Komentari na tekst: Garancija nema, ali Pep i Bayern sjajan su par

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.01.2011.
Poruka: 1.066
18. siječnja 2013. u 14:32
U svakom slučaju će biti zanimljivo vidjeti kako će to sve izgledati i hoće li se Guardiola potvrditi kao dobar trener i izvan Barce i uspjeti provesti svoje ideje u Bayernu. Sigurno neće biti lako jer Barca ima svoj sustav igre koji igraju godinama i pitanje je u kolikoj je mjeri to Guardiolina zasluga jer vidimo da se ništa nije promijenilo njegovim odlaskom jer oni gaze još i više nego prije a sustav je isti. Kako je Stanko Mršić rekao trebalo bi vidjeti kakve bi Guardiola imao uspjehe vodeći Cibaliju koja je sastavljena od igrača iz okolnih sela. U svakom slučaju u Bayernu ima i više nego dovoljno materijala da napravi dobre rezultate.
hanson
hanson
Potencijal za velika djela
Pristupio: 03.08.2010.
Poruka: 1.491
18. siječnja 2013. u 14:46
Johannes Cruijff je napisao/la:
hanson je napisao/la:
Daj nanporni ste više s tim Guardiolom! Raspisali ste se o njemu kao da je najbolji trener svih vremena i kao da je osvojio ligu prvaka sa dinamom. A nije nego ju je osvojio i to samo jednom u četiri godine (ono 2009e ne računam) s vjerovatno najboljom momčadi u povjesti nogometa, kaj po meni i nije baš neki uspjeh. I još uz to prošle godine s istom tom najboljom momčadi svih vremena nije osvojio ništa i u polufinalu lige prvaka ga je izbacio trener početnik sa barem duplo slabijom ekipom od njegove i to je potpuni fijasko. I unatoč tome su ga kreteni iz fife i uefe proglasili trećim trenerom godine umjesto da ga proglase luzerom godine. I sada kad je napokon dobio priliku da se dokaže u nekoj drugoj sredini on ode u klub s kojem bi i Stank Mršić (bez uvrede) bez problema osvojio domaći naslov. Umjesto da ode u premiership i tamo sa nekom manjim favoritom poput  chelsea pokuša srušiti dvojac iz manchestera. Kad to napravi i uspije onda će tek biti pravi trener i moći će se mjeriti sa murinom koji je sa puno slabijim momčadima osvojio više nego guardiola.
Vidi cijeli citat


Znaš, on je tu momčad napravija ˝najboljom˝ svih vrimena...

Tako je, Mourinho je eto trenirao sve slabe ekipe, Chelsea, Inter, Real, Porto... sve slabe ekipe, jedna do druge...


Vidi cijeli citat

A po čemu ju je on napravio najboljom?! Hočeš reć da je on stvorio messia, iniestu, xavia, fabregasa, puyola i ostale? Ne on ih je samo dobio na pladnju, oni su bili jednoako dobri igrači i prije guardiole. I eto sad ta ista barcelona sa tim istim igračima koju vodi drugi trener ima tek jedan remi u sezoni i to protiv reala kojum usput bježi nekih 15ak bodova već na pola sezone kaj guardioli nijednom u te 4 godine ni blizu nije  uspjelo. A kaj se tiće murina, nemoj bit smješan. On je sa Portom osvojio ligu prvaka, ej sa PORTOM! Koliko god porto bio dobar te godine ne može ga se uspoređivati ni sa jednim velikanom europskog nogometa iz lige petice. Onda je došao u chelsea koji je tad imao najbolju momčad u engleskoj i to je potvrdio višegodišnjom dominacijom. A kaj se tiče intera on je tad bio neprikosloven u italiji ali samo zato kaj su juve i milan bili u drugoj ligi, dok je u europi bilježio teške podbačaje. I on je sa tim interom seznacionalno osvojio ligu prvaka i pobjedio izmeđuostalog i tu ntada nedodirljivu barcelonu. Istu tu barcelonu je uspio prošle godine i sa realom napokon skinuti sa španjolskog trona. Dakle samo je u chelseu imao najbolju momčad ali gdje god je bhio osvajao je trofeje i pobjeđivao bolje od svojih momčadi.
With sword in hand I now stand on my enemies landWith a northern heart I will fight until the day I die!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
18. siječnja 2013. u 15:13
@ hanson

U pravu si, Barcelonu može trenirati Ryan Gosling...

