Komentari na tekst: Euro je Lukin trenutak istine

Ronaldo9
Ronaldo9
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2011.
Poruka: 2.281
01. lipnja 2012. u 12:29
dok Modrića nije bilo u repki, govorilo se " e da nam je jedan malo kvalitetniji igrac koji može zadržati loptu i da zna kud s njom" sad jednog igraca takvog imamo opet ne valja jer nije svjetska klasa, a da Modrić najbolji vezni na svjetu 5 godina za redom onda bi pricali da ne može Modrić sve sam da nam treba još jedan i tako u nedogled, tipicna Hrvatska ponašanja, nikad zadovoljni i uvijek se gleda ono šta ne valja, a ono šta valja dolazi pod normalno da je tako,, kad Modrić više ne bude igrao onda ce se govorit e da nam je Modrić, i tek onda ce ljudi nauciti koliko vrijedi takav igrac, jer drugacije ocito nisu u stanju
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.09.2011.
Poruka: 560
01. lipnja 2012. u 12:30
sve to stoji, al modrić nemože bit vođe ove reprezentacije samo zato šta je najbolji, a to se najbolje vidi na primjernu N.Kovača koji je buio daleko od najboljeg  igrača u repki, al je zato imao najveće srce, igrao je sa najviše žara i iša bi glavon tamo di se modrić il kranjčar nebi  nogom usudili, bio je pravi vođa i motivator na terenu i zato i jesmo ovoliko pali nakon njegova odlaska
Vjeran
Vjeran
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 411
01. lipnja 2012. u 12:42
Sasha76 je napisao/la:
Express je napisao/la:
Emmet je napisao/la:
Luka nije igrač koji će zabijati ili plijeniti atraktivnim potezima. On je igrač koji diktira tempo, čiji je forte vođenje igre (da je košarkaš, bio bi play). Mjeriti statistički Lukin učinak uvijek će se svesti na minoran učinak ali je njegov doprinos u IGRI puno više od puke statistike. Još je uvijek svježe sjećanje na Niku Kovača. Taj je čovjek toliko značio u igri reprezentacije da se to teško može svesti samo na statistiku. Istina je da o Luki puno ovisi, ali ako se oslonimo na njegove golove ili asistencije nećemo daleko dogurati. On svojom igrom treba omogućiti igračima do sebe da odrade upravo taj dio - njima statistika, Luki tapšanje po ramenu.
Vidi cijeli citat



Slažem se, ali čak i postoji statistika koja potvrđuje njegovu kvalitetu. Englezi su analizirali koji veznjak dovede momčad u najviše šansi (svi udarci po golu, asistencije i dodavanja asistentu za gol). Modrić je po tome bio prvi u ligi. To se i vidi kad gledaš 10-ak utakmica Tottenhama... Uostalom, svatko tko je ikad igrao ozbiljnije nogomet zna da je puno lakše trčat s loptom po praznom prostoru kad imaš 10-15m od sebe jednog Modrića kojem možeš dodat loptu kad god ti se protivnici približe, zatim nastavit trčat u sprintu i dobit iz prve ili druge savršenu loptu natrag u for. To je Modrić i zato košta koliko košta!
Vidi cijeli citat


To je to. Packov članak i ova 2 komentara sve govore. To što Modrić daje ekipama za koje igra je neprocjenjivo. Njegova cijena sve govori, a cijenu ne plaćaju navijači nego stručnjaci. Naravno da je ljepše gledati sažetak poteza jednog Prosinečkog i njegov sažetak bi svatko izabrao. Ali da biram između njih dvojice tko će mi odigrati sezonu u klubu ili 7 utakmica na EP-u, biram Modrića bez razmišljanja. Od svih veznjaka u povijesti naše repke, jedino bih Bobana odabrao prije njega.
Vidi cijeli citat


