Imali jesu zvjer za kvale, zato i je bilo kontroverzi na početku sezone s tim fantomskim sustavom za dizanje/spuštanje auta u kvalama. No, po race paceu su im i Ferrari i McL bili u mnogim utrkama blizu (negdje i bolji: Kina, Kanada, Monza, Belgija, Njemačka). Doduše, istina je kako su u ovoj sezoni kvale bile 10% važnije nego prije s obzirom na ne-nadolijevanje goriva, ali se na nekoliko utrka RB nije uspijevao odlijepiti od ostatka čak i s polea (npr. Bahrain (Alonso), Španjolska (Hamilton), Monako (Kubica), Turska (Hamilton) itd.).
Istina je da se trebalo riješiti, ali s obzirom na to da su svi dobrim dijelom ostali iznenađeni Webberovom formom od Španjolske do ljetne stanke kada je bio uvjerljivo najbolji vozač na gridu (izuzev utrke u Valenciji), nisu mogli usmjeriti pažnju na jednog vozača nego dopustiti obojici da se utrkuju i jedan drugome uzimaju bodove. Uzmeš li u obzir i odustajanja i staze koje ne odgovaraju bolidu (kao Monza ili Spa) dovelo je do toga da se boje za Driver Championship.
Primjer toga je 2007. i Alonso/Hamilton borba u McL, kada su ostali kratkih rukava a isto su trebali osigurati prvenstvo puno prije jer je Kimi imao loš početak godine. To je i razlog zašto se Alonso uopće približio jer je Ferrari sve bacio na njega, i ne mislim samo na Njemačku nego na sve kasnije utrke u kojima je, prirodno, Massa "morao" biti iza Alonsa (sjeti se Melbourna gdje ga Alonso nije pretekao usprkos "kukanju" u boks).