Komentari na tekst: Igor Štimac razriješen dužnosti izbornika, reprezentaciju preuzima Niko Kovač!

123
...
789
...
121314
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.544
16. listopada 2013. u 14:37
bigmerv je napisao/la:
Da, dokazan je, i imao je rezultata ali i dikazan pijanac i tu prica prestaje, bar u normalnom svijetu. Robi na dobrom putu? Elaboriraj molim te jer ga ja ne vidim ( Srbija, Turska....). Naravnop da cemo vidjeti za Niku, nemoj me krivo shvatiti, daj Boze da bude najbolji izbornik do sada ali ja govorim samo o cinjenicama.
Vidi cijeli citat


Najveći nogometni trener svih vremena, SAF, u Engleskoj ima nadimak 'whiskey nose'. To koliko tko cuga u svoje slobodno vrijeme mi zbilja nije relevantno dok obavlja svoj posao kako treba. Ali naravno, ljudi vole suditi. Ne ciljam samo na tebe nego na puno ljudi i žao mi je da ekipa na nas friendly, funkcionalne cugoše gleda kao na klošare koji se opijaju dan i noć i ne mogu složiti poštenu rečenicu. 

Robi je u Zvezdi dobro krenuo i u direktnom okršaju je Partizanu uzeo kup, a u prvenstvu se držao blizu do kraja, što je s obzirom na usporedbu kadra bilo za šešir skinuti. Otišao je jer je shvatio da radi u nemogućim uvjetima, ne zbog loših rezultata kako neki to žele opisati. U Kayseru je momčad kojoj je imperativ bio ostajanje u ligi skoro doveo do plasmana u Europu, koji bi i bio realan da Nyon na neviđeno ne abolira prijestupnike. Što se tiče epizode u repki zna se samo ono što se priča po kuloarima ali činjenica je da je pad konstante (znači ne pojedinačnih epizoda nego baš konstante) koincidirao sa Robijevim odlaskom iz repke. 

Niko je trener kojemu je prije posla u mladoj repki ponuđen posao glavnog trenera Austrie Wien, koja sada igra u LP-u. Prije toga je bio trener mladih kategorija RB Salzburga. Ta dva slučaja nisu povjerenje koje se daje baš bilo kojem početniku. Ja se slažem da je on tek na početku ali ima perspektivu postati dobar trener što i dokazuje rezultatima. U trenerskim vodama, on je vunderkid.  

Eto, nadam se da sam elaborirao ;)

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.544
16. listopada 2013. u 14:39
ta40020 je napisao/la:
Emmet je napisao/la:

Nije glavni razlog ali ...
Nije li izbor baš Kovača vjetar u jedra pozitivnim promjenama? Svi ga poznaju kao čestitog i karakternog čovjeka koji se baš NE savija kako vjetar puše. Pravi uzor igračima, zaštita od svih idiota izvan svlačionice (bez obzira sa koje strane dolazili). Za početak više no dovoljno razloga za podršku. 
Jedna mala nenogometna napomena: Nijedno se carstvo nije srušilo izvana, carstva se ruše iznutra!

Vidi cijeli citat


Ne. Čestit i karakteran čovjek se ne pojavljuje u HDZ-ovoj reklami, pogotove ne u reklami za Ivu Sanadera. I to u vrijeme kad se dobro znalo za što se agitira za dr. Ivu. Svatko može glumiti čestitost, kako to da, primjerice, Niko Kranjčar nije rekao da će glasovati za dr. Ivu, i njegov otac također?

A Niko neće nikoga štititi od faraona Zdravka. Ne bi ni postao izbornik mladih da se opire idejama "izvršnog odbora".

Pretpostavljam da je išao i HDZ rušiti iznutra tako da im da podršku.

