Komentari na tekst: Euro je Lukin trenutak istine

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.06.2010.
Poruka: 1.245
01. lipnja 2012. u 11:10
Nemamo mi vođu i kapetana Niku Kovača više šta će dame na centru gurat da daju sve od sebe a i razbit protivnike ako triba, tako da nemam velika očekivanja od naših ne uvatimo li 3 boda protiv Iraca šta će bit teže nego protiv Austrije možemo odmah ić kući.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.04.2012.
Poruka: 285
01. lipnja 2012. u 11:29
Modrić je bez sumnje najbolji igrač repke,ali ja imam dojam da se previše pritiska stavlja na njegova leđa..svaki put kad odigra loše za repku,novine ga odma razapinju....kad ga je Bilić pozvao u repku 2006,cijeli kvalifikacijski ciklus je odigrao besprijekorno,a bio je za 30% lošiji igrač. Zašto? Jer nije bilo na njemu sve....sad kad je puno bolji igrač ne pruža toliko dobre partije jer su mu svi za vratom i očekuje se da jednim potezom odlučuje sve....ne ide to tako
Dropshotski
Dropshotski
Dokazano ovisan
Pristupio: 04.09.2007.
Poruka: 12.063
01. lipnja 2012. u 11:33
Luka Modrić jest ono što Packe kaže (btw - čestitke na obljetnici Pacak).

Ali isto tako, Modrić je u reprezentaciji veliki dužnik. Gledao sam stvarno puno njegovih utakmica i rijetko je kad taj čovjek odigrao dva poluvremena na istoj razini visoke kvalitete. U velikoj većini slučajeva jednostavno nestane na jedno poluvrijeme. Uvijek on vuče konce, ali ne ostavlja ravnomjeran pečat na čitavoj utakmici.

Meni se čini da se on uljuljao u sve te pohvale koje su dobrim dijelom zaslužene. Ali Luka Modrić je prijašnjih godina bio puno poduzetniji nego danas. I nije stvar u tome da ga sada protivnici bolje poznaju i pozornije prate.

Ima i dribling i brzinu, ali čini mi se da se sve rijeđe odlučuje stvarati sam višak igrača. U Tottenhamu mu to ni ne treba jer ima brzance na krilima koji sami stvaraju višak. Ali u hrvatskoj reprezentaciji je to nasušno potrebno.

Što se šuta tiče - neće on nikad imati topovski udarac - svejedno što se tehnika šuta uči. Ali, može igrati na preciznost. Njegov zadnji slavni pogodak na Maksimiru je bio plod preciznosti - više nego snage.

Što hoću reći. Modrić je za vrijeme kampanje Euro 2008. i prvih godina u Premiershipu bio puno drskiji i poduzetniji igrač. Lijepo si je on nabio statistiku točnih dodavanja, ali to mu je bilo dovoljno da mu momčad ZAMALO popuši LP. Na trenutke mi se čini da Dujmović kao defanzivni vezni više riskira sa svojim pokušajima proigravanja suigrača u priliku nego Luka.

Neka samo on odigra na EP oba poluvremena svake utakmice na onoj razini za koju je sposoban i bude poduzetniji u smislu ugrožavanja protivnika pa ćemo svi biti zadovoljniji. U surpotnom, ako će nam glavni igrač biti igrač za jedno poluvrijeme - onda nam se baš ne piše najbolje.
Hrvatska košarka - Povratak u budućnost...
Balthazar
Balthazar
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.01.2010.
Poruka: 489
01. lipnja 2012. u 11:35
NO_N@ME je napisao/la:
Balthazar je napisao/la:
Slažem se da svi od Luke očekujemo više od onog što daje i očekujem da se stvarno potvrdi na Euru. S druge strane, puno puta se od njega očekuju stvari koje on nema (vrhunski zadnji pas ili vrhunski udarac) pa je unatoč tome jedan od najcjenjenijih veznjaka - nije važno dali top 5 ili top 10. Vezano uz Prosinečkog, ako me sjećanje pamti, nije niti on baš posebno briljirao u reprezentaciji.
Vidi cijeli citat


Kad Modrić zapali 2 kutije dnevno crvenoga popije čašicu kratkoga i napravi onu majstoriju kao protiv Jamajke nek se javi.
Vidi cijeli citat


Priznajem, Luka nije Robiju ni do koljena ! Još bi mu se možda neka majstorija mogla dogoditi, ali u ostalome se ne može mjeriti
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.05.2012.
Poruka: 2.452
01. lipnja 2012. u 11:40
NO_N@ME je napisao/la:
Nemamo mi vođu i kapetana Niku Kovača više šta će dame na centru gurat da daju sve od sebe a i razbit protivnike ako triba, tako da nemam velika očekivanja od naših ne uvatimo li 3 boda protiv Iraca šta će bit teže nego protiv Austrije možemo odmah ić kući.
Vidi cijeli citat

