Komentari na tekst: Dinamo je pojeo dovoljno žganaca

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.03.2010.
Poruka: 173
24. kolovoza 2011. u 18:40
Da, Chiellini. Istina je da Dinamo nije kriv za sve što se događa u hrv. Nogometu i za stanje u kojem on jest. I slažem se da u Hrvatskoj ima i klubova i ljudi koji mogu iznjedriti kvalitetne igrače. Ima tu krivice u HNLu itekako...Ali ono što je beranek htio reći (bar koliko sam ga ja protumačio) jest da

Dinamo na ovakav i na onakav način dolazi do novaca na koji u drugim državama ne bi imao pravo.

Bilo bi tako i u drugim sredinama jer mentalitet nam je isti ali pošto u metropoli ima najviše novaca,

najviše bode u oči. Jer, zamisli da u tom Malmou grad napravi stadion, održava ga, uplati mu još u

proračun nekoliko milijuna eura godišnje a istovremeno podiže cijene vrtića i ostalih komunalija.

zašto dinamo sam ne održava stadion ? Ima masu ljudi koji bi otvorili firme pod uvjetom da im prostore održavaju i najamninu plaćaju lokalane vlasti.

I da...zašto Pacak ne objasni di je sada onaj šeik što ga je mamić posjetio i zašto nije uložio

u stadion. Nije valjda odsutao čovjek.
     
[uredio pato007 - 24. kolovoza 2011. u 18:41]
beranek
beranek
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 22.09.2010.
Poruka: 51
24. kolovoza 2011. u 18:43
GiorgioChiellini je napisao/la:
To je ono što mene smeta. Klubovi bi morali pokušat snimat, kopirat stanje u dinamu. Ako ćemo živjet u prošlosti, kajlat međusobno jedni druge, bit će još gore.
Vidi cijeli citat


Ajde probajmo ovak. Dinamu je zbog plaćanja igrača na, po poreznim propisima, nepravilne načine (neobračunavanje poreza i doprinosa na "pozajmice") utvrđeno više stotina milijuna duga državi, Varteksu zbog iste stvari (fiktivne dnevnice) pet milijuna kuna novoutvrđenih obveza. Dinamu je dug otpisan i niko nije odgovaral, Varteks je danas blokiran zbog tog duga uvećanog za kamate, a dva funkcionera kluba su dobili uvjetne presude.
Činjenično stanje je Dinamo hara Europom, a Varteks se gasi.
Kak da Varteks snimi i kopira stanje u Dinamu glede toga?


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.12.2009.
Poruka: 263
24. kolovoza 2011. u 18:47
Šeik će doći. Sigurno, pogotovo za LP.
Jesi li siguran da u drugim državama klubovi ne dobijaju od matične sredine novčana sredstva za poticanje vrhunskog sporta?
Tko kaže da se ne održava stadion? Ja nemam dokaze da se stadion održava, al molim i vas da ukoliko mislite da se ne održava, dajte mi dokaze. Stadion očajno izgleda, to je vaš argument. I slažem se. Al nisam maler, nisam zidar, ne radim na rasvjeti, travnjaku, atletskoj stazi, bojanju ograde ili čišćenju pa ne znam koliko koštaju naknade za radove tog tipa na maksimiru. Također nisam upućen kolika je komunalna naknada na korištenje takvog objekta koja se naplaćuje iz tih 9 milijuna kuna godišnje. Ako ti znaš, molio bih te napismeno. 
Ronaldo9
Ronaldo9
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2011.
Poruka: 2.281
24. kolovoza 2011. u 18:51
beranek je napisao/la:
GiorgioChiellini je napisao/la:
To je ono što mene smeta. Klubovi bi morali pokušat snimat, kopirat stanje u dinamu. Ako ćemo živjet u prošlosti, kajlat međusobno jedni druge, bit će još gore.
Vidi cijeli citat


Ajde probajmo ovak. Dinamu je zbog plaćanja igrača na, po poreznim propisima, nepravilne načine (neobračunavanje poreza i doprinosa na "pozajmice") utvrđeno više stotina milijuna duga državi, Varteksu zbog iste stvari (fiktivne dnevnice) pet milijuna kuna novoutvrđenih obveza. Dinamu je dug otpisan i niko nije odgovaral, Varteks je danas blokiran zbog tog duga uvećanog za kamate, a dva funkcionera kluba su dobili uvjetne presude.
Činjenično stanje je Dinamo hara Europom, a Varteks se gasi.
Kak da Varteks snimi i kopira stanje u Dinamu glede toga?