Vidi cijeli citat


www.youtube.com/watch?v=p501U_4HO3k

etti
etti
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.09.2010.
Poruka: 1.023
16. listopada 2013. u 14:39
Niko je ozbiljan čovjek i to ČOVJEK je vrlo važno za naglasiti. Moju podršku ima itekako i bez obzira na ishod kvalifikacija. Ne smije se od njega očekivati da mora proći na SP, jer ovo što mu je Štimac ostavio je tuga, jad i bijeda i moguće je da će trebati vremena da Hrvatska zaigra onako kako to mi svi želimo. To trebaju shvatiti ponajprije navijači, jer savez će mu sigurno dati povjerenje ako se i ne kvalificira u Brazil, i to s punim pravom će mu dati povjerenje! Imam osjećaj da smo 50% jači samo s ovim potezom, apsolutno imam više optimizma pred dva susreta koja nas očekuju i vjerujem u prolaz, vjerujem u Niku Kovača. Apel za navijače da dođu svi koji mogu taj dan kad igramo doma podržati Hrvatsku i našeg novog izbornika
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.03.2011.
Poruka: 385
16. listopada 2013. u 14:44
Sretno gospodine Kovač! Moju punu potporu imate!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.06.2013.
Poruka: 7
16. listopada 2013. u 14:50
hvala bogu da je ona budala konaco otisla...
e sad ...drag mi je niko i mislim da je dobar trener ali se bojim da nema jos
dovoljno iskustva. zato mu treba puna podrska pogotvo nas navijaca.
samo bih volio da jos izbaci onog mrtvaca srnu sto place za bratom igorom
pa strinica, perisica i jelavica !!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.544
16. listopada 2013. u 14:54
garincha7 je napisao/la:
hvala bogu da je ona budala konaco otisla...
e sad ...drag mi je niko i mislim da je dobar trener ali se bojim da nema jos
dovoljno iskustva. zato mu treba puna podrska pogotvo nas navijaca.
samo bih volio da jos izbaci onog mrtvaca srnu sto place za bratom igorom
pa strinica, perisica i jelavica !!
Vidi cijeli citat


Za Srnu se slažem, već dugo vremena kapetan na račun prošle slave i statusa u klubu a jedan od najlošijih ako sad u konstanti već i ne najlošiji igrač repke. Za ostale se ne slažem, samo ih treba pravilno posložiti i prodrmati, ako treba opaliti par ćuški i vratiti ih u život. 

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.12.2009.
Poruka: 89
16. listopada 2013. u 14:54
babalu55 je napisao/la:
jeronimo je napisao/la:
Znam da zvuči kao teorija zavjere, ali imam dojam da je Šuker ovo obavio Mamiću iza leđa.
Vidi cijeli citat

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brand ne smi ni prdniti a da ne pita velikog vođu za dopuštenje.
Vidi cijeli citat

Ja ne poznam osobno ni Mamića ni Šukera ni Štimca kao ni vjerojatno ti. Zbog te činjenice postoji puno stvari o kojima ni ti ja nemamo pojma pa samo možemo graditi pretpostavke. Zato odjebi sa svojim superirnim stavom.
Moja teorija se zasniva na slijedećima pretpostavkama:
- zašto moralna nakaza tipa Štimac poslije svih prethodnih poteza i izjava nudi ostavku ako to nije bio pripremljen igrokaz u dogovoru s Mamićem.
- zašto Mamić dolazi na sjednicu ljut
- zašto na konferenciji Šuker nekoliko puta naglašava da je to njegova odluka.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.08.2012.
Poruka: 5.680
16. listopada 2013. u 14:55
kakvog on to iskustva nema??? čovjek je bio najjači kapetan kojeg smo imali, najveći borac na terenu i lavovsko srce.. gdje god je igrao, bio je trenerova desna ruka.. šta to on ne zna??? postavit Lovrena lijevo ili Pokrivača??? možda Pivarića??? izgubit od Engleska s koliko razlike? ne zna se osramotit??? umjesto da budete napokon sretni što će te na terenu gledat ekipu koja će grist i čupati travu jer će igrati samo oni koji se bore i daju apsolutno sve od sebe.. smijurija.. pa Niko Kovač će im svima ebat mater ako ne budu igrali sa srcem
matbaric
matbaric
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 1.266
16. listopada 2013. u 14:57
Dobro nam došel natrag kapetane. YESS YESS YESS. Prvi pick definitvno. Ajmo Niko odma udri po stolu nek pijavice odu van.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.08.2011.
Poruka: 316
16. listopada 2013. u 15:01
El capitan je napisao/la:
bigmerv je napisao/la:
Da, dokazan je, i imao je rezultata ali i dikazan pijanac i tu prica prestaje, bar u normalnom svijetu. Robi na dobrom putu? Elaboriraj molim te jer ga ja ne vidim ( Srbija, Turska....). Naravnop da cemo vidjeti za Niku, nemoj me krivo shvatiti, daj Boze da bude najbolji izbornik do sada ali ja govorim samo o cinjenicama.
Vidi cijeli citat


