Komentari na tekst: Gledajte i učite
--platini-- je napisao/la:
Derek je napisao/la:
Govoriš na pamet i bez pokrića. S takvima ne mislim raspravljati. Dok vi pljujete i živite u gorčini drugi uživaju na sportu. Ono što je na drugim utakmicama nemoguće jer se sportski dio izgubio u vječitim tenzijama, prepiranjima i skandalima klupskih čelnika.
Pozdrav
Vidi cijeli citat
Kakve tenzije i prepiranja? Rivalitet između sportskih klubova je sasvim normalna pojava u sportu ako na to misliš.
Skandali klupskih čelnika? Tu valjda misliš na Mamića,jest da je nekulturan ali dok god on ima dobar rezultat s Dinamom
za mene je dobar.
Vidi cijeli citat
Naravno da ne mislim na rivalitet. Mislim na činjenicu da su klubovi postali svrha sami sebi. Kako se Dinamo odnosi prema svojih navijačima? Kakva je cijena ulaznica za proizvod koji prodaju? Kakav je komfor? Postoji li običan fan shop gdje bi čovjek mogao kupiti bilo koji suvenir? Postoji li web stranica koja nije zaostala u 20. stoljeću? Postoji li bilo kakva interakcija sa publikom? Navijač sam Dinama od rođenja (kao i svi u mojoj obitelji) no nekad zbilja imam osjećaj da nisam poželjan na tom stadionu. Od odnosa zaštitarske službe prema publici do svega... oprosti no meni je neprihvatljivo da ja ne mogu sjediti/stajati na mjestu za koje imam kartu. Isto tako mi je neprihvatljivo da moram čekati 30 minuta ako želim uzeti nešto za piti ili ići na WC. Sad još zamisli ako imaš male klince...
O Ciboni koja se javno odrekla (!) svoje publike ne želim ni govoriti, iako taj klub volim jednako kao i Dinamo i Medveščak.
Ne želim više biti lutka klupskih čelnika koji svoju publiku smatraju za idiote. Na primjeru Medveščaka vidimo da to može biti bolje, a dopusti da vjerujem da ja kao i drugi zaslužujemo bolje od odnosa Dinama i Cibone prema nama.
Derek je napisao/la:
Naravno da ne mislim na rivalitet. Mislim na činjenicu da su klubovi postali svrha sami sebi. Kako se Dinamo odnosi prema svojih navijačima? Kakva je cijena ulaznica za proizvod koji prodaju? Kakav je komfor? Postoji li običan fan shop gdje bi čovjek mogao kupiti bilo koji suvenir? Postoji li web stranica koja nije zaostala u 20. stoljeću? Postoji li bilo kakva interakcija sa publikom? Navijač sam Dinama od rođenja (kao i svi u mojoj obitelji) no nekad zbilja imam osjećaj da nisam poželjan na tom stadionu. Od odnosa zaštitarske službe prema publici do svega... oprosti no meni je neprihvatljivo da ja ne mogu sjediti/stajati na mjestu za koje imam kartu. Isto tako mi je neprihvatljivo da moram čekati 30 minuta ako želim uzeti nešto za piti ili ići na WC. Sad još zamisli ako imaš male klince...
O Ciboni koja se javno odrekla (!) svoje publike ne želim ni govoriti, iako taj klub volim jednako kao i Dinamo i Medveščak.
Ne želim više biti lutka klupskih čelnika koji svoju publiku smatraju za idiote. Na primjeru Medveščaka vidimo da to može biti bolje, a dopusti da vjerujem da ja kao i drugi zaslužujemo bolje od odnosa Dinama i Cibone prema nama.
Vidi cijeli citat
Zagrebačka publika je razmažena,čuo sam tisuće izgovora za neodlazak na dinamovu utakmicu,to su gluposti.