Ovo sve potpisujem. Uz malu napomenu. Žuti je sam rekao da je ono protiv Jamajke bilo sve samo ne namjera ;-)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.05.2012.
Poruka: 2.452
01. lipnja 2012. u 12:59
Luka nije liderski tip, nema on tu u svome karakteru - što nije ni dobro ni loše, jednostavno je tako. To se ne da naučiti, ili jesi ili nisi. Kvalitativno velikih razlika na Euru ima - ne možemo reći da su osim Njemačke,Španjolske i Nizozemski svi ostali u istoj klasi. Francuska, Engleska, Italija,Portugal ipak su nogometne velesile, dovoljno je pogledati njihove lige i klubove gdje im igrači igraju. Pri kojem bismo to ždrijebu za Euro ili svjetsko bili sretni da dobijemo neku od tih reprezentacija koje su kvazi u našem kvalitativnom rangu?Bez obzira šta neki od njih nisu u formi i ne briljiraju ne može ih se kvalitativno izjednačavat sa Rusijom, Grčkom, Danskom, Češkom... pa i Hrvatskom Druga je stvar što se protiv njih može igrati i može ih se pobijediti, ali ipak se ovim pretjeruje. Budimo objektivni da mi imamo igrače tipa Ronaldo, Nani, Pepe, Coentrao - pucali bismo na osvajanje Eura (pucamo i ovako :D)!
[uredio Hugo Sanchez - 01. lipnja 2012. u 13:00]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.12.2011.
Poruka: 718
01. lipnja 2012. u 13:05
klasnic17 je napisao/la:
da se bar ozlijede Buljat, Strinić, Mandžukić i Dujmović... bili bi 30% jači
Vidi cijeli citat