Šta se tiče Mourinha, i tu si u pravu, u Interu je on senzacionalno osvojio ligu prvaka s jednom zapravo prosječnom ekipom... Diego Milito, Eto'o, Sneijder, Zanetti, Maicon... Sve redom neki drugorazredni igrači.

Isto tako je Guardiola dobio na pladnju Pedra, Busquetsa, Piquea, cijeli sustav igre, mentalitet i naravno Lea Messija...

U pravu si, nema veze šta je sezonu ranije Barcelona s Ronaldinhom i društvom bila kanta za napucavanje Realu.

Dakle zaključak je da je Mourinho izmislio trenersku poziciju za Guardiolu i da Barcelonu može voditi snimatelj iz Oprah Showa?


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.10.2011.
Poruka: 832
18. siječnja 2013. u 15:14
Drago mi je sto se Pepe za Bayern odlucio, to je osvjezenje za Bundesligu a neka se nije za one " Arape" odlucio.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.05.2010.
Poruka: 1.042
18. siječnja 2013. u 15:42
Pa nisu niti Mourihno i Guardiola blesavi... Onog trenutka kada stvoriš trenersko ime pomno paziš u koji ćeš klub i zašto... Možda postoje talentiraniji od njih, ali nikad neće dobiti priliku biti tu gdje su ova dvojica... Mourihno nije slučajno iz Chelsea otišao u Inter i isto tako nije slučajno otišao u Real... i isto tako nije slučajno što se već niz godina govori da će naslijediti Fergusona u ManU... Nije niti to što je vodio Porto i s njim osvojio LP isto kao da je to napravio s Cibalijom (ajde, kad je se već spominje u komentarima). Porto se nepravedno potcjenjuje, iako se radi o velikom klubu što dokazuje iz godine u godinu u LP i portugalskom prvenstvu. To kaj mi gotivimo klubove iz engleske, španjolske, njemačke i italije o kojima smo slušali bajke je druga stvar... U vrijeme kad je Mourihno osvojio LP, Porto je imao strašnu momčad... Guardiola je, logično, odabrao Bayern... klub koji ima sustav, dobre igrače, ali i lovu da se dokupi ono kaj nedostaje ili ono kaj Guardiola misli da mu nedostaje... Volio bih vidjeti Mourihna npr. u NK Zagrebu, gdje ima solidne igrače koji ne dobivaju plaću, pojačanja može tražiti po niželigaškim klubovima ili u inkubatoru, u napadu mora biti predsjednikov sin, nema gledatelja, medijski je u zapećku... itd. Imperativ bi bio osvajanje Kupa... Kaj mislite?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.08.2011.
Poruka: 1.243
18. siječnja 2013. u 16:14
O ovoj raspravi Cibalia - Barcelona bi možda trebalo napisat članak :)