Vidi cijeli citat

to možda je istina mmožda i nije,to mi obicni smrtnici nikad saznati necemo,i ne možeš na osnovu pisanja nekih novina smatrat da je to istina i držat se toga ko pijan plota,u novinama piše svašta a na nama je hocemo povjerovat ili necemo,u tome i je stvar,ne možemo ono šta nam paše vjerovat a ono šta nam ne paše necemo vjerovat,,i zato su ovakve rasprave bezveze jer nemamo nikakav argumen o cem bi i pricali a kamoli neki dokaz,to su samo medijska nagađanja i tako ce uvijek ostat,i toga ce uvijek biti
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.03.2010.
Poruka: 173
24. kolovoza 2011. u 18:53
Nije poanta u održavanju već tko ga i pod kojim uvjetima održava. Hertha BSC iz Berlina plaća najamninu za korištenje

Olympiastadiona 2,55 milijuna eura godišnje. zato što je Hertha tvrtka koja je od grada iznajmila stadion da bi naplaćivala ulaznice i živjela od konzumenata tj, publike. U ovom slučaju je normalno da grad održava stadion zar ne ? I ja nisam rekao da se Maksimir ne održava.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.12.2009.
Poruka: 263
24. kolovoza 2011. u 18:55
beranek je napisao/la:
GiorgioChiellini je napisao/la:
To je ono što mene smeta. Klubovi bi morali pokušat snimat, kopirat stanje u dinamu. Ako ćemo živjet u prošlosti, kajlat međusobno jedni druge, bit će još gore.
Vidi cijeli citat


Ajde probajmo ovak. Dinamu je zbog plaćanja igrača na, po poreznim propisima, nepravilne načine (neobračunavanje poreza i doprinosa na "pozajmice") utvrđeno više stotina milijuna duga državi, Varteksu zbog iste stvari (fiktivne dnevnice) pet milijuna kuna novoutvrđenih obveza. Dinamu je dug otpisan i niko nije odgovaral, Varteks je danas blokiran zbog tog duga uvećanog za kamate, a dva funkcionera kluba su dobili uvjetne presude.
Činjenično stanje je Dinamo hara Europom, a Varteks se gasi.
Kak da Varteks snimi i kopira stanje u Dinamu glede toga?


Vidi cijeli citat

Tu ti nemrem odgovorit. Vidim da si upućen u detalje.. Ja sam referirao na otpis onih enormnih dugova prije 10-ak godina. Jebiga, zna se kaj su Hajduk i dinamo HR nogometu. Slažem se da postoje dvostruka mjerila. Ali u ovakvoj državi gdje je zakon mrtvo slovo na papiru, vući se za tu jadnu slamku zvanu "dinamo" je također licemjerno.
Ja sam pisao o tome kako bi u hrvatskoj klubovi morali pokušat kopirat rad dinama što se nogometa tiče. Tu je dinamo fantastičan. Ne možeš mi blokadom pravdat svu nesposobnost uprave da fantastične klupske nade vezuje 6-mjesečnim ugovor gdje oni odlaze u dinamo za 0 eur (iako dinamo isplati neku siću iz sućuti) i kasnije ti igrači odlaze za enormne cifre van. To je klasična nesposobnost, poslovno ziheraštvo i ivesticijska sterilnost koja rezultira alibi poslovanjem. kasnije se najbolje izvadit na kurvu državu. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.03.2010.
Poruka: 173
24. kolovoza 2011. u 18:57
GiorgioChiellini je napisao/la:
beranek je napisao/la:
GiorgioChiellini je napisao/la:
To je ono što mene smeta. Klubovi bi morali pokušat snimat, kopirat stanje u dinamu. Ako ćemo živjet u prošlosti, kajlat međusobno jedni druge, bit će još gore.
Vidi cijeli citat




Ajde probajmo ovak. Dinamu je zbog plaćanja igrača na, po poreznim propisima, nepravilne načine (neobračunavanje poreza i doprinosa na "pozajmice") utvrđeno više stotina milijuna duga državi, Varteksu zbog iste stvari (fiktivne dnevnice) pet milijuna kuna novoutvrđenih obveza. Dinamu je dug otpisan i niko nije odgovaral, Varteks je danas blokiran zbog tog duga uvećanog za kamate, a dva funkcionera kluba su dobili uvjetne presude.

