Komentari na tekst: Još da Kopljar ima muda...

Wilson
Wilson
Potencijal za velika djela
Pristupio: 04.09.2010.
Poruka: 2.492
24. siječnja 2013. u 21:13

real-an je napisao/la:
Marko Kopljar ima veliki pontencijal da postane jedan od najboljih igrača svijeta treba mu samo malo više samopouzdanja i drskosti u igri onda bi bilo sve okej.
Vidi cijeli citat


To te s 26 godina nitko neće naučiti. To ili imaš u sebi ili ne. Karakterne osobine igrača je jako teško mijenjati (pogotovo u najboljim igračkim godinama). 

WILSON!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.03.2012.
Poruka: 109
24. siječnja 2013. u 21:55
meer martyn je napisao/la:
MajklĐordan je napisao/la:
svedska- nula bodova
srbija- izgubit od srbije s onakvom repkom je umjetnost pa makar se igralo u hangaru vojarne u smederevu
london- najlosije vodjena utakmica repke u polufinalu u povijesti sporta
spanjolska- pobijedili spanjolce koji su igrali na poraz, pobijedili nikad losiju francusku.
Vidi cijeli citat


svedska - 5.mjesto
srbija - 3.mjesto
london - 3.mjesto
spanjolska - medalja sigurno, najvjerovatnije zlatna

a sad nam mozes pobrojat svoje uspjehe kad si vec nasao srat

Vidi cijeli citat


Oprostite, ali sa ovakvim igračima koje mi imamo zadnjih 10ak godina bilo bi sramotno ne biti u top 5 reprezentacija svijeta/europe! Moraš biti loš trener da to "uspiješ". Da smo imali VRHUNSKE trenere onda bi bilo mnogo više zlata nego što ih sada imamo na kontu. Ali nismo, ni Lino nije bio taj, a ni Keta nije (barem za sada). Oni su DOBRI treneri, ali ne i vrhunski. Za razliku od igrača.

Tako da za mene polufinala nisu uspjeh već realno stanje stvari. Druga stvar je što se u jednoj utakmici može svašta dogoditi pa da se ispadne ranije.

Ono što jes obavljeno vrhunski (al ni izbliza savršeno) je tzv. smjena generacija i selekcija igrača, i na tome skidam kapu savezu i izbornicima Červaru i Goluži.

A sada ajmo Dule i vodi svoju ekipu stopama najvećeg... Jer ti to možeš!
MajklĐordan
MajklĐordan
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.08.2012.
Poruka: 1.648
24. siječnja 2013. u 22:02
potpisujem niguevara.
"I went from wanting to trade him on the spot to wanting to cook breakfast for him tomorrow morning. When I talk to him and say Manu, he goes, `This is what I do.' That's what he's going to tell me. I stopped coaching him a long time ago."
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.03.2012.
Poruka: 13.021
24. siječnja 2013. u 22:21
Meni je ovo loš i bezvezan tekst iz 2 razloga. 

Prvo, Pacak, iz nekog čudnog poriva, vodi 'debatu' s izmišljenim openentom koristeći fraze 'opet nekima nije dovoljno', 'opet neki kritiziraju' i sl. Tko su ti neki Pacak? Zašto izmišljaš? Pa svi slave pobjedu yebote, svi su rekli bravo, svaka čast. Kad se izgubi normalno je da dio ljudi kritizira i šta sad?

Drugo, Pacak je u ovom rukometnom slučaju nedosljedan. Ja se vrlo dobro sjećam Packi nakon poraza od Francuza na olimpijskim gdje nam je dotični na valjda 5 stranica A4 formata objašnjavao kako su Francuzi BOLJI. Mislim da je čak naslov glasio Francuska je jednostavno BOLJA. Ili je to bio zaključak na kraju samog teksta, nije važno.. Uglavnom tada je po Packu Francuska dobila po duhu svetomu jer je ''jednostavno BOLJA''. Ne zato što su igrači skupa sa Golužom zapravo zakazali u više segmenata. Ne, Pacak nije htio ni čut. Francuzi su jednostavno BOLJI. Ne ''bili bolji', nego ono - bolji. A zašto su 6 mj poslje ti, jednostavno bolji sprašeni sa 7 razlike od logično - jednostavno lošijih, Pacak nam nije objasnio.

