zagor_keramik je napisao/la:
netko će reći da je medveščak ili cedevita "moderni način poslovanja" iako je činjenica da je to zapravo "američki način poslovanja".
dobri stari kruha i igara pristup stavljen u prizmu današnjice i marketinga. nije ni nemoralno ni ilegalno zarađivati novce i pritom postizati
takve rezultate, ali hrvatskoj (i europi) to nije autohtoni pristup sportu.
Vidi cijeli citat
američki sport je u svakom pogledu 1000 puta organiziraniji od europskog i to kako u pogledu amaterskog (srednoškolskog, studentskog) sporta, tako i onog profesionalnog. kod njih je sport savršeno uklopljen u obrazovanje i daleko je manj rizik da će oni koji ne uspiju postati profesionalni sportaši završit i bez karijere i bez obrazovanja.
s druge strane, profesionalne lige teže ka što većem paritetu i samoodrživosti, odnosno da se troši onoliko koliko se može uprihoditi i ne može im se dogoditi da im liga duguje 3-4 milijarde eura, kao što je slučaj s primerom i premiershipom. europski sport leži na totalno bolesnim temeljima!
zagor_keramik je napisao/la:
zamisli da hajduk (kao medvjedi s npr. panom) prodaje paštetu sa svojim grbom. to bi bila najprodavanija pašteta u dalmaciji
u povijesti paštete. ljudi bi se tovili paštetom i split bi bio krcat konzervama samo ako bi to značila "kuna za pojačanje". zašto?
zato što je hajduk svetinja. hajduk je iznad paštete i dao bi joj nemjerljivo veće značenje nego što ona ima sama po sebi.
Vidi cijeli citat
osnovni je problem što klupske uprave nemaju
ni volje
ni znanja kako u klub privući novac i publiku.
a i zašto bi imali kad su 50 godina navikli živjet na državnoj grbači, a sponzore nalaziti telefonskim pozivima iz centralnog komiteta i stranačkih središnjica. publika je za njih samo dekor, koji je poželjan, ali nije nužan, jer se kod nas sportska nadmetanja ne održavaju primarno za publiku, nego su samo paravan za izvlačenje love poreznih obveznika i šverc igračima. zbog toga takav sport u hrvatkoj malo koga zanima.
zagor_keramik je napisao/la:
poanta je u tom transcendentalnom dijelu. zovi to ljubav, vjera, brija ili kako god ti paše. na stadion se ne ide da bi se "zabavljalo",
pilo, jelo, pjevalo u skladu s odvijanjima na terenu. ide se iz ljubavi, iz osjećaja da je taj klub nešto veće, jedan poseban simbol koji
je iznad svakog od nas tj. od "malog čovjeka".
Vidi cijeli citat
poanta očito nije ni u transcedentalnom dijelu, ni u vjeri, ni u ljubavi, a niti u briji, jer da je poanta u tome, stadioni bi bili puni.
ne sumnjam da postoje ljudui koji zbog tih razloga pohode utakmice, ali takvih je jako malo pa stadioni zjape prazni. ljudi bi se, nakon napornog radnog dana/tjedna, ipak malo i zabavljali, umjesti da u trancedentalnom zanosu gledaju milijunaša sammira kako se mamuran vuče po terenu.
zagor_keramik je napisao/la:
s medveščakom kao organizacijom nije stvar da oni to nemaju, nego da oni kao projekt to ni NE ŽELE. dapače, navijači pokušavaju pridodati taj element
romantike i u taj hokej, ali moderni - "američki" pristup to ne želi. to dovodi do averzije koju sam spomenuo. osjeća se ta vibracija i kapitalizma i konzumerizma
koja nažalost i neizbježno medveščaku daje jeftinu notu. notu jeftine zabave koja proizvodi površna uzbuđenja što u konačnici izgura "romansu" kojoj je ipak potreban veći trud i više "bavljenja osjećanjem" kako bi izašla na vidjelo.
Vidi cijeli citat
ja misli mda bi hrvatskoj napokon trebalo malo kapitalizma. meni je recimo već pun Q romantične brodogradnje koja svake godine radi milijarde kuna gubitaka, pun mi je Q romantične poljoprivrede u koju se ulažu milijarde, a hrana se konstantno uvozi, pun mi je Q i sportskih klubova koji romatično peru državnu lovu i služe isključivo za bogaćenje pojedinaca na naš račun.