Komentari na tekst: FIFA odrezala Josipu Šimuniću velikih deset utakmica suspenzije i novčanu kaznu

123
...
789
...
141516
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.04.2011.
Poruka: 67
16. prosinca 2013. u 23:29
GickoDetreba je napisao/la:

Kakvi ogavni komentari, kakva hrpa kvislinga koji pljuju po svojem, degutantno. Ne mogu vjerovati da ima toliko pljuvanja po covjeku koji je toliko dao za Hrvatsku i sada ga tjeraju kao psa, umjesto razumjevanja i podrške, kakva hrpa nezahvalinih izdajica. Malo sam oštar, ali nisam se ovome nadao od svojeg naroda. 

9. krug decki, 9. krug...

Vidi cijeli citat


Nitko ne pljuje po Šimuniću već osuđujemo njegov postupak koji je nanio veliku štetu našoj domovini. Da je isti Šimunić odlučio ne rušiti Sulejmanija i time nanio štetu Hrvatskoj - svi bi ga osuđivali. No ovako se neki nalaze pozvani relativizirati glupost koju je napravio. Dao je puno hvala mu na tome, nadam se da mu ovo neće biti kraj i da će se dostojanstveno oprostiti no ništa od toga ne mijenja činjenicu da je sam odgovoran za kaznu koju je dobio.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.544
16. prosinca 2013. u 23:52
anetisi je napisao/la:
klavirista je napisao/la:
domaća peta kolona i stoka sitnog zuba je došla na svoje....po njima Hrvati ne trebaju ni vlastite države...ni povijesti ,niti nacionalnog ponosa i identiteta....
Vidi cijeli citat


oprosti, ali mislim da nikome nije do povijesti koja se vodila mišlju "tjeraj psine preko drine" i sličnim..
Vidi cijeli citat


Ovo kaj sam boldao nema veze sa ustašama, partizanima, kaubojima, indijancima ni Šimunićem, samo mislim da je bolna i tužna činjenica koja dobro oslikava kaj se događa u Hrvatskoj. A kad ju podcrtaš ispadaš ustaša i nacionalist, jer naravno, trendy je biti anacionalan... 

Što prije zbegam iz ove zemlje to bolje, jer nigdje nikad nisam vidio toliku mržnju prema svojoj zemlji, svom identitetu i zazir prema vlasititim korijenima kao ovdje. Opet, ne pravdam ustaštvo nego to kaj se danas maltene svaki izraz ljubavi prema RH asocira sa fašizmom. Samo pogledajte koliko zastava visi na dan neovisnosti i dan državnosti... Ljudi ih danas ne vješaju jer se srame da ih susjedi ne vide kao nacionaliste!

Hrvat Hrvatu najgori neprijatelj, od stoljeća sedmog. 

[uredio El capitan - 16. prosinca 2013. u 23:57]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.01.2004.
Poruka: 2.093
16. prosinca 2013. u 23:55
Joe je zasluzio oprostajnu tekmu u repki i ja mislim da bi trebali djelovat na HNS da mu to omoguci kad kazna istekne ali mislim da bi sa Kosovom bilo po mjeri i zato trebamo apelirat na HNS.
dras_l
dras_l
Željan dokazivanja
Pristupio: 03.03.2006.
Poruka: 259
16. prosinca 2013. u 23:55
žao mi je Joea, siguran sam da nije ništa loše mislio ... ALI .... najveći krivac za ovakvu kaznu je HNS i država jer već godinama toleriraju govor mržnje po tribinama ... nisam jedini koji je prestao dolaziti radi toga na tribine i na neki način mi je drago da će se raspravljati o navedenom problemu ... možda se stvari promjene
 ... e sad, moguće da Joe još nije gotov sa repkom ... ako uspijemo doći u polufinale znači da najmanje 6 tekmi igramo u Brazilu ... poslije toga ostaju još 4 sitne ... treba javiti Kovi i ekipi neka daju sve da dođu barem do polufinala :)
simba_m
simba_m
Željan dokazivanja
Pristupio: 24.07.2009.
Poruka: 214
16. prosinca 2013. u 23:57
crovitlaci je napisao/la:
LivFan je napisao/la:
crovitlaci je napisao/la:
django 9 je napisao/la:
Šimunić je nepromišljeno reagirao, a pritom  je sasvim nebitno što je on time mislio. Ono što je bitno jest kako se taj njegov potez može interpretirati, a po njegovu žalost interpretirao se kao nešto što je nedopustivo i podložno kažnjavanju. Međutim HNS je na čelu s izbornikom napravio još veću glupost, jer nije pravovremeno reagirao na tu nepromišljenost i osudio je. Time su otvorili prostor medijima i nastala je sasvim nepotrebna hajka čija je posljedica ovih 10 utakmica kazne.
Vidi cijeli citat

