Komentari na tekst: Hrvatska rukometna reprezentacija dobila izbornika, Željko Babić naslijedio Slavka Golužu

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.05.2011.
Poruka: 6.704
27. veljače 2015. u 19:35
Ajde vidjet ćemo, treba dati šansu Babiću i treba vidjeti prvi popis reprezentativaca koje će pozvati na sljedeće kvalifikacijske utakmice. Ako i dalje tu budu neke njuške koje su se u Kataru "proslavile", onda će puno toga biti jasnije kako i zašto je izabran. A kad pogledamo igru moći ćemo staviti pluseve ili minuse svima koji sada pljuckaju. Ja neću zasad po Babiću ništa, ali nisam neki optimist, isto kao i za izbor Gorana Mrđena za izbornika rukometašica. No, pitanje je tko je uopće dobar rukometni stručnjak koji bi radio u hrvatskoj rukometnoj reprezentaciji, bez obzira bila muška ili ženska pa i njemu treba dati priliku s obzirom da nas stranci zaobilaze u širokom luku.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 2.080
27. veljače 2015. u 20:02
Samo sam čekao da se jave takvi koji misle da znaju sve o rukometu, e pa mi reci ti ako si tako pametan, zašto nebi kritizirali, ako je osoba koja je došla na mjesto izbornika i to navodno po prijedlogu Balića, osoba koja uopće nije pokazala da je spremna preuzeti tu ulogu. Treba mu dati vremena da se dokaže apsolutno, ali ova reprezentacija nema više vremena, oni su u naponu snage i oni trebaju iskusnog stručnjaka da to posloži, ali sad će se opet ići u pomlađivanje i ostale gluposti, ko to ne vidi nema blage veze s rukometom. Duvnjak, Kopljar, Čupić, Gojun su svi oko 27 godina i ako neće sad ništa osvojiti kad će nešto osvojiti. Zašto nebi kritizirali Balića ako je odluka neshvatljiva, valjda ćeš na mjesto izbornika odabrati NAJKOMPETENTNIJEG trenera. Slažem se možda nije niti Ivano imao toliko utjecaja u donošenju odluke, možda je on samo tu da se odmakne pozornost od Gobca, možda je on stvarno uvjeren da je Babić najbolji trener u Hrvatskoj (što naravno nije, jer su ga Bjelorusi najurili na  tri četiri), ali on je na toj javnoj poziciji u kojoj se njegovo ime ističe kao ključno u dovođenju trenera koji je još daleko od toga da vodi A-reprezentaciju. Nedaj bože da se netko u ovoj državi usudi kritizirati nekog izvrstnog igrača, odmah si anti-hrvat. Dosta mi je da se rukomet sustavno uništava, predugo se bavim njime i znam kakvo je stanje stvari, a ne da mi tu siječanjski rukometaški navijači drže prodike koga ne smijem ili smijem kritizirati. Babiću treba dati vremena, ali mi vremena više nemamo, mi trebamo trenera ko Serdarušića koji će samo posložiti reprezentaciju, jer je pomlađivanje nepotrebno. Mislim da nema smisla ko papagaj ponavljati, jer smo mi takva država koja bi odbacila Karabatića u 31 godini života, kad je dotični postao zasluženo najigrač svijeta, jednog Balića smo odbacili kao krpu sa samo 33 godine. Jednostavno, ova odluka je meni potpuno neshvatiljiva.
[uredio dylandog - 27. veljače 2015. u 20:11]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.12.2014.
Poruka: 200
27. veljače 2015. u 20:04
ko zna možda lik nešto i vrijedi... ako ga je balić preporučio, ako je metličić amenovao, valda čovjek nešto vrijedi... ne treba odma napadat...
iako, bog te mazo, ja nisam čuo u životu za njega :(

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 2.080
27. veljače 2015. u 20:21
Metličić će sigurno više naučiti od ekstra iskusnog Babića s godinom i pol angažmana u Bjelorusiji, nego da je na klupi Noka, koji evo je samo osvojio Ligu Prvaka sa Kielom, osvojio nekoliko prvenstva zaredom u Njemačkoj i koji je godinama vodio vrhunske klubove u Njemačkoj. Koji je napravio od Luke Karabatića koji nije mogao igrati niti u Montepellieru jednog od najboljih današnjih obrambenih igrača, koji je od Kima Andressona napravio zvijer od igrača. Mislim, pa dajte ljudi, nemojte me nasmijavati, čak i vi morate priznati da je ovo presmješno, a siguran sam da bi Noka preuzeo reprezentaciju da mu je bilo to mjesto ponuđeno, ali siguran sam da bi onda stvarno igrali oni koji trebaju kao što su Šego, Sulić, Vuković, a ne Zagrebovi igrači koji su jedva spojili jednu dobru sezonu u Seha ligi.
[uredio dylandog - 27. veljače 2015. u 20:22]
nikoništ
nikoništ
Dokazano ovisan
Pristupio: 06.06.2013.
Poruka: 17.021
27. veljače 2015. u 20:44
el_pistolero je napisao/la:
A sa Mrđenom na klupi rukometašice neće ni vidjeti velika natjecanja...
Vidi cijeli citat