[uredio Kontroler - 24. siječnja 2013. u 22:22]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.03.2012.
Poruka: 109
24. siječnja 2013. u 22:21
misterNo80 je napisao/la:
sraka je napisao/la:
Kaj se pak Balića tiče, mislim da on nije išao prije svega jer često pametuje izborniku i Goluža jednostavno kod njega nije imao autoritet kakav bi izbornik trebao imati. Ista situacija kad ste nekom frendu šef pa onda on to iskorištava malo, a vi mu nikaj nemrete. Zbog toga imam razumijevanje za nepozivanje Balića. Izbornikova odluka i poštujem je. Rezultat ne trpi, igra je dobra, nije se pizdilo na suce iako su znali zasrat kojom odlukom. Sve opravdano. Goluža ko izbornik sigurno kod mene ima kredibilitet.
Vidi cijeli citat


Uopce nije problem nepozivanje Balica,nego nacin na koji je to napravljeno! Ja bi prvi zapljeskal Goluzi da je on imal muda rec nesto u stilu-Balic mi trenutno ne treba ili nekaj tome slicno-ali nacin na koji su oni pokusali opravdat pred navijacima njegovo nepozivanje,ne zasluzuje ni jedan reprezentativac,a kamo li jedan od najboljih igraca svih vremena!
Vidi cijeli citat



Ovako; Balić je jedan od 3 najbolja, vjerojatno i najbolji igrač koji je ikada zaigrao rukomet. I to mu nitko ne može oduzeti. Magija, srce, brzina, efikasnost, karizma. Ali to je povijest.

Sada Ivano igra drukčiju igru, ne srlja u šuteve pa zato i da tek 2-3 gola po utakmici ako i to. On je tu da poslužuje suigrače, izbori koji sedmerac, isključenje i sl.  I uškopi Hansena. ;)
Ako ga jedan on najboljih igrača i ultrauspješni trener Talant Dujshebaev vreba već godinama i ako ga je isključivo htio potpisati neovisno o Ivanovim godinama i ožiljcima onda to nešto znači. I onda Gobac onu svoju poslanicu o 30 najboljih igrača na svijetu može objesiti mačku o rep. I to je sadašnjost.

Ne bih ni riječ zamjerio Goluži i savezu da su Balića "otpisali" uz obrazloženje da žele da Duvnjak iziđe iz njegove sjene i da uzme punu odgovornost te da se Duvnjaka stavi pod maksimalni pritisak. I da se otvoreno kaže da svlačionica treba imati jednog šefa te da je izbor saveza da taj šef bude Goluža. To bi bilo sasvim fer.

Ovako je ispalo da je Balić neodgojeno razmaženo derište koje se ne javlja na mobitel i pri tome je trenutno tek 3. ili 4. hrvatski srednji vanjski. Moš' mislit.

A SVI smo ludili na Golužu i porodicu mu spominjali kada je prije pola godine na klupi držao igrača koji je tada jedini pokazao da može napraviti nered Francuskoj. I koji je par utakmica prije toga Hansena (MVP 2011.) pospremio u mali džep i time uvelike pomogao kidanju Danske sa +11.

A sad je Goluža genije, a Balić je lijeni narcisoidni dalmatinac. Nice.

cameosis
cameosis
Dokazano ovisan
Pristupio: 14.10.2002.
Poruka: 10.175
25. siječnja 2013. u 01:39
Goran22 je napisao/la:
Jesmo li svjesni da je licemjerno braniti Golužu istim argumentima kojima se pljuvalo Červara? Ne kritiziralo, pljuvalo
Vidi cijeli citat

pa normalno da smo svijesni ... svijesni su i licemjeri. ali ne bi bili licemjeri da ih to tangira.

jučer na dogovoru prije utakmice je bilo najjače ovo: "slušaj, morate zatvoriti sorhainda i onog drugog crnju." fantastičan citat, ostao sam duboko impresioniran poznavanju protivničkih igrača i razine komunikacije. doduše, nije to u tom slučaju bio goluža, nego trener ili sportski direktor, mislim udovičić.
major_tom je napisao/la:
Off topic, jedno pitanje za korisnika catalonia: jel ti ono u potpisu MD=BG znači Madrid=Beograd? Ako je, skidam ti kapu, jer jaču debilanu odavno nisam vidia....
Vidi cijeli citat

ma vjerojatno misli da je moldavija kao bugarska. tamo u andori su malo "specifični".
basad je napisao/la:
problem goluže je što sve usere čim progovori u nekom intervjuu... trenerski se može griješit, dobro je što i on napreduje kao trener, al nažalost čoban nikad neće prestat biti...
Vidi cijeli citat