oprosti sta ti ovo moram reci, ali brate, glup si.....buljat najvjerojatnije nece odigrati ni minute, mandukic je odlican i ne znam sta imas protiv njega, od strinica nemamo boljeg, a dujmovic je pokaza vise od vukojevica
Mithrandir
Mithrandir
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.05.2012.
Poruka: 1.195
01. lipnja 2012. u 13:56
Ovo je močadski sport i rezultat ovisi o puno faktora, a ne da li će Modrić odigrati svjetski ili ne. Ovisi hoće li napadaći zabijat, hoće li u obrani curit, hoće li golman spasit koji zicer.......kakav trenutak istine? Ryan Giggs je godinama bio najbolje lijevo krilo na svijetu, jel njegov "trenutak istine" bio jer se wales nije plasirao niti na EP, niti na SP. Koje to velikane europskog nogometa ima ova HR repka, da bi se očekivala nekakva finala, osvajenje EP-a i slićno........više toga se mora posložit i funkcionirat uključujuću i Modrića da bi mogli proći daleko.
Rocky93
Rocky93
Potencijal za velika djela
Pristupio: 30.08.2011.
Poruka: 1.387
01. lipnja 2012. u 13:59
Luka je u top 5 veznjeka svijeta.Xavi i Iniesta su neprikosnoveni,a onda dolaze Modrić,Ozil i Pirlo. Modrić ima kvalitetu za vodit ovu reprezentaciju,to svi dobro znamo pa tako i on.Kao što je navedeno u tekstu sada je u najboljim godinama i očekujemo njegovu veliku predstavu na ovom Euru.Držim mu fige jel ga obožavam i naravno jel o njegovoj igri ovisi naš rezultat.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.03.2012.
Poruka: 13.021
01. lipnja 2012. u 14:16
Ronaldo9 bravo stari, potpuno si u pravu. Luka je najbolje što imamo. Kad se nismo plasirali na svjetsko on je bio uvjerljivo naš najbolji igrač kroz kvalifikacije. Ono što je odigrao u Kijevu je bilo u najmanju ruku za 9.5. Maestralna izvedba, neviđena kontrola igre. Ali što to vrijedi kad ga većina ekipe nije pratila, kad se napadači nisu kvalitetno nudli. Pa nije on CR7 da ima tu brzinu da se zaleti uz aut liniju dvojicu pretrči trećeg predribla i zabije u rašlje. A bogme nije ni Messi da izvodi čudesa. On je klasičan srednji vezni nižeg rasta, playmaker.  Ako Oliću ili nekom trećem trebaju 3 mrtve šanse da zabije 1 gol onda tu ne bi pomogao ni Xavi ni Iniesta. Nije Modrićev posao zabijati yebene golove. Bio je uvjerljivo naš najbolji igrač prije 4 godine. Protiv Turske u Beču, namjesti Oliću 'mrtvaca' i ovaj promaši prazan gol s 5 metara. Namjestio je i Klasniću u produžetku. Modrić kriv? Očigledno. Naravno bilo je i par slabijih njegovih utakmica. Ali kriviti Modrića za bilo što loše što se do sad dogodilo nema nikakve veze s mozgom. Kao ni stvarati ovakav suludi pritisak na njega u stilu 'ako se bilo što loše dogodi ti ćeš bit kriv'. To je ljigavo. On je 1 igrač. Od 11!
[uredio Kontroler - 01. lipnja 2012. u 14:27]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.10.2010.
Poruka: 41
01. lipnja 2012. u 14:19
Uspoređivati Modrićevu igru sa Prosinečkovom je smiješno. Uspoređivati današnji nogomet sa nogometom otprije 20 godina je još smiješnije. Eto, imate svaku večer na TV-u snimke utakmica repke iz 96', 98' itd., pa pogledajte malo kako se igralo. Prosinečki koji je imao 4 sprinta u cijeloj utakmici, radijus kretanja 5 kvadrata i fenomenalnu tehniku, dribling i odličan udarac tada je mogao igrati u Realu i Barceloni. Gdje bi danas takav igrač mogao igrati? Možda u HNL-u..., možda. Ne podcjenjujem Prosinečkog kao igrača, tada je bilo neko drugo vrijeme, ali budimo realni. Modrić nije polušpica, klasična izumrla 10-tka u 3-5-2 sistemu sa apsolutnom slobodom. Modrićeva moć se teško može vidjeti u statistikama, ali Modrić je nevjerojatna radilica sa izuzetnom tehnikom i motorikom, čovjek koji diktira tempo. No isto tako i igrač koji ovisi o suigračima. Statistički ne zabija i ne asistira previše, no u Tottenhamu je gledajući njegova dodavanja asistentima za gol čini mi se među najboljima ili čak najbolji u Premiershipu. Pa nije bezveze na meti Fergusona, Chelsea ili Mourinha, nemojte biti ludi. Uostalom, da imamo u repki Messija ili C.Ronalda, mi bi svakodnevno i po njima pljuvali, jer, šta sad on tu ima glumit, je li...?
Nadajmo se da će na Euru pokazati svu svoju moć i mogućnosti, ali bez kvalitetne pomoći suigrača ne moramo očekivati čuda...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.03.2012.
Poruka: 13.021
01. lipnja 2012. u 14:23
Mithrandir je napisao/la:
Ovo je močadski sport i rezultat ovisi o puno faktora, a ne da li će Modrić odigrati svjetski ili ne. Ovisi hoće li napadaći zabijat, hoće li u obrani curit, hoće li golman spasit koji zicer.......kakav trenutak istine? Ryan Giggs je godinama bio najbolje lijevo krilo na svijetu, jel njegov "trenutak istine" bio jer se wales nije plasirao niti na EP, niti na SP. Koje to velikane europskog nogometa ima ova HR repka, da bi se očekivala nekakva finala, osvajenje EP-a i slićno........više toga se mora posložit i funkcionirat uključujuću i Modrića da bi mogli proći daleko.
Vidi cijeli citat

Potpuno si u pravu, ovaj naslov je potpuno promašen i više odgovara nekom individualnom sportu. Iako sam tekst nije ni blizu tako bezobrazan, podal i ucjenjivački kao naslov.
[uredio Kontroler - 01. lipnja 2012. u 14:24]
  • Najnovije
  • Najčitanije