Komentari na tekst: Kad kralj postane kraljica

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.06.2010.
Poruka: 139
11. rujna 2010. u 16:19
Svaka cast,Bernarde!Ja zivim u Clevelandu,i odgovorno tvrdim da je u clevelandu imao sve sto zeli!Mr Dan Gilbert je jedan od dva najbolja vlasnika u NBA (Marc Cuban)i bio je spreman da mu dovede bilo kog.Jedan od glavnih razloga sto je otisao odavde je taj sto je osramocen od mame Glorie koju je zatekao u hotelu sa Delonte Westom (a to nije prvi put da ga je osramotila).Samozvani king nije u stanju dapreuzme odgovornost na kraju utakmice,sto je dokazao nebrojeno puta,narocito u play-offu.A nije u stanju ni da prihvati poraz,sto smo svi videli prosle godine ,kad je odbio da cestita i rukuje se sa kosarkasima Orlando Magic kad su izbacili Cavalierse iz play-offa.
Krokodil
Krokodil
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2006.
Poruka: 1.301
11. rujna 2010. u 17:03
slazem se i LeBron je najveci sellout u povjesti, bas zato sto je napravio "carstvo" oko sebe i super pricu u Clevelandu, da bi sve to napustio da bude #2 negdje drugdje i pokaze kako se stvarno igra "samo za prsten" a ne za navijace, uz to da je nesposoban dobit taj prsten sam i da nema karakter i vjeru u sebe da ce mu se jedom i Bog smilovat ko Goranu naprimjer... pa da ce nesto i pobjedit do kraja... lowest of the low = LeBron. Simbol izdajice. To i drugi radili, al nitko toliko spektakularno kao on.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.09.2010.
Poruka: 232
11. rujna 2010. u 17:15
Čovjek hoće naslov, a cavsi su već mogli 100 puta pojačati da su htjeli, očito mu ne odgovara uloga vođe, može on sebe reklamirati koliko hoće, Jordan je za njega bog...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.05.2010.
Poruka: 416
11. rujna 2010. u 17:17
Zbog ovoga čitamo sportnet! Svaka čast na argumentariji i dosljednosti! James je samo još jedno sadeovsko puhetalo koe usput rečeno neće osvojiti koliko se misli jer za navedeni trojac jedna je lopta malo, a imat će problema sa određivanjem vođe na terenu!
njanjo
njanjo
Željan dokazivanja
Pristupio: 18.07.2010.
Poruka: 111
11. rujna 2010. u 17:31
sve je to istina, samo zašto se nije radila priča oko toga kad su (isto "gubitnici") Garnett i Allen došli u momčad Paula Pierca i osvajati naslove. A Jordanu svaka cast, ali nije on u petorci imao nekog Ilgauskasa i proječnog playa Mo Williamsa, nego je imao Kukoča (jedini uz Magica Johnsona koji je startao u nba-u na svim pozicijama u petorci) Pippena i društvo...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.07.2010.
Poruka: 349
11. rujna 2010. u 17:37
Slažem se s napisanim, u Miamiju James može biti samo kraljica. Doduše, ne cijenim previše ni Wilta, dovoljno je pogledati njegovumizernu statistiku protiv Russella, svaki dvoboj je dobio legendarni Bill. Uostalom, netko tko ne želi loptu u zadnjem napadu jer zna da će promašiti slobodno bacanje ne može biti najveći centar svih vremena, zaman mu njegova nedostižna stotka. Eto, malo offtopic, ali slična mi je to priča kao s Jamesom. Kako će Bill biti uvijek ispred Wilta, tako je i Kobe uvijek ispred Jamesa.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.06.2009.
Poruka: 210
11. rujna 2010. u 17:40
Ako titule ne govore o kvaliteti igraca (sto je jasno na primjerima mnogih), ne cini ga ni ekipa u kojoj igra, vec iskljucivo njegove performanse, ulogu koju ima u rezultatima i njegove osobne statistike... A siguran sam da u tom smislu LBJ nece podbaciti. Uostalom, Jordanova ekipa nije nista slabija bila nego sada Jamesova... Lako je pricati o ostanku kad oko sebe imas respektabilnu ekipu, kad ti je Jamison najbolji suigrac onda je to druga prica...