Mrđen nemre Podravku vodit a kamoli repku. Donedavno je vodil Zelinu, onda ga je kum dopelal u Podravku a sada vodi repku? O moj jade na kaj nam se srozava natrofejniji sport?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.12.2014.
Poruka: 200
27. veljače 2015. u 21:00
ma naš šta? ko ih sve jebe... o njihovim je guzicama riječ... ti i igrači isto, da nekog kurca vrijede jednom bi se i pobunili protiv terora, isto vrijedi i za balića i metličića.. njihov problem.. ja ću bit i ostat sirotinja bila rukometna repka dobra ili loša...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.05.2013.
Poruka: 110
27. veljače 2015. u 21:14
dylandog je napisao/la:
Samo sam čekao da se jave takvi koji misle da znaju sve o rukometu, e pa mi reci ti ako si tako pametan, zašto nebi kritizirali, ako je osoba koja je došla na mjesto izbornika i to navodno po prijedlogu Balića, osoba koja uopće nije pokazala da je spremna preuzeti tu ulogu. Treba mu dati vremena da se dokaže apsolutno, ali ova reprezentacija nema više vremena, oni su u naponu snage i oni trebaju iskusnog stručnjaka da to posloži, ali sad će se opet ići u pomlađivanje i ostale gluposti, ko to ne vidi nema blage veze s rukometom. Duvnjak, Kopljar, Čupić, Gojun su svi oko 27 godina i ako neće sad ništa osvojiti kad će nešto osvojiti. Zašto nebi kritizirali Balića ako je odluka neshvatljiva, valjda ćeš na mjesto izbornika odabrati NAJKOMPETENTNIJEG trenera. Slažem se možda nije niti Ivano imao toliko utjecaja u donošenju odluke, možda je on samo tu da se odmakne pozornost od Gobca, možda je on stvarno uvjeren da je Babić najbolji trener u Hrvatskoj (što naravno nije, jer su ga Bjelorusi najurili na  tri četiri), ali on je na toj javnoj poziciji u kojoj se njegovo ime ističe kao ključno u dovođenju trenera koji je još daleko od toga da vodi A-reprezentaciju. Nedaj bože da se netko u ovoj državi usudi kritizirati nekog izvrstnog igrača, odmah si anti-hrvat. Dosta mi je da se rukomet sustavno uništava, predugo se bavim njime i znam kakvo je stanje stvari, a ne da mi tu siječanjski rukometaški navijači drže prodike koga ne smijem ili smijem kritizirati. Babiću treba dati vremena, ali mi vremena više nemamo, mi trebamo trenera ko Serdarušića koji će samo posložiti reprezentaciju, jer je pomlađivanje nepotrebno. Mislim da nema smisla ko papagaj ponavljati, jer smo mi takva država koja bi odbacila Karabatića u 31 godini života, kad je dotični postao zasluženo najigrač svijeta, jednog Balića smo odbacili kao krpu sa samo 33 godine. Jednostavno, ova odluka je meni potpuno neshvatiljiva.
Vidi cijeli citat

Prvo kazes "ako sad ne osvoje sa 27-28, kad ce", a malo kasnije places jer su neki igraci otpisani "u najboljim godinama sa 33-34"...Gdje je nestao mozak??? ;)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.07.2014.
Poruka: 1.333
27. veljače 2015. u 21:56
Who the fuck is Zeljko Babic?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2012.
Poruka: 1.563
27. veljače 2015. u 22:37
ajde gospodo nemojmo se zivcirati bezveze zbog raznoraznih Babica i Gobaca..i dalje cemo biti jaka reprezentacija koja ce dobijati Brazile i Tunise po 1 razlike a gubiti uvjerljivo od Danaca i Francuza.. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 2.080
28. veljače 2015. u 00:11

