Komentari na tekst: Horner: "Samo djelić potencijala RB-a"

1
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.05.2010.
Poruka: 618
16. studenog 2010. u 19:50
nikad više ovako brzi
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.08.2009.
Poruka: 1.279
16. studenog 2010. u 20:08
previše je momčadi u igri za naslov da mogu ovo ponovit jednostavno ni newey mislim nemoze parirat 5 momčadi. lako je bilo radit u mclarenu i willliamsu kad je bilo para, sad u red bullu, sigurno 4 momčadi imaju veći budžet od njih i znaju kako se postaje prvak. red bull je još nezrela ekipa, da su zreli prvenstvo bi bilo riješeno već na pola sezone s ovakvim autom.
Cantera
Cantera
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.09.2010.
Poruka: 1.065
16. studenog 2010. u 20:11
Zašto ne!? Imaju budžet, dobre vozače, solidne temelje u ovom bolidu i najvažnije, imaju Neweya. Nisu samo Ferrari i McL predodređeni na titule, a ostali samo na bljeskove. I RB ima novaca za ulaganje u rangu s Ferrarijem i McL, a mislim da ni Dieter neće škrtariti nakon osvajanja duple krune, tako da im pare uopće nisu problem, posebno zbog politike rezanja troškova u F1! Sve će se vidjeti. Ja se nadam da će nagodinu jedan Slaven biti prvak F1!
[uredio Cantera - 16. studenog 2010. u 20:14]
Athletic, Athletic,
zu zara nagusia
altza gaztiak.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2010.
Poruka: 438
16. studenog 2010. u 20:19
ako malo bolje pogledaš red bull je imao daleko najbolji bolid...osvojili su 15 polepositiona a jedva su osvojili naslove...da je u red bullu ove godine bio hamilton ili alonso naslov bi bio riješen 5 utrka prije kraja...a i red bull je kao momčad imao previše glupih odluka, tako da ako im se ferrari i McLaren približe ili ih čak prestignu po performansama mislim da nemaju šanse...i ne zaboravi neweyevi bolidi jesu brzi ali i strašno nepouzdani sjeti se samo raikkonenovih muka u McLarenu
Cantera
Cantera
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.09.2010.
Poruka: 1.065
16. studenog 2010. u 20:36
osobno mislim da je to velika zabluda misliti kako je RB imao "daleko" najbolji bolid. Dapače, samo je u središnjem dijelu sezone bio značajno bolji, početak i kraj je imao i više nego dobre takmace u Ferrariju i McL. Niti je Ferrari bio tako loš, osim u Turskoj i Britaniji, ostalo je bio itekako konkurentan, i McL također. I ova je godina imala dosta kišnih utrka, a zna se da kiša smanjuje razlike između bolida i više do izražaja dolazi vozačko umjeće.
Drugo, ove su godine i Hamilton i Alonso imali svojih, da prostiš, sranja, tako da nagađati kad bi oni riješili prvenstvo je deplasirano. Ove godine je bolid bio poprilično pouzdan, ja sam skloniji tvrditi da su motori ove godine bili nepouzdaniji od samog dizajna bolida. 
Ja se sjećam samo dvije glupe odluke koju je RB napravio: pokušaj promjene pozicija pod punim gasom u Turskoj i afera s prednjim krilom u Britaniji. Jedino ako misliš na to što nisu stali iza jednog vozača (ok, više vole Vettela, ali to je opće poznato). Utrkivali su se, mogli su sve izgubiti a na kraju su sve dobili. Tko ne riskira ne profitira. Možda je to bilo sada i nikad više ali tko zna. Nitko se ne bi kladio da će u 4 godine 2 puta prvakom postati trećeplasirani u poretku prije zadnje utrke. Pa opet je. 
Athletic, Athletic,
zu zara nagusia
altza gaztiak.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2010.
Poruka: 438
16. studenog 2010. u 21:57
nije zabluda 15 polepositiona nisu osvojili sa podjednakim autom...drago mi je da nisu forsirali samo jednog vozaca jer su dokazali ferraristima da nije normalno (moralno) da jedan vozac pobjedzuje na stetu drugog...istina je da su i alonso i hamilton imali svojih sranja ali nikako se ne mogu otet dojmu da je vettel prosle sezone i manje grijesio i vozio bolje nego ove...ali da me krivo ne shvatis mislim da je vettel uz alonsa,hamiltona i kubicu najbolji vozac i kad tad bi osvojio naslov i ovaj nije ne zasluzen...ali sam isto tako uvjeren da su uz takvu dominaciju u brzini bolida  trebali prije rijesit stvari
Cantera
Cantera
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.09.2010.
Poruka: 1.065
16. studenog 2010. u 22:54
Imali jesu zvjer za kvale, zato i je bilo kontroverzi na početku sezone s tim fantomskim sustavom za dizanje/spuštanje auta u kvalama. No, po race paceu su im i Ferrari i McL bili u mnogim utrkama blizu (negdje i bolji: Kina, Kanada, Monza, Belgija, Njemačka). Doduše, istina je kako su u ovoj sezoni kvale bile 10% važnije nego prije s obzirom na ne-nadolijevanje goriva, ali se na nekoliko utrka RB nije uspijevao odlijepiti od ostatka čak i s polea (npr. Bahrain (Alonso), Španjolska (Hamilton), Monako (Kubica), Turska (Hamilton) itd.).

Istina je da se trebalo riješiti, ali s obzirom na to da su svi dobrim dijelom ostali iznenađeni Webberovom formom od Španjolske do ljetne stanke kada je bio uvjerljivo najbolji vozač na gridu (izuzev utrke u Valenciji), nisu mogli usmjeriti pažnju na jednog vozača nego dopustiti obojici da se utrkuju i jedan drugome uzimaju bodove. Uzmeš li u obzir i odustajanja i staze koje ne odgovaraju bolidu (kao Monza ili Spa) dovelo je do toga da se boje za Driver Championship. 

Primjer toga je 2007. i Alonso/Hamilton borba u McL, kada su ostali kratkih rukava a isto su trebali osigurati prvenstvo puno prije jer je Kimi imao loš početak godine. To je i razlog zašto se Alonso uopće približio jer je Ferrari sve bacio na njega, i ne mislim samo na Njemačku nego na sve kasnije utrke u kojima je, prirodno, Massa "morao" biti iza Alonsa (sjeti se Melbourna gdje ga Alonso nije pretekao usprkos "kukanju" u boks).
Athletic, Athletic,
zu zara nagusia
altza gaztiak.
1
  • Najnovije
  • Najčitanije