Slažem se s time da Šimuniću ovo nije trebalo, međutim 10 utakmica kazne je previše.
Da je neki Englez, Francuz, Talijan napravio ovako nešto mogu se kladiti da ne bi dobio ni približno ovakvu kaznu.
Vidi cijeli citat

da je mozda HNS reagirao na vrijeme, mozda se tolka kazna i mogla izbjec... dok je, recimo, grcki nogometni savez dozivotno izbacio igraca iz repke zbog nacistickog pozdrava u njihovoj ligi tokom proslave gola, i jos su ga kaznili sa 5 utakmice kazne, dok je simunic sranje ipak napravio u doigravanju pod okriljem FIFA-e...
Vidi cijeli citat

Ne podržavam ja ni fašizam ni nacizam, iskreno ne znam odakle je poklič ,,za dom spremni'' zapravo potekao, niti me zanima, ovo je sport a ne povijest.
Kako god, mene nitko ne može razuvjeriti da neke druge zemlje ne bi bile ovoliko kažnjene (ili možda uopće ne bi bile kažnjene) kao Hrvatska.
Vidi cijeli citat


Samo za usporedbu, da vidiš da su neki i civilizirani bez FIFE i UEFE

"Atenski AEK suspendirao je svog 20-godišnjeg veznjaka Giorgosa Katidisa suspenzijom do kraja ove sezone zbog nacističkog pozdrava kojim je proslavljao pogodak…

Katidis je u ogledu 26. kola grčkog prvenstva zabio gol kojim je AEK pobijedio Veriju 2-1. Svoj drugi pogodak ove sezone proslavio je fašističkim pozdravom. Tim potezom je, dakako, izazvao zgražanje diljem svijeta. Kasnije je svoj čin opravdavao – neznanjem.

- Nisam fašist. Ne bih to nikad učinio da sam znao stvarno značenje ispružene desnice. Jednostavno sam bio sretan zbog pobjede. Ja sam samo nogometaš.

Grčki nogometni savez svom je bivšem U-21 reprezentativcu izrekao doživotnu zabranu igranja za sve grčke selekcije. U utorak je AEK također poduzeo mjere protiv svog nogometaša, te je njegov ugovor suspendirao do kraja ove sezone."

Za njih uopće nije bilo ni dvojbe ni licemjerja. Bez obzira što Joe nije mislio ništa loše, ovaj pozdrav veže se uz vremena u kojima nitko od nas nebi htio živjeti. A pogotovo imati susreta sa ljudima koji su to izvikivali u to vrijeme.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.08.2011.
Poruka: 136
17. prosinca 2013. u 00:03
eto novinari i politicari(predvodjeni sa srbima Jovanovicem i kompanijom) gdje po stoti puta moram reci,isti oni koji nisu vidjeli transparent napisan cirilicom VUKOVAR preko cijelog stadiona na Marakani,gdje su i palili nasu zastavu,ti isti su prijavili Joe-a i digli toliku hampu oko toga da je ovo jednostavno ovako moralo zavrsiti!!! Naravno ni sada sam siguran nece raspisati referendum o cirlici u Vukovaru(iako bi morali),i nazalost takvi nas vode!!! Za mene ce Joe uvijek ostati heroj koji je 105 puta nastupio za nasu repku,borio se i ginio na terenu i ova jebena presuda od korumpirane mafije Fife i Uefe to nimalo nece promjeniti,isto tako kao i sto je Zidane i dalje francuski heroj,unatoc onome potezu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.01.2011.
Poruka: 1.066
17. prosinca 2013. u 00:05
Ma zaslužio je Joe kaznu (istina ovo je malo i previše) i za mene ne bi bio nikakav problem to što se vlada, tj. Jovanović i nekakve organizacije toliko zauzimali da ga se kazni, kada bi ta ista vlada ( u kojoj je 40 % posto srba, dali vam to nešto govori) u svakom sličnom slučaju u kojem se vrijeđa država u kojoj žive reagirali i tražili nekakve sankcije ili nešto slično.

Međutim ovako naš dragi drug Jovanović sjedi pored četnilkog vojvode Nikolića koji otvoreno ima aspiracije prema teritoriju RH za vrijeme paljenja hrvatskih zastava i natpisa hrv. gradova na njihovoj zastavi i nema nikakvih komentara a kamoli da bi uputio nekakve proteste, e to je problem. S druge strane imaš jednoga srpskoga košarkaša koji ima tetovažu Draže Mihajlovića sa kojom je igrao i protiv naših ekipa a ja nisam vidio da su oni protiv njega pokretali nekakve postupke, jel znate zašto? Zato što štite svoje a ne kao mi. Ovo je sada više politika nego sport ali vidim da je ova tema otišla u tom smjeru.
terrible
terrible
Željan dokazivanja
Pristupio: 09.06.2010.
Poruka: 170
17. prosinca 2013. u 00:08
o čemu vi? kvislinzi, domoljublje, urote, kojekakvi bakrači? jel se može biti domoljub i voljeti svoju zemlju i sunarodnjake, a da to ne znači da ću na prvi poziv na klanje srba skočiti kao bičem ošinut? Ovdje sam rođen, ovdje su moji rođeni i generacije prije njih, al me zadesila jebena nesreća da sam dijete iz miješanog braka pa nisam odgajan da mrzim nikoga?

