Komentari na tekst: Drugorazredni klub iz Gradskog vrta

javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
26. kolovoza 2011. u 13:50
Nozh je napisao/la:

problem dinamove nadmočnosti je ono što je napisano u kolumni. preko noći su im izbrisani svi mogući dugovi (osnovan "novi" klub), a bez toga da su oni odletjeli u 5. ligu. zanima me kako se baš tada velebni mamić odlučio ubaciti unutra...

 

kakva država, takav nogomet

Vidi cijeli citat


Time se dobije povoljniji položaj, ali metni ti smotance u najpovoljniji položaj ništa neće postići jer nema to u sebi!
Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 76
26. kolovoza 2011. u 13:52
Gospodo, prvi sam prozvao KOKOŠARE koji oepriraju po drugim klubovima, zar je bitno da pišem imena, znamo vrlo dobro tko su..
@Rocco - po meni , problemi u HNL počeli su idejom stvaranja panhrvatskog projekta Croatia još 1993 i njezino forsiranje (iako nećemo pobjeći od toga da se namještalo i ranije , samo za klubove iz susjednih država). Ne bježim od toga da je prvo iz Hajduka , poduzetnik N.V. osumnjičen za izvlačenje poveće količine novaca od četvrtfinala lige prvaka 1994....pa da sad ne dužim , dolazi do pojave raznoraznih managera i tako dalje, Samo jedno je bitno. Utjecaji managera na klubove nisu sportni, ali nema utjecaja istih tih managera na samu ligu , pa i reprezentaciju. Ta pozicija je rezervirana samo za jednog managera, istog onog koji napada novinare kad mu se spomene sukob interesa. Ponavljam, istina je da se razno razni kvazimanageri motaju oko klubova, ali oni crpe klubove, a sigurno ne  plaćaju varteksu pripreme ili kupuju polupšroizvode za lokomotivu kako bi osigurali bodove.
kako i u samom članku piše - nekima su dugovi otpisivani, išlo se u stečaje, stvarale udruge građana, a nikad se nije odreklo ni trofeja bivšeg kluba, a niti igranja u 1. hnl i u europi
i da @ChildofDecadence - stvarno je zanimljivo da mamić radi sve bolje a ostali sve gore....pitam se zašto
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.04.2011.
Poruka: 213
26. kolovoza 2011. u 14:03
žalosno je kako osijek propada pod glavašem i njegovim kriminalcima...
kada će slavonci shvatiti kakvi su to ljudi koji ih trenutno vode?
žalosno...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.09.2010.
Poruka: 279
26. kolovoza 2011. u 14:06
Slažem da se u Dinamo puno toga "čudnog" desilo. To uopće nje sporno i kad gledaš kaj se tu dešava sve ispadne tragikomično. Ali ne slažem se da "manageri" ne igraju itekakvu ulogu na sam rad kluba i reprezentacije. Premala smo mi država i kod nas ni reprezentacije nije neosjetljiva na "vanjske utjecaje". Svako miješnje "managera" u rad kluba je kontraproduktivno.
Mali primjer: Šošo pošalje Rukavinu u Hajduk umjesto u Dinamo. Rezultat: mali dobije BMW-a, igra mu je bila na nezavidnoj razini (ako izuzmemo dvoransko prvenstvo) i "jedva" se prodao van, sigurno ispod očekivanja.
Da je otišao u Dinamo: vjerojatno bi zabio puno više golova, više vremena proveo u europskom izlogu, najvjerojatnije bi ga Mamić prodao za puno više od 1,5 mil eura i vjerujem da bi Šibenik dobio barem 20% od transfera iz Dinama prema van.
Ovako je Šibenik nešto ušićario ali i ostao bez značajnijih naknadnih prihoda. Čisti primjer možebitnog gubitka par stotina tisuća eura ako ne i više što bi klubu tog ranga barem na neko vrijeme riješilo financijsku situaciju.
Naravno ovo je samo hipotetski, lako je sad soliti pamet. Ne tvrdim da se preko Hajduka ne može dobro prodati, dapače Senijad je dobro prošao kao uostalom i Hajduk.  
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
26. kolovoza 2011. u 14:13
chuck007 je napisao/la:
žalosno je kako osijek propada pod glavašem i njegovim kriminalcima...
kada će slavonci shvatiti kakvi su to ljudi koji ih trenutno vode?
žalosno...
Vidi cijeli citat


Vjerojatno nikad!