Nisam ja neki ''Lebron fan'', ali ne razumijem cemu toliko prijezira prema covjeku... njegov zivot, njegov izbor... ako ne postane legenda to je njegov problem... Dapace, vise cijenim to sto ima svoju ambiciju koje se drzi (prsten, naslov), nego sto cijenim igrace koji ostaju u klubu samo zato jer uzivaju u tome sto ih navijaci obozavaju. Vrlo narcisoidno...
[uredio BcroG - 11. rujna 2010. u 17:42]
dario23
dario23
Potencijal za velika djela
Pristupio: 29.11.2009.
Poruka: 2.641
11. rujna 2010. u 18:03
Bravo Bernarde na ovom tekstu! Mogu reći da ne obožavam Lebrona ali poštujem sve njegove uspjehe. Gotovo sam siguran da bi sa Clevelandom osvojio naslov u sljedećih nekoliko godina. Ipak on ima samo 25 godina.
Njegov najveći problem je taj što je dolaskom u NBA proglašen, Kraljem, Mesijom, svi su vidjeli novog Jordana(barem po nadmoći na terenu). Imao je nevjerojatnu marketinšku mašineriju uz sebe, i onda napravi ovo što je napravio.
Možda je on takav tip čovjeka( a vrlo vjerojatno jest), kojem nisu bitna rivalstva, već želi biti prijatelj, kao sada sa Wadeom i Boshom.
Šteta što nije izabrao Bullse i Knickse, ako već nije htio ostat u luzerskom Clevelandu. Na tu odluku mu vjerojatno nitko ne bi prigovorio.
@BcroG- imao je on sasvim solidnu ekipu oko sebe, jedina jača ekipa od njegove su lani bili Lakersi i ipak stari Celticsi. Uostalom sa puno slabijom ekipom je ušao u finale 2007. U toj ekipi je bek šutera igrao Saša Pavlović.
O'neal i Jamison su ustvari bile njegove želje, igrači koji su se trebali suprostaviti Orlandovim Howardu i Lewisu.
Prihvatio je ulogu kralja prije 7. godina, sad ju je odbacio, njegova odluka, malo neočekivana, ali eto mu.
dario23
dario23
Potencijal za velika djela
Pristupio: 29.11.2009.
Poruka: 2.641
11. rujna 2010. u 18:07
njanjo je napisao/la:
sve je to istina, samo zašto se nije radila priča oko toga kad su (isto "gubitnici") Garnett i Allen došli u momčad Paula Pierca i osvajati naslove. A Jordanu svaka cast, ali nije on u petorci imao nekog Ilgauskasa i proječnog playa Mo Williamsa, nego je imao Kukoča (jedini uz Magica Johnsona koji je startao u nba-u na svim pozicijama u petorci) Pippena i društvo...
Vidi cijeli citat


Garnet i Allen su vrlo dobri igrači, ali oni nisu nazivani Kralj, Mesija, itd. Oni su došli u Boston nakon napunjenih 30 godina, a Lebron u Miami sa 25. Ima dosta razlike.
Jordan je Kukoča i Pippena "dobio" putem drafta, dakle, odličnim scautingom njegove ekipe. I btw, u petorci je imao Rona Harpera i Luca Longleyja, lošije igrače od Moa Williamsa i Ilgaukasa.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.09.2004.
Poruka: 2.869
12. rujna 2010. u 00:06
LeBron ce biti najveci igrac u povijesti ... najveci igrac regularne sezone
Kad dodje playoff, kad dodje stani-pani, onda se pokaze ko ima muda a ko nema. Recimo staracki dom iz Bostona ih ima, a LeBron nema. I sta je najgore, svaki put kad su Cleveland Crabsi ispali, uvijek je LeBronu neko drugi kriv - suci, nedovoljno dobri suigraci ... dobro da se igra u dvorani inace bi brijao i o losem blatnjavem terenu, vjetru itd. A nikad nije samokriticno rekao da je problem sta najbolji igrac ekipe nije najvise potegao kad je najvise trebalo.