka: 349
29. travnja 2010. u 22:15
Možemo mi pričati o ljepoti, bunkerima, analizirati do bola, ništa to nije relevantno. Jedino što je bitno je da je Inter u DVIJE utakmice izbacio Barcelonu. Kako? Apsolutno svejedno! Jesu li "umirali u ljepoti"? Još više svejedno... Ali formulirat ću to ovako: Dao Bog da moj Dinamo uvijek igra kao Inter sinoć, a da dođe do finala lige prvaka! Mislim da to sve govori... A, usput da se "deklariram", niti sam ljubitelj Intera, niti Mourinha. Ali, i to je svejedno...
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.696
29. travnja 2010. u 22:16
forzamilan1899 je napisao/la:
Inter je zasluženo prošao dalje i to je jedina istina,ako sam to ja priznao onda mogu i drugi :)))
Vidi cijeli citat

To nitko i ne osporava, padaš s Marsa.
forzamilan1899 je napisao/la:

Zašto toliko suza nije proliveno prošle godine kad je chelsea ispao ne od barcine predivne igre nego zbog jedne od većih krađa u modernom nogometu...svi su licemjerno dizali barcu i njenu igru u nebesa (ne nezasluženo) a zaboravili drogbin vapaj u kameru i sramotnu kaznu koju je dobio zbog isticanja očitog (da je sudac nesposobni idiot).
Vidi cijeli citat

Opet jedan te isti odgovor koji je poznat već odavna - VIDEOTEHNOLOGIJA
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.01.2010.
Poruka: 393
29. travnja 2010. u 22:28
Bogomdani je napisao/la:
Blackadder je napisao/la:

Barca, naravno, zna igrati obranu, ali dakako ni blizu kao i Inter, to je valjda jasno isto kao sto je jasno da je Barca bolja od Intera u ofanzivi.
Vidi cijeli citat

Griješiš prijatelju, po čemu Barcelona ne zna igrati obranu ni blizu kao Inter? Statistika te demantira. A to da je Barcelona bolja u Intera u ofanzivi, stoji i statistički. Inter je pobijedio Barcelonu, još jednom kažem zasluženo, ali i dalje mislim da je Barcelona bolja momčad od Intera, i obrambeno i napadački.
Vidi cijeli citat


Ok, primili su manje golova, ali vjerojatno i u manje napada na njihov gol, hehe, mada mislim da ne postoji statistika koja bi rekla koliko je ko napada imao i kolika im je iskoristivost. Vidio si koliko je napada imala Barca sinoc, tj. koliko se puta Inter branio. A samo jednom neuspjesno, Barcu protivnici puno manje napadaju, pa logicno da prime i manje golova.
Ako kazemo onu staru da je napad najbolja obrana, onda Barca ima najbolju obranu na svijetu, ali ako gledamo cisto tehnicki ko se bolje brani u trenucima kad protivnik ima loptu i kad ga napada, mislim da Inter ima prednost, mada ne postoje takve statistike koje bi to potvrdile.

P.S.
Samo da dodam, vidim po komentarima da nisam jedini kome veliko dizanje Barce u nebesa ide na onu stvar, pritom ne mislim na njihovu igru koja je maestralna, nego opcenito se idealizira i klub i igraci.
Mislim, ponasanje Messija u nekim situacijama u ove dvije utakmice je nevjerojatno. Nakon sto je Maiconu izbio dva zuba u Milanu, sad ga je opet kraj korner zastavice, pomalo zivcan, namjerno udario po  nogama i pritom skoro ozlijedio. Takodjer, i on i igraci Barce nisu imuni na grube i podle prekrsaje, na deranje i pritiskanje suca, na simuliranje i padanje, a glume nevinasca i andjele...
A i klub se fura kao da su eka gospoda, a na kraju upalili prskalice da pokvare slavlje Interu, cijim igracima nisu dali da spavaju noc prije. Divljaka Valdeza necu ni komentirati.
Ko se god cudi cemu ovakvi kometari i antipatije prema Barci, ovo navedeno mu je dio odgovora.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.01.2010.
Poruka: 26
29. travnja 2010. u 22:31
trla baba lan da joj prođe dan. nema se tu šta više prepričavat. čeka se finale
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.01.2010.
Poruka: 26
29. travnja 2010. u 22:35
i navijat čemo za nogomet, kakav god bio, bit če bolji od ovog našeg seoskog nogometa
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.696
29. travnja 2010. u 22:44
Blackadder je napisao/la:

Ok, primili su manje golova, ali vjerojatno i u manje napada na njihov gol, hehe,
Vidi cijeli citat

Blackadder je napisao/la:

Barcu protivnici puno manje napadaju, pa logicno da prime i manje golova.
Vidi cijeli citat

Blackadder je napisao/la:

Ako kazemo onu staru da je napad najbolja obrana, onda Barca ima najbolju obranu na svijetu, ali ako gledamo cisto tehnicki ko se bolje brani u trenucima kad protivnik ima loptu i kad ga napada, mislim da Inter ima prednost, mada ne postoje takve statistike koje bi to potvrdile.
Vidi cijeli citat

Postoje, postoje, a to je broj primljenih golova! Zašto se igra obrana? Da se ne primi gol, da se spriječi protivnika da ugrozi tvoj gol! Za tebe i ove, kako ih ja nazivam, "obranoljupce" obrana je samo bunker. Nije! Postoji više načina obrane za koje vi, izgleda, niste ni svjesni. I baš zato Barcelona ima najbolju obranu na svijetu i točka. Ili sam nešto krivo rekao? Da li da počnem pričati o napadu?

Blackadder je napisao/la:

P.S.
Samo da dodam, vidim po komentarima da nisam jedini kome veliko dizanje Barce u nebesa ide na onu stvar, pritom ne mislim na njihovu igru koja je maestralna, nego opcenito se idealizira i klub i igraci.
Mislim, ponasanje Messija u nekim situacijama u ove dvije utakmice je nevjerojatno. Nakon sto je Maiconu izbio dva zuba u Milanu, sad ga je opet kraj korner zastavice, pomalo zivcan, namjerno udario po  nogama i pritom skoro ozlijedio. Takodjer, i on i igraci Barce nisu imuni na grube i podle prekrsaje, na deranje i pritiskanje suca, na simuliranje i padanje, a glume nevinasca i andjele...
A i klub se fura kao da su eka gospoda, a na kraju upalili prskalice da pokvare slavlje Interu, cijim igracima nisu dali da spavaju noc prije. Divljaka Valdeza necu ni komentirati.
Ko se god cudi cemu ovakvi kometari i antipatije prema Barci, ovo navedeno mu je dio odgovora.
Vidi cijeli citat

Mene zanima i fascinira nogometna igra, taktika i strategija a ne ove...ovo žutilo o kojima ti pišeš.
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.01.2010.
Poruka: 393
29. travnja 2010. u 22:54
Bogomdani je napisao/la:
Blackadder je napisao/la:

Ok, primili su manje golova, ali vjerojatno i u manje napada na njihov gol, hehe,
Vidi cijeli citat

Blackadder je napisao/la:

Barcu protivnici puno manje napadaju, pa logicno da prime i manje golova.
Vidi cijeli citat

Blackadder je napisao/la:

Ako kazemo onu staru da je napad najbolja obrana, onda Barca ima najbolju obranu na svijetu, ali ako gledamo cisto tehnicki ko se bolje brani u trenucima kad protivnik ima loptu i kad ga napada, mislim da Inter ima prednost, mada ne postoje takve statistike koje bi to potvrdile.
Vidi cijeli citat

Postoje, postoje, a to je broj primljenih golova! Zašto se igra obrana? Da se ne primi gol, da se spriječi protivnika da ugrozi tvoj gol! Za tebe i ove, kako ih ja nazivam, "obranoljupce" obrana je samo bunker. Nije! Postoji više načina obrane za koje vi, izgleda, niste ni svjesni. I baš zato Barcelona ima najbolju obranu na svijetu i točka. Ili sam nešto krivo rekao? Da li da počnem pričati o napadu?
Vidi cijeli citat


Ok, ali ta statiska o broju primljenih golova ne znaci nista i ne moze se samo tako uzimati kao neupitni dokaz da je neka obrana bolje.
Prvo, nisu igrali protiv istih protivnika, nije bitno ciji su tezi ciji laksi, jer je to sve relativno, svaka je utakmica za sebe, svakome pase ili ne pase odredjeni stili ili odredjena momcad vise ili manje.
Drugo, ponovit cu, da mozes na dva nacina gledat sta je obrana.
Jucer se je Inter branio jako jako puno napada Barcelone, a Barcelona od jako malo napada Intera. U ocom slucaju ne mozes ni rec da je napad najbolja obrana, jer se Inter nije brani zato sto je Barca vrhunski napadala, nego zato sto se je za to opredijelio na pocetku utakmice. Oni si se dosli braniti i igrati obranu.
Valjda je onda jasno da se Inter branio vise puta nego Barcelona.
I ukupno gledajuci cijelu sezonu, iako je to, ponavljam, relativno. Barcelona se puno manje puta branila od Intera, pa je logicno da prime manje golova. Kad bi se gledao postotak koliko je ko primio golova iz koliko napada, to bi bila druga prica...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.01.2010.
Poruka: 393
29. travnja 2010. u 22:55
A onaj drugi dio, koji ti nazivas zutilom, nije ni bio upucen tebi, nego svima :))
Valjda imam pravo rec svoje misljenje...