Komentari na tekst: Guardiola: "Mourinho je najbolji na svijetu"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2010.
Poruka: 82
27. listopada 2010. u 13:47
Johannes Cruijff je napisao/la:
Hrvoje1990 je napisao/la:
po meni je pravo lice ove izjave negdi na pola...u jednu ruku ga logično respektira, a u drugu ruku pila naopako...
Mozete vi Mourinha volit il ne volit, svidjat vam se njegov stil il ne, al rezultati, postovanje koje uziva medju igracima, na kraju i ostalin trenerima sve govori.
To je covik koji je ostvarija sve di god ga se dovelo. najprije je jednog u europskin okvirima osrednjeg Porta diga do pobjednika kupa UEFA, a odma iducu sezonu do osvajača LP, uz to afirmira jednu kompletnu generaciju momaka na čijin su leđima nakon njega drugi veliki treneri osvajali trofeje (deco, carvalho, fereira, r.costa...), nakon njega taj isti porto nemoze nit sanjat ni ulazak u top 8 LP.
Doša je u Chelsea koji prije njega nije ravnih 50 godina osvojija premiership, posložija bućkuriš koji mu je ostavija Ranieri uz blagoslov abramoviča, napravija od njih top ekipu.
Selektira je jedan novi Inter, napravija od gubitnika pobjednicku ekipu, a sve s "dostupnin" igračima, jer nije on ko Guardiola ove sezone dobija na gotovo D.Villu, il Ibrahimovica, C. Ronalda...njemu je ibra na vrhuncu otiša a ki žuntu je uzeja Etoa kojeg se barcelona pod svaku cijenu tila rješit, isto ko svojevrimeno Motte, Real Sneijdera...
Il kad ga se gleda kroz onu uzvratnu utakmicu polufinala od lani, i na osnov tog ga se proglasava "bunkerašen"...sigurno bi s bunkeron osvojija "treble" u prosloj sezoni...
On samo prihvati zakonitosti i navike sredine u koju dolazi i usavrši ih do savršenstva, i u tome je genijalac, i takvog ga prihvatite, a sav taj cirkus koji oko sebe izaziva je dobro dobro promisljen i ima svoju svrhu...znaju to najbolje igrači koji ga cijene
Vidi cijeli citat


Krivo! Njemu nije Ranieri ostavia ˝buckuris˝ vec jako dobre temelje te ekipe koju je on nadogradija! Ranieri je jako dobar posao napravija tamo i on je pocetak ovog Chelsea sagradija. To imaj na umu. Ranieri je doveja ove igrace:
Duff, Cole, Makalele, Robben, uveja je Terrya u prvu postavu.... ima jos imena, dakle ostavija mu je jako dobru ekipu! Da ga nije maklo siguran san da bi i on do naslova!
Inter nije bija gubitnicka ekipa, jer je i sa Mancinijem Inter pobjeđiva, kakve stu to price?
Guardiola je dobija na gotovo Villu a Mourinho sta? Mourinho nije dobija na gotovo ove igrace? O cemu pricamo tocno?
Nikad nisam osporava njegovo znanje, nikada nisam govorija da ne zna, on je maher ali ove price ne drze vodu.
Vidi cijeli citat