Ako voliš svoj klub onda ideš na utakmicu...ja sam iz Imotskog,misliš da mi ovdje u Imotskom imamo komfor na tribini,
fan shop,web stranicu,ni cijene ulaznica nisu baš niske,wc-a na stadionu uopće nema ali ja svejedno nisam propustio ni
jednu utakmicu NK Imotskog u zadnjih deset godina.Isto tako da živim u ZG-u nebi propustio ni jednu utakmicu Dinama jer
sam veliki simpatizer tog kluba.
--platini-- je napisao/la:
Derek je napisao/la:
Naravno da ne mislim na rivalitet. Mislim na činjenicu da su klubovi postali svrha sami sebi. Kako se Dinamo odnosi prema svojih navijačima? Kakva je cijena ulaznica za proizvod koji prodaju? Kakav je komfor? Postoji li običan fan shop gdje bi čovjek mogao kupiti bilo koji suvenir? Postoji li web stranica koja nije zaostala u 20. stoljeću? Postoji li bilo kakva interakcija sa publikom? Navijač sam Dinama od rođenja (kao i svi u mojoj obitelji) no nekad zbilja imam osjećaj da nisam poželjan na tom stadionu. Od odnosa zaštitarske službe prema publici do svega... oprosti no meni je neprihvatljivo da ja ne mogu sjediti/stajati na mjestu za koje imam kartu. Isto tako mi je neprihvatljivo da moram čekati 30 minuta ako želim uzeti nešto za piti ili ići na WC. Sad još zamisli ako imaš male klince...
O Ciboni koja se javno odrekla (!) svoje publike ne želim ni govoriti, iako taj klub volim jednako kao i Dinamo i Medveščak.
Ne želim više biti lutka klupskih čelnika koji svoju publiku smatraju za idiote. Na primjeru Medveščaka vidimo da to može biti bolje, a dopusti da vjerujem da ja kao i drugi zaslužujemo bolje od odnosa Dinama i Cibone prema nama.
Vidi cijeli citat
Zagrebačka publika je razmažena,čuo sam tisuće izgovora za neodlazak na dinamovu utakmicu,to su gluposti.
Ako voliš svoj klub onda ideš na utakmicu...ja sam iz Imotskog,misliš da mi ovdje u Imotskom imamo komfor na tribini,
fan shop,web stranicu,ni cijene ulaznica nisu baš niske,wc-a na stadionu uopće nema ali ja svejedno nisam propustio ni
jednu utakmicu NK Imotskog u zadnjih deset godina.Isto tako da živim u ZG-u nebi propustio ni jednu utakmicu Dinama jer
sam veliki simpatizer tog kluba.
Vidi cijeli citat
Razmaženi jer žele osnove osnova? Budeš shvatio jednom neke stvari... kad ti vrijeme postane dragocijeno onda ćeš ga želiti potrošiti na nešto što ti ne bude uzrokovalo probleme na svakom koraku. Ono što sam nabrojao su zbilja osnove. Oduzmi to i što ti ostaje? Ništa...
Zbilja puno tražim.
Derek je napisao/la:
Razmaženi jer žele osnove osnova? Budeš shvatio jednom neke stvari... kad ti vrijeme postane dragocijeno onda ćeš ga želiti potrošiti na nešto što ti ne bude uzrokovalo probleme na svakom koraku. Ono što sam nabrojao su zbilja osnove. Oduzmi to i što ti ostaje? Ništa...
Zbilja puno tražim.
Vidi cijeli citat
Dobio sam dojam da ti i nisi neki žestoki fan Dinama,ti si više onako lik koji ode na 1-2 utakmice godišnje protiv Arsenala,HSV-a,
Werdera...najvjerniji su na tribini i ne smeta im što ''klub nema dobru web stranicu'.
--platini-- je napisao/la:
Derek je napisao/la:
Razmaženi jer žele osnove osnova? Budeš shvatio jednom neke stvari... kad ti vrijeme postane dragocijeno onda ćeš ga želiti potrošiti na nešto što ti ne bude uzrokovalo probleme na svakom koraku. Ono što sam nabrojao su zbilja osnove. Oduzmi to i što ti ostaje? Ništa...
Zbilja puno tražim.