Za dom spremni potječe iz opere ali i svastika je indijski znak sreće pa kad se nađe na tribini nikome ne pada napamet da ju se na taj način brani. Jel ikako moguće da se današnje domoljublje konačno odrekne svega što povezuje s ustaštvom?

jer teško mi je biti domoljub i veseliti se s nekim tko veliča pokret koji je zaslužan za pokolj sela mojih predaka bez obzira na to bio on svjestan toga ili ne...

Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
17. prosinca 2013. u 00:17
Ljudi moji. S jedne strane je oko ovog nastala neviđena hajka i histerija u hr medijima koji su samo s jednom viješću popratili paljenje hr zastava, transparente i koljačke pjesme na marakani, ne da se jedan dan nisu zgražali nad tim nego su dr. dan sve zaboravili, da ne govorim da je ministar prosvjete nasmijan sjedio do četničkog vojvode. 
nadam se da su svi 'mainstream' mediji zadovoljni. 

ali.. možemo mi tu pričat o operi, o tome da je taj pozdrav stariji i da nije ustaški nego je zloupotrebljen, ali ništa nije učinjeno da se to i dokaže nego je ostavljeno, kao i puno tog drugog, drugima i dušebrižnicima da ga nazovu ustaškim i kakvim sve ne, slično kao i prvo bijelo polje što je tzv ustaški grb ( smiješno ). 

svi ti argumenti o tome da je taj pozdrav taj i takav i nije ustaški i da je to poklič iz opere padaju u vodu kada se zna da se na stadionu uz taj poklič diže ruka kako bi se izmjerio kukuruz jel. ne rade to svi i sigurno ne odzdravlja 30 tisuća ljudi kako su izvještavali dušebrižnički mediji, al i jedan je previše  po meni. da ne govorim da ima ekipe koja to radi i za vrijeme hr himne čime bezočno gaze i pljuju po svemu što ta himna predstavlja.
joe možda nije znao, možda je, al sve u svemu je napravio glupost, veliku, nepromišljenu glupost i dao je svim dušebrižnicima materijala za tjedne pisanja i sad su svi oni došli na svoje. 

to kaj se mi ne znamo izborit za sebe je druga priča

i isto tak mi je dosta povezivanja domoljublja s ustaštvom, jer ima puno ekipe koja to i pozdravlja i koja ustaše smatra velikim hrvatima i ne znam što sve ne, a oni su po meni jedna velika nula bili u hr povijesti ( ne samo oni naravno ). ja mogu bit domoljub i da ne osjećam nikakvu povezanost s ustašama i NDH.
[uredio Mihalj - 17. prosinca 2013. u 00:19]
Bit ćeš opet Dinamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.05.2013.
Poruka: 110
17. prosinca 2013. u 00:50
terrible je napisao/la:
o čemu vi? kvislinzi, domoljublje, urote, kojekakvi bakrači? jel se može biti domoljub i voljeti svoju zemlju i sunarodnjake, a da to ne znači da ću na prvi poziv na klanje srba skočiti kao bičem ošinut? Ovdje sam rođen, ovdje su moji rođeni i generacije prije njih, al me zadesila jebena nesreća da sam dijete iz miješanog braka pa nisam odgajan da mrzim nikoga?

Za dom spremni potječe iz opere ali i svastika je indijski znak sreće pa kad se nađe na tribini nikome ne pada napamet da ju se na taj način brani. Jel ikako moguće da se današnje domoljublje konačno odrekne svega što povezuje s ustaštvom?

jer teško mi je biti domoljub i veseliti se s nekim tko veliča pokret koji je zaslužan za pokolj sela mojih predaka bez obzira na to bio on svjestan toga ili ne...

Vidi cijeli citat

Slazem se, prijatelju, i ne mislim da je ustaski pokret neki ideal koji bismo trebali slijediti. Ali isto tako, treba osuditi i partizanske i komunisticke zlocine koje je prepoznao cijeli taj tzv slobodni svijet, treba kaznjavati one retarde koji se svake godine okupe u Kumrovcu itd itd i paradiraju sa petokrakama, Titovim slikama i ostalim komunistickim znakovljem. Pa ne moze se od zapada uzimati samo ovaj divlji liberalizam, anacionalnost i odbojnost prema svemu tradicionalnom i religioznom...a s druge strane odbacivati cinjenicu da je taj isti zapad komunizam proglasio totalitaristickim sustavom odmah uz bok nacizmu. O tome da veleizdajnik Jovanovic i ostatak vladajuce oligarhije ne reagira apsolutno na cetnicku ikonografiju, skandiranja, paljenje Hrvatske zastave i otvorenu aspiraciju na nas teritorij koji nije dosao od nekog njihovog "Joea" vec od prvog covjeka drzave(koji je uzgred cetnicki vojvoda i nikad se toga nije odrekao) koja nama moralizira vezano za ovo oko "za dom spremni". Tako da na tvoju primjedbu da se domoljublje ne mora povezivati sa ustastvom(s cim se slazem potpuno), isto tako dodajem da se kozmopolitizam ne mora izrazavati mrznjom i uzasnom nesnosljivoscu prema svojoj zemlji, svom narodu i bilo kakvim cinom domoljublja! Pozzzz
123
...
789
...
141516
  • Najnovije
  • Najčitanije