Komentari na tekst: Je li osvajanje naslova prvaka najveći uspjeh čovjeka koji je polarizirao svijet sporta?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.02.2012.
Poruka: 750
26. lipnja 2012. u 12:38
lo87 je napisao/la:
Borisbb je napisao/la:
Dalje, ja ne znam jeli se ikad dogodilo da NBA naslov osvoji ekipa bez klasicnog centra.
Vidi cijeli citat


Nemoj se naljutit ali ovo sta si reko mi je samo dokaz da zapravo volis LeBrona do neba... Jordan ih je osvojio 6!! bez klasicnog centra... bas me zanima sta ces sad pametno reci na to...

(lupajte odma minuse, ajmo)

(moje misljenje - ne podnosim LeBrona ali ako cemo argumentirat onda cu bit objektivan)
Prvo - mjenjanje pravila NBA zadnjih ne znam kolko godina je sranje, od 3 obrambene sekunde do ukidanja (double) hand-cheking-a. LeBron nebi izdrzo 20min na parketu 90-ih.
Drugo - zamisli da je Magic reko "ha jbt idem igrat s Bird-om pa da mozemo osvojit zajedno jos koji naslov" ili Malone i Stockton da idu igrat s Jordanom i Pippenom...
Trece - LeBron u ovakvoj ligi treba zabijat 50 po tekmi!! Samo sta nije dovoljno pametan za to, kakvu lednu tehniku ima? Da ne pocnem o tome kak mu se koraci nikad ne sude...
Cetvrto - finale s Cavs-ima je igrao kao zadnja truba, a ne kao vodja, i imo je solidnu ekipu (nemojte pricat gluposti oko toga)


Bilo je i vrijeme da osvoji naslov....
Vidi cijeli citat


ha cuj ne bi se bas slozia recimo longleyu se vise moze prilipit naziv centar nego anthonyu a sta se tice naslova pa zar malone i payton nisu to isto napravili sa lakersima pa su ih pistons malo zajebucnili
ledjna tehnika?sta cemu?jedan je od 3 najdominantnija igraca u ligi u skoro svim segmentima a pribotunavas  mu ledjnu tehniku????
[uredio Markov7 - 26. lipnja 2012. u 12:42]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.06.2012.
Poruka: 7
26. lipnja 2012. u 12:45
Da, Luc Longley protiv u tadasnje vrijeme - Olajuwon, Ewing, Admiral, Shaq, Mourning, Mutombo, Rik Smiths, E.Campbell, Divac, jel da stanem tu?? To sta ti 'prilijepis' naziv centar samo sta ovaj ima 7-2 je druga prica...

Daj nemoj pricat gluposti.
A sto se tice Malone-a i Payton-a.. pogledaj kolko godina su imali kad su otisli u Lakerse lovit prsten... 40!
ziki
ziki
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.05.2011.
Poruka: 1.081
26. lipnja 2012. u 12:46
Samo su Payton i Malone to napravili sa skoro 40 godina, znači u svojoj zadnjoj sezoni.

@shane

Ja ne bih onu najveću krađu u povijesti NBA lige (protiv Mavsa) zvao naslovom Heata.
[uredio ziki - 26. lipnja 2012. u 12:49]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.02.2012.
Poruka: 750
26. lipnja 2012. u 12:49
lo87 je napisao/la:
Da, Luc Longley protiv u tadasnje vrijeme - Olajuwon, Ewing, Admiral, Shaq, Mourning, Mutombo, Rik Smiths, E.Campbell, Divac, jel da stanem tu?? To sta ti 'prilijepis' naziv centar samo sta ovaj ima 7-2 je druga prica...

Daj nemoj pricat gluposti.
A sto se tice Malone-a i Payton-a.. pogledaj kolko godina su imali kad su otisli u Lakerse lovit prsten... 40!
Vidi cijeli citat


jesi malo pobrka loncice a?reka si lipo da je samo jordan osvojia naslov bez pravog centra a ja ti kazen da je ima pravog centra u longleyu tu sad spominjes ewinga admirala i ekipu ???????a sta se tice malonea i paytona sta to van nije ista stvar sta su oni isli lovit prstene u lakerse ka i james u miami????????
ziki
ziki
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.05.2011.
Poruka: 1.081
26. lipnja 2012. u 12:51
Normalno da nije isto. Bili su vjerni jednoj franšizi cijelu karijeru i onda su pokušali u zadnjoj godini uzeti naslov. Tada su već bili epizodni igrači. Nisu to napravili sa 25-26 godina i u tome je razlika.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.02.2012.
Poruka: 750
26. lipnja 2012. u 12:55
ziki je napisao/la:
Normalno da nije isto. Bili su vjerni jednoj franšizi cijelu karijeru i onda su pokušali u zadnjoj godini uzeti naslov. Tada su već bili epizodni igrači. Nisu to napravili sa 25-26 godina i u tome je razlika.
Vidi cijeli citat


ok stoji ali po meni opet razlike nema james je proba igrat u  pobjednickoj ekipi u cavsima nisu uspili otisa je u miami uspia je ovi nisu i to je to
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.06.2012.
Poruka: 7
26. lipnja 2012. u 12:56
spomenuo sam admirala i ekipu zato sam da ti pokusam objasnit protiv koga je L.Longley igrao kao 'centar'.
Pa ovi danasnji centri nemaju nikakvu tehniku, Howard-u je trebalo 7 sezona da nauci horug, i pitam se tko mu je bio trener za to... Danas imas 2 prava centra (to je sarkasticno, ne da ti dajem tocnu brojku)...

