Komentari na tekst: Hrvatski brijači

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.08.2010.
Poruka: 373
27. ožujka 2011. u 11:22
Rijetko kad se slažem s Packom, ali ovog puta slažem se s čitavim člankom. Sve je pogođeno, osim dijela s bradom, ali to je ionako poveznica s naslovom da ne bi ostalo samo na prenesenom značenju. Kako obično prođem sve komentare jer mislim da su ti komentari najsuvisliji od komentara na svim drugim internet stranicama i kako se tu nerijetko nađe odličnih analiza koje su ponekad zanimljivije čak i od samog objavljenog teksta, moram izraziti malo razočaranje što su neki tako napali Bilića. Isto stoji i za napad na Packa. Žaliti se na količinu teksta nema smisla jer onda se obično pretpostavlja da ga dotični nije pročitao do kraja pa se u komentaru obično ponavlja što se već reklo u tekstu.

Ne znam sjećate li se vi utakmice protiv Estonije kad smo na jedvite jade pobijedili 1:0 pogotkom Eduarda i tako si olakšali put na EURO. Tad je Bilić bio na vrhuncu popularnosti, ali da kojim slučajem Eduardo nije zabio čisti krumpir u bijednom hrvatskom izdanju ne bi se vjerojatno ni kvalificirali na EURO na kojem smo briljirali. Ovoj momčadi se povremeno događaju blijeda izdanja, a kad se to dogodi na prepunom gostujućem stadionu, očaj je tim veći. Stvar je u tome da je nekad jako teško pogoditi taktiku ako se igrači drže kao pokisle kokoši na terenu. Ako lopta putuje 10 godina gdje svaki igrač kontemplira 5 minuta kome će dodati loptu, nema te taktike koja može proći pored nabrijane domaće momčadi. Utakmicu protiv Francuske najradije ne bih ni gledao, još sam gadno razočaran od jučer. Stvarno mi ni pobjeda protiv njih, nakon ovakve situacije u koju smo se doveli, ne bi ništa značila.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
27. ožujka 2011. u 11:24
kvadrat je napisao/la:
Rijetko kad se slažem s Packom, ali ovog puta slažem se s čitavim člankom. Sve je pogođeno, osim dijela s bradom, ali to je ionako poveznica s naslovom da ne bi ostalo samo na prenesenom značenju. Kako obično prođem sve komentare jer mislim da su ti komentari najsuvisliji od komentara na svim drugim internet stranicama i kako se tu nerijetko nađe odličnih analiza koje su ponekad zanimljivije čak i od samog objavljenog teksta, moram izraziti malo razočaranje što su neki tako napali Bilića. Isto stoji i za napad na Packa. Žaliti se na količinu teksta nema smisla jer onda se obično pretpostavlja da ga dotični nije pročitao do kraja pa se u komentaru obično ponavlja što se već reklo u tekstu.

Ne znam sjećate li se vi utakmice protiv Estonije kad smo na jedvite jade pobijedili 1:0 pogotkom Eduarda i tako si olakšali put na EURO. Tad je Bilić bio na vrhuncu popularnosti, ali da kojim slučajem Eduardo nije zabio čisti krumpir u bijednom hrvatskom izdanju ne bi se vjerojatno ni kvalificirali na EURO na kojem smo briljirali. Ovoj momčadi se povremeno događaju blijeda izdanja, a kad se to dogodi na prepunom gostujućem stadionu, očaj je tim veći. Stvar je u tome da je nekad jako teško pogoditi taktiku ako se igrači drže kao pokisle kokoši na terenu. Ako lopta putuje 10 godina gdje svaki igrač kontemplira 5 minuta kome će dodati loptu, nema te taktike koja može proći pored nabrijane domaće momčadi. Utakmicu protiv Francuske najradije ne bih ni gledao, još sam gadno razočaran od jučer. Stvarno mi ni pobjeda protiv njih, nakon ovakve situacije u koju smo se doveli, ne bi ništa značila.
Vidi cijeli citat

Imam osječaj da si kod tih negativnih komentara mislio i na moj, ili se varam?
Peter Schmeichel
Peter Schmeichel
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.11.2009.
Poruka: 15.582
27. ožujka 2011. u 11:30
Kao prvo- Srna je početnički ispao. Ali Čarli i Lovren su bili 50 ak metara od jedinog igrača u 16 ercu. Daleko od igrača, onda kasniš, onda loš blok, onda lopta vara Runju koji nema šanse da primi gol odonuda bez odbijanca...

Kao drugo- smak svijeta.... A kakav smak svijeta. Kakve mi to igrače imamo i u kojim klubovima oni to igraju. Naš trenutno nominalno najjači igrač je Modrić koji je nakon Balea uz RVDV nositelj igre Tottenhama koji je 5-6 momčad premiershipa....

Drugo zvučno ime je Srna koji već godinama igra u Šahtaru, a navodno ga traži pola Europe. Kad Real ustanovi da mu treba desni bek, a TAJ je Srna onda kupi i Šahtar i stadion i Ahmetova i grad Donjeck.

Treći igrač je vrijedni Pranjić iz Bayerna. Koji je odličan u sustavu, ali nije od onih koji sam uzme loptu i nešto riješi.

Četvrti je Lovren. Velika perspektiva- ali ponekad je tragičan u reakcijama. Valjda je to mladost a ne sindrom ,,Bišćan''.