antipatičan čoban, jebi ga.
[uredio cameosis - 25. siječnja 2013. u 01:49]
esse quam videri. (marcus tullius cicero)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.11.2010.
Poruka: 681
25. siječnja 2013. u 09:51
niguevara je napisao/la:
meer martyn je napisao/la:
MajklĐordan je napisao/la:
svedska- nula bodova
srbija- izgubit od srbije s onakvom repkom je umjetnost pa makar se igralo u hangaru vojarne u smederevu
london- najlosije vodjena utakmica repke u polufinalu u povijesti sporta
spanjolska- pobijedili spanjolce koji su igrali na poraz, pobijedili nikad losiju francusku.
Vidi cijeli citat


svedska - 5.mjesto
srbija - 3.mjesto
london - 3.mjesto
spanjolska - medalja sigurno, najvjerovatnije zlatna

a sad nam mozes pobrojat svoje uspjehe kad si vec nasao srat

Vidi cijeli citat


Oprostite, ali sa ovakvim igračima koje mi imamo zadnjih 10ak godina bilo bi sramotno ne biti u top 5 reprezentacija svijeta/europe! Moraš biti loš trener da to "uspiješ". Da smo imali VRHUNSKE trenere onda bi bilo mnogo više zlata nego što ih sada imamo na kontu. Ali nismo, ni Lino nije bio taj, a ni Keta nije (barem za sada). Oni su DOBRI treneri, ali ne i vrhunski. Za razliku od igrača.

Tako da za mene polufinala nisu uspjeh već realno stanje stvari. Druga stvar je što se u jednoj utakmici može svašta dogoditi pa da se ispadne ranije.

Ono što jes obavljeno vrhunski (al ni izbliza savršeno) je tzv. smjena generacija i selekcija igrača, i na tome skidam kapu savezu i izbornicima Červaru i Goluži.

A sada ajmo Dule i vodi svoju ekipu stopama najvećeg... Jer ti to možeš!
Vidi cijeli citat


I opet ista priča.. o realnom stanju stvari ili da prevedemo: smanjimo zasluge izbornika koliko god je to moguće jer nam čovjek nije simpatičan.
Nije realno stanje stvari da se mi zadnjih 10 ili 12 uvijek motamo oko vrha i zasluge stručnog stožera  a poglavito trenera su ogromne ako ne i presudne.
Pratiš li repku vidiš li razliku u igri prije Červara i prije Goluže. Razlika je velika i može se reći da se radi o rukometnoj evoluciji koju nisu uspjele savladati i neke nekad velike europske rukometne sile. Osim toga Goluža je prostavio kriterije koje neki naši još uvijek aktivni igrači i legende kao što su Balić i npr. Metličić ne mogu pratiti. Prihavaćam de se u slučaju Balića pojavio i moment osobne netrpeljivosti s izbornikom i slažem se da je tu Goluža trebao presjeći i reći da je on taj koji odlučuje koga će se zvati a koge ne jer ova sa priča o nejavljanju na telefon je smješna.

No bit priče je da mi ničim nismo pretplaćeni na medalje i da su ovi rezulatati dokaz da se repkom radi i rukovodi odlično i da nam je zbog toga budućnost zajamčena.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.01.2011.
Poruka: 95
25. siječnja 2013. u 10:53
partwish031 je napisao/la:
Jako zanimljiv tekst, nema šta. Samo bih se osvrnuo na Kopljara... On je igrač kojeg se forsira, na stranu njegove kvalitete, ali kada gledate/slušate komentatora, svaki njegov gol se uzdiže u visine. Primjer, Ćupić utrpa 8/8, a Ćosić uporno priča o sjajnom Marku koji je zabio svoj treći gol. Moj dojam je da se njega nepošteno uzdiže od strane komentatora, ali isto tako ga mi (navijači) znamo i bespotrebno omalovažavati.
Vidi cijeli citat

istina!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.01.2011.
Poruka: 95
25. siječnja 2013. u 10:54
El capitan je napisao/la:
Skraćeno, Goluža se dokazao, Hrvati su takvi, pljuvali su i po Červaru, Kopljar ne može biti i Vori i Metličić u jednom a moj pik je Vuković koji je postupio kao kadet u sezoni parenja i mogao nas koštati utakmice. Bilo bi zanimljivo osim statistike blokera (gdje je D.V. navodno najbolji naš igrač) iščupati i podatak koji igrač skuplja najviše žutih, isključenja i sedmeraca u repki. Imam neki osjećaj da bi to bio isti taj igrač.
Vidi cijeli citat