Antimainstream je napisao/la:
dylandog je napisao/la:
Samo sam čekao da se jave takvi koji misle da znaju sve o rukometu, e pa mi reci ti ako si tako pametan, zašto nebi kritizirali, ako je osoba koja je došla na mjesto izbornika i to navodno po prijedlogu Balića, osoba koja uopće nije pokazala da je spremna preuzeti tu ulogu. Treba mu dati vremena da se dokaže apsolutno, ali ova reprezentacija nema više vremena, oni su u naponu snage i oni trebaju iskusnog stručnjaka da to posloži, ali sad će se opet ići u pomlađivanje i ostale gluposti, ko to ne vidi nema blage veze s rukometom. Duvnjak, Kopljar, Čupić, Gojun su svi oko 27 godina i ako neće sad ništa osvojiti kad će nešto osvojiti. Zašto nebi kritizirali Balića ako je odluka neshvatljiva, valjda ćeš na mjesto izbornika odabrati NAJKOMPETENTNIJEG trenera. Slažem se možda nije niti Ivano imao toliko utjecaja u donošenju odluke, možda je on samo tu da se odmakne pozornost od Gobca, možda je on stvarno uvjeren da je Babić najbolji trener u Hrvatskoj (što naravno nije, jer su ga Bjelorusi najurili na  tri četiri), ali on je na toj javnoj poziciji u kojoj se njegovo ime ističe kao ključno u dovođenju trenera koji je još daleko od toga da vodi A-reprezentaciju. Nedaj bože da se netko u ovoj državi usudi kritizirati nekog izvrstnog igrača, odmah si anti-hrvat. Dosta mi je da se rukomet sustavno uništava, predugo se bavim njime i znam kakvo je stanje stvari, a ne da mi tu siječanjski rukometaški navijači drže prodike koga ne smijem ili smijem kritizirati. Babiću treba dati vremena, ali mi vremena više nemamo, mi trebamo trenera ko Serdarušića koji će samo posložiti reprezentaciju, jer je pomlađivanje nepotrebno. Mislim da nema smisla ko papagaj ponavljati, jer smo mi takva država koja bi odbacila Karabatića u 31 godini života, kad je dotični postao zasluženo najigrač svijeta, jednog Balića smo odbacili kao krpu sa samo 33 godine. Jednostavno, ova odluka je meni potpuno neshvatiljiva.
Vidi cijeli citat

Prvo kazes "ako sad ne osvoje sa 27-28, kad ce", a malo kasnije places jer su neki igraci otpisani "u najboljim godinama sa 33-34"...Gdje je nestao mozak??? ;)
Vidi cijeli citat


Gdje sam ja naveo da su ''najbolje godine 33-34'' kako ti kažeš kad su dotični igrači bili odbačeni s reprezentacije. Prije svega molim te da pročitaš tekst s razumijevanjem, jer nisam bezveze naveo Karabatića koji je trebao poslužiti kao primjer naše strategije odbacivanja izvrstnih igrača koji u poznim igračkima godinama (veteranskim neki bi rekli) još uvijek dominiraju na terenima -> Sulić i opet nisam bezveze napomeno Balića koji je defintivno još dvije godine nakon Olimpijskih igra mogao i morao igrati za reprezentaciju, jer njegova razina, iako nije bila najbolja kao što je nekad igrao, po meni period 2008 mu je bio daleko najjači, u Norveškoj je bio najstrijelac, MVP, najassistent i najigrač turnira kad smo uzeli srebro, ali i taj Balić sa 33 po razini igre i imaginaciji je još uvijek bio naš drugi najbolji srednji vanjski, koji je trebao igrati uz Duleta, jer tek sada se počeo etablirati Karačić i normalno da plaćem za Balićem, najboljim igračem koji je ikad igrao za repku, mislim ako ti ne možeš shvatiti srž mojeg komentara, onda mi je stvarno žao i ispričavam se na kompleksnosti mog komentara.

Činjenica je da politika koju vodi HRS nazovimo je ''prisilno pomlađivanje'' je ta da svaki igrač kad stupi u 30tu godinu, dolazi na listu za odstrijel iz reprezentacije iako prema kvaliteti igre to nikako nebi smio biti (primjer Vukovića se makne s repke zbog ''starosti'', a on preko vikenda utrpa 11 komada u Bundesligi), lista je poduža, Džomba, Kaleb, Vuković, Šego, Buntić, Ljubo Vukić, itd itd, te po logici te politike trenutačna garda ima nekih 3 godine da osvoje zlato, jer će do tog momenta kad uđu u 30te biti proglašeni prestarima i izbačeni iz reprezentacije, kakva je uobičajena praksa. Dominiković je zadnji nastupi imao za reprezentaciju s 30 godina na EPu u Norveškoj, još uvijek igra u Njemačkoj... Dempa zadnji nastup imao čini mi se u Hrvatskoj 2009 s 31 godinom, još uvijek igra u Njemačkoj, te ako se gleda po toj liniji lako se može zaključiti da ista sudbina će zadesiti i ostale sadašnje igrače kada uđu u 30tu godinu, Vori je tu iznimka, ali zapravo jedina iznimka.

Naši igrače neće niti imati priliku nešto osvojiti jer će biti proglašeni ''prestarima'' dok uđu u kasnije godine, iako mnogi od njih bi i u kasnijim godinama mogli pomoći reprezentaciji, za tim igračima ja plaćem. Jedan Šego je super primjer, za kojeg i dalje smatram da je naš najbolji golman.

Srž problema je puno dublji od tvoje opaske, iako bi volio da si više argumentirao osim nepotrebne opaske na kraju komentara.

[uredio dylandog - 28. veljače 2015. u 00:16]
  • Najnovije
  • Najčitanije