Ovo nam je najzvučnija četvorka. Što drugi trenutno znače u europskim okvirima nema smisla analizirati.

Što vrijedi za igrače vrijedi i za trenera. Da je bilić toliki genijalac i gotov proizvod bio bi na klupi Milana, Intera ili Reala... Jer ti klubovi daju ,,ponude koje se ne mogu odbiti.''

Mala smo nacija, i ovo je normalno- nitko nije kriv, to je realnost. Čekati da Kranjčar učini čudo, a svaki tjedan odigra 15 minuta u petak na treningu kad pri kraju uđe za ,,crvene'' koji prvoj postavi glume Manchester, je nerealno.
Nitko nije iznad Hajduka pa ni ja. Vratit ću se. To je tvoj klub, nije moj.
beaver
beaver
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.11.2009.
Poruka: 1.522
27. ožujka 2011. u 11:33
ko ce ovo sve citati/...dali je izgovor ili ne koga to zanima? jedno je jasno - grupa odlicnih igraca nema igru! naci odgovor to je potrebno!i
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.01.2011.
Poruka: 77
27. ožujka 2011. u 11:36
neću kritizirat bilića, samo ću se zapitat:
zašto petrić uvijek mora igrat desnog-poludesnog veznog?
zašto mi igramo protiv rep čiji je najbolji igrač lošiji od našeg najlošijeg da ne primimo gol? ja bi recimo bio sretniji da popušimo 2 ali damo 6
zašto si muco poslje utakmice? čito sam negdje da si prebolio to...
više mi ništa nije jasno, jel mi sad na kraju momčad slaže po formi ili standardiziramo prvih 11?
...jer koliko ja znam pranjić je standardiziran i u boljoj formi (ili nije ako razina natjecanja nije važna, ali onda sam ja bolji od oba 2, dođi pogledat malo drugu županijsku da me vidiš kako probijam...
vukojević?- isto pitanje, bio standardan, pojeo vezni red od 150mil€ prije par dana, WTF.?
perišić za raketu??!? nešto je trebalo napravit, al zašto pobogu najboljeg igrača? stanoviti krafnasti igrač je odigro ko da se najeo krafni, _____? šta, treba pazit na osjećaje maminog dečka, naš ljepotan...
ali ajde, uz 3-4 upitna igračka izbora, ZAŠTO smo igrali protiv jebene GRUZIJE tako KUKAVIČKI??!?
kaj veli robi?

svaka ti čast, ti imaš velike zasluge u dizanju dosta ovih igrača do razine na kojoj jesu sad, ali brate mili, čini se da je učenik preraso učitelja...

RESPECT (my ass)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2006.
Poruka: 1.793
27. ožujka 2011. u 11:39
Zaboravio si samo navesti još jednu tekmu, Makedonija 2:0...

u globalu,slažem se sa vecinom teksta...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.01.2011.
Poruka: 77
27. ožujka 2011. u 11:43
Peter Schmeichel

stari, počeo si odlično s prvom rečenicom, al onda... lom

ajde ti meni reci koja je to reprezentacija jača od nas u europi, igrački. meni pada na um španjolska, njemačka. nizozemska, italija, portugal, francuska, njemačka, engleska imaju svoje dobre i loše strane ko i mi, nisu bolje nikako...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
27. ožujka 2011. u 11:50
mur_vic je napisao/la:
Peter Schmeichel

stari, počeo si odlično s prvom rečenicom, al onda... lom

ajde ti meni reci koja je to reprezentacija jača od nas u europi, igrački. meni pada na um španjolska, njemačka. nizozemska, italija, portugal, francuska, njemačka, engleska imaju svoje dobre i loše strane ko i mi, nisu bolje nikako...
Vidi cijeli citat


Ma to stari, koje su to igračke kvalitete bolje od nas? Ja bi se usudio i dalje ići, pa reči da vezni red kao mi ima samo bolje španjoljska, ali napad i obrana, nama nisu tolike mane da bi morali gledati na to. Opet pitam, jel Gruzija ima bolje igrače? A vidi oni nas dobili! Pa tko tu koga...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2010.
Poruka: 58
27. ožujka 2011. u 12:04
Ma kad će se više uvesti napadački mentalitet...Pa jeste li vi shvatili da uvijek kad smo igrali prgavo i čvršće svakog smo dobivali...Nema tu opuštanja protiv nikoga.Ovako smo sinoć bili Gruziji jedna Njemačka,Engleska ili Nizozemska.Pa nisu dečki ludi neigrat protiv nas.
The Phantom
The Phantom
Moderator
Pristupio: 19.09.2010.
Poruka: 41.511
27. ožujka 2011. u 12:06
gospodin finoća je napisao/la:
potpisujem sta stajp kaze za 4-4-2 sa kranjcarem kao poluspicom. mislim da to napisem svaki put kad igramo i kad bilic ovako kemija, ali nije mi jasno zasto je odstupio od sustava u kojem smo pobjedivali i igrali dobro...
Vidi cijeli citat

Potpisejem, ovo sam i ja jučer napisa. Neću svatit kako iz čista mira Bilić odstupa od 4-4-2. Odigrali smo jedne od najboljih utakmica ikad sa ovom taktikom plus još imamo igrače kojima više odgovara ovaj sustav.
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.