Vidi cijeli citat
Dobio sam dojam da ti i nisi neki žestoki fan Dinama,ti si više onako lik koji ode na 1-2 utakmice godišnje protiv Arsenala,HSV-a,
Werdera...najvjerniji su na tribini i ne smeta im što ''klub nema dobru web stranicu'.
Vidi cijeli citat
Odem kad god stignem. Ove godine je to bilo 5, 6 puta i da, smeta mi što klub nema ni osnovne stvari.
Imam više od 12 godina... Možda nisi ti razumio kaj sam napiso, al moraš mi reć zakaj misliš da ja imam problema s razumjevanjem da bi se rasprava nastavila....
Uglavnom nebitno, imam nepune 22., i to ne znači svejedno da se mene mora slušat il da sam ja svu pamet svijeta popio..Ja sam posatvio 2-3 pitanja na koja niko nije ponudio odgovor:
Packe (kojeg cijenim) kaže: Medvešakov uspjeh nije slučajan.. I RAZLOGE MEDVEŠČAKOVA USPJEHA KROZ SVOJ ČLANAK TRAŽI U MEDVEŠČAKOVOM ODLIČNOM MARKETINGU, SAMO RELAMIRANJU, PR. AGENCIJI (zasigurno mladoj i nadobudnoj)... Opisuje svoj iskustvo kak je dobio poklone na prvoj presici, kak je sve to profesionalno.. I KAKO USOTALOM, ON SMATRA DA NOVINARI i OSTALI PREDSTAVNICI MEDIJA ZBOG TOGA, MEDVEŠČAK PREDSTAVLJAJU U NAJLJEPŠEM MOGUĆEM SVIJETLU... I kaže on sam, novinar kojeg cijenim,da bez obzira na bolju momčad, 2 bolja natjecanja u kojima nastupa, domaće igrače, čak i rezulta ima, i uopće nema dvojbe da je u svjetskim razmjerima --CIBONIN-a-- igra u svjetskim razmjerima, na većoj razini od medveščakove, CIBONA NEMA NI PRIBLIŽNO TOLIKO GLEDATELJA..(to kaže Packe sam).. Isto, ili približno vrijedi za u prvom redu MLADOST, CO ZAGREB, pa i DINAMO...
Znači svi ti klubovi, prednjače pred Medveščakom, ili u tradiciji, ili u rezultatima prije, ili u rezultatima sada (nemojmo o tome diskutirat!, to je uostalom Packe za CIBONU sam napisao, pa vodimo se samo po Ciboni, ne Dinamu, Mladosti ili Zagrebu)..
Svakog pravog Zagrepčana vežu ljepe uspomene, i sječanja da se s nekim od tih klubova veselio što je na --KROVU EUROPE--, a ne neke regionalne lige.. Da ne pričam da je svaki od tih klubova imo svoju KRVAVU REGIONALNU ligu u trajanju sigurno 20. godina.
I postavljam pitanje???
Da li smo se mi, pravi Zagrebčani, prodali i otišli u LEDNU na MEDVEŠČAK, za par jeftinig marketinških trikova, za PACKEOVU ČOKOLADU KAJ JE DOBI NA KOFERENCIJI ZA NOVINARE (i bočicu obične vode), da li smo se prodali i otišli u ledenu zbog skupe reklame na jeftinom i ISTO TAKO POMODARNOM RADIU 'Anteni'.. JEDNAKO JE POMODARAN KAO I MEDVEŠČAK..
Da li smo toliko površni, i lako zaboravljamo istinske vrijednosti..Isto vrijedi i za mene koji sam išao gledati MEDVEŠČAK-KAC, makar nisam znao pravila, kao ni ove djevojke kaj su se javila na početku diskusije... ZNAČI NISAM OTIŠO ZBOG SPORTA(molim vas, nemojmo o tome zašto sam ja uostalom otišao)...
