Komentari na tekst: Je li sudački kriterij počeo uništavati smisao košarke?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 81
23. listopada 2012. u 21:09
Što se tiče komentara na ABA suce, slažem se. Što se tiče europskih oni su nešto bolji iako bi malo tehnike kao u NBA bilo od pomoći.
Ono što me najviše razočaralo u ovom tekstu je osvrt na NBA suce. Ako Jurišić nije gledao dovoljno NBA tekmi (a nekako mislim da ih je pogledao dovoljno) ima na youtube bar 5-6 video isječaka o stotine ne suđenih koraka Lebronu.
A sigurno bi se dalo i naći gomile dosuđenih prekršaja Kobeu i Durantu jer ih je netko krivo pogledao. Sa druge strane, europske igrače treba dobro istuć da bi dobili 2 bacanja.

Sve u svemu, trebalo bi ovaj članak malo doraditi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
23. listopada 2012. u 22:01
u nba-u je zadnje 2-3sezone suđenje užasno. sude se svakakvi kontakti. lebron cesto i ide u kontakt u meso, pa mi je to donekle razumljivo, iako je i on dosta zasticen, ali durantu se svira faul cim ga se krivo pogleda.
da ne govorim kakve se tehničke davaju u nba - pa ono je opća sprdačina.
jurišiću ti očito pišeš o nečemu što ne pratiš, inače mi se sviđaju tvoji tekstovi, ali ovdje si promašio poantu.
u nba-u se možda pušta malo čvršća igra nego u europi, ali i oni su napravili lakrdiju - svira se sve i svašta.
Gomez69
Gomez69
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.07.2009.
Poruka: 2.579
23. listopada 2012. u 22:20
svi ti suci imaju kontrolore i delegate, i na neki način mentore, od kojih uče... tako da nije samo problem u sucima.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2010.
Poruka: 32
23. listopada 2012. u 22:44
Mogu reći iz svog iskustva,pošto sam košarkaški sudac. Meni osobno ne pada na kraj pameti da sebe stavljam u centar poornosti i na bilo kojoj utakmici dolaziti u centar pozornosti. Ne slažem se da su su pomočna radna snaga ili nužno zlo. Smatram da su na utakmici sa razlogom. Ali svakako da ne smiju sebe stavljati u centar. Sam sam prije bio prvi koji je srao po sucima, ali dok čovjek ne proba ni sam ne zna koliko je to "škakljiv" posao.
A što se tiće da u NBA-u nisu u centru pažnje. Ne bih se složio. pogledajte primjer suca Joe Crawforda. Ne znam koji je sudac iz Europe sebi dozvolio takav show na utakmici eurolige.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.08.2012.
Poruka: 64
23. listopada 2012. u 23:23
CrniClio, odgovor na tvoje "pitanje": Lamonica.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2011.
Poruka: 349
23. listopada 2012. u 23:29
Flash je napisao/la:
u nba-u se jos manje dopusta kontakta. a tamo ne kradu show, vec pomazu zvjezdama da rade show. a sto se tice kriterija on pogoduje hrvatskoj kosarci i napadackoj. s vremenom ce se ekipe prilagoditi novom kriteriju, a igra ce biti cisca, napadacki orjentirana kao u nba-u. potpuni promasaj napisanog
Vidi cijeli citat


