Komentari na tekst: Hrvatska ipak nije izbačena, kazna oduzimanja boda i igranje pred praznim tribinama!

HajdukSplit1950
HajdukSplit1950
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.11.2014.
Poruka: 481
24. srpnja 2015. u 15:13
Synyster je napisao/la:
HajdukSplit1950 je napisao/la:
Synyster je napisao/la:
Big-Boss je napisao/la:
Prijatelju, previše sam imao političkih rasprava u životu, ajmo se držati sporta. Svastiku je nacrtao netko tko želi sjebati Hrvatsku i njene prave navijače, a ne netko tko ističe svoja politička uverenja. Siguran sam da je to bio netko od ove stoke crvene iz SDP-a ili HNS-a. Slažem se za tvoj komentar o Čaviću, za to ga nije trebalo kazniti, ali da mi netko iz države koja je pomilovala fašista i ratnog zločinca popuje o povijesti i dvoličnosti, to neće ići.
Vidi cijeli citat


Da ti iskreno kazem, kad vidim koliko se vi Hrvati non-stop zalite na UEFA (ne samo sad nego generalno), pitam se cesto zasto se toliko zalite. Oduzet vam je 1 bod, a da te podsetim - ovo vam nije prvi skandal na sportskim dogadjajima povezan sa fasizmom. Prolazite svaki put sa minimalnim kaznama. Doduse za prethodne kazne vama je glavni krivac bio "Srpski lobi u UEFI" (???) - njega su Hrvatski mediji okrivili kao glavnog za to sto Simunic nije igrao zadnje svetsko prvenstvo.

Nebitno je ko je nacrtao svastiku - Hrvatski fudbalski savez je odgovoran kao domacin te utakmice. Jeli mislis da je fudbalski savez Srbije naredio svojim navijacima da napadnu siptare na utakmici Srbija-Albanija? Naravno da nije. I ko je na kraju odgovarao - fudbalski savez Srbije ili individualni navijaci?
Vidi cijeli citat



Ovdje nitko nije lovio igrače Italije kao vi igrače albanije i nije bilo skandiranja "ubij talijana da šiptar nema brata" niti su gađani talijani upaljačima itd.
Srpski redari su skupa s navijačima tukli igrače albanije i zaslužili ste izbacivanje na 10 godina
Vidi cijeli citat


Ja mislim da bi bilo najvise fer da umesto sto su vam oduzeli 1 bod da su vam ustvari dali 3 boda, za pretrpljen dusevni bol.
Vidi cijeli citat

Slažem se, ako vas nisu izbacili i forsiraju vas nebi trebali nama oduzeti bod nego dati 3 boda.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2014.
Poruka: 103
24. srpnja 2015. u 20:27
Da, nas izuzetno UEFA forsira. Zar nisu cuo da na sledecem svetskom prvenstvu smo vec dobili plasman za finale?

Da te podsetim sta je radio prvi covek vaseg fudbalskog saveza ... (u slucaju da nisi znao, grob je Ante Pavelica).

[uredio Synyster - 24. srpnja 2015. u 20:50]
HajdukSplit1950
HajdukSplit1950
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.11.2014.
Poruka: 481
24. srpnja 2015. u 21:17
Da stavim sliku tvog premijera kako lijepi plakate Draži i poziva na masakr 100 muslimana za vojnika? Ili Vojvodu za predsjednika?
Ajde trofazni iskompleksirani prođi nas se pls
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2014.
Poruka: 103
24. srpnja 2015. u 22:27
A kakve veze oni imaju sa fudbalskim savezom? Suker se ovamo pravda kako fudbalski savez Hrvatske nema nikakve veze sa fasizmom i kako skandale prave pojedinci koji u nikakvoj meri nisu povezani sa fudbalskim savezom, a on se prvi slikao (sa velikim osmehom) na grobu Pavelica.
A inace, Drazu i Pavelica bas mozes da stavis u isti kos. Ili je mozda Drazo cak bio gori i pravio veca zlodela?

EDIT: Vidim i Hajduk danas kaznjen zbog fasizma u zadnjoj utakmici u Sloveniji. Opet "pojedinci koji nemaju veze sa timom"?
[uredio Synyster - 25. srpnja 2015. u 00:35]
HajdukSplit1950
HajdukSplit1950
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.11.2014.
Poruka: 481
25. srpnja 2015. u 06:22
Znači premijer i predsjednik nemaju veze sa sportom? Kakve veze ima Šuker s HNS-om onda?
Kako si ti smiješan čovjek.
Kad ti srbin dođe na Index pričati o sportu, sjeti se btw Srbija Engleska kad su srbi prvi put vidjeli crne igrače.
Ja bi zbog toga izbacio Srbiju na 10 godina.
Što se tiče 3 prsta, fašistička su kao i kokarde koje nosite.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2014.
Poruka: 103
25. srpnja 2015. u 07:10
Kazi mi, koju funkciju Vucic obavlja u fudbalskom savezu Srbije? Sa druge strane, koliko ja znam - Suker je predsednik fudbalskog saveza Hrvatske.

Sto rece onaj vas Milanovic u pismu upucenom Platiniju, "Hrvatska je jedna od drzava koja je igrala najvecu ulogu u borbi protiv fasizma." To sto su u zadnja 2 dana prvo reprezentacija Hrvatske, a potom i Hajduk kaznjeni za nacizam i sto je Simunic iz istog razloga propustio SP - to cemo ignorisati.