Pa u samom gradu na izbore neizađe 80% građana koji imaju pravo glasa! Glavaš ima 10.000 glasova sigurnih koje nema šanse da izgubi, apstinencija birača mu je najveći saveznik i imaju svoju al-jaziru , na kojoj se stalno upućuju "upozorenje" šta i kako! E sad da li se tu što može  pomoći da stanovnici shvate il ne shvate?
Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.08.2011.
Poruka: 6
26. kolovoza 2011. u 14:14
greenhorn je napisao/la:
nemoze dinamo bit primjer drugim klubovima... kako to neces shvatit, drugi klubovi nikad nisu imali toliki priljev financija iz grada i drugih izvora nit navijacku bazu i sto bi rekli makretinski strucnjaci "reach"
Vidi cijeli citat


U dinamo je uloženo cca 100 milja kuna kroz 4-5 godina od strane grada. Ako gledaš proračun zagreba jasno je da lokalni županijski ligaši u manjim mjestima imaju nekoliko puta veći postotni udio u proračunu nego što ga dinamo ima u zagrebu.

Osijek je manji i realno siromašniji grad od Zagreba i teško možemo imat klub koji će se godinama ravnopravno nositi s Dinamom, ali to ne znači da ne mogu napravit dobar klub u svojim okvirima. Samo treba postavit realne ciljeve. Realni cilj Osijeka, Rijeke i Varteksa je vrh lige i pozicija u europi i to je ono ćemu Osijek treba težit. Prvo konsolidacija kluba, marljivo dizanje koeficjenta kroz godine i traženje šanse kroz sretan ždrijeb ulasku u europsku ligu i s vremenom konstantnost u tom natjecanju. Ja sam siguran da to Osijek može i ima dovoljno talenta za to. Cjela Slavonija je njihov bazen, od Virovitice do Vukovara svako talentirano dijete mogu i trebaju pokupit. Ono što je za Dalmaciju Hajduk, za Kvarner i Istru bi trebala biti Rijeka, za Međimurje i Zagorje Varteks,a za Slavonije Osijek i jedino tako nam liga može ličit na nešta.
Zamisli ligu 10 s ovakvim Dinamom i Hajdukom (ako se još neke stvari poprave), Osijekom, Rijekom i Varteksom iza kojih stoji cjela regija, čak je dovoljno da ovi ostali manji klubovi ostanu na sličnoj razini, to je liga koja je u najmanju ruku ravnopravna s Belgijom, a miljama ispred Škotske, Austrije...
Kako do toga? Jbg. ako nema para raspusti sve seniore koji koštaju nešta, potpiši s juniorima i kadetima na 7 godina bez ikakvog njihovog postotka u odšteti, u dvije sezone ispadni iz lige, osvoji drugu i u trečoj sezoni imaš ekipu koja igra 2 godine skupa, u prosjeku ima 19 godina i 10 raznih mladih reprezentativaca od kojih za barem jednog možeš dobiti dovoljno za napunit proračun,a ostale čuvaš i dižeš sastav s njima, ubacuješ nove talente. Čak i da se u prvoj sezoni ne vratiš nije katastrofa, bitno je da se klub drži plana. Od svega Osijeku je ostalo samo ime i navijači,a ovo gore je po meni jedini način na koji se to može iskoristiti.


javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
26. kolovoza 2011. u 14:20
Previše idealističko shvaćanje izražavaš!

Previše pojednostavljaš!

To jednostavno zvuči to dok se čita, ali to je lakše za ispričati i napisati nege provesti!

Samo Cibalia!
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
26. kolovoza 2011. u 14:24
st_alex je napisao/la:
Samo treba postavit realne ciljeve. Realni cilj Osijeka, Rijeke i Varteksa je vrh lige i pozicija u europi i to je ono ćemu Osijek treba težit. Prvo konsolidacija kluba, marljivo dizanje koeficjenta kroz godine i traženje šanse kroz sretan ždrijeb ulasku u europsku ligu i s vremenom konstantnost u tom natjecanju. Ja sam siguran da to Osijek može i ima dovoljno talenta za to. Cjela Slavonija je njihov bazen, od Virovitice do Vukovara svako talentirano dijete mogu i trebaju pokupit. Ono što je za Dalmaciju Hajduk, za Kvarner i Istru bi trebala biti Rijeka, za Međimurje i Zagorje Varteks,a za Slavonije Osijek i jedino tako nam liga može ličit na nešta.
Zamisli ligu 10 s ovakvim Dinamom i Hajdukom (ako se još neke stvari poprave), Osijekom, Rijekom i Varteksom iza kojih stoji cjela regija, čak je dovoljno da ovi ostali manji klubovi ostanu na sličnoj razini, to je liga koja je u najmanju ruku ravnopravna s Belgijom, a miljama ispred Škotske, Austrije...
Kako do toga? Jbg. ako nema para raspusti sve seniore koji koštaju nešta, potpiši s juniorima i kadetima na 7 godina bez ikakvog njihovog postotka u odšteti, u dvije sezone ispadni iz lige, osvoji drugu i u trečoj sezoni imaš ekipu koja igra 2 godine skupa, u prosjeku ima 19 godina i 10 raznih mladih reprezentativaca od kojih za barem jednog možeš dobiti dovoljno za napunit proračun,a ostale čuvaš i dižeš sastav s njima, ubacuješ nove talente. Čak i da se u prvoj sezoni ne vratiš nije katastrofa, bitno je da se klub drži plana. Od svega Osijeku je ostalo samo ime i navijači,a ovo gore je po meni jedini način na koji se to može iskoristiti.


