Komentari na tekst: Lice i naličje španjolskog sportskog preporoda
Tupko3 je napisao/la:
Gledaj, politicki gledano i Katalonci i Baski su bili Spanjolci, a nisu od kada im je politicki sitem to omogucio. Francuski politicki sitem ne dozvoljava tim narodima nacionalno izjasnjavanje.Sve ovisi iz kojeg kuta gledas. U rukometu postoji mogucnost izbora, jednako smo je koristili mi prije 20 godina, kao sto je koriste Spanjolci unazad 10 godina do danas. Licemjerno je prozivat Spanjolce sto ce se vesliti medalji koju ce joj donjeti Sterbikove obrane, a s druge strane svrsavat na zlato iz Atlante koje su Hrvatskoj donjeli Saracevicevi, Smajlagicevi i Pucovi golovi. Licemjerno je prozivati spanjolski nogomet i kosarku koji su dali tijekom posljednjih 20 godina najvise dobrih igraca u Europi, da uz sve aseve, svoje predstavnicke uspjehe mogu zahvaliti kupnji Senne i Mirotica, kao sto je u tekstu naznaceno.
Francusku si spomenuo kao primjer jednonacionalne drzave, sto u stvarnosti i nije bas tako. Sam Napoleon nije bio Francuz, kao sto ni sam Franco nije bio Spanjolac.
Ruski imperializam je krenuo isto kada i imperializam ostalih europslih naroda, samo u drugom smjeru, a ne nakon II svjetskog rata kako je tu navedeno.
Da je izgubila od Hrvatske u Beogradu 2006 u kosarci (sto je trebalo biti da nije bilo sudacke pomoci Lamonice i drustva)., Spanjolska bi se mogla plasirati na SP u Japanu (gdje su postali svjetski prvaci), jer se odlucujuca utakmica za SP igrala iduci dan, koju smo mi izgubili od Slovenaca. Mala ispravka teksta. Jednodimenzionalnog, neobjektivnog.
Vidi cijeli citat
Slažem se sa jednim dijelom opet :)
Ja nisam rekao da Francuzi bolji kao ljudi, nego da imaju drugačiji sistem u sportu, nema kupovine gotovih proizvoda, samo to. Opet je drukčija stvar sa Smajlagićem, Saračevićem i Pucom, jer smo svi zajedno izišli iz jedne države iz jednog sistema i tako je ispalo da su oni izabrali Hrvatsku, što medjutim ne opravdava dovodjenje Pešalova, Čebukine, Kirilove itd. Nadam se da razumiješ o čemu pričam. Isto kao da se sada Baskija odvoji a recimo Xabi Alonso odluči igrati za Španjolsku, a ne za Baskiju.
Španjolci su jako dobri u sportu (odnosno u ovim momčadskim sportovima uz Nadala i Alonsa), ali nije samo stvar kupovine igrača već lobiji u svim tim sportovima, krojenje pravila, gaženje preko mrtvih i sl. Ja sam naveo naše primjere kupovine igrača i španjolske. Nije nijedno ni drugo u redu, ali naglašavam ovaj prvi dio prevare u sportu (jaki lobiji i sve što sam naveo).
Opet se krivo tumači što sam rekao za Francusku, nije Francuska jednonacionalne, već Francuska nema etničkih skupina, odnosno ne daju im na važnosti. Objašnjavao sam da se ne mogu usporediti španjolski i francuski "stranci", odnosno da Španjolska hladno kupi igrača, dok ga Francuska stvara što je mislim da ćeš se složiti ogromna razlika,kao i Njemačka, samo što Njemačka ima taj problem da njihovi mladići često znaju (jer imaju tu mogućnost) odabrati svoju "matičnu zemlju" (zemlju njihovih predaka).
Ruski imperijalizam nije bio klasični kao španjolski itd. Zato sam tako gore napisao. Oni su osvajali teritorij koji su kasnije razvijali, gradili i brinuli se o tome teritoriju, nakon što su ga uništili, ugnjetavali narode(Ukrajince, Gruzijce, Armence), dok su Španjolci i Britanci napravili klasičnu pljačku (lopovi plave krvi) i otišli kad su sve uzeli.
Što se tiče EP-a 2005. bila je jedna od najvećih pljački i to je ono o čemu sam pisao; španjolski lobi u sportu. Iskreno mene nije briga neka osvoje i 100 prvenstava neće mi se promjeniti u očima kao narod.
Svaka im čast na rezultatima i uspjesima, jer nisu ga dobili samo prevarama i samo igricama. No kako je Jurišić napisao puno je repova ostalo iza tih uspjeha
Neki se sjećaju kad su 1980-ih doveli Jurija Birjukova igrati za Španjolsku.
O krađama, svi se sjećamo prekršaja nad Ćorlukom za jedanaesterac.
1982. se namještalo da Španjolska osvoji naslov svjetskog prvaka, pa je Lund Sorensen premjestio prekršaj sa 20 m u kazneni prostor, pa onda još ponovio 11rac kad su promašili.1960-te su isto imale takvih mulježi. Nije skroz na pošten način Real osvajao uzastopne naslove, niti je Španjolska protiv Mađarske 1964. na pošten način osvojila europsko prvenstvo u nogometu.
A dragom Bogu neka zahvale što su Turci onako sretno izbacili Hrvatsku u Austriji 2008., Španjolci ni onda ni sad nisu bili bolji od nas. Ne bi njima sudac produžio utakmicu 2 minute nakon 120., a da im igrač čeka dopuštenje za ući u igru, pa da igraju s10 igrača.
I na OI u Atlanti 1996. "izravnavali su račune" i ispravljali krive Drine za olimpijski naslov u vaterpolukoji su si bili namijenili na OI 1992., no zbog bezočne krađe u korist Talijana koji su tih 5 godina drmali svjetskim vaterpolom zbog besramnog utjecaja kod sudaca i vaterpolskim organizacija, Španjolci su ispušili.
Sjetite se kako je najednom odmah stupilo na snagu odrađivanje kazne hrvatskom izborniku. Kojeg su poslije revni higijeničari izbacili s tribina, a kad je upute slao mobitelom, onda su ga i tu onemogućili.
Ne zaboravite ni 1992., kad ni Hrvatska ni Slovenija ni BiH ni Makedonija nisu nastupile u momčadskim športovima na OI (SCG nije zbog sankcija), osim Hrvatske u košarci, a i to je bilo nakon teškog lobiranja i američkog udara šakom o stol, jer su se Ameri htjeli odmjeriti s najboljima. Kako su to mogli košarkaši, a nisu mogli rukometaši (iz Hr, Slo, BiH) niti hrvatski vaterpolisti?
A 1996. je najednom Samaranch dobio napad "športskog olimpijskog duha" i dopustio Srbiji i Crnoj Gori sudjelovati na OI (koje gle čuda nisu bile u Španjolskoj)?
O krađama, svi se sjećamo prekršaja nad Ćorlukom za jedanaesterac.
1982. se namještalo da Španjolska osvoji naslov svjetskog prvaka, pa je Lund Sorensen premjestio prekršaj sa 20 m u kazneni prostor, pa onda još ponovio 11rac kad su promašili.1960-te su isto imale takvih mulježi. Nije skroz na pošten način Real osvajao uzastopne naslove, niti je Španjolska protiv Mađarske 1964. na pošten način osvojila europsko prvenstvo u nogometu.
A dragom Bogu neka zahvale što su Turci onako sretno izbacili Hrvatsku u Austriji 2008., Španjolci ni onda ni sad nisu bili bolji od nas. Ne bi njima sudac produžio utakmicu 2 minute nakon 120., a da im igrač čeka dopuštenje za ući u igru, pa da igraju s10 igrača.
I na OI u Atlanti 1996. "izravnavali su račune" i ispravljali krive Drine za olimpijski naslov u vaterpolukoji su si bili namijenili na OI 1992., no zbog bezočne krađe u korist Talijana koji su tih 5 godina drmali svjetskim vaterpolom zbog besramnog utjecaja kod sudaca i vaterpolskim organizacija, Španjolci su ispušili.
Sjetite se kako je najednom odmah stupilo na snagu odrađivanje kazne hrvatskom izborniku. Kojeg su poslije revni higijeničari izbacili s tribina, a kad je upute slao mobitelom, onda su ga i tu onemogućili.
Ne zaboravite ni 1992., kad ni Hrvatska ni Slovenija ni BiH ni Makedonija nisu nastupile u momčadskim športovima na OI (SCG nije zbog sankcija), osim Hrvatske u košarci, a i to je bilo nakon teškog lobiranja i američkog udara šakom o stol, jer su se Ameri htjeli odmjeriti s najboljima. Kako su to mogli košarkaši, a nisu mogli rukometaši (iz Hr, Slo, BiH) niti hrvatski vaterpolisti?
A 1996. je najednom Samaranch dobio napad "športskog olimpijskog duha" i dopustio Srbiji i Crnoj Gori sudjelovati na OI (koje gle čuda nisu bile u Španjolskoj)?
Skarambež je napisao/la:
Ne zaboravite ni 1992., kad ni Hrvatska ni Slovenija ni BiH ni Makedonija nisu nastupile u momčadskim športovima na OI (SCG nije zbog sankcija), osim Hrvatske u košarci, a i to je bilo nakon teškog lobiranja i američkog udara šakom o stol, jer su se Ameri htjeli odmjeriti s najboljima. Kako su to mogli košarkaši, a nisu mogli rukometaši (iz Hr, Slo, BiH) niti hrvatski vaterpolisti? A 1996. je najednom Samaranch dobio napad "športskog olimpijskog duha" i dopustio Srbiji i Crnoj Gori sudjelovati na OI (koje gle čuda nisu bile u Španjolskoj)?
Vidi cijeli citat
puno bedastoca, ali ovo mi bas tuce u oko:
olimpijske kvalifikacije su u svim sportovima bile gotove kad su u proljece ´92 Hrvatska i Slovenija bile priznate od strane MOO i zato nisu mogle nastupat. Iznimku je napravio samo glavni tajnik FIBA Boro Stankovic za kosarkaski turnir
Samaranch nije 1996. iznenadno dobio napad "sportskog olimpijskog duha": radilo se samo o tome da SRJ vise nije bila pod sankcijama i normalno je sudjelovala u kvalifikacijama za OI...
icov je napisao/la:
Tupko3 je napisao/la:
Gledaj, politicki gledano i Katalonci i Baski su bili Spanjolci, a nisu od kada im je politicki sitem to omogucio. Francuski politicki sitem ne dozvoljava tim narodima nacionalno izjasnjavanje.Sve ovisi iz kojeg kuta gledas. U rukometu postoji mogucnost izbora, jednako smo je koristili mi prije 20 godina, kao sto je koriste Spanjolci unazad 10 godina do danas. Licemjerno je prozivat Spanjolce sto ce se vesliti medalji koju ce joj donjeti Sterbikove obrane, a s druge strane svrsavat na zlato iz Atlante koje su Hrvatskoj donjeli Saracevicevi, Smajlagicevi i Pucovi golovi. Licemjerno je prozivati spanjolski nogomet i kosarku koji su dali tijekom posljednjih 20 godina najvise dobrih igraca u Europi, da uz sve aseve, svoje predstavnicke uspjehe mogu zahvaliti kupnji Senne i Mirotica, kao sto je u tekstu naznaceno.
Francusku si spomenuo kao primjer jednonacionalne drzave, sto u stvarnosti i nije bas tako. Sam Napoleon nije bio Francuz, kao sto ni sam Franco nije bio Spanjolac.
Ruski imperializam je krenuo isto kada i imperializam ostalih europslih naroda, samo u drugom smjeru, a ne nakon II svjetskog rata kako je tu navedeno.
Da je izgubila od Hrvatske u Beogradu 2006 u kosarci (sto je trebalo biti da nije bilo sudacke pomoci Lamonice i drustva)., Spanjolska bi se mogla plasirati na SP u Japanu (gdje su postali svjetski prvaci), jer se odlucujuca utakmica za SP igrala iduci dan, koju smo mi izgubili od Slovenaca. Mala ispravka teksta. Jednodimenzionalnog, neobjektivnog.
Vidi cijeli citat
Što se tiče EP-a 2005. bila je jedna od najvećih pljački i to je ono o čemu sam pisao; španjolski lobi u sportu. Iskreno mene nije briga neka osvoje i 100 prvenstava neće mi se promjeniti u očima kao narod.
Svaka im čast na rezultatima i uspjesima, jer nisu ga dobili samo prevarama i samo igricama. No kako je Jurišić napisao puno je repova ostalo iza tih uspjeha
Vidi cijeli citat
Ali taj njihov lobi nije mogao omogućiti da igraju tako kako igraju, već je to učinjeno zbog njihove kvalitete. Nekad su bili poznati kao veliki gubitnici, no sada su na vrhu. Za svaku pobjedničku momčad se vuku repovi, nažalost...
I noga u guzicu je korak naprijed.1.SNL 2017./2018.Turnir prvaka SNL 2018.
Skarambež je napisao/la:
Neki se sjećaju kad su 1980-ih doveli Jurija Birjukova igrati za Španjolsku.Vidi cijeli citat
Jurija Birjukova se i ne mogu sjecati, jer takav ne postoji. Postoji Jose Angel BirIUkov. Emigrirao iz tadasnjeg Sovjetskog Saveza kao i niz drugih sportasa iz tog vremena (na pamet mi pada Viktor Korcnoj, pa onaj gimnasticar). S tom razlikom da je Joseova majka emigrirala iz Spanjolske u Sovjetski Savez godine 1939 u vrijeme spanjolskog gradjanskog rata. Pretpostavljam da bi jako bio sretan da su Vlatko Markovic i Zorko Srebric privoljeli tamo s pocetka tisucljeca Zlatana Ibrahimovica da zaigra za Hrvatsku. Kojem je majka navodno Hrvatica.
Skarambež je napisao/la:
O krađama, svi se sjećamo prekršaja nad Ćorlukom za jedanaesterac.
?
Vidi cijeli citat
Sjecamo se i lakta Mandzukica u Sergia Busquetsa, a i prekrsaja Sergia Ramosa nad Mandzukicem za koji tocno nije utvrdjeno da li je bio unutar ili van kaznenog prostora.
Skarambež je napisao/la:
1982. se namještalo da Španjolska osvoji naslov svjetskog prvaka,Vidi cijeli citat
Moglo im se namjestit da su ih pustili da igraju s 13 igraca u polju. Ta momcad Spanjolske je bila toliko losa da zaista nije imala sanse nikakve. Izgubili su nakon ogleda s Jugoslavijom od Sjeverne Irske, a u drugom krugu Njemacka im je pokazala gdje im je kvalitetom mjesto. A bili su s druge strane pod nemogucim pritiskom medija i domace javnosti. Ipak nakon tog SP-a krenuo je uspon nogometa u Spanjolskoj, gdje je najpšopularniji sport zaostajao za ostatkom Europe od sredine 60-ih, pa sve do pocetka 80-ih. Skarambež je napisao/la:
pa je Lund Sorensen premjestio prekršaj sa 20 m u kazneni prostor, pa onda još ponovio 11rac kad su promašili.Vidi cijeli citat
Prekrsaj Gudelja na srednjem veznom tadasnjeg prvaka Spanjolske Reala Sociedada Pericu Alonsu bio je na 16 i pol maksimalno 17 metara, ne valja pretjerivati. Kad je Alonso izvodio kazneni udarac, niska pantera Pantelic izasao je prije izvodjenja udarca barem za pola duzine svog vratarskog prostora, sudac kako nije bio u pravu dosudivsi kazneni udarac, toliko je bio u pravu ponovivsi ga. U drugom pokusaju pogodak je zabio desno krilo Reala Juanito. Skarambež je napisao/la:
1960-te su isto imale takvih mulježi. Nije skroz na pošten način Real osvajao uzastopne nasloveVidi cijeli citat
, Hajde malo o tome, poveznice, indicije... Ako se radi o naslovima prvaka Spanjolske 60-ih Real je osvojio doduse 5 uzastopnih naslova, ali bi onda valjalo priloziti nekakve indicije na ovakvu tvrdnjnu, s obzirom da je prednost kraljevskog kluba pred konkurencijom iznosila i do 12 bodova, a u momcadi je bilo niz fenomenalnih asova poput Vicentea na golu, Santamarie (posljednji covjek obrane) i cuvena petorka u napadu (od desna na lijevo) Amancio-Ruiz-Di Stefano-Puskas-Gento. Ako se pak radi o "uzastopnim" naslovima prvaka Europe tijekom 60-ih, onda je rijec o nepostojecim naslovima, jer je tijekom tih godina Real osvajao Kup prvaka u dva navrata 1960., te 1966 kad je u finalu pobjedio Partizan s Soskicem, Jusufijem, Galicem, Becejcem i jednim nasim Primajerom. Autor vjerojatno predmjeva 5 uzastopnih naslova prvaka Europe od 1956-1960, no kad se spominju mutezi, valjalo bi iznjeti i neke konkretne indicije za takvo nestoSkarambež je napisao/la:
niti je Španjolska protiv Mađarske 1964. na pošten način osvojila europsko prvenstvo u nogometu.Vidi cijeli citat
Nije osvojila protiv Madjarske