Komentari na tekst: Hrvatski brijači

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2010.
Poruka: 507
27. ožujka 2011. u 09:45
''I za Bilića, da se obrije. Doslovno, da skine sa sebe ružnu bradurinu, i metaforički, da se vrati kadrovskim i taktičkim razmišljanjima koja su mu donijela uspjehe.''    

- Mislim da nije umjesno da novinar, makar i internetskog portala, tako izvrijeda bilokoju javnu osobu a osobito ne onu zbog koje ima posao ma koliko mu se ne svidao njegov izgled; cini se da ste i vi Pacak, malo zabrijali. A iako ostatak clanka ima neke veoma dobre poante, ne slazem se s polazistem da ne mozemo biti bolji od nekih reprezentacija koje smo u nedavnoj proslosti pobjedivali i bili iznad njih igrom poput njemacke i engleske...

On na okupu ima te decke vec 6 godina, svi najbolji su u najboljim igrackim godinama igraju naslovne uloge u svojim klubovima a pred 3 godine su bili nadomak polufinala EP-a pritom razvalivsi u kvalifikacijama. Zar su Modric i Srna zaboravili igrati nogomet ?, a Petric koji je znao srusiti Englesku u 3metra prostora to radi i danas u bundesligi ciji klubovi su sve bolji i bolji. Zasto mi danas ne bismo isto bili na vrhu kvalifikacijske skupine, zar je Gruzija toliko mocna reprezentacija da joj ne stvorimo nijednu priliku na utakmici? Slazem se da nemamo vise N.Kovaca za kojeg se ispostavlja da je bio najvazniji igrac reprezentacije, ali da se od svih onih momaka koji su u prvom ciklusu onako hrabro jurišali na svakog protivnika i odusevljavali igrom i potezima stvori ovakva kukavna momcad je za najveci dio ipak kriv izbornik i opravdano danasnji rezultat Hrvatske ima najvise komentara.

Ne valja umanjivati nas potencijal jel se ne moze reci da je malen. Ni ja ne mislim da se odmah treba smijeniti Bilica, premda mora drasticno popraviti stanje u repki i to vrlo brzo jer ovo nije prva ovakva beskrvna utakmica, prisjetimo se Grcke i jednog poluvremena protiv Izraela kada smo im potpuno prepustili kontrulu i mogli biti kaznjeni. Bilic se treba iskupiti, a to znaci pobjede, to znaci hrabrost i vjera u sebe. Ciro Peder je 98' svojom psihologijom dogurao do 3. mjesta na svjetskom ej! A ovako sirok kadar bome nije imao a ozlijedivali su mu se isto vazni igraci..

Mozda bi Slaven trebao promijeniti i neke clanove stozera i tako dobiti na stezi i ozbiljnosti, na primjeru rukometa smo vidjeli da nije odvec dobro kad su si igraci i oni koji ih vode previse bliski... Slavenu porucujem cvstom rukom dalje, nisam zadovoljan njegovim trenutnim radom i mislim da moze bolje kao i ljudi koje izabere da igraju na terenu. Nadam se da se mogu tim pritiskom nositi i da cemo se prenuti iz ovoga ruznog zimskog sna, a ako ce brada nositi Slavena Bilica prema pobjedama nek je slobodno nosi meni uopce nece smetati
[uredio gospodin finoća - 27. ožujka 2011. u 09:54]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.09.2004.
Poruka: 5.277
27. ožujka 2011. u 09:47

Packe mislio sam da si dobar novinar ali ovaj tekst sa onima gdje si stitio Goluzu pokazuju da sam se grdo prevario. Napisao si dug i naporan tekst sa hrpetinu gluposti. (sorry ali negdje u sredini nisam imao vise snage dalje citati) Uopce nije poanta da li je Srna bio krivac kod onog gola i da li je Luka Modric odigrao ispod svog renomea nego to da je cijela ekipa igrala bez imalo rizika i bez prave volje za postizanje pogotka. Ocito je da smo isli na bod sto se vidi po formaciji (potpuno promasenoj) i po tome koliko je igraca sudjelovalo u zavrsnici. Mislim da je ovako postavljanje igre sramota za tim kakav je Hrvatska i sa onakvim igracima. Svi sami znate ko je kriv za to samo izgleda da Tomislav P. to nezna.

Nadam se da sam ga malo prosvjetlio.