Vidi cijeli citat


Prvo vrijeđaš Cibaliju! Slavonija nije Osijek a pogotovo ne NK Osijek! Dosta tog nogometnog egocentrizma koji je svojstven nekim navijačimam NK Osijeka! Zalažeš se za čerupanje drugih u korist Osijeka! Kad to isto radi Mamić po Dalmaciji, hajdukovci skači na zadnje noge, sad bi ti da to isto Osijek radi, ma nemoj!

Kakvi realni ciljevi? Nema i ne smije niti jedan klub od ovih koje navodiš biti pretplačen na bilo koji plasman, kako igra tamo mu je mjesto a ne po nečijoj fix ideji! Ostale tretiraš za glinene golubove!

Realnan cilj je zadržati na duže staze one koje možeš zadržati, bolje imati nešto slabiju ekipu na okupu dulje vrijeme, nego skupinu pretplaćenih šest mjeseci i onda razlaz.

Kakava cijela regija? Kakva liga 10????  
[uredio javasluk - 26. kolovoza 2011. u 15:24]
Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.08.2011.
Poruka: 87
26. kolovoza 2011. u 14:24
Ništa bolje ni u 1 ligi
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 76
26. kolovoza 2011. u 14:26
rocco je napisao/la:
Slažem da se u Dinamo puno toga "čudnog" desilo. To uopće nje sporno i kad gledaš kaj se tu dešava sve ispadne tragikomično. Ali ne slažem se da "manageri" ne igraju itekakvu ulogu na sam rad kluba i reprezentacije. Premala smo mi država i kod nas ni reprezentacije nije neosjetljiva na "vanjske utjecaje". Svako miješnje "managera" u rad kluba je kontraproduktivno.
Mali primjer: Šošo pošalje Rukavinu u Hajduk umjesto u Dinamo. Rezultat: mali dobije BMW-a, igra mu je bila na nezavidnoj razini (ako izuzmemo dvoransko prvenstvo) i "jedva" se prodao van, sigurno ispod očekivanja.
Da je otišao u Dinamo: vjerojatno bi zabio puno više golova, više vremena proveo u europskom izlogu, najvjerojatnije bi ga Mamić prodao za puno više od 1,5 mil eura i vjerujem da bi Šibenik dobio barem 20% od transfera iz Dinama prema van.
Ovako je Šibenik nešto ušićario ali i ostao bez značajnijih naknadnih prihoda. Čisti primjer možebitnog gubitka par stotina tisuća eura ako ne i više što bi klubu tog ranga barem na neko vrijeme riješilo financijsku situaciju.
Naravno ovo je samo hipotetski, lako je sad soliti pamet. Ne tvrdim da se preko Hajduka ne može dobro prodati, dapače Senijad je dobro prošao kao uostalom i Hajduk.  
Vidi cijeli citat


Da, s te strane kad su manageri u pitanju, imaš pravo, apsolutno kontraproduktivno, uostalom i protuzakonito (na papiru)...šta se konkretno rukavine tiče, u hajduku je dobio novce, poštovanje navijača, uostalom iz šibenika je preselio u split i sve to je učinilo kontraefekt i igra je pala, nemojmo isključiti da ni danas, iako se to medijski pomalo pumpa, rukavina ne pruža partije dostojne dinama, nešto bolje nego u hajduka, ali ništa posebno. Istina, šibenik je na njemu mogao zaraditi više, al to je sve što bi bilo kad bi bilo...činjenica je da je i on sam tada izražavao želju za Hajdukom.

Po meni smo danas došli do situacije kad je u očima manjih klubova Dinamo i Mamić jedino rješenje za zaradu nekih "većih" novaca, i to nije sporno, meni je bitno zašto je to tako i kako je došlo do toga...nemoj me razumiti krivo, ne kažem da bi to trebao biti ni hajduk, želim reći da je žalosno da se pod "čudnim okolnostima" događaju stvari u kompletnoj lizi, a kako je krenulo i u reprezentaciji . Sve to za sobom povlači puno toga, a ono najbolnije je svakodnevni sve veći i veći jaz između sjevera i juga. Vrijeme je da država počne raditi svoj posao i bez obzira na ime i prezime, ili bogate financijere raznnoraznih kampanja počne sankcionirati kriminal....samo kako je krenulo nema od toga ništa
  • Najnovije
  • Najčitanije