Još gore dali rađe otiđeš u LEDENU DVORANU, rađe nego na maksimir, draženov doma, arenu, ili bazen mladosti.. --ZATO ŠTO TAMO MOŽEŠ CUGAT NA TRIBINI---, I ZATO ŠTO JE IAKO CIVILIZIRANO i RELATIVNO PRISTOJONO 50% dvorane pijano....
I NA KRAJU, ZAŠTO MISLIŠ DA SVI TI LJUDI KOJI SAD PUNE LEDENU DVORANU, ĆE U NJOJ BIT NAKON --2,3 ILI 10 GODINA--. KAD SU ISTI TI LJUDI (Zagrebčani) ZABORAVILI KAKVA JE ATMOSFERA I REZULTAT BIO 67' u DINAMU, 82' U ZAGREBU ZBOG DINAMA, KAD JE CIBONA BILA PRVAK EUROPE (koja atmosfera i rezultat), O MLADOSTI DA I NE GOVORIM ZA REZULTAT, I KAD JE BADEL OSVAJO PRVENSTVA EUROPE...(Većini ovoga nisam svjedočio osobno, ali to nema veze, jel je veliki dio publike old scool)
----Packe je pogrješio što sport, natjecanje, klub, PREDSTAVLAJ KAO PROIZVOD, KOJI SE NAMA ODLIČNOM PROPAGADOM I MARKETINGOM ŽELI PRODAT.... I tvrdi da jr to PR. agencija MEDVEŠČAKA --uspjela--..----
Ako si pročito moj post, ili barem predzadnju rečenicu, onda razumiješ kakvih ja problema imam s nerazumjevanjem, dali smo mi, navijači medveščaka, i zagrebčani tako jeftini, da nas je kapitalističkim, modernim, globalizatorsko-američkim MARKETINGOM, medveščakova PR.-agencija uspjela dovuč u ledenu dvoranu????????????????????????????????????????????????????????? Dali smo svi skupa na takvu razinu POVRŠNOSTI spali ??? UKLJUČUJUČI meni koji sam bio jednom.. Iz ovog članka ispada da je taj, marketing i samo reklama, nama purgerima kao jedino bitno!!!!!!!
Uglavnom nebitno, imam nepune 22., i to ne znači svejedno da se mene mora slušat il da sam ja svu pamet svijeta popio..Ja sam posatvio 2-3 pitanja na koja niko nije ponudio odgovor:
Packe (kojeg cijenim) kaže: Medvešakov uspjeh nije slučajan.. I RAZLOGE MEDVEŠČAKOVA USPJEHA KROZ SVOJ ČLANAK TRAŽI U MEDVEŠČAKOVOM ODLIČNOM MARKETINGU, SAMO RELAMIRANJU, PR. AGENCIJI (zasigurno mladoj i nadobudnoj)... Opisuje svoj iskustvo kak je dobio poklone na prvoj presici, kak je sve to profesionalno.. I KAKO USOTALOM, ON SMATRA DA NOVINARI i OSTALI PREDSTAVNICI MEDIJA ZBOG TOGA, MEDVEŠČAK PREDSTAVLJAJU U NAJLJEPŠEM MOGUĆEM SVIJETLU... I kaže on sam, novinar kojeg cijenim,da bez obzira na bolju momčad, 2 bolja natjecanja u kojima nastupa, domaće igrače, čak i rezulta ima, i uopće nema dvojbe da je u svjetskim razmjerima --CIBONIN-a-- igra u svjetskim razmjerima, na većoj razini od medveščakove, CIBONA NEMA NI PRIBLIŽNO TOLIKO GLEDATELJA..(to kaže Packe sam).. Isto, ili približno vrijedi za u prvom redu MLADOST, CO ZAGREB, pa i DINAMO...
Znači svi ti klubovi, prednjače pred Medveščakom, ili u tradiciji, ili u rezultatima prije, ili u rezultatima sada (nemojmo o tome diskutirat!, to je uostalom Packe za CIBONU sam napisao, pa vodimo se samo po Ciboni, ne Dinamu, Mladosti ili Zagrebu)..