[uredio BBB Forever - 27. ožujka 2011. u 09:49]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
27. ožujka 2011. u 09:53
I moram se osvrnuti na komentare o bradi. Zar smo došli do toga da pratimo nogomet kao žene? Da pričamo o izgledu nekoga i tko je ljepši pa da se ravnamo po stilistima? Žalosno je pričati o nogometu, igri i taktičkim greškama modno mačkovsk guruevskim riječnikom. Puca mi za bradu, to mojoj ženi puštam da komentira, a mene zanima ono kako se igra i to se treba jedino uzeti u obzir. Ili netko misli da je brada kriva za nedostatak znanja?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.01.2011.
Poruka: 78
27. ožujka 2011. u 09:55
gospodin finoća je napisao/la:
''I za Bilića, da se obrije. Doslovno, da skine sa sebe ružnu bradurinu, i metaforički, da se vrati kadrovskim i taktičkim razmišljanjima koja su mu donijela uspjehe.''    

- Mislim da nije umjesno da novinar, makar i internetskog portala, tako izvrijeda bilokoju javnu osobu a osobito ne onu zbog koje ima posao ma koliko mu se ne svidao njegov izgled; cini se da ste i vi Pacak malo zabrijali. A iako ostatak clanka ima neke veoma dobre poante, ne slazem se s polazistem da ne mozemo biti bolji od nekih reprezentacija koje smo u nedavnoj proslosti pobjedivali i bili iznad njih igrom poput njemacke i engleske...

On na okupu ima te decke vec 6 godina, svi najbolji su u najboljim igrackim godinama igraju naslovne uloge u svojim klubovima a pred 3 godine su bili nadomak polufinala EP-a pritom razvalivsi u kvalifikacijama. Zar su Modric i Srna zaboravili igrati nogomet, Petric je znao srusiti Englesku u 3metra prostora a to radi i sad u bundesligi ciji klubovi su sve bolji i bolji. Zasto mi danas ne bismo isto bili na vrhu kvalifikacijske skupine, zar je Gruzija toliko mocna reprezentacija da joj ne stvorimo nijednu priliku na utakmici? Slazem se da nemamo vise N.Kovaca za kojeg se ispostavlja da je bio najvazniji igrac reprezentacije, ali da se od svih onih momaka koji su u prvom ciklusu onako hrabro jurišali na svakog protivnika i odusevljavali igrom i potezima stvori ovakva kukavna momcad je najveci dio ipak kriv izbornik i opravdano danasnji rezultat Hrvatske ima najvise komentara.

Ne valja umanjivati nas potencijal jel se ne moze reci da je malen. Ni ja ne mislim da se odmah treba smijeniti Bilica, premda mora drasticno popraviti stanje u repki i to vrlo brzo jer ovo nije prva ovakva beskrvna utakmica, prisjetimo se Grcke i jednog poluvremena protiv Izraela kada smo im potpuno prepustili kontrulu i mogli biti kaznjeni. Bilic se treba iskupiti, a to znaci pobjede, to znaci hrabrost i vjera u sebe. Ciro Peder je 98' svojom psihologijom dogurao do 3. mjesta na svjetskom ej! A ovako sirok kadar bome nije imao a ozlijedivali su mu se isto vazni igraci..

Mozda bi Slaven trebao promijeniti i neke clanove stozera i tako dobiti na stezi i ozbiljnosti, na primjeru rukometa smo vidjeli da nije odvec dobro kad su si igraci i oni koji ih vode previse bliski... Slavenu porucujem cvstom rukom dalje, nisam zadovoljan njegovim trenutnim radom i mislim da moze bolje kao i ljudi koje izabere da igraju na terenu. Nadam se da se mogu tim pritiskom nositi i da cemo se prenuti iz ovga zimskog ruznog sna, a ako ce brada nositi Slavena Bilica prema pobjedama nek je slobodno nosi meni uopce nece smetati
Vidi cijeli citat