Ma kakva 'napadačka' košarka, prava vrijednost napadača se vidi tek protiv prave obrane, 'beskontaktnu' košarku kako piše Jurišić može svatko igrati. I obrana je sastavni dio igre, isto kao i napad, nema potrebe za forsiranjem 'napadačke košarke', onda bi mogla svaka ekipa otići na svoju stranu i šutirati na svoj koš kao na zagrijavanju. Onom tko zna igrati je veći gušt igrati protiv čvrste obrane, s dosta kontakta i malo prostora, kad mora dati sve od sebe da dođe ko koša, ovakvo suđenje pogoduje onima koji nisu s loptom na ti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.08.2012.
Poruka: 34
23. listopada 2012. u 23:31
ja na ovu temu gledan kao bivsi sudac. prvo bi komentira dio clanka di se spominje uvodjenje 3 suca i NBA suci. ova recenica da je uvodjenje 3 suca nema nikakve veze sa pamecu, jer to nije nikakva novina, uvedeno je u europu ima odokativno 7-8 godina i jedan je od pametnijih poteza. NBA suci su sigurno klasu-dvije iznad europskih ali i to je vrlo lako objasnit: za pocetak, kod njih su suci profesionalci, dakle zive iskljucivo od kosarke, primaju placu itd itd, u europi 99% sudaca ima "day job" a sudi amaterski, cak i u nogometu, kamo li ne u kosarci. uz to, pricamo o naciji od 350 mil sa 30 profesionalnih klubova plus sta je dobna granica za suce puno visa, dakle puno duze se sudi. Joe Crawford sudi skoro 40 godina.. 1951 je godiste i sudi od 1977.... kod nas je dobna granica za penziju 45 cini mi se.. ili 47. nemojte me drzat za ric.. dakle joe ima vise sudackog staza nego 90% europskih sudaca godina...
sta se tice "nekvalitete" sudjenja, tu se u potpunosti slazen. primjetija san jednu meni osobno urnebesno smijesnu stvar: sudci su sve cesce poceli dvojbene aute ispod kosa poceli donosit u korist obrane samo da mogu teatralno istrcat do slobodnog bacanja skoro mlatarajuci rukama ko vjetrenjace nebi li pokazali ciji je aut.. osobno, puno mi je draza bila kosarka iz vremena "bad boysa" iz Detroita, obrana Paytona na Jordanu di je svaka akcija bila na granici fizickog obracuna i slicno.. ovo danas je smjesno. u NBA se sve svodi na show pa se dozvoljava igracima kad vuku kontru da praktici trce bez vodjenja, u europi je na snazi izivljavanje i hranjenje ega malin misevima koji se izivljavaju i glumataju, a kad dodje gusta situacija kao npr sa Vujosevicem u Beogradu, onda ih nema nigdi.
Skarambež
Skarambež
Željan dokazivanja
Pristupio: 07.08.2011.
Poruka: 300
24. listopada 2012. u 01:54
Meni ne smeta da se svira dosta prekršaja. Puna mi je kapa onih utakmica kad se hrvanjem i tučnjavom pobjeđivalo s 50:49 - ne ponovilo se. Neka se svira dosta prekršaja. Za najljepših godina košarke '80-ih bila je sasvim normalna stvar da u svakoj momčadi ispadnu dvojica ili trojica igrača zbog pet osobnih. I završavalo je od 74:72 do 112:108, ovisno o raspoloženosti strijelaca. A onda onih 50:49 i nitko da nije ispao? No slažem se da suci moraju dobro ocijeniti što karakterizirati prekršajem, a što ne. Kečerskoj košarci zbogom, ali ne trebamo činiti od košarke utakmicu maslačaka.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.04.2005.
Poruka: 12.275
24. listopada 2012. u 02:22
m199 je napisao/la:
Flash je napisao/la:
u nba-u se jos manje dopusta kontakta. a tamo ne kradu show, vec pomazu zvjezdama da rade show. a sto se tice kriterija on pogoduje hrvatskoj kosarci i napadackoj. s vremenom ce se ekipe prilagoditi novom kriteriju, a igra ce biti cisca, napadacki orjentirana kao u nba-u. potpuni promasaj napisanog
Vidi cijeli citat


Ma kakva 'napadačka' košarka, prava vrijednost napadača se vidi tek protiv prave obrane, 'beskontaktnu' košarku kako piše Jurišić može svatko igrati. I obrana je sastavni dio igre, isto kao i napad, nema potrebe za forsiranjem 'napadačke košarke', onda bi mogla svaka ekipa otići na svoju stranu i šutirati na svoj koš kao na zagrijavanju. Onom tko zna igrati je veći gušt igrati protiv čvrste obrane, s dosta kontakta i malo prostora, kad mora dati sve od sebe da dođe ko koša, ovakvo suđenje pogoduje onima koji nisu s loptom na ti.
Vidi cijeli citat


obrana se igra nogama, a ne rukama. nemate ni pojma o cemu je rjec. ova pravila pomazu sarmeru losih predispozicija poput simona ili nase mlade nade sarica. fizikalije kod ljudi su otisle daleko naprjed i zastita romantika je potrebna. samo vam kazem istinu, da pojma nemate o cemu je rjec. promjena nece biti drasticna, ali korisna za znalce, a ne antitalente koji svojim fizickim predispozicijama nadoknadjuju nedostatak znanja
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.08.2011.
Poruka: 50
24. listopada 2012. u 08:08
Sa ovakvim komentarom nisi se morao ni javiti....
  • Najnovije
  • Najčitanije