Komentari na tekst: Guardiola: "Real favorit, prihvaćamo izazov"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2011.
Poruka: 842
25. travnja 2011. u 13:56
antimadridista je napisao/la:
iggy pop je napisao/la:
antimadridista je napisao/la:
iggy pop je napisao/la:
Daj covjece ti ides usporedivat Guardiolu i Fergusona, njih dva ne stanu u istu recenicu. Guardila je sritan covik, koji se nasa u pravo vrime na pravom mistu, sa vjerovatno najboljom generacijom u povijesti, a Ferguson je prosa 5 generacija... Pep ce zavrsit ka Rajkard kad ode uz Barce, vjerovatno u Feneru, Zenitu il slicnom klubu
Vidi cijeli citat


ja nisam uspoređivao Guardiolu sa Fergusonom,nego sam njega spomenuo zbog toga što ste rekli da Guardiola nemože biti dobar trener ako sa ne dokaže u drugom klubu,a Ferguson je dokaz da to nije istina,isto tako nije istina da je Guardiola sretan i da se našao na pravom mjestu,jer godinu prije njegovog dolaska je Barca bila u totalnom raspadu i on ih je sa 4.mjesta španjolske lige,sljedeće sezone doveo do trostruke krune sa gotovo istim sastavom,raščistio je svlačionicu i posložio ih...nije baš slučajnost da Barca već 3 sezone ovako dobro igra,i to baš od sezone kad je on došao...
Vidi cijeli citat


Barca je igralo ovako i sa Rajkardom, jedina njegova zasluga jest šta se rjesija partijanera Ronaldinha i nezadovoljnog Etta, poklopilo mu se da je Iniesta dosega svoj vrhunac i posta najbolji veznjak svita, da ima Messia najboljeg igraca svijeta, uvjeren sam cim ode iz Barce da ce se osramotit sa klubovima tipa Juve, Porto, Roma, Bayern i slicno.
Vidi cijeli citat


ma da,Iniesta je postao najbolji veznjak baš u toj sezoni,kao i Messi,kao da oni prije toga nisu znali igrati nogomet...po tebi se sve baš Guardioli poklopilo baš tada kad je dolazio...ja ti kažem da nije slučajnost da Barca ovako igra od njegova dolaska. slažem se da je Barca igrala dobro i sa Rijkardom ali samo u sezonama 04/05 i 05/06,i to ne na ovakvoj razini kakvu sada igra Barca...
Vidi cijeli citat


Pa nece bit na vrhuncu sa 20 godina, sigurno da ce svoj vrhunac doseci sa 23-26 godina. Tocno se sicam kako su svi govorili da je Rajkard najbolji trener na svitu, a di je taj isti Rajkard sada? A evo ti jos jedan primjer, Rajkard je osvojia LP-a, osvaja je spanjolska prvenstva, znaci prema tebi je to njegova zasluga, pa kako to da trener koji je osvojia Ligu prvaka, Kup, Prventvo itd, i ne znam sad sta je sve poosvaja ne moze bit trener nekog velikog kluba? Ovu Barcu koja ima najbolje igrace iakd moze voditi barem 20 trenera i opet ce sve gaziti...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.02.2011.
Poruka: 471
25. travnja 2011. u 14:05
ali oni su počeli igrati ovako baš te sezone, 08/09,otkud tolika promjena u igri u 3 mjeseca razmaka između sezona 07/08 (Barca u raspadnom stanju) i 08/09 (preporod i trostruka kruna)...znači nešto se čudno moralo dogoditi na ljeto 2008. da bi se sve Guardioli poklopilo.ja ti kažem da ih je on promjenio i dokaz tome su ti igra i trofeji u zadnje 3 godine...
[uredio antimadridista - 25. travnja 2011. u 14:07]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.11.2010.
Poruka: 267
25. travnja 2011. u 14:16
antimadridista je napisao/la:
dino_kc je napisao/la:
daban je napisao/la:
Real favorit :)))))Barcelona ce izbacit Reala gotovo sam siguran u to a Guardiola ce ipak dokazati da je najbolji trener na svijetu a price o igracima kojima ne treba trener su kao da mi neko kaze Phil Jackson je imo Jordana i Pippena pa s njima bi i Drazen Anzulovic bio vladar NBA parketa,u najmanju ruku smijesne.Guardiola je Bog otvorenog,napadackog nogometa.
Vidi cijeli citat