Ne pricaj gluposti.. Inter nije gubitnicka ekipa?? Ono sta dinamo ceka 40 godina prolica, tako oni cekaju naslov u ligi prvaka, osvojia je to sta jedan mancini nje bi nikad...ranieri bi po tebi osvojia naslov sa chealseom, a moj sinko, pa ti onda veze o balunu nemas, pa taj ranieri ima 1956 godina a nikad nista nije u karijeri osvojia...o cemu pricamo mi????
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.10.2010.
Poruka: 1.203
27. listopada 2010. u 15:09
nije Inter bija gubitnička ekipa? a šta su to osvojili u Italiji do afere calciopoli? pa i tamo su bili etiketirali ko gubitnike, a ko ih je iti smija proglasit favoriton LP? po tome su kroz dvi sezone postali "velika" ekipa nakon ohoho godina.
a o poslu u Chelseau sve govori da in je donija prvi naslov nakon 50 godina...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
27. listopada 2010. u 16:08
deetron je napisao/la:
Johannes Cruijff je napisao/la:
Hrvoje1990 je napisao/la:
po meni je pravo lice ove izjave negdi na pola...u jednu ruku ga logično respektira, a u drugu ruku pila naopako...
Mozete vi Mourinha volit il ne volit, svidjat vam se njegov stil il ne, al rezultati, postovanje koje uziva medju igracima, na kraju i ostalin trenerima sve govori.
To je covik koji je ostvarija sve di god ga se dovelo. najprije je jednog u europskin okvirima osrednjeg Porta diga do pobjednika kupa UEFA, a odma iducu sezonu do osvajača LP, uz to afirmira jednu kompletnu generaciju momaka na čijin su leđima nakon njega drugi veliki treneri osvajali trofeje (deco, carvalho, fereira, r.costa...), nakon njega taj isti porto nemoze nit sanjat ni ulazak u top 8 LP.
Doša je u Chelsea koji prije njega nije ravnih 50 godina osvojija premiership, posložija bućkuriš koji mu je ostavija Ranieri uz blagoslov abramoviča, napravija od njih top ekipu.
Selektira je jedan novi Inter, napravija od gubitnika pobjednicku ekipu, a sve s "dostupnin" igračima, jer nije on ko Guardiola ove sezone dobija na gotovo D.Villu, il Ibrahimovica, C. Ronalda...njemu je ibra na vrhuncu otiša a ki žuntu je uzeja Etoa kojeg se barcelona pod svaku cijenu tila rješit, isto ko svojevrimeno Motte, Real Sneijdera...
Il kad ga se gleda kroz onu uzvratnu utakmicu polufinala od lani, i na osnov tog ga se proglasava "bunkerašen"...sigurno bi s bunkeron osvojija "treble" u prosloj sezoni...
On samo prihvati zakonitosti i navike sredine u koju dolazi i usavrši ih do savršenstva, i u tome je genijalac, i takvog ga prihvatite, a sav taj cirkus koji oko sebe izaziva je dobro dobro promisljen i ima svoju svrhu...znaju to najbolje igrači koji ga cijene
Vidi cijeli citat


Krivo! Njemu nije Ranieri ostavia ˝buckuris˝ vec jako dobre temelje te ekipe koju je on nadogradija! Ranieri je jako dobar posao napravija tamo i on je pocetak ovog Chelsea sagradija. To imaj na umu. Ranieri je doveja ove igrace:
Duff, Cole, Makalele, Robben, uveja je Terrya u prvu postavu.... ima jos imena, dakle ostavija mu je jako dobru ekipu! Da ga nije maklo siguran san da bi i on do naslova!
Inter nije bija gubitnicka ekipa, jer je i sa Mancinijem Inter pobjeđiva, kakve stu to price?
Guardiola je dobija na gotovo Villu a Mourinho sta? Mourinho nije dobija na gotovo ove igrace? O cemu pricamo tocno?
Nikad nisam osporava njegovo znanje, nikada nisam govorija da ne zna, on je maher ali ove price ne drze vodu.
Vidi cijeli citat



Ne pricaj gluposti.. Inter nije gubitnicka ekipa?? Ono sta dinamo ceka 40 godina prolica, tako oni cekaju naslov u ligi prvaka, osvojia je to sta jedan mancini nje bi nikad...ranieri bi po tebi osvojia naslov sa chealseom, a moj sinko, pa ti onda veze o balunu nemas, pa taj ranieri ima 1956 godina a nikad nista nije u karijeri osvojia...o cemu pricamo mi????
Vidi cijeli citat