Da, secam se utakmice Srbija - Engleska. To bese ona utakmica u kojoj su Englezi dali gol dok je jedan igrac Srbije lezao na zemlji povredjen, a onda da bi se izvukli su nas otpuzili sa racizam? Englezi nekoga krugog optuzuju za racizam??? Ko o cemu kurva o postenju.

I u pravu si za 3 prsta - Srbi su ti koji su imali logore u kojima je stradalo pola miliona ljudi, ne ustase. Tako da Drazo, 3 prsta, kokarde - sve fasisticka obelezja. Sloboda za nacizam, koga naravno u Hrvatskoj nikad nije bilo niti ce ikada biti. Jasenovac i ustase nikad nisu postojali - to je sve Srpska propaganda. Stepinac za svetca.

Da te podsetim jos jednom - ovo se desilo u Splitu, ne u Beogradu, Novom Sadu, Nisu, itd.

[uredio Synyster - 25. srpnja 2015. u 07:30]
HajdukSplit1950
HajdukSplit1950
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.11.2014.
Poruka: 481
25. srpnja 2015. u 16:20
Srbi su izvršili najveći genocid nakon WW2 i tu ne vidiš problem?
Ili u svom premijeru i predsjedniku?
Srbija je vukojebina u svijetu poznata kao genocidna, ne vidim asocijaciju sa NDH, niti imamo premijera i predsjednika i NDH je srušena i Ustaše pobijene.
Srpski četnički Vojvode Nikolić i Vucic su premijer i predsjednik te države.

Jesi gledao utakmicu s albancima? Vi ste imali 2 puta upozorenje nakon svih kokardi i poziva na masakre i klanja, već je tada trebalo biti prekinuto..
Što se tiče engleza tada ste isto trebali biti na 10 godina izbačeni zbog rasizma
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2014.
Poruka: 103
25. srpnja 2015. u 19:03
A jeli istorija sveta pocinje posle 2. svetskog rata? Sta je bilo pre 1945 godine je nebitno?
To bi Hrvatska zelela da svet misli da je NDH srusena i ustase pobijene. Kad je realnost da su se samo sklonili u Juznu Ameriku preko Krunoslava Draganovića (i naravno Vatikana) i vratili nazad kad su komunisti pali sa vlasti. Sto potvrdjuju i danasnji skandali - samo u zadnja 2 dana su kaznjeni i reprezentacija Hrvatske, a zatim i Hajduk zbog fasizma. I ti meni onda kazes kako je NDH srusena i ustase pobijene? Ustase nisu pobijene, oni jos uvek vladaju Hrvatskom uz pomoc Vatikana.

Ako je Srbiju trebalo izbaciti na 10 godina zbog rasizma protiv Engleza (opet, Englezi se zale na racizam???), onda je Hrvatsku trebalo izbaciti dozivotno kad je ceo stadio skandirao sa Simunicem "za dom spremi".
I jesam, gledao sam utakmicu sa siptarima. Fudbalski savez Albanije je javno priznao da su oni odgovorni za dron. Strike 1. Kada je jedan Srpski igrac uzeo dron u ruke i hteo da ga izbaci sa terena da utakmica moze da se nastavi, na njega nalecu nekoliko siptarskih igraca i pocinju da ga udaraju. Strike 2. Sudija odlucuje da utakmica moze da se nastavi - siptari odbijaju da igraju. Strike 3.
HajdukSplit1950
HajdukSplit1950
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.11.2014.
Poruka: 481
25. srpnja 2015. u 20:44
Ajde iskompleksirani ne pričaj gluposti pls.
Prvo današnja Hrvatska nema veze s NDH i to je sve vaša srpska propaganda, Ustaše su pobijene jer nisu željele prijeći u komuniste, dok su srbi kao i u vremenu turaka prešli jačem okupatoru-nekad turcima a onda partizanima.
SPC je fašistička crkva i simbol srpstva, pa dan danas postoji.
Srbija je iskopirala 3 fašistička prsta od nacista i proslavila ih klanjem civila po Istočnoj Bosni i Kosovu.
To ti je nebitno?

Prvo to nisu šiptari nego albanci, taj igrač nije trebao dirati Dron i nisu smjeli uletiti Bogdanov i ekipa tuči igrače, pa kasnije i redari s njima.
Srbiju je trebalo zauvik izbaciti.
Za dom spremni je povijesni pozdrav od Zrinjskog a ta 3 prsta ste iskopirali od nacista.
Smiješno je kad srbin ima kompleks hrvatske i priča o navijačima, države koja je ubila francuza i branila ubojice, države koja je branila onog košarkaša kad je ubio amerikanca i oslobodila ga.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2014.
Poruka: 103
25. srpnja 2015. u 20:52
Da te pitam nesto ovako - nije ni Hitler izmislio svastiku, ona je postojala daleko pre nego sto su Hitler i Nacisti dosli na vlast. Zbog cega vas UEFA kazni onda zbog svastike?
U zadnja 2 dana su stigle 2 kazne za Hrvatsku zbog fasizma i on meni onda prica kako ustase vise ne postoje .... Kamo srece da sve ustase jesu pobijene kao sto tvrdis da jesu.
  • Najnovije
  • Najčitanije