Svakog pravog Zagrepčana vežu ljepe uspomene, i sječanja da se s nekim od tih klubova veselio što je na --KROVU EUROPE--, a ne neke regionalne lige.. Da ne pričam da je svaki od tih klubova imo svoju KRVAVU REGIONALNU ligu u trajanju sigurno 20. godina.
I postavljam pitanje???
Da li smo se mi, pravi Zagrebčani, prodali i otišli u LEDNU na MEDVEŠČAK, za par jeftinig marketinških trikova, za PACKEOVU ČOKOLADU KAJ JE DOBI NA KOFERENCIJI ZA NOVINARE (i bočicu obične vode), da li smo se prodali i otišli u ledenu zbog skupe reklame na jeftinom i ISTO TAKO POMODARNOM RADIU 'Anteni'.. JEDNAKO JE POMODARAN KAO I MEDVEŠČAK..
Da li smo toliko površni, i lako zaboravljamo istinske vrijednosti..Isto vrijedi i za mene koji sam išao gledati MEDVEŠČAK-KAC, makar nisam znao pravila, kao ni ove djevojke kaj su se javila na početku diskusije... ZNAČI NISAM OTIŠO ZBOG SPORTA(molim vas, nemojmo o tome zašto sam ja uostalom otišao)...
Još gore dali rađe otiđeš u LEDENU DVORANU, rađe nego na maksimir, draženov doma, arenu, ili bazen mladosti.. --ZATO ŠTO TAMO MOŽEŠ CUGAT NA TRIBINI---, I ZATO ŠTO JE IAKO CIVILIZIRANO i RELATIVNO PRISTOJONO 50% dvorane pijano....
I NA KRAJU, ZAŠTO MISLIŠ DA SVI TI LJUDI KOJI SAD PUNE LEDENU DVORANU, ĆE U NJOJ BIT NAKON --2,3 ILI 10 GODINA--. KAD SU ISTI TI LJUDI (Zagrebčani) ZABORAVILI KAKVA JE ATMOSFERA I REZULTAT BIO 67' u DINAMU, 82' U ZAGREBU ZBOG DINAMA, KAD JE CIBONA BILA PRVAK EUROPE (koja atmosfera i rezultat), O MLADOSTI DA I NE GOVORIM ZA REZULTAT, I KAD JE BADEL OSVAJO PRVENSTVA EUROPE...(Većini ovoga nisam svjedočio osobno, ali to nema veze, jel je veliki dio publike old scool)
----Packe je pogrješio što sport, natjecanje, klub, PREDSTAVLAJ KAO PROIZVOD, KOJI SE NAMA ODLIČNOM PROPAGADOM I MARKETINGOM ŽELI PRODAT.... I tvrdi da jr to PR. agencija MEDVEŠČAKA --uspjela--..----
Ako si pročito moj post, ili barem predzadnju rečenicu, onda razumiješ kakvih ja problema imam s nerazumjevanjem, dali smo mi, navijači medveščaka, i zagrebčani tako jeftini, da nas je kapitalističkim, modernim, globalizatorsko-američkim MARKETINGOM, medveščakova PR.-agencija uspjela dovuč u ledenu dvoranu????????????????????????????????????????????????????????? Dali smo svi skupa na takvu razinu POVRŠNOSTI spali ??? UKLJUČUJUČI meni koji sam bio jednom.. Iz ovog članka ispada da je taj, marketing i samo reklama, nama purgerima kao jedino bitno!!!!!!!