Ranieri je ime, Ranieri je kvalitetan strucnjak, postavija je neke temelje i u Valenciji i u Chelseaju. Bija je drugi u prvenstvu i to je bija onda najbolji rezultat kluba, iduce sezone je jos kupova i tribalo je vrimena za slaganje ekipe, Abramovic mu je da otkaz jer on ocekuje trenutni rezultat sto nije moguce. Doveja je kao sta san reka Makalelea, uveja Terrya u prvu postavu, doveja Duffa, Robbena, Crespa, Joe Colea, Cecha, Lamparda.... Doveja skoro cilu ekipu koja je kasnije pod Mourinhom harala. Također, napravija je dobre stvari sa Juventusom, uveja je Cagliari iz 3. lige u seriu A, uveja je Fiorentinu iz 2. u prvu ligu i osvojia talijanski Kup, spasija Parmu od ispadanja iz lige, prosle godine uzeja Romu i sa predzadnjeg mista ih doveja do 2. 
Nema istina ni jednu osvojenu ligu no jako je strucan u svom poslu sto rezultati potvrđuju. Ti mislis da on nakon drugog osvojenog mista sa Chelseajem ne bi osvoji prvenstvo nakon sta se ekipa poslozi? Mourinho je dosa i ima dosta stvari slozenih, doveja Drogbu, Essiena, Carvalha od bitnijih i osvojia prvenstvo. Mislim da bi i Ranieri uspija da mu se dalo vremena. Cak su i navijaci Chelseaja bili razocarani njegovim odlaskom.

Meni je ovo dosta argumenata za covika proglasiti dobrim u svom poslu, ti ne mislis tako?
Sta se tice toga da je Inter gubitnicka ekipa, mozemo o tome pricati ali do dolaska Mancinija, ne Mourinha, vec je Manchini njih doveja do prvaka dvi godine za redom (ne racunajuci onu kada je bilo namjestaljki). Znaci, Mourinho je dovrsija posao, pametno kupova i svaka mu cast, tu nema spora. Nema uopce spora o Mourinho kao treneru, on je u samom vrhu, ali ja samo ocu naglasiti da i postoje i drugi vrsni strucnjaci uz njega.
Također mi smeta sta se ove dvije lige sto je Inter osvojia sa Mancinijem uzimaju ˝zdravo za gotovo˝, u stilu, pa nes ti, di je bija Milan i Juventus, lako je bilo osvojiti. Ne slazem se s tim nikako, uostalom, tko je njima kriv sto su se upustali u namjestanje utakmica.
[uredio Johannes Cruijff - 27. listopada 2010. u 16:10]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.10.2010.
Poruka: 47
27. listopada 2010. u 19:21
Halo dječaci moji, vratitese malo desetak godina unatrag pa pogledajte gdje je taj veliki Mo ispekao zanat, u Barci momčići moji.
Isti taj Mo može biti samo prevoditelj u Barci, u drugoj ulozi je mogao biti prije dvije godine ali ja hvala Bogu odbijen i izabran je Veliki Pep. I još jednom se vratite desetak godina unatrag da se uvjerite da isti veliki Mo u debitantskoj sezoni, kao ni drugoj u karijeri,nije osvojio ništa, a Veliki Pep maksimalnih 6 (šest) trofeja u jednoj sezoni kao debitant(105 golova samo u primeri), pa u drugoj sezoni opet osvojena primera sa rekordnih 99 golova. Gdje će Pep biti nakon desetak sezona koliko ih ima Mourinho, samo Bog zna. Psssssssssssssssssssss
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
27. listopada 2010. u 19:25
Par činjenica, Mourinho je napravija posal sa Chelsea dvi godine, ali treću nije uspija, iduću je Chelsea doša u finale LP (Mou to nije s njima uspija) i nespretno ispala na penale u LP i borila se do zadnja dva kola za titulu. Lani Ancelotti osvoji duplu krunu, Ligu i FA cup (to Mou nema), i sada gazi i na pragu je ponovit titulu (isto kao Mourinho). Što ćemo s tim rezultatima, ništa lošije od Moua?
Ili ispada da Chelsea sama igra pa trener nije toliko bitan. Sve šta je napravija Mourinho uspijevaju i drugi s tom momčadi. Prva sezona u Interu, ništa posebno u odnosu na Mancinijevu (a momčad pojačana). Pa još brdo pojačanja lani i uzima LP. Obe godine se poprilično mučija u grupi (lani Dinamo K.) !!! LP osvoija i to mu svaka čast. Ne bi se čudija i da Benitez uzme kup i prvenstvo s Interom, LP već teže jer su igrači dosegli zenit i teško ih je motivirat nakon lanjskog osvajanja, a i LP nije lako ponovit, nitko nije. Lanjska sezona Reala, uz Barcinu rekordni bodovi, znači Real ima momčad za dobru igru, doduše Real je lani podbacija u LP. Ali da Mou  (s još pojačanja) osvoji prvenstvo ove godine svi bi svršavali. Po čemu, zašto? Ponekad detalji odlučuju prvaka, nekad si prvak, a nekad izgubiš za gol osobito u LP ili kupovima tako da ako netko zapne u finalu nije to totalni neuspjeh trenera. Sitite se kako je Ferguson osvoija dvi LP, 1999 pri kraju kontra Bayerna i kontra Chelse se mislin Terry poskliznija na odlučujećem penalu. Detalji, nije on to planira. Mou, uspješan i sposoban da, nije on to na sriću osvoija ali je ima i momčadi i lovu i igrače za to postić. A o igri najkraće moguće, minimalan rizik, a onda s jednostavnim planom igre, target man ili kontre, s kvalitetnim igračima zabit. 0-0 mu nije neuspjeh, prava  Capellova škola.
Šta bi rekli za Van Gaala i AZ Alkmaar, to je posal. Eeeeeee


