Komentari na tekst: Danci napunili prazan hrvatski gol

123
...
101112
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.06.2010.
Poruka: 146
20. siječnja 2011. u 23:17
jadran1991 je napisao/la:
balic nije igra jer je zasra tri napada na pocetku drugog poluvremena kad smo imali igraca vise.tad smo primili 2 gola i tad je utakmica bila gotova.i treba igrat obrani 3-2-1 a ne ovo da nas nadskacu svaki napad.
Vidi cijeli citat


Po tebi bi Spanjolci veceras isto tako predali utakmicu u 33 minuti ?!!? O cemu ti pricas?!pa nije tekma gotova kod -2 u 33 minuti?!?A kad nas 100 puta vadio taj isti Balic onda je bio dobar...i pogrijesi Balic i klupa?!? Pa to ti je kao kad zmiji otkines glavu a ona se baca ljevo desno mrda repom ali ne moze te vise ugrist :-))

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.06.2010.
Poruka: 146
20. siječnja 2011. u 23:27
markoli je napisao/la:
nije prva, nego je treća... igrali su remi sa korejom...
Vidi cijeli citat


Ej markoli da ti nisi nesto u rodu sa Goluzom :-)) pa nije strasno ako nisi u pravu ,-) Ali nemoj ni pametovati da nisam naveo na sta se misli.....jer iz tvog komentara se vidi da si mislio na grupu D jer ne spomonjes Dance i drugu rundu....Ovako ispadas mali....kao i Goluza uostalom ,-)

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.07.2010.
Poruka: 558
20. siječnja 2011. u 23:40
mene zanima kako se odlucuje protiv kojih ce se repki pobjede prenositi u drugi krug, tj bodovi, po nekakvom koeficijentu ili po cemu???
Yurraz
Yurraz
Željan dokazivanja
Pristupio: 25.09.2009.
Poruka: 719
20. siječnja 2011. u 23:45
Goluža - smijeh živi! Ljudi nam zabijaju golove sa 12 metara cijelu utakmicu, nakon 10 minuta je mogao vidjeti da blok to ne može braniti, da golmani ne rade, zašto ništa nije mijenjao? On nema znanja, nema pameti, mudrosti, ideje, ničeg! Zašto nije stavio flaster bar na jednog od dva bočna vanjska, zašto nije izvuko halfove na ruku pucačima umjesto bloka koji nije radio! Zašto nije prije prvenstva uigrao i 3-2-1 za ovakve utakmice? Zašto mu je opet igrao Kopljar dok nije skrivio 2 kontre u kojima su nam zabili gol i iznudili isključenje Zrnića?I zašto će mu Kopljar ponovo igrat u prvoj sljedeću utakmicu (?!), siguran sam u to! Zar ne vidi da Buntić uz Laca jedini može opalit po golu! Uz sve njegove mane mora igrat prije Kopljara, makar morali mijenjati još jednog obrana-napad. Ja sam u principu laik, trenirao sam rukomet svega nekoliko godina, ali imam osjećaj da bi bolje ja vodio utakmicu od njega... Danci unište Balića u 10 minuta s agresivnim izlaskom, a mi to niti ne probamo protiv njihovih vanjskih nego skačemo ko budale na 6 metara cijelu utakmicu i prepucaju nam blok 30 puta! Ko je tu lud??? I onda priča o sucima! Sramoti nas sve tamo, uništit će reprezentaciju, mičite ga što prije!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.10.2010.
Poruka: 868
21. siječnja 2011. u 00:28
istina jest da je Goluza puno losiji izbornik od Line-kolko god mi hvalili ili pljuvali po Lini dok je vodio momcad, trebas negdje skupit iskustva, u vođenju Siscije i repke razlika je ko nebo i zemlja...svaka ti cast kao igracu ali biti dobar igrac ne znaci da ces biti i dobar trener/izbornik. Na ruku nam idu rezultati iz druge skupine (ne racunajuci Dansku) gdje nam ekipe bjeze ¨samo¨ 1 bod. Da igramo lose-igramo, to je svima jasno ali ja jos uvjek vjerujem u ovu ekipu-nisu oni preko noci zaboravili igrati rukomet niti su ostale ekipe uvele nesto revolucionarno da su tolko superiorne. Kao sto su vec drugi rekli-nigdje se mi nismo pretplatili za medalju, ako nastavimo ovako necemo je osvojiti ali treba priznati da su drugi bili bolji i jednostavno im cestitati. Mi imamo dobru momcad (sudeci po imenima), igraci se međusobno poznaju i krenut ce ih, oni imaju znanje,htjenje i sposobnost da pobjede bilo koju momcad na turniru ma sto god mi mislili i ja sam uvjeren da ce nas jos jednom na kraju razveseliti. I da izgube sve 3 utakmice do kraja za mene su oni i dalje pobjednici, tolko zadovoljstva i veselja su nam donjeli da si nebi smjeli dopustiti da im dajemo kojekakve epitete koji se mogu procitati niti ih pribijati na kriz. To je barem moje skromno misljenje.
markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.207
21. siječnja 2011. u 00:39
juka.13 je napisao/la:
markoli je napisao/la:
nije prva, nego je treća... igrali su remi sa korejom...
Vidi cijeli citat