Ma dat će oni sve od sebe i bez Nike Kovača, Štimca ili ne znam koga. Samo je pitanje da li će to biti dovoljno. Nemaju ni talijani Tottija i Del Piera, španjolci Raula i Villu, da ne kažem Hierra :D Nema smisla kukati za bivšim reprezentativcima, šta je tu je.
[uredio Hugo Sanchez - 01. lipnja 2012. u 11:42]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.05.2010.
Poruka: 1.042
01. lipnja 2012. u 11:45
Opet Modrić... Neki dan u Max!-u (onaj sportski tjednik) na svakoj stranici Modrić ovo, Modrić ono... Southgate veli 'da bar engleska ima modrića', iako se u tekstu vidi da to nije rekao... Zvijezda se postaje igrama na terenu, ponašanjem i to... a ne pumpanjem u sportskim časopisima i na sportskim portalima... To kaj mi trenutno nemamo svjetsku zvijezdu kalibra Šukera ili Prosinečkog nekad ne može se ispraviti time da se uzdiže Modrića do visina na kojima nikad nije bio...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.06.2010.
Poruka: 1.245
01. lipnja 2012. u 11:52
Otvoriš paštetu iz nje izleti Luka Modrić.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.01.2012.
Poruka: 92
01. lipnja 2012. u 11:58
Ma ne ovisi Hrvatska samo o Modriću, jer da je tako ne bi se ni plasirala na Euro, Modrić je samo kotačić koji nas gura, ali ima tu i borbenijih, i glasnijih od Modrića i o njima svima ovisi konačan uspijeh na Euru, pa znaju i protivnički treneri na koga će staviti najbolje obrambene igrače, ako se Modriću ne pomogne sa srcem i voljom i dozom "bezobraštine" i agresije ništa od dobrih uspjeha naše reprezentacije . . . . . UVIJEK VJERNI  . . .. .
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.12.2007.
Poruka: 154
01. lipnja 2012. u 12:24
Express je napisao/la:
Emmet je napisao/la:
Luka nije igrač koji će zabijati ili plijeniti atraktivnim potezima. On je igrač koji diktira tempo, čiji je forte vođenje igre (da je košarkaš, bio bi play). Mjeriti statistički Lukin učinak uvijek će se svesti na minoran učinak ali je njegov doprinos u IGRI puno više od puke statistike. Još je uvijek svježe sjećanje na Niku Kovača. Taj je čovjek toliko značio u igri reprezentacije da se to teško može svesti samo na statistiku. Istina je da o Luki puno ovisi, ali ako se oslonimo na njegove golove ili asistencije nećemo daleko dogurati. On svojom igrom treba omogućiti igračima do sebe da odrade upravo taj dio - njima statistika, Luki tapšanje po ramenu.
Vidi cijeli citat



Slažem se, ali čak i postoji statistika koja potvrđuje njegovu kvalitetu. Englezi su analizirali koji veznjak dovede momčad u najviše šansi (svi udarci po golu, asistencije i dodavanja asistentu za gol). Modrić je po tome bio prvi u ligi. To se i vidi kad gledaš 10-ak utakmica Tottenhama... Uostalom, svatko tko je ikad igrao ozbiljnije nogomet zna da je puno lakše trčat s loptom po praznom prostoru kad imaš 10-15m od sebe jednog Modrića kojem možeš dodat loptu kad god ti se protivnici približe, zatim nastavit trčat u sprintu i dobit iz prve ili druge savršenu loptu natrag u for. To je Modrić i zato košta koliko košta!
Vidi cijeli citat


To je to. Packov članak i ova 2 komentara sve govore. To što Modrić daje ekipama za koje igra je neprocjenjivo. Njegova cijena sve govori, a cijenu ne plaćaju navijači nego stručnjaci. Naravno da je ljepše gledati sažetak poteza jednog Prosinečkog i njegov sažetak bi svatko izabrao. Ali da biram između njih dvojice tko će mi odigrati sezonu u klubu ili 7 utakmica na EP-u, biram Modrića bez razmišljanja. Od svih veznjaka u povijesti naše repke, jedino bih Bobana odabrao prije njega.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.07.2011.
Poruka: 90
01. lipnja 2012. u 12:28
da se bar ozlijede Buljat, Strinić, Mandžukić i Dujmović... bili bi 30% jači
  • Najnovije
  • Najčitanije