Komentari na tekst: Kako biti potpuno sretan s broncom, kad znaš da vrijediš za zlato?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
30. siječnja 2013. u 10:54
Izvrstan članak Juriša, koji je sažet u ove dvije rečenice:
''Tako se i od hrvatskih rukometaša očekuje više nego od, rane moje otvorite se - košarkaša. Čija bi bronca spadala u onaj vječni kliše "zlatnog sjaja". Rukometna bronca, međutim, nije zlatnog sjaja. Nego brončanog.''
-Potpisujem 10000%!
Svi mi znamo da bronca NIJE i NE MOŽE biti zlatnog sjaja....barem kada su naši rukometaši u pitanju!
što se tiče naše sastava za ovo SP...OK,na ozljede laca i štrleka (i bunte prije samog SP-a) se ne može utjecati, jbg...ali mislim da svi mi, koji pratimo rukomet, smo svjesni da bi sa balićem i sulićem u sastavu (umjesto mandalinića i marića) uzeli zlato!
[uredio pleniglacial - 30. siječnja 2013. u 11:03]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.01.2012.
Poruka: 14
30. siječnja 2013. u 11:17
Fenomenalan članak. Bez riječi sam.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.11.2009.
Poruka: 2.013
30. siječnja 2013. u 11:23
Članak je jako dobar, ali ostaje hipotetski da su bili Sulić i Metličić... koliko god se mi njih sjećali iz svojih najboljih dana, a ne možemo ih vidjeti kako bi sada igrali, ostaje špekulacija.  (lijepo je sanjati, to da... ali...)

Mislim da je ključ (kako je netko napisao) u psihološkoj pripremi utakmice - razgovarajući sa par trenera koje poznajem, svi odreda ponavljaju da je ključ pobjede (ili poraza) za ovako dobru momčad u psihi.  Čak i veći od ozljeda i trenutnog zdravstvenog stanja.

A to je element kojeg mi nemamo - barem ne u ovome trenutku, i barem ne u reprezentaciji.  Nadam se da će slijedeće pripreme se više bazirati na psihi nego su se do sada bazirale.
Vugi7
Vugi7
Mali dioničar
Pristupio: 11.05.2009.
Poruka: 6.308
30. siječnja 2013. u 11:37
Kao da sam i sam ovo napisao. Svaka čast!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 2.080
30. siječnja 2013. u 11:49
antonio82 pričaš gluposti, uspoređivati dvije generacije ne možeš jer se radi o skroz drugačijim ekipama, neda mi se sad nabrajati, ali takvi ljudi ko ti koji se zadovoljavaju s prosječnošću reprezentacije i struke koja je vode je samo voda na mlin moćnicima ko Gobcu i njegovom ''super'' intelegentnom pomoćniku Goluži, mi smo trebali uzeti zlato na OI, jer je to Gobac najavio kao cilj te nove pomlađene generacije, pa smo osvojili K. Tak dugo dok se neće naći kritična masa će gobac raditi što oće, mislim kako uopće možeš biti na strani GG, nakon onakvog šikaniranja Balića jučer, srami se !
gorguc
gorguc
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 30.01.2013.
Poruka: 7
30. siječnja 2013. u 12:55
antonio82 je napisao/la:

Izgleda da postoji jos ljudi koji zive u proslosti i koji dozivljavaju Metlicica, Dzombu, Dominikovica ili Sulica kao osobe koje bi poboljsale hrvatsku reprezentaciju. Samo igranje u madjarskoj ili francuskoj ligi ne znaci da si reprezentativni kalibar. Igraci padaju s godinama i ovaj Pero Metlicic nije Pero iz 2007 - tad je vec ulazio u staru gardu, sada je 6 godina stariji. On je ostao u sjecanju kao zabijac 4-5 golova po utakmici. To nije istina. Petar Metlicic je imao slabiji prosjek i golova i suta u svojim kasnijim godinama. Vec je nekoliko puta navedeno, ideja nije da jedan igra u obrani, jedan u napadu jer nema vremena za stalne izmjene obrana napad na svim pozicijama. Ideja je da se sto manje mijenja. Ako mijenjas cijelu vanjsku liniju u danasnjem brzom rukometu, ti si hendikepriran. Kopljar nije krema kreme, Petar metlicic iz starih dana je 3x bolji od njega, ali petr metlicic iz 2013 nije bolji od kopljara. Ako ima netko tko smatra drugacije, mislim da zivi u zabludi.Slicna stvar vrijedi i za sulica i za dominikovica. Pa nije bas zlato izgubljeno zbog pivota. I vori i maric odradili su i vise nego korektno svoj dio posla. Zasto je izgubljeno zlato? Pa , kod izjednacenih ekipa odlucuju sitnice. NAzalost, te sitnice se kod nas znaju ponavljati pa ne dodjemo do zlata. Ali kad smo kod zlata; treba pogledati 2005/06 i 2013. Pogledati svaku poziciju i reci: na kojoj smo poziciji bolji nego tada? Balic vs Duvnjak? Metlicic vs Kopljar. Blazenko vs Bicanic? Kaleb vs sva lijeva krila zajedno? Na svim pozicijama smo bili bolji, a tada nismo osvajali zlato. Kako sad mozemo ocekivati isto s objektivno slabijom ekipom i s jacom konkurencijom? I ako nismo s takvom ekipom osvajali zlato poslije 2004 , kako Goluza moze biti kreten kad sa slabijom ekipom osvoji medalju na tri natjecanja
Vidi cijeli citat