Ja osobno mislim da se Guardiola i Mourinho nebi snašli u Cibaliji, niti bi se Stanko Mršić snašao u Realu/Barci. Sve su to drugi svjetovi. Guardiola je cijelu karijeru igrao na najvišoj razini, a nakon toga trenirao i školovao se na istoj. Dakle, on zna kako izgleda svlačionica velikog kluba, ima iskustva u građenju odnosima ljudi, te poznaje metode treninga na toj razini. Da ga baciš u HNL, metode treninga mu nebi ni došle do izražaja jer nema logistike, niti su igrači motivirani dulje od 2-3 godine (ako išta vrijede, bježe). Isto tako Stanko Mršić po meni nebi uspio u Barceloni, niti bi ga ona ikad uzela. On je stručnjak za kaljužu, za HNL nogmet, za ovaj mentalitet. Skeptičan sam da bi on postigao autoritet u svlačionici takvih zvijezda (u Realu sigurno nebi, u Barci čak i bi zbog specifičnosti). Također, pitanje je koliko on ima znanje o treniranju na najvišoj razini (možda sam ovdje isto u krivu). Uglavnom, on bi tamo bi strano tijelo. Guardiola je primjer čovjeka koji može postat trener velikog kluba. Veliki igrač-->dobri trenerski instinkti-->učenje+sreća-->Barcelona itd. Mourinho je npr. preskočio stepenicu veliki igrač, ali zato što je imao vještine zbog kojih je dospio u stručne stožere velikih trenera. Ni to ne može Mršić. Itd, bla, bla, bla.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 1.071
18. siječnja 2013. u 18:13
Sad bi Mandžo mogao do zraka... A vrijeme će pokazati kako će se Pep snaći u Bayernu! Teško je prognozirati.
irilov
irilov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.12.2009.
Poruka: 4.672
18. siječnja 2013. u 18:33
prvi tren san mislija da provocira, al ovi hansen je stvarno ozbiljan, sad san već i zabrinut.
a ovo o miji mršiću i barceloni, te pepu i cibaliji, odgovoriću van vrlo jednostavno- možete li s limenon glazbon iz kaštili izvest turandot ko milanska scala sa svojon filharmonijom i recimo...veličanstvenin maestrom lucianom?
jer, mene zanima turandot u čitavom svom sjaju i raskoši glazbe i libreta, a ne koliko (ne)loše bi to možda mogla izvest ova moja draga limena glazba iz kaštili. eto zato se pep nikome nigdi više nikad ne mora dokazivat, on je svoju simfoniju sklada, a oni ko ima osjećaj za lipo moga je 4 godine uživat, a ako će prigrmit neke detalje i sam fizički izostanak pepa, može uživat i dalje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.09.2010.
Poruka: 1.085
18. siječnja 2013. u 18:59
Da je otisao u Chelsea za koji mjesec bi dobio okaz,Abarmovictha mi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.10.2012.
Poruka: 11
19. siječnja 2013. u 11:56
Nevjerojatno mi je kako su ljudi 'alergični' na tuđe uspjehe pa čak i jedan trener poput Guardiole dođe na 'metu' takvih koji tvrde da je loš trener i da ono što je radio s Barcelonom nije čudesno. Valjda to tako mora bit, takvi smo mi. Ja se kao navijač Reala trudim odmaknut od subjektivnosti i pogledat situaciju realno i čini mi se da je ono što je Pep radio s Barcom sjajno. Reć da je dobio 'gotovu' momčad je budalaština. U sezoni 2008./2009., kad je on uzeo Barcu, Real je branio naslov, a on im ga je uzeo i kasnije još dva. Ako hoćete, i Messi je proigrao (16 golova sezonu ranije, 38 te sezone) tek kad je Guardiola došao, a samo budala može negirati da u tome Guardiolina odluka da igru podredi njemu nije imala najveću ulogu. Čovjek je konstantno vukao najbolje poteze za momčad, rješavao se igrača koji ne odgovaraju sistemu i stvorio najbolju momčad svih vremena. Ne treba sve ni pripisati njemu, i on se učio na Cruyffovoj školi, ali netko je morao pobrati zasluge. Hoćemo ih onda sve pripisati možda Rijkaardu, ili Van Gaalu?

Pa kažu: 'vidi se da Guardiola nije bio važan u Barceloni, vidiš da i Tito Vilanova ih vodi s jednakim uspjehom'. Može se reći i da je Tito sjedio uz Pepa svo vrijeme, učio od njeg, a vidi se da se sad kad je došao nije usudio napraviti nikakve izmjene po pitanju igre. Zašto? Zato što je on dobio savršenu momčad, Guardiolinu momčad.

Dobro bi bilo nekad malo na stranu ostaviti osobne simpatije prema nekim nogometašima/trenerima, klub za koji navijate, i priznat neke stvari. Poput te da je Guardiola napravio čudesnu Barcu i ne umanjivati mu zasluge.
  • Najnovije
  • Najčitanije