Komentari na tekst: Futsal Euro otvorio nove mogućnosti

cameosis
cameosis
Dokazano ovisan
Pristupio: 14.10.2002.
Poruka: 10.179
07. veljače 2012. u 20:37
mrzli je napisao/la:
Kada bi nekom ludom kombinacijom osvojili ovo prvenstvo, kao europski prvaci nebi sudjelovali na svjetskom prvenstvu?!
Vidi cijeli citat

da, i? grci su bili europski prvaci pa nisu igrali 2006. na sp-u njemackoj ... to su dva razlicita natjecanja i kvalifikacije za jedno nemaju veze s kvalifikacijama za drugo ... ne znam uopce zasto se to ovdje spominje ...

nego, ako se vec pise o legendama malog nogometa, ne smije se izostaviti bivseg hajdukovca slavisu zungula, nazvanog "bog dvoranskog nogometa" u sjedinjenim drzavama.

inace, pravilo da se kod svakog prekida zaustavi sat moralo bi se uvesti i u veliki nogomet, rijesio bi se problem izlezavanja i drkanja na travnjaku.
[uredio cameosis - 07. veljače 2012. u 20:39]
esse quam videri. (marcus tullius cicero)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.07.2011.
Poruka: 14
07. veljače 2012. u 20:57
igram mali nogomet u Hrvatskoj i Sloveniji i mogu reč da se u Slo (skoro) svi turniri igraju po futsal pravilima.Tako bi trebali to i kod nas uvest. Ne treba se odma prebacit nego postepeno, najprije treba počet sa maloodbojnom loptom a potom i sa 4 igrača. Jer ipak je nogomet po sistemu 4+1 pudo gledljiviji i zanimljiviji, viš dobrih proigravanja, driblinga itd. Bilo bi vrijeme da uđemo u 21. stolječe po tom pitanju.
johnny008
johnny008
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.06.2010.
Poruka: 1.212
07. veljače 2012. u 21:12
slazem se kaj se tiče 5+1, ali ja bi ipak uveo četvorku jer je puno lakše igrat s njom, kontrolirat ju, driblat... i definitivno uvest 90 minuta čiste igre u veliki nogomet, apsolutno sam za to! ;)
Aquila non capit muscas...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.07.2010.
Poruka: 574
07. veljače 2012. u 22:01
Odličan članak...jedino šta mi se ne sviđa je pravilo da se može uvest 5. igrača umjesto golmana po meni je to glupo jer praktički pola drugog poluvremena zna proć u viktoriji na jedan gol i nekako to nije više ista tekma...šta se tiče uvođenja četiri igrača meni je inače bolje igrati 4+1 nego 5+1 jer treniram pa mogu trčat,a s pet igrača ovaj peti ko da smeta
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
07. veljače 2012. u 23:17
Članak na mjestu, kao i gotovo uvijek kod Bernarda.
Ne mogu vjerovati da nisi spomenuo Fisha u nabrajanju hr. legendi malog nogometa. Pa on je u svoje vrijeme, bio među 10 najboljih igrača Europe, usudio bih se reći među 3 najbolja igrača Europe.
Franko, njegov sin danas igra u reprezentaciji, ali je 2 klase ispod oca, dan danas igraju turnire po Dalmaciji, osvajaju gdje god stignu, čak i Tino zaigra 10-ak minuta na male golove
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.10.2010.
Poruka: 18
08. veljače 2012. u 01:19
jackie je napisao/la:
Odličan članak...jedino šta mi se ne sviđa je pravilo da se može uvest 5. igrača umjesto golmana po meni je to glupo jer praktički pola drugog poluvremena zna proć u viktoriji na jedan gol i nekako to nije više ista tekma...
Vidi cijeli citat


ali ta igra sa golmanom igracem unosi dodatnu draz u igru, i dodatnu opciju, vise raznovrsnosti. Zamisli da neka obrambena ekipa zabije gol u 2 minuti susreta i zabije se u obranu cijelu utakmicu, a vjeruj kad se igra savrseno uigrana obrana, i puno bolje ekipe ne mogu zabit gol, kakva bi to onda bila utakmica..
sk1p2
sk1p2
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.09.2010.
Poruka: 174
08. veljače 2012. u 02:16
unosi dodatnu draz, ali bude s vremenom postala prevelika prednost. ekipe bi se mogle uigrat tolko s igracem vise da protivnici nebudu mogli do lopte.. cesi su dobar primjer kak dobro se more igrat s "letecim golmanom".. osobno nebi ukinul to, ali bi uvel neka ogranicenja, npr dozvolit samo na -2 gola ili -1 u zadnjih 5 min utakmice ili inesto slicno. da se nebi desavalo ko u utakmici rumunjska - spanjolska, di na 1-1 ili 2-2 rumunji uvode leteceg golmana, jer inace nemaju sanse parirat spanjolcima nego su osudjeni na obranu.