Činjenično stanje je Dinamo hara Europom, a Varteks se gasi.

Kak da Varteks snimi i kopira stanje u Dinamu glede toga?





Vidi cijeli citat


Tu ti nemrem odgovorit. Vidim da si upućen u detalje.. Ja sam referirao na otpis onih enormnih dugova prije 10-ak godina. Jebiga, zna se kaj su Hajduk i dinamo HR nogometu. Slažem se da postoje dvostruka mjerila. Ali u ovakvoj državi gdje je zakon mrtvo slovo na papiru, vući se za tu jadnu slamku zvanu "dinamo" je također licemjerno.
Ja sam pisao o tome kako bi u hrvatskoj klubovi morali pokušat kopirat rad dinama što se nogometa tiče. Tu je dinamo fantastičan. Ne možeš mi blokadom pravdat svu nesposobnost uprave da fantastične klupske nade vezuje 6-mjesečnim ugovor gdje oni odlaze u dinamo za 0 eur (iako dinamo isplati neku siću iz sućuti) i kasnije ti igrači odlaze za enormne cifre van. To je klasična nesposobnost, poslovno ziheraštvo i ivesticijska sterilnost koja rezultira alibi poslovanjem. kasnije se najbolje izvadit na kurvu državu. 
Vidi cijeli citat




Slažem se s ovim. Nije sve kriva država.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.12.2009.
Poruka: 263
24. kolovoza 2011. u 18:59
pato007 je napisao/la:
Nije poanta u održavanju već tko ga i pod kojim uvjetima održava. Hertha BSC iz Berlina plaća najamninu za korištenje

Olympiastadiona 2,55 milijuna eura godišnje. zato što je Hertha tvrtka koja je od grada iznajmila stadion da bi naplaćivala ulaznice i živjela od konzumenata tj, publike. U ovom slučaju je normalno da grad održava stadion zar ne ? I ja nisam rekao da se Maksimir ne održava.
Vidi cijeli citat

Šta da ti kažem. Uspoređuješ Berlin i ovu vukojebinu u kojoj se nema kaj za jest a kamoli za platit godišnju kartu za onakvo ruglo. Na kraju, uspoređuješ Olympiastadion i ruglo na maksimiru. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.12.2009.
Poruka: 263
24. kolovoza 2011. u 19:01
pato, vidim da si pametan momak..
Jel bi ti iznajmio maksimir za prodaju svog proizvoda. 
Jel bi za vlastiti autosalon odlučio iznajmiti stari hangar u lučkom?? 
beranek
beranek
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 22.09.2010.
Poruka: 51
24. kolovoza 2011. u 19:09
Ronaldo9 je napisao/la:

to možda je istina mmožda i nije,to mi obicni smrtnici nikad saznati necemo,i ne možeš na osnovu pisanja nekih novina smatrat da je to istina i držat se toga ko pijan plota,u novinama piše svašta a na nama je hocemo povjerovat ili necemo,u tome i je stvar,ne možemo ono šta nam paše vjerovat a ono šta nam ne paše necemo vjerovat,,i zato su ovakve rasprave bezveze jer nemamo nikakav argumen o cem bi i pricali a kamoli neki dokaz,to su samo medijska nagađanja i tako ce uvijek ostat,i toga ce uvijek biti
Vidi cijeli citat


Kaj nije istina, da je Dinamo pokojni? Brzi gugl:

http://secure.creditreform.hr/r?s=nk-dinamo-sportsko-d.d.-in-bankruptcy&an=0000031711&setlang=
http://www.monitor.hr/clanci/kada-je-rijec-o-dinamu-tko-je-zapravo-u-stecaju/17358/

303 milijuna kuna, hej!

Da su  Herjavec i Janžek osuđeni?

http://www.index.hr/vijesti/clanak/herjavec-i-janzek-pronevjerili-preko-32-milijuna-kuna/330247.aspx


  • Najnovije
  • Najčitanije