Ej markoli da ti nisi nesto u rodu sa Goluzom :-)) pa nije strasno ako nisi u pravu ,-) Ali nemoj ni pametovati da nisam naveo na sta se misli.....jer iz tvog komentara se vidi da si mislio na grupu D jer ne spomonjes Dance i drugu rundu....Ovako ispadas mali....kao i Goluza uostalom ,-)

Vidi cijeli citat


to sam vidio za grupu d iz komentara od nekog drugog koji te citirao...

juka.13 je napisao/la:
Znaci u grupi D je prva ARG :-)) 2.Swe 3.Pol ....u subotu igramo sa Poljskom a u nedjelju sa Argentinom.......i onda biti ili ne biti u utorak sa domacinom ,-)
Vidi cijeli citat


iz ovog sto si napisao jasno se vidi da si mislio da je prva argentina u grupi d.. sto nije istina..
"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.12.2009.
Poruka: 521
21. siječnja 2011. u 00:45
polako mi vec idete na kitu s tom Argentinom.
irilov
irilov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.12.2009.
Poruka: 4.672
21. siječnja 2011. u 01:40
ajde ajde malo oladite s tih 3-2-1. to je obrana koja izumljena u yu školi rukometa i istina da je godinama bila zaštitni znak igre hrvatske, MEĐUTIM- ta obrana je fizički izuzetno zahtijeva , jako umara i zato je danas više skoro niko i ne igra. a drugo- ako je već spominjete(jer i ja san za to da je se katkad koristi, ovisno o situaciji) onda ju je bilo puno logičnije odigrat kontra srba koji su izraziti pucači a nisu ni brzi ni naročito kreativni niti se puno kreću. danci su puno brži, imaju puno bolji protok, tehnički su odlični igrači i takvu obranu bi gotovo sigurno probijali.
vama su danas danci izgledali ko jedna pucački strašna ekipa- a inače uopće nisu takav profil ekipe, IZUZEV hansena. sondergaard, kristiansen, madsen pa čak i boesen nisu klasni skok pucači i odluka o 6-0 ili još bolje 5-1 je sasvim logična.
drugi par postoli je KAKO smo mi ODIGRALI tih 5-1 u drugom poluvremenu. plus golmani kojih nije bilo.

GOLUŽI zahvalite to šta "ima petlju" sjest ivana cilo poluvrime na klupu skupa s lacom, i onda izgubit bez ispaljenog metka. njemu možemo zahvalit šta smo izgubili samo 5 razlike, jer da je igra kopljar a ne buntić "koji se vuče po terenu" onda bi izgubili 10-12 razlike. goluži možete zahvalit šta opet drago vuković nije dobija ni 5 minuta u napadu. goluži možete zahvalit šta vori već diše na škrge jer mu nema sulića koji je sam reka da je skroz spreman.

GOPCU možemo zahvalit šta SVAKI igrač zagreba MORA bit u reprezentaciji. možžemo mu zahvalit šta zato nemamo drugog vratara s iskustvom i klasom(losert, blažičko, kelentrić, somić, jerković).
možemo mu zahvalit šta dempa špoljarić ako već ne i davotr dominiković više ne smiju ni blizu reprezentacije. dempa ima 31, a davor 32 godine, oba igraju i to u francuskoj davor, a dempa u otkriću bundeslige -berlinskom fuchseu. za usporedbu- francusku obranu drži dinart-33 godine, njemačku roggisch-32, poljksku siodmiak-35, dansku nielsen-35, islandsku jakobson-33, švedsku jernemyr-34, mađarsku herbert-31, rusku chernoivanov-31, češku kubeš-32...
možemo mu zahvalit šta više ni blizu reprezentacije ne smi ni legenda hrvatskog rukometa koji je prije tri godine na euru 2008. umisto u krevetu bija na parketu i izgara za svoju zemlju-pere metličića. on igra u celju i njemu je 34 godine. da podsjetim. fernandez, FRA-33, entrerrios, SPA-33, m.lijewski, POL 33, stefansson, ICL-37, vugrinec, SLO 34, bojinović, SER 33...
gopcu možemo zahvalit to da se uporno forsira mladog i jako talentiranog, al neiskusnog štrleka(selekcija šuta!) kraj kojeg iskusan igrač koji je već godinama među najboljim strijelcima bundeslige-ivan ninčević, uz to puno bolji obrambeni igrač, ne može dobit ni minute.
i naravno, samo gopcu možemo zahvalit na tome šta kopljar ima bjanko kredit u igri. treba igrače zagreba i prodat.
gopcu na koncu, možemo zahvalit na goluži.