btw jel se to sam meni cini ili na ovom EP nije pucan ni jedan "10erac".. to sam potvrdjuje tezu da su s ovim akumuliranim faulovima poceli pustat malo grublju igru izgleda da se smatra velikom kaznom 10erac. a ima previse naguravanja, pogotovo s ledja, cistih faulova koji se ne sude jer nisu dovoljno ocigledni, pa da ne pune "zbroj" za penale.
arsenal-lover
arsenal-lover
Mali dioničar
Pristupio: 08.03.2011.
Poruka: 6.398
08. veljače 2012. u 09:41
johnny nogomet ne bi izdržao samo s čistom igrom, jer ako sad traje 2 sata koliko bi s čistom igrom trajalo 3 i pol? U nogometu je temelj to igranje bez zaustavljanja vremena, jer bi ovako nastao kaos, zar ne vidiš da nogometaši koriste svaki trenutak za odmor... zamisli da 6 njih ide odmorit a počne igra, gotovo je....
Only Giroud can judge me.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
08. veljače 2012. u 10:42
ako uspoređujemo futsal i nogomet....čak i taktička utakmica u futsalu (kao što je bila naša tekma s ukrajincima) je 100X dinamičnija i zanimljivija od nogometa! to je svakome valjda jasno! što se tiće ulaganja....ovo je idealan sport u kojem bi Hr mogla postati sila! dvorana imamo, tradiciju u malom nogometu, a sada imamo i rezultat repke (a znamo da rezultati repki uvijek povuku mlade-primjer rukometa)! ono što je najbitnije...s relativno malo novčanih ulaganja, možemo imati futsal ligu s 14 ili 16 klubova, koja bi, 100000% sam siguran, imala više gledatelja nego HNL u nogometu! dvorane bi bile sigurno pune, da se oformi ozbiljna, profi liga. bravo za naše dečke, bore se kao lavovi, apraktički su poluamateri! ovi rusi, španolci, talijani i ukrajnici zarađuju po 30, 40 ili 50 tisuća eura mjesečno u svojim klubovima i igraju u super jakim ligama.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.05.2011.
Poruka: 257
08. veljače 2012. u 13:46
Evo da i ja dam svoje misljenje...
Slazem se da bi turnire trebalo prebaciti na 4+1...ALI !!!!
Ima jedan veliki ali, zasto treba ostati i na 5+1...naime, organizatori turnira su uglavnom ljudi iz sjene, fanatici koji vole mali nogomet, a naravno, zele nesto i zaraditi na organizaciji turnira. Kada urade turnir 5+1, prijavi se puno više ekipa iz već pomenutih razloga (lakše parirati profesionalcima)...E, tu dolazimo do problema, HNS želi tu uvesti red i zabraniti te divlje turnire, ali NE ŽELI ULOŽITI NITI JEDNU KUNU U POMOĆ ORGANIZATORIMA TURNIRA !!! Dakle, svi ovi fanatici ako žele organizirati turnir, mogu računati u startu na bar 10-ak ekipa manje, samim tim i manje novca od prijava, manje sponzora, manje dana turnira, pa samim tim i manje prodane hrane, sokova, piva i ostalog...plus MORAJU PLATITI TAKSU HNS-u ZA TAKAV TURNIR !!!????!?!?!?!?!
Pomozite organizatorima, nek se HNS ukljuci malo u turnire i onda nek stavljaju i 4+1. Iskreno, igram već godinama po turnirima, igram i protiv najboljih igrača naše 1. HMNL, nije da gubim redovito, a i kad gubim, nikada me nisu "nakantali" (niti u 4+1 niti u 5+1)...
stvar je samo u tome, što bi htjeli svi igrati nogomet, a 5+1 odgovara više onima sa "trbuhom" i pivom u ruci, a takvi samo smetaju...ali kao što rekoh...masovnost je cilj organizatora turnira, a kvalitet bi trebala biti briga HNS-a...