[uredio RodmanST - 28. listopada 2010. u 09:18]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
28. listopada 2010. u 09:48
RodmanST je napisao/la:
Par činjenica, Mourinho je napravija posal sa Chelsea dvi godine, ali treću nije uspija, iduću je Chelsea doša u finale LP (Mou to nije s njima uspija) i nespretno ispala na penale u LP i borila se do zadnja dva kola za titulu. Lani Ancelotti osvoji duplu krunu, Ligu i FA cup (to Mou nema), i sada gazi i na pragu je ponovit titulu (isto kao Mourinho). Što ćemo s tim rezultatima, ništa lošije od Moua?
Ili ispada da Chelsea sama igra pa trener nije toliko bitan. Sve šta je napravija Mourinho uspijevaju i drugi s tom momčadi. Prva sezona u Interu, ništa posebno u odnosu na Mancinijevu (a momčad pojačana). Pa još brdo pojačanja lani i uzima LP. Obe godine se poprilično mučija u grupi (lani Dinamo K.) !!! LP osvoija i to mu svaka čast. Ne bi se čudija i da Benitez uzme kup i prvenstvo s Interom, LP već teže jer su igrači dosegli zenit i teško ih je motivirat nakon lanjskog osvajanja, a i LP nije lako ponovit, nitko nije. Lanjska sezona Reala, uz Barcinu rekordni bodovi, znači Real ima momčad za dobru igru, doduše Real je lani podbacija u LP. Ali da Mou  (s još pojačanja) osvoji prvenstvo ove godine svi bi svršavali. Po čemu, zašto? Ponekad detalji odlučuju prvaka, nekad si prvak, a nekad izgubiš za gol osobito u LP ili kupovima tako da ako netko zapne u finalu nije to totalni neuspjeh trenera. Sitite se kako je Ferguson osvoija dvi LP, 1999 pri kraju kontra Bayerna i kontra Chelse se mislin Terry poskliznija na odlučujećem penalu. Detalji, nije on to planira. Mou, uspješan i sposoban da, nije on to na sriću osvoija ali je ima i momčadi i lovu i igrače za to postić. A o igri najkraće moguće, minimalan rizik, a onda s jednostavnim planom igre, target man ili kontre, s kvalitetnim igračima zabit. 0-0 mu nije neuspjeh, prava  Capellova škola.
Šta bi rekli za Van Gaala i AZ Alkmaar, to je posal. Eeeeeee


Vidi cijeli citat


Sve si reka, ja bi samo doda neke trenere i njihove uspjehe:

1.Van Gaal je trenira ˝samo˝ 5 ekipa u karijeri, s njima ima odlicne rezultate, osim sa nizozemskom repkom.
Lige sa Ajaxom, Barcom, AZ-om, Bayernom, dakle, di god je dosa osvaja je lige, cak i vise puta (Ajax, Barca), osvaja je kupove, Uefa Kup, Ligu prvaka sa Ajaxom di je Ajax to ostvarija uz dominantan stil igre, jos dva izgubljena finala.
http://en.wikipedia.org/wiki/Van_Gaal-evo i link pa sami mozete pogledati.
Uz to, uvik je uspija svoj stil igre uspostaviti u momcadima koje je trenira, napadacki, sa velikim posjedom lopte. Ovojena liga sa AZ-om je vrh, kraj velikana kao sta su PSV i Ajax, to je prava stvar.