drago je panjina, i bolje je da je dobija crveni
[uredio curt - 25. siječnja 2013. u 11:35]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.03.2012.
Poruka: 109
25. siječnja 2013. u 11:00
[QUOTE]I opet ista priča.. o realnom stanju stvari ili da prevedemo: smanjimo zasluge izbornika koliko god je to moguće jer nam čovjek nije simpatičan.
Nije realno stanje stvari da se mi zadnjih 10 ili 12 uvijek motamo oko vrha i zasluge stručnog stožera  a poglavito trenera su ogromne ako ne i presudne.
Pratiš li repku vidiš li razliku u igri prije Červara i prije Goluže. Razlika je velika i može se reći da se radi o rukometnoj evoluciji koju nisu uspjele savladati i neke nekad velike europske rukometne sile. Osim toga Goluža je prostavio kriterije koje neki naši još uvijek aktivni igrači i legende kao što su Balić i npr. Metličić ne mogu pratiti. Prihavaćam de se u slučaju Balića pojavio i moment osobne netrpeljivosti s izbornikom i slažem se da je tu Goluža trebao presjeći i reći da je on taj koji odlučuje koga će se zvati a koge ne jer ova sa priča o nejavljanju na telefon je smješna.
No bit priče je da mi ničim nismo pretplaćeni na medalje i da su ovi rezulatati dokaz da se repkom radi i rukovodi odlično i da nam je zbog toga budućnost zajamčena.
Vidi cijeli citat



Ne radi se tu o nikakvoj evoluciji već o promjeni sustava i načina igre! Reko sam da je Goluža DOBAR trener. Znači, on je kao dobar trener shvatio kakav tip igrača ima u momčadi i tako je posložio sustav. 
Dakle ti hoćeš reći da je Onesta isto napravio evoluciju  jer sada igra dubokih 6-0 obranu, umjesto 3-2-1? Ili je možda shvatio da više nema igrače za takvu obranu?

Ajde kad si ti već takav stručnjak onda mi molim te reci kakvi su to kriteriji koje te neke naše legende ne mogu pratiti?

Pa naravno da nismo pretplaćeni na medalje, da jesmo onda bi ih bilo više. Ali je trebalo biti barem još 2 zlata. A nema ih jer treneri nisu u određenim utakmicama znali stvoriti igru, ali i psihički pripremiti igrače. Bez obzira na ponekad odvratno suđenje. Dakle, trener ne znači samo biti selektor igrača i znati postaviti igru.

Da se razumijemo, rukometna reprezentacija je ostvarila sjajne rezultate u zadnjih 10ak godina i uvijek ih je poseban gušt gledati. Ali im je REALNO mjesto među top5 po igračkoj vrijednosti! A za boju medalje je najodgovorniji trener, uz nemalu dozu sreće/nesreće.

Tako da je za mene pravi uspjeh rukometne reprezentacije ulazak u finale velikog natjecanja. Pa u finalu šta bude.

Jer nije Červar kriv što smo imali ogavno suđenje u finalu 2009., ali je kriv jer je Hrvatinu do te utakmice davao prednost da bi onda rutineru Špremu koji je iz tog razloga bio van ritma nabio teret u najbitnijoj utakmici protiv najgoreg protivnika. To je samo jedan primjer s te utakmice.
A općenito je kriv jer je imao najbolju vanjsku liniju u povijesti Hrvatske (Balić, Metličić, Lacković), a slavno je izjavio da se on brine za obranu (koja je i tada bila strašna) a da napad prepušta Baliću. To VRHUNSKI trener ne radi. NIKAD!

Goluža je u svoja 2 polufinala loše psihički pripremio momčad, a očito i taktički. Ja ga ne osuđujem, on je dobar trener, i možda su mu sve ovo lekcije na putu do vrhunskog trenera. Ali onda ih je prilično skupo platio.
Ja sam uvjeren da ćemo danas relativno lagano proći Dansku, jer ovaj put Goluža izgleda spreman i miran, a i igramo odličan rukomet. Obrana je gotovo savršena i to će biti presudno. A onda u finalu što bude. Bolji smo od Španjolske al to ne znači ništa.

[uredio niguevara - 25. siječnja 2013. u 11:04]
  • Najnovije
  • Najčitanije