priznat ću mu da je najbolji trener dok napravi nešto s nekim drugom klubom.. ovako govoriti da je najbolji trener je smiješno.
Mourihno se skužio kako zaustaviti Barcelonu, i Guardiola će morati nešto promjeniti u sljedećim tekmama ako hoće nešto napraviti Realu!
Vidi cijeli citat


gledam ovakav komentar već 100.put u ovih 10 dana...po tebi Sir Alex Ferguson nije dobar trener jer je cijelu trenersku karijeru u Manchester Unitedu? e pa za mene je on veći trener od Mourinha,trenutno se može reći da je Mourinho najbolji ali ono što Ferguson radi sa Manchesterom već 25 godina je zasad nenadmašivo....ne slažem se ni s ovim što si rekao kako će Guardiola nešto morati promijeniti protiv Reala.zašto bi mijenjao? pa Barca može izvući na bernabeu neodlučen rezultat sa svojim načinom igre,pa da vidim onda tog Mourinha koji će napasti na Nou Campu...
Vidi cijeli citat

SIr Aley Ferguson ima s razlogom titulu Sir. nemožeš ga uspoređivati s Guardiolom zato što je Guardiola trener 3 godine a ovaj je 25. kroz njegovu školu su prošli mnogi igrači, stvorio je na desetke zvijezda, osvojio puno naslova. Guardiola to nije!!! dok ostane 5 godina u klubu mogu mu priznati, ali sad ne.. ali on neće ostati, tako je rekao.. da mu je dosta! pa neka bude, ide stopama Rijkaarda. i on je otišao i više nije imao rezultate.. sorry , al moraš priznati da je Barca takva jer iključivo se poklopila generacija, jest da je u tom uklapanju veliki kotačić bio Pep, ali ne u tom razmjeru da dobi titulu najvećeg svjetskog trenera, jer se to ne postaje za 3 godine, niti za 5. ;) 
smiri malo doživljaje!

i da, možda Barca može izvući nerješeno, al toje veliko možda.. nisam navijač niti jendog od ta dva kluba, samo sam sad vidio na Mestalli da barca nije puno prijetila realu, skužio je MOurihno gdje treba zatvoriti.. a opet je vidio i gdje griješi, i mislim da će to popraviti.
[uredio dino_kc - 25. travnja 2011. u 14:20]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.10.2010.
Poruka: 738
25. travnja 2011. u 14:20
tko je u pravu ce se pokazati tek s vremenom, kad ili guardiola ode u drugi klub ili se u barceloni napravi smjena generacija kao sto se to u manchesteru fergusonu dogodilo. dotad mislim da je tvrditi da je pep najbolji ili da ima iskljucivo srece pravo smjesno
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.02.2011.
Poruka: 471
25. travnja 2011. u 14:20
opet kažem,niti u jednom trenutku nisam uspoređivao Guardiolu sa Fergusonom,njega sam spomenuo zbog toga što ste rekli da se Guardiola mora dokazati u drugom klubu i onda sam njega uzeo za primjer da to nije istina...i pohvalio sam ga jer je on za mene najbolji trener u povijesti,neznam zašto ste dvaput napisali da sam ih uspoređivao...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2011.
Poruka: 156
25. travnja 2011. u 14:34
antimadridista je napisao/la:
dino_kc je napisao/la:
daban je napisao/la:
Real favorit :)))))Barcelona ce izbacit Reala gotovo sam siguran u to a Guardiola ce ipak dokazati da je najbolji trener na svijetu a price o igracima kojima ne treba trener su kao da mi neko kaze Phil Jackson je imo Jordana i Pippena pa s njima bi i Drazen Anzulovic bio vladar NBA parketa,u najmanju ruku smijesne.Guardiola je Bog otvorenog,napadackog nogometa.
Vidi cijeli citat


priznat ću mu da je najbolji trener dok napravi nešto s nekim drugom klubom.. ovako govoriti da je najbolji trener je smiješno.
Mourihno se skužio kako zaustaviti Barcelonu, i Guardiola će morati nešto promjeniti u sljedećim tekmama ako hoće nešto napraviti Realu!
Vidi cijeli citat


gledam ovakav komentar već 100.put u ovih 10 dana...po tebi Sir Alex Ferguson nije dobar trener jer je cijelu trenersku karijeru u Manchester Unitedu? e pa za mene je on veći trener od Mourinha,trenutno se može reći da je Mourinho najbolji ali ono što Ferguson radi sa Manchesterom već 25 godina je zasad nenadmašivo....ne slažem se ni s ovim što si rekao kako će Guardiola nešto morati promijeniti protiv Reala.zašto bi mijenjao? pa Barca može izvući na bernabeu neodlučen rezultat sa svojim načinom igre,pa da vidim onda tog Mourinha koji će napasti na Nou Campu...
Vidi cijeli citat