svaka cast. definitivno nije na nekom kvazinovinaru da proziva bilo koga zbog neceg sto je apsolutno prirodno za jednu odraslu musku osobu. to sto si svi briju bradu i stidne dlake to neznaci i da bilic mora.
a sto se tice bilica,tu je stvar jasna,on nema inteligenciju potrebnu da bude dobar izbornik. vidjet cete za koju godinu kada bude  u nekom klubu nizao razocaranja. ja sam poceo od utakmice protiv austrije govoriti da mi se puno toga nesvida kod bilica,a od onda je i apsolutnom idiotu bilic pojasnio svojim potezima koliko je zbilja kvalitetan. treba nam strani neovisni izbornik koji nije nicija p****ca i koji ce uvesti reda u repki. naravno opet cu reci da se to nece dogoditi jer markovic i ekipa si to nesmiju dopustiti. svima je jasno zasto.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
27. ožujka 2011. u 09:58
Grizli je napisao/la:
gospodin finoća je napisao/la:
''
svaka cast. definitivno nije na nekom kvazinovinaru da proziva bilo koga zbog neceg sto je apsolutno prirodno za jednu odraslu musku osobu. to sto si svi briju bradu i stidne dlake to neznaci i da bilic mora.
a sto se tice bilica,tu je stvar jasna,on nema inteligenciju potrebnu da bude dobar izbornik. vidjet cete za koju godinu kada bude  u nekom klubu nizao razocaranja. ja sam poceo od utakmice protiv austrije govoriti da mi se puno toga nesvida kod bilica,a od onda je i apsolutnom idiotu bilic pojasnio svojim potezima koliko je zbilja kvalitetan. treba nam strani neovisni izbornik koji nije nicija p****ca i koji ce uvesti reda u repki. naravno opet cu reci da se to nece dogoditi jer markovic i ekipa si to nesmiju dopustiti. svima je jasno zasto.

Vidi cijeli citat

Tako je, šta moramo biti metrići pederići da pratimo i znamo o nogometu, lol.
Vidi cijeli citat
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.01.2011.
Poruka: 78
27. ožujka 2011. u 10:00
shimano9 je napisao/la:
I moram se osvrnuti na komentare o bradi. Zar smo došli do toga da pratimo nogomet kao žene? Da pričamo o izgledu nekoga i tko je ljepši pa da se ravnamo po stilistima? Žalosno je pričati o nogometu, igri i taktičkim greškama modno mačkovsk guruevskim riječnikom. Puca mi za bradu, to mojoj ženi puštam da komentira, a mene zanima ono kako se igra i to se treba jedino uzeti u obzir. Ili netko misli da je brada kriva za nedostatak znanja?

Vidi cijeli citat

fala bogu da je netko i to rekao. prvo sto me zaboli za bradu,drugo ocigledno je ovom novinaru fora glumiti nekog samoprozvanog modnog pedera/stilista. a i svi ostali koji se prepucavaju o tome,bitnije mi je nekako to sto smo izgubili od 72.repke svijeta nego sto se bilicu nije dalo brijat zadnjih mjesec dana... mogli bi svi malo prestati biti gej i popricati o nogometu za promjenu? hahahaha...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.03.2011.
Poruka: 400
27. ožujka 2011. u 10:01
BBB trebao si izdržati još malo pa vidjeti da je ipak malo iskritizirao bilića ;))
to sam htio naglasiti packu..totalno si kontradiktoran. prvo braniš bilića i onda kad si mu nabrojao sve promašaje taktičke i ine druge trebalo bi i tebi biti jasno tko je tu kriv.
 čovjek mi stvarno više ide na jetra sa silnim kombiniranjem sastava i formacija i pozicija u momčadi.  a vjerojatno se svi slažu da je naša najbolja tekma ( u bilićevoj eri)bila ona na euru protiv njemačke gdje smo igrali 4-4-2 sa kranjčarom u polušpici ,koja je njegova najbolja pozicija i više to nikad nismo odigrali a niti je je kranjčar više ikad odigrao tu poziciji. ni u repki ni kod onog pijanog majmuna u totenhemu
[uredio stajp - 27. ožujka 2011. u 10:03]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
27. ožujka 2011. u 10:08
Evo samo za svaki slučaj da ne bi netko i meni spočitao "homofobne" izjave (što god to značilo). Poanata je da se takvim stvarima ne zamaram, niti me interesira kako tko i šta, brada je u cijeloj priči najmanji problem, a to je jedino bitno.
IanZG
IanZG
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.06.2008.
Poruka: 1.008
27. ožujka 2011. u 10:09
Nije sve Bilićeva krivica, ali činjenica je da su 3 mandata puno previše za izbornika, vidi se da nam je igra malo isprana... Osobno mislim da je puno veći problem u ljudima koji su uvjereni da smo toliko bolji od Talijana i Portugala, koji su ipak puno bolji od nas po igračima, a i rezultatima u zadnje vrijeme...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.04.2005.
Poruka: 7.318
27. ožujka 2011. u 10:10
Kad ovo procitam skoro zaboravim da smo igrali s prosirenom reprezentacijom gruzijske lige. Pacak ostavka je moralna nakon ovoga, a bilic misli kako pogodit farbu za bradu i kosu, plus sto farba narod. A pacak mu drzi stangu.