Najveći nogometni trener svih vremena, SAF, u Engleskoj ima nadimak 'whiskey nose'. To koliko tko cuga u svoje slobodno vrijeme mi zbilja nije relevantno dok obavlja svoj posao kako treba. Ali naravno, ljudi vole suditi. Ne ciljam samo na tebe nego na puno ljudi i žao mi je da ekipa na nas friendly, funkcionalne cugoše gleda kao na klošare koji se opijaju dan i noć i ne mogu složiti poštenu rečenicu. 

Robi je u Zvezdi dobro krenuo i u direktnom okršaju je Partizanu uzeo kup, a u prvenstvu se držao blizu do kraja, što je s obzirom na usporedbu kadra bilo za šešir skinuti. Otišao je jer je shvatio da radi u nemogućim uvjetima, ne zbog loših rezultata kako neki to žele opisati. U Kayseru je momčad kojoj je imperativ bio ostajanje u ligi skoro doveo do plasmana u Europu, koji bi i bio realan da Nyon na neviđeno ne abolira prijestupnike. Što se tiče epizode u repki zna se samo ono što se priča po kuloarima ali činjenica je da je pad konstante (znači ne pojedinačnih epizoda nego baš konstante) koincidirao sa Robijevim odlaskom iz repke. 

Niko je trener kojemu je prije posla u mladoj repki ponuđen posao glavnog trenera Austrie Wien, koja sada igra u LP-u. Prije toga je bio trener mladih kategorija RB Salzburga. Ta dva slučaja nisu povjerenje koje se daje baš bilo kojem početniku. Ja se slažem da je on tek na početku ali ima perspektivu postati dobar trener što i dokazuje rezultatima. U trenerskim vodama, on je vunderkid.  

Eto, nadam se da sam elaborirao ;)

Vidi cijeli citat

Tu vidim da se necemo sloziti, i ok, svi imamo pravo na svoje misljenje ali staviti ga u kos sa "casual drinker" nemoj ni pokusavati. Po toj logici narkomani, kleptomani, pedofili....svi mogu voditi repku dok obavljaju svoj posao kako treba? Pa zar mislis da opijati ne utjecu na neciji posao?

Robi je Partizanu uzeo kup?? Sada zvucis kao da je trenirao Jagodinu pa je uspio uzeti kup :)
U Srbiji, gotovo kao i kod nas, trofeji su unaprijed namijenjeni dvijema momcadima. On je tu sezonu odradio lose, nije se borio za naslov do zadnjih par kola i to je u Srbiji neuspijeh, slicno kao i kod nas ( Hajduk/Dinamo). Sto se nemogucih uvjeta tice mislim da HNL i HNS prednjace u svemu, toliko i o tome :)
Kayser, iskreno previse nisam pratio pa nebi htio pisati nesto o cemo neznam.

Niki je bio ponudjeno mjesto trenera Austrije!? Pa pitam ja tebe da li bi Austrija bila u LP da je Niko bio trener ( nAravno to nam je enigma ).Sto se tice trenera juniora RBS stvarno neznam sto da odgovorim na tvoju konstataciju " povjerenje koje se ne daje bas svakome".

Al nek smo se mi ispisali hahah




123
...
789
...
121314
  • Najnovije
  • Najčitanije