SAF je dokazao kvalitetu u Aberdeenu, Guardiola u B momčadi, to je razlika.
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 12.100
25. travnja 2011. u 14:46
iggy pop je napisao/la:
antimadridista je napisao/la:
iggy pop je napisao/la:
Daj covjece ti ides usporedivat Guardiolu i Fergusona, njih dva ne stanu u istu recenicu. Guardila je sritan covik, koji se nasa u pravo vrime na pravom mistu, sa vjerovatno najboljom generacijom u povijesti, a Ferguson je prosa 5 generacija... Pep ce zavrsit ka Rajkard kad ode uz Barce, vjerovatno u Feneru, Zenitu il slicnom klubu
Vidi cijeli citat


ja nisam uspoređivao Guardiolu sa Fergusonom,nego sam njega spomenuo zbog toga što ste rekli da Guardiola nemože biti dobar trener ako sa ne dokaže u drugom klubu,a Ferguson je dokaz da to nije istina,isto tako nije istina da je Guardiola sretan i da se našao na pravom mjestu,jer godinu prije njegovog dolaska je Barca bila u totalnom raspadu i on ih je sa 4.mjesta španjolske lige,sljedeće sezone doveo do trostruke krune sa gotovo istim sastavom,raščistio je svlačionicu i posložio ih...nije baš slučajnost da Barca već 3 sezone ovako dobro igra,i to baš od sezone kad je on došao...
Vidi cijeli citat


Barca je igralo ovako i sa Rajkardom, jedina njegova zasluga jest šta se rjesija partijanera Ronaldinha i nezadovoljnog Etta, poklopilo mu se da je Iniesta dosega svoj vrhunac i posta najbolji veznjak svita, da ima Messia najboljeg igraca svijeta, uvjeren sam cim ode iz Barce da ce se osramotit sa klubovima tipa Juve, Porto, Roma, Bayern i slicno.
Vidi cijeli citat

Sto puta se pokazalo i dokazalo da Barcelona nije igrala ovako sa Rijkaardom, a neki i dalje pokazuju svoje nerazumijevanje nogometa i sole pamet svima koji ne misle kao i oni.
[uredio Bogomdani - 25. travnja 2011. u 14:47]
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.04.2011.
Poruka: 1
25. travnja 2011. u 14:50
ma ovako pep moze samo gledati i mozda probati nesto nauciti od trenera genijalaca kao sto su Mou i SAF kad on napravi pola od toga sto su ova dvojica napravila mozda se i mogne nazvati velikim trenerom dotad nek uziva s ovom jebeno dobro generacijom
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.04.2011.
Poruka: 61
25. travnja 2011. u 15:01
kakav pep,ok,covjek je zasluzan za to u barci,ali ne tolko kolko vi mislite,ipak mu se poklopilo par stvari,i za njegovog prethodnika se govorilo da je vrh,pa sada ga nigdje nema,a ti kaj si reko da je pep najbolji,stvarno si lud,ok,ne mora trener mjenjat klub da se dokaze,cist primjer SAF,ali kada pep bude 10 godina u barci i kada ce barca jos uvijek biti top klasa,onda se moze govorit o njegovim trenerskim sposobnostima,trenutno ne,jer ima bar 15 trenera,cak i vise koji bi to mogli napravit sta je pep napravio,uvijek govore da im ne smeta to sta ih se stavlja u ulogu favorita,a sada on sam kaze da mu ne smeta to sto je Real favorit,znaci da im nije bas svejedno ko prije
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.01.2011.
Poruka: 216
25. travnja 2011. u 15:08
Guardiola je bio velik igrac,jedan od najboljih uopce na poziciji koju je igrao.Da postane jedan od najboljih iliti najbolji trener morat ce proci jos vremena kako bi to i dokazao.Pa koliko trenerskih faca je jos zivo pa nemogu u istu recenicu sa Fergusonom,kamoli ova 2 trenutno najeksponiranija(G i M).
  • Najnovije
  • Najčitanije