Jao, kak je isto, ako je LeBron medu top3 igraca lige i dode u istu ekipu gdje jos imas 2 igraca koji mogu zabit isti broj poena bilo kada bilo gdje... a Malone i Payton su dolazili u kolicima na trening :))

Ha jbg, nije dovoljno dobar bio da osvoji sam naslov + 1,2 wing man-a... eto, cista istina...

[uredio lo87 - 26. lipnja 2012. u 13:00]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.06.2010.
Poruka: 490
26. lipnja 2012. u 12:58
grmix je napisao/la:
nikorda13 je napisao/la:
ovo je bio povijesni playoff, nešto nevjerojatno... čisto da stavim stvari u perspektivu, ovo je bio playoff sa ušasno malim ''paceom'', sa najmanje poena po utakmici otkad je moderne košrake (zadnji put kad je ovako malo poena po tekmi bilo NBA je promjenila pravila i izbacila hand-checking 2005. što je dovelo do inflacije scorera u 2006. poput kobeja, mcgradyija i sl.), a lebron je napisao povijest po brojkama, ali i po dojmu
Vidi cijeli citat

Pa izbacivanjem hand checkinga cilj NBA lige je bilo baš stvaranje scorera tako da nema nikakvog smisla to što pričaš. Uostalom, misliš da je lakše zabiti koš kad te netko lagano pridržava rukom nego kad te ne smije pipnuti? Reci to Jordanu, on je rekao da bi imao još veći prosjek koševa po utakmici da nije bilo hand checkinga.

Vidi cijeli citat

pa to ti i govorim čovječe, izbacivanjem handcheckinga su znantno olakšali zabijanje poena...  ne kužim šta ti nije jasno u ovome šta sam napisao?
kad su promjenjena pravila kako bi zvijezda opet zabijale jako puno poena, došlo je do povećanja broja poena po utakmici, i to drastičnog. danas se situacija opet mijenja, treneri su shvatili kako prilagodit obrambene sheme i broj poena opet pada. sad očekujem da stern naredi sviranje faula na zvijezdama čim ih se mrko pogleda... oh wait, to već rade.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.06.2010.
Poruka: 490
26. lipnja 2012. u 13:02
lo87 je napisao/la:
Borisbb je napisao/la:
Dalje, ja ne znam jeli se ikad dogodilo da NBA naslov osvoji ekipa bez klasicnog centra.
Vidi cijeli citat


Nemoj se naljutit ali ovo sta si reko mi je samo dokaz da zapravo volis LeBrona do neba... Jordan ih je osvojio 6!! bez klasicnog centra... bas me zanima sta ces sad pametno reci na to...

(lupajte odma minuse, ajmo)

(moje misljenje - ne podnosim LeBrona ali ako cemo argumentirat onda cu bit objektivan)
Prvo - mjenjanje pravila NBA zadnjih ne znam kolko godina je sranje, od 3 obrambene sekunde do ukidanja (double) hand-cheking-a. LeBron nebi izdrzo 20min na parketu 90-ih.
Drugo - zamisli da je Magic reko "ha jbt idem igrat s Bird-om pa da mozemo osvojit zajedno jos koji naslov" ili Malone i Stockton da idu igrat s Jordanom i Pippenom...
Trece - LeBron u ovakvoj ligi treba zabijat 50 po tekmi!! Samo sta nije dovoljno pametan za to, kakvu lednu tehniku ima? Da ne pocnem o tome kak mu se koraci nikad ne sude...
Cetvrto - finale s Cavs-ima je igrao kao zadnja truba, a ne kao vodja, i imo je solidnu ekipu (nemojte pricat gluposti oko toga)


Bilo je i vrijeme da osvoji naslov....
Vidi cijeli citat

želiš mi reći da najveće atletsko čudovište koje je liga vidjela od wilta ne bi moglo igrati protiv hand-check obrana?! HAHAHAHAHAHA pa jesi li ti normalan, samo zamisli kako bi tek onda on igrao obranu, iskaziavo fizičku premoć nad ostalima i ubijao protivnike?! pa lebron je stvoren za igranje takve košarke!

a ovo ostalo neću ni komentirat, samo pokazuje da nemaš pojma o čemu pričaš...
soecc
soecc
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.09.2009.
Poruka: 3.079
26. lipnja 2012. u 13:08
Ne kužim vas neke, stvarno... pa šta je Lebron cijeli život trebao igrati u Clevelandu i čekati gazde da se sjete složiti ekipu? Čovjek je otišao u grad gdje je zajebancija, dobra lova, gdje mu igraju frendovi, i gdje ima jako dobre šanse uzeti naslov. Šta je tu loše? Zašto je on ispao pička? Jer želi najbolje za sebe? Onda je i Ibrahimović pička što nije ostao u Švedskoj, i Ronaldo što nije ostao u Portugalu, i pravi ROnaldo što nije ostao u Brazilu, da dalje ni ne nabrajam... Nemojte mi samo izvlačiti sad paralele sa Jordanom, Drexlerom i sličnima, Lebron je dovoljno dugo bio u Clevelandu i sam vukao ekipu. Zaslužio je da malo uživa i osvaja.
Povući ću malo čudnu paralelu sa glazbom, ali poveznica je dobra: Kad je Bregović napisao "Hajdemo u planine", počeli su mu prigovarati glazbeni kritičari, a on je samo odgovorio: "pa valjda smijem i ja malo zaraditi..."