[uredio Ludnicar - 06. ožujka 2010. u 02:09]
Kriza se nastavila i pred domaćom publikom, Sisak izgubio treću zaredom
Hrvatski ragbijaši upisali vrlo važnu pobjedu protiv Litve u borbi za ostanak
Futsal Dinamo vrlo uvjerljiv u gostima kod dosad neporažene momčadi, u Dubrovniku palo 14 golova
Flickova Barcelona u četiri minute počinila 'harakiri' i ostala bez dva vrlo važna boda
Ludnicar je napisao/la:
Imam više od 12 godina... Možda nisi ti razumio kaj sam napiso, al moraš mi reć zakaj misliš da ja imam problema s razumjevanjem da bi se rasprava nastavila....Uglavnom nebitno, imam nepune 22., i to ne znači svejedno da se mene mora slušat il da sam ja svu pamet svijeta popio..Ja sam posatvio 2-3 pitanja na koja niko nije ponudio odgovor:
Packe (kojeg cijenim) kaže: Medvešakov uspjeh nije slučajan.. I RAZLOGE MEDVEŠČAKOVA USPJEHA KROZ SVOJ ČLANAK TRAŽI U MEDVEŠČAKOVOM ODLIČNOM MARKETINGU, SAMO RELAMIRANJU, PR. AGENCIJI (zasigurno mladoj i nadobudnoj)... Opisuje svoj iskustvo kak je dobio poklone na prvoj presici, kak je sve to profesionalno.. I KAKO USOTALOM, ON SMATRA DA NOVINARI i OSTALI PREDSTAVNICI MEDIJA ZBOG TOGA, MEDVEŠČAK PREDSTAVLJAJU U NAJLJEPŠEM MOGUĆEM SVIJETLU... I kaže on sam, novinar kojeg cijenim,da bez obzira na bolju momčad, 2 bolja natjecanja u kojima nastupa, domaće igrače, čak i rezulta ima, i uopće nema dvojbe da je u svjetskim razmjerima --CIBONIN-a-- igra u svjetskim razmjerima, na većoj razini od medveščakove, CIBONA NEMA NI PRIBLIŽNO TOLIKO GLEDATELJA..(to kaže Packe sam).. Isto, ili približno vrijedi za u prvom redu MLADOST, CO ZAGREB, pa i DINAMO...
Znači svi ti klubovi, prednjače pred Medveščakom, ili u tradiciji, ili u rezultatima prije, ili u rezultatima sada (nemojmo o tome diskutirat!, to je uostalom Packe za CIBONU sam napisao, pa vodimo se samo po Ciboni, ne Dinamu, Mladosti ili Zagrebu)..
Svakog pravog Zagrepčana vežu ljepe uspomene, i sječanja da se s nekim od tih klubova veselio što je na --KROVU EUROPE--, a ne neke regionalne lige.. Da ne pričam da je svaki od tih klubova imo svoju KRVAVU REGIONALNU ligu u trajanju sigurno 20. godina.
I postavljam pitanje???
Da li smo se mi, pravi Zagrebčani, prodali i otišli u LEDNU na MEDVEŠČAK, za par jeftinig marketinških trikova, za PACKEOVU ČOKOLADU KAJ JE DOBI NA KOFERENCIJI ZA NOVINARE (i bočicu obične vode), da li smo se prodali i otišli u ledenu zbog skupe reklame na jeftinom i ISTO TAKO POMODARNOM RADIU 'Anteni'.. JEDNAKO JE POMODARAN KAO I MEDVEŠČAK..
Da li smo toliko površni, i lako zaboravljamo istinske vrijednosti..Isto vrijedi i za mene koji sam išao gledati MEDVEŠČAK-KAC, makar nisam znao pravila, kao ni ove djevojke kaj su se javila na početku diskusije... ZNAČI NISAM OTIŠO ZBOG SPORTA(molim vas, nemojmo o tome zašto sam ja uostalom otišao)...
Još gore dali rađe otiđeš u LEDENU DVORANU, rađe nego na maksimir, draženov doma, arenu, ili bazen mladosti.. --ZATO ŠTO TAMO MOŽEŠ CUGAT NA TRIBINI---, I ZATO ŠTO JE IAKO CIVILIZIRANO i RELATIVNO PRISTOJONO 50% dvorane pijano....