lino se mnogima ne sviđa, iz raznih razloga, al činjenica je da je imao rezultate! ponavljam, mene ne zanima lino političar, hdz-ovac, nervčik, narcis željan pažnje...već samo lino izbornik!
a kao takvome ja mu samo dvije stvari mogu prigovorit:
1.priprema utakmica s francuskom kontra koje smo uvik gubili na identičan način i
2. selekcija igrača na zadnjih par natjecanja.
o linovu autoritetu se može raspravkljat, al ja bi vas samo podsjetija da kod lina nije bilo šlepanja u obrani, i da je obrana na svakom natjecanju nosila reprezentaciju- a obrana je red, rad i disciplina...

nisam uvjeren da ima mnogo trenera koji ga mogu naslijedit dostojno, ima li ih uopšće? meni na pamet pada samo zdravko zovko, i eventuaLNO pipe smajlagić...ali pogađate- njih nema ni blizu reprezentacije. radi- jasno, zorana gopca...

i na kraju- ono šta mene najviše brine za nastavak mundijala čak i nije ni goluža ni vječni kopljar ni...već činjenica da nam dosta igrača izgleda jako loše, potpuno izvan forme- i valčić i duvnjak i kopljar i alilović i šego, dok se njih par uopće ne koristi- musa, ninčević, matulić, vuković, buntić. a to opet ima veze s golužinim pripremama pred turnir i vođenjem utakmice...

[uredio irilov - 21. siječnja 2011. u 01:44]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.01.2011.
Poruka: 78
21. siječnja 2011. u 03:05
primili smo 20 golova na istu foru.nemoze Vori igrati u 5-1 onog isturenog,spor je i trom i tu imamo igraca manje. jebote,ja to vidim i shvacam,a onaj KRETEN goluza nevidi. igrali smo STALNO 5-1 i OD POCETKA nije valjalo,nevalja... cjelo prvenstvo. prije smo sa 3-2-1 RASTURALI. jest da je lino slabo uigravao prema naprjed,ali nam je obrana bila znatno bolja. isto tako mi ovo prvenstvo nismo odigrali niti jednu utakmicu KOMPLETNO na istoj razini. opadne nam forma odjedamput bez razloga ili udemo u tekmu katastrofa pa onda kao proigramo-to znaci da su lose pripreme. mislim da je ovo sramota da jedna repka u kojoj igra Zrnic(naj strijelac bundes lige),strlek(igra ko zmaj u svom klubu),balic(naj svjetski igrac) lackovic(proglasen najboljim igracem bundeslige),duvnjak(naj talent na svijetu,najbolji junior svijeta,MVP HSV-a),vori(MVP svjetskih prvenstava 3x za redom) itd nemoze dobit dance ni srbe,te se mucimo sa rumunjima i alzircima prvo poluvrijeme. neznam kako da opisem razocaranje. ocitali su nam takticku lekciju. mi smo fizicki jaci i bolji. tko god prati detaljno rukomet zna kako igraju nasi a kako njihovi u svojim klubovima,te mu je jasno da smo mi UUUVJERLJIVOOO FAVORITI po tom kriteriju. mislim da sad moramo se dooobro pogledati u ogledalo i zapitati sto mi radimo na ovom svjetskom. posebno nas desni vanjski KOPLJAR koji je tooliko los da je to za plakat! covjeku ispadaju 3x zaredom lagane lopte iz ruku. jebo te pas! preko koje veze on igra?!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.12.2010.
Poruka: 7
21. siječnja 2011. u 08:10
a šta možemo kad nam golmani obrane dva udarca, pa da su stavili onu malu Grubišićku iz ženske reprezentacije, ona bi sigurno imala više obrana nego ova naša dva vratara. Osim toga Goluža na klupi drži Balića- pa van pameti je. Sa Srbima cijelu tekmu drži Kopljara koji nije pokazao ništa, čak se i njemački reporter zgražao, a jučer Balića šatro izvadi radi dva kriva poteza....ajde Goluža daj se malo skuliraj........
123
...
101112
  • Najnovije
  • Najčitanije