Mislim da si malo promašio poantu. Nitko ne kaže da bi Metličić, Sulić ili netko treći trebao zamijenit ove dečke u potpunosti i odigrati 40-50 minuta, ali bi sigurno bili veća prevaga u ovako ključnim utakmicama od ovih 20-godišnjaka
koji su priključeni repki. Jer postoji jedna stvar što se zove iskustvo. A to iskustvo Pere Metličića ne može nadomjestit top u ruci Mandalinića ili Stepančića ili njihova visina. 
Slažem se da treba pomlađivat repku, al zna se kako se i kad to radi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.12.2012.
Poruka: 96
30. siječnja 2013. u 12:58
evo Pacak kako se piše o rukometu! Bravo Jurišiću, odličan tekst.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.07.2011.
Poruka: 159
30. siječnja 2013. u 13:06
@GORGUC. Shvacam sto hoces reci, ali mislim da je to prilicno neizvedivo. Kad bismo iskoristili do iskustvo? Pustimo 40min da igra stepancic ili kopljar, a onda ako ne ide, sta, ubacimo petra metlicica da sredi situaciju. Ili, kad vodimo par razlike da se izbaci stepancic i stavi metlicic da se malo stane na loptu?  Ne shvacam tocno koju bi bila njihova uloga u svemu tome. Bili bi korisni kad nase vode ili kad nasi gube? Ako bi oni bili potrebni nasima kad gube, onda bi to impliciralo da su bolji od sadasnjih igraca i shodno tome, da bi trebali oni igrati u prvoj petorci. Ako su u svojim najboljim danima osvajali 'samo srebra' zasto mislis da bi u svojim 'poznim' godinima bili prevaga za zlato?
Znaci, u kojim situacijama bi ti stavio Metlicica i Balica protiv Danske ( buduci da smo dobili sve ostale utakmice)? U takvim situaijama su i prije bili i Balic i Metlicic pa nisu nista izvukli, zasto bi sad napravili nesto? Plus, covjek uvijek mora racunati na psiholoski aspekt, zar ti stvarno mislis da bio zivucoj legendi kao sto je ivano balic bilo OK da ulazi po 5 -10 minuta na utakmici dok se duvanjak odmara. To je ipak ponizavajuce. Sramotan je bio nacin na koji su se rijesili Balica, ali uopce nije upitno jel bi Balic pridonio necem boljem na ovom prvenstvu. Na temelju svega vidjenog - ne bi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.03.2012.
Poruka: 13.021
30. siječnja 2013. u 13:13
Ma tekst je jednostavno odličan. Najbolji i najobjektivniji od svih analiza SP-a.

Goluži za brojne stvari treba odati priznanje ali ne treba pred nekim lošim zatvarati oči. Zamislite da Low kaže idemo u Brazil po osminu finala, to nam je cilj. To bi bio WTF trenutak jednak Golužinom, mislim da je reakcija bila premlaka u HR medijima, jedini je Pacak onako pošteno zagrmio da trebamo ići po zlato. Kao što i trebamo. Kao što i Njemačka svaki put puca na vrh svijeta. Ne kude oni bronce (a najeli su ih se kao i mi u rukometu), ali znaju da imaju vrijednost za zlato i zbog toga im osmina finala NIKAD NEĆE BITI CILJ.

Ok, ajde, pripremaju se dečki za Rio. Ali onda Slavko, bude li u Riu opet 'iscijeđenih limuna' i još koja ''ovako-se-ne-igra-utakmica'' - kupi prnje i doviđenja!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2011.
Poruka: 144
30. siječnja 2013. u 15:26
antonio82 pričaš gluposti. Znaš kako se radi smjena generacija? Tako da imaš dobrog, iskusnog igrača na nekoj poziciji koji će igrati 40 - 50 min po tekmi i nekog mlađeg kojeg pripemaš za njegovu zamjenu i koji ga mijenja tih 10 - 20 min. Kako vrijeme odmiče smanjuješ minutažu starijem igraču a povećavaš mlađem. Kad stariji igrač više ne bude mogao igrati ni tih 10 min, više ga ne zoveš u repku. Također, ne zoveš ga u repku ni ako mu je ispod časti igrati samo 15ak minuta. Onda taj mlađi postane stariji igrač i počneš pripremati njegovu zamjenu. Naravno, odstupanja su ako imaš dva dobra igrača na toj poziciji koji se mogu mijenjati ovisno o protivniku, obrani koju igraš i slično. Mladi igrač se tad uči i skuplja iskustvo kroz kvalifikacije kojekakve. I opet ponavljam, onom kome je ispod časti igrati 10 min - njega se ne zove na prvenstvo. A nekako sumnjam da bi svima njima bilo ispod časti igrati 10 min (Balić, Sulić, Dominiković, Kaleb, Špoljarić, Džomba, Metličić...)

Mislim, možeš biti pametan kao Goluža i imati Duvnjaka (igra na najzahtjevnijoj poziciji) a na popisu za repku nema igrača koji ga može zamijeniti i stavljati ga da igra 60 min svaku tekmu i tako dva tjedna svaki drugi dan i onda se pitati kako to da on ne može disati pred kraj turnira
[uredio JohnnyStijena - 30. siječnja 2013. u 15:27]
  • Najnovije
  • Najčitanije