I NA KRAJU, ZAŠTO MISLIŠ DA SVI TI LJUDI KOJI SAD PUNE LEDENU DVORANU, ĆE U NJOJ BIT NAKON --2,3 ILI 10 GODINA--. KAD SU ISTI TI LJUDI (Zagrebčani) ZABORAVILI KAKVA JE ATMOSFERA I REZULTAT BIO 67' u DINAMU, 82' U ZAGREBU ZBOG DINAMA, KAD JE CIBONA BILA PRVAK EUROPE (koja atmosfera i rezultat), O MLADOSTI DA I NE GOVORIM ZA REZULTAT, I KAD JE BADEL OSVAJO PRVENSTVA EUROPE...(Većini ovoga nisam svjedočio osobno, ali to nema veze, jel je veliki dio publike old scool)
----Packe je pogrješio što sport, natjecanje, klub, PREDSTAVLAJ KAO PROIZVOD, KOJI SE NAMA ODLIČNOM PROPAGADOM I MARKETINGOM ŽELI PRODAT.... I tvrdi da jr to PR. agencija MEDVEŠČAKA --uspjela--..----
Ako si pročito moj post, ili barem predzadnju rečenicu, onda razumiješ kakvih ja problema imam s nerazumjevanjem, dali smo mi, navijači medveščaka, i zagrebčani tako jeftini, da nas je kapitalističkim, modernim, globalizatorsko-američkim MARKETINGOM, medveščakova PR.-agencija uspjela dovuč u ledenu dvoranu????????????????????????????????????????????????????????? Dali smo svi skupa na takvu razinu POVRŠNOSTI spali ??? UKLJUČUJUČI meni koji sam bio jednom.. Iz ovog članka ispada da je taj, marketing i samo reklama, nama purgerima kao jedino bitno!!!!!!!
Vidi cijeli citat
Previše sve doslovno shvaćaš. Pacak je samo usporedio kako se odnosi Medveščak prema novinarima i prema publici a kako ostali klubovi. Dok su kod Medveščaka ovi poželjni i čine važni dio te cijele zajednice, kod ostalih klubova su navijači teret. Zamisli katastrofe... treba platiti osiguranje i organizaciju utakmice jer se netko udostojio doći na stadion (riječi Zdravka Mamića)
- Najnovije
- Najčitanije
Slovaci će još godinama pamtiti triler u Bratislavi: 'Svi su u svlačionici polijegali po podu'
1 sat•Košarka
Dinamo zaprijetio na startu, kasnije je Rijeka imala bolje prilike
1 sat•Nogomet
Spursi sjajnom završnicom svladali Warriorse, Šariću tek četiri minute u pobjedi Nuggetsa
2 sata•Košarka
Hrvatski ragbijaši upisali vrlo važnu pobjedu protiv Litve u borbi za ostanak
3 sata•Ostali sportovi
Spektakl u Areni: Fabjan završio 'Jokera', 'Croata' pomeo Slovenca, a Barbir se vratio pobjedom!
8 sati•Ostali sportovi
Kriza se nastavila i pred domaćom publikom, Sisak izgubio treću zaredom
9 sati•Zimski sportovi
Zagorac spašavao bezidejni Dinamo, Rijeka neporažena na Maksimiru
13 sati•Nogomet
Barcelona povratak pobjedama traži kod Celte Vigo
23 sata•Nogomet
Zagorac spašavao bezidejni Dinamo, Rijeka neporažena na Maksimiru
13 sati•Nogomet
Spektakl u Areni: Fabjan završio 'Jokera', 'Croata' pomeo Slovenca, a Barbir se vratio pobjedom!
8 sati•Ostali sportovi
Flickova Barcelona u četiri minute počinila 'harakiri' i ostala bez dva vrlo važna boda
9 sati•Nogomet
Bjelica: 'Nismo se nametnuli i na kraju moramo biti zadovoljni s bodom! Od Pjace očekujem više'
12 sati•Nogomet
Hrvatska gostuje u Sarajevu: 'Tamo idemo, kako se kaže, u utrobu zvijeri'
21 sat•Košarka
Slovaci će još godinama pamtiti triler u Bratislavi: 'Svi su u svlačionici polijegali po podu'
1 sat•Košarka
Kronologija: Đalović nadmudrio Bjelicu, Rijeka nosi bod s Maksimira
15 sati•Nogomet