Komentari na tekst: Igor Štimac razriješen dužnosti izbornika, reprezentaciju preuzima Niko Kovač!

123
...
121314
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.09.2011.
Poruka: 1.335
17. listopada 2013. u 09:09
Sretno Niko svi smo uz tebe,pošten iskren iako ne uspiješ nitko te neće osuđivati jer si moralna osoba
Munchen
Munchen
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.09.2012.
Poruka: 1.541
17. listopada 2013. u 13:52
ta40020 je napisao/la:


HDZ je pokret nastao u barakama. Stranka nastaje ideološki, ali isto tako kao i svaka druga uduga ima svoj Statut i pravila. HDZ je nastao kao bukačka masa nacionalista koji nisu prihvatila politiku mirnog odcjepljenja koju je zagovarao intelektualac i domoljub Vlado Gotovac.

Vidi cijeli citat

Ovako to izgleda kada se kvazi povjesničari uhvate intepretacije nečega što očito ne znaju, .. al' heb*a nekoga trebaš okriviti za propast yuge  pa makar insinuirao da su Hrvati započeli rat.

javasluk je napisao/la:


Joj kako usko tumačiš.
Praviš se blesav i kažeš da on ne predstavlja državu i to zbog toga što nema držaavni grb nego grb HNSa-a? Je ti argument......Kažeš da on u reklami predstavlja samo sebe, daj se slušja o čemu pričaš, on je kapetan reprezentacije (mnogima i idol) i on se javno svrstava na jednu stranu, ako ništa drugo zloupotrijebio je svoj status u hrvatskom nogometu i hrvatskoj reprezentaciji! Čista zlouporaba njegovog položaja u korist jedne političke opcije! 

kako može pristranost biti pozitivna? Pristranost po prirodi stvari ne može biti pozitivna, jedino ako ciljaš na podmukle namjere, onda da, ali ako te rukovodi fair-play onda NEMA p od pozitive! 

HDZ kao naziv stranke nije ideologija, ali oni zastupaju određenu ideologiju. Znamo i koju...... 

Kakvo licemjerje? O čemu ti pričaš gdje ti vidiš napad na dijasporu i Hrvate iz Bih? 

Vidi cijeli citat

Zbilja, kome odgovara HNS, Hrvatskoj ili UEFI? Ako predstavlja državu zašto je istoj zabranjeno petljati se u rad HNS-a?
Niko Kovač je bio kapetan reprezentacije, to je neodvojivo od njegova habitusa. Mišo Kovač je jedan od najpoznatijih pjevača, torcidaša, hajdukovaca, Šibenčana, Dalmatinaca i to je neodvojivo od njegova habitusa a opet i on se javno svrstava na jednu stranu .. zloupotrebljava li on sve to sudjelovanjem u propagandi jedne stranke? Kada se bira američki predsjednik pogledaj samo popis poznatih koji se svrstavaju na jednu od dvije strane .. to je sloboda i demokracija ma koliko mi to (ponekad sa dobrim razlozima) ne voljeli.
Ja nigdje nisam spomenuo riječ "pristranost" to je tvoj rječnik, a pozitivno je, dapače poželjno i maltene obvezno, još od vremena stare Grčke sudjelovati u radu države i javnih poslova.
Licemjerje je u tome što je jedino Niko Kovač doživio organizirani ostracizam ljevičarske gamadi, a svi ostali sportaši koji su snimili reklame za HDZ su prošli lišo, nikako slučajno.

javasluk je napisao/la:
Munchen je napisao/la:

Ako tebi nije moralno, pozitivno sudjelovati u demokratskim i slobodnim izborima što je zakonom dano pravo svakoj punoljetnoj osobi onda ne znam imamo li o čemu raspravljati.
Vidi cijeli citat


Da, je zakonom je dozvoljeno ali sudjelovanje, NE i REKLAMIRANJE!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Reklamiranje nije zabranjeno, a koliko je moralno......
I možeš se ti pravdati da je on tu predstavlja sebe, ali nije on sportaš u individualnom sportu, ali i takvi iz individualnih sportova kad nastupaju nastupaju za savez države i predstavljaju državu..... fučkaš ga, odabrao je stranu...... nije trebao, pametnije bi mu bilo da je ostao suzdržan. A da li će netko na tajnom glasnju glasti za listu A ili listu B to je privatna stvar......
To se radi tajno, ubacivanjem listića i zaokruživanjem, a ne da  javna osoba, poznata,  zloupotijebi svoj položaj u reprezentaciju najpopularnijeg sporta u državi i javna stane na jednu stranu. To nema m od morala.
Vidi cijeli citat

Da te citiram "zakonom je dozvoljeno ali sudjelovanje" - "reklamiranje nije zabranjeno" pa ako nije zabranjeno onda je i to dozvoljeno.
Slažem se da nije trebao, ali ne zato jer ne mislim da ne smije već jer nije bio upoznat kome daje podršku, 907743 Hrvata je tu pogrješku napravilo na tim izborima .. oko zloupotrepe danih demokratski sloboda se ionako nećemo složiti.
Za slobodu i za dom!
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
17. listopada 2013. u 16:26
Munchen je napisao/la:

Da te citiram "zakonom je dozvoljeno ali sudjelovanje" - "reklamiranje nije zabranjeno" pa ako nije zabranjeno onda je i to dozvoljeno.
Slažem se da nije trebao, ali ne zato jer ne mislim da ne smije već jer nije bio upoznat kome daje podršku, 907743 Hrvata je tu pogrješku napravilo na tim izborima .. oko zloupotrepe danih demokratski sloboda se ionako nećemo složiti.
Vidi cijeli citat


 Da, tako je, ali još uvijek ostasje da sve što je dozvoljeni ne znači da je i moralno! Mene najmanje smeta što je dao podršku Sanaderu, mene smeta  zlouporaba položaja je to, biti kapetan hrvatske nogometne reprezentacije nije beznačajna funkcija u ovoj državi u ovom društvu, a time poslao poruku onim drugima kao da su oni manje vrijedni navijači ili tako nešto....... praktički okrenuo leđa polovici navijačkog tijela. A šta sad, ne možemo to obrisati kursorom...... ili gumicom......
Samo Cibalia!
Munchen
Munchen
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.09.2012.
Poruka: 1.541
17. listopada 2013. u 17:08
javasluk je napisao/la:
.. a time poslao poruku onim drugima kao da su oni manje vrijedni navijači ili tako nešto....... praktički okrenuo leđa polovici navijačkog tijela ..
Vidi cijeli citat

Sve mogu razumjeti osim ovoga. Prvi put čujem nekoga kako misli da je kapetan okrenuo leđa onim navijačima koji nisu glasali za dotičnu stranku .. uvjeren sam da golema većina neglasača ne misli da je tako.
[uredio Munchen - 17. listopada 2013. u 17:10]
Za slobodu i za dom!
123
...
121314
  • Najnovije
  • Najčitanije