2. Guus Hiddink
Sta reci o njemu, pa covik je jedan od najboljih ikada.
Cuda je radija sa PSV-om, 6 liga u dva mandata, 4 kupa i liga prvaka. Koreja 4. na svitu, Australija drugi krug Svj. prvenstva, Rusija polufinale Eura, mislim, sta dalje reci. Pogledajte samo dvi utakmice protiv Barcelone prije dvi godine, po meni vrhunska takticka izvedba. On je klasa za sebe. Također fan napadackog nogometa.

3. Alex Ferguson

O njemu necu puno pisati, svi znamo vise manje ko je on, doda bi samo da je cuda cinija sa Aberdeenom, 3 lige, 4 kupa, Kup pobjednika kupova.... U Manchesteru 11 liga, ej! 11 liga, 2 lige prvaka, ˝nesto˝ i kupova :) Zaljubljenik u nogomet i pravi fanatik.

4. Fabio Capello
Milan, Roma, Real, Juventus, sa svima osvojene lige, negdi i vise liga (Real, Juve(iako zbog namistanja ponistene), Roma), liga prvaka sa Milanom, jos jedno finale izgubljeno. Pobornik discipline i jedan od najboljih.

5. Marcello Lippi
5 liga sa Juveom, Liga prvaka, Svj. prvenstvo, također, sam vrh liste trenera.

6. Ottmar Hitzfeld-aka General :)
Sta tek reci o ovom frajeru, pa nista zapravo sta se ne zna, 9 prvenstava sa 3 kluba, 2 Lige prvaka sa 2 kluba, mislim da je to dosta, fan discipline i taktike i malo ga je tko takticki nadmudrija.

7. Del Bosque
E taj je faca, miran, povucen, nikada se nije razbaciva sa izjavama i nikad nije nerespektira protivnika.
Trofeji? Pa bilo ih je ˝par˝, 2 lige sa Realom, 2 Lige prvaka sa Realom, i sada Svj. prvenstvo, mislim da se ostavi ovog trenutka da bi bija ˝jaci˝ od vecine kao sta je i sada.

8. Johannes Cruijff

Mora san staviti mog imenjaka :)
Puno naucija od Rinusa Michelsa, trenira samo Ajax i Barcelonu (sada vodi Cataloniju), u Barceloni osvojia 4 lige i Ligu prvaka, jedno finale i izgubija (0-4 Capello-Milan!), nakon Barce jednostavno sta vodit momcadi za sto mnogi govore da je steta, no Cruijff je uvik bija svoj, uvik drugaciji. Moran jos reci da je on zapocea ovo sta danas igra Barcelona, igrali su i prije napadacki, no ovo u novije vrime je pocelo od njega.

9. Rafael Benitez( znam, reci cete sta taj radi tu!?)
2 ekipe uveja u prvu ligu, 2 lige osvojia sa Valencijom, Ligu prvaka i par kupova sa Liverpoolom, ne mozemo biti imuni na te rezultate, mozemo ga voliti ili ne, ali on ima uspjeha.

10. Giovanni Trapattoni

A ovaj maher? 6 liga sa Juveom, 1 sa Interom, 1 sa Bayernom, 1 sa Benficom i 1 sa RB Salzburgom. Uf, ubija san se samo dok san napisa sta je osvojia, a nisan doda i Ligu prvaka sa Juveom. Nemoguci rezultati.


11. Carlo Ancellotti
Umalo san njega zaboravija
2 Lige prvaka sa Milanom, jedna liga domaca, i sada jedna liga sa Chelseajem uz kup.

Dakle, nisan ove slaga po nekakvoj listi ko je meni bolji od koga vec samo da ih nekako poredam.
Nabrojit cu jos imena koje bi mogli pogledati:
Felix Magath, Thomas Schaaf, Rinus Michels, Ernst Happel, Matt Busby, Bob Paisley, Ariggo Sachi, Kenny Dalglish, Jock Stein, Kaiser Franz, Sven-Goran Eriksson, Bill Shankly, Bela Guttman, Guy Roux.......

Zasto san pisa ovoliki post? Pa cisto da pokazem da uz Josea Mourinha(koji spada na ovu listu bez ikakve dileme), postoje i drugi fenomenalni treneri koji imaju strasne rezultate. Ne volim kada se jednog od njih (najcesce Mourinha) stavlja na sam vrh i istice kao najboljeg trenera ikada, pa samo pogledajte rezultate ovih ostalih, nije korektno i ne moze se tvrditi za bilo koga da je apsolutni br 1 u tom poslu!

P.S. U je*** zaboravija Guardiolu staviti :)
[uredio Johannes Cruijff - 02. studenog 2010. u 12:05]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
28. listopada 2010. u 15:11
Baš tako, di ti je Pep ???
Najbolji trenerski start ikad, ali ka šta je on reka Ibri (čovik je isprid nogometaša) tako i ja njemu prvo čovik, ljudina, pa onda trener.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.10.2010.
Poruka: 47
28. listopada 2010. u 18:29
Kad si swena smrada stavio mogao si i Vahida, pa Ćiru, a nema ni Poklepovića
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.10.2010.
Poruka: 262
30. listopada 2010. u 00:25
Ruski multimilijarder Roman Abramovič, vlasnik Chelsea, namjerava, prema pisanju španskih medija, od naredne sezone na mjesto trenera dovesti Pepa Guardiolu iz Barcelone. Kako piše španski dnevnik As, Abramovič je već odlučio da ne želi produžiti saradnju sa sadašnjim trenerom Carlom Ancelottijem, te da umjesto njega od naredne sezone planira dovesti Pepa Guardiolu. Osim Chelsea, navodno još jedan engleski klub želi na mjestu trenera vidjeti Guardiolu, a riječ je o Manchester Unitedu.

E volio biha ga baš vidjet u jednom od ova dva kluba, i zanima me kako bi se tu snašao , gdje nema baš tako napadački nastrojene i kvalitetne igrače, pa da vidim šta bih napravio. Čisto sumnjam da bi ponovio svoje predhodnike, a fanovi Barce bi vidjeli da on i nije neki trener (lako je sa ovako kvalitetnim igračima osvajati, čini mi se da bih i "Jurčević" sa takvom ekipom bio pobjednik)
[uredio REAL MADRID TRADICIONALNO - 30. listopada 2010. u 00:29]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
30. listopada 2010. u 09:03
Ne slažem se da je lako osvajati sa ovakvim igračima. Među ostalim Barcelona je sezonu prije Pepa igrala loše i nije osvajala, a onda dođe Guardiola i ladno kaže da mu ne tribaju Ronaldinho, Deco i Eto, ej koja tri igrača !!! Uostalom on je stvorija/nadogradija ovakvu igru Barcelone, uz stvaranje Pedra i Busquestsa u reprezentativne igrače. Koji trener je doveja na takvu razinu dva "mulca" pitam ja Vas ??? Samo toliko, dalje neću, uostalom ovdje ima i kompetentnijih sugovrnika po pogledu taktike.
Ja sam isto uvjerenja da Pep neće nigdi bit tako dobar kao u Barceloni, jer ovdje je odgojen, igra je, vodija je B momčad, a da li bi ima uspjeha i u kojem drugom klubu to tek treba vidit. Da ništa više ne napravi on će ostat zapisan u povijesti kao najbolji debitant, a pamtit će se i njegov stil baluna. Ne virujen da će on poć iz Barcelone na kraju 2011. samo će godinu po godinu dužit karijeru ...
[uredio RodmanST - 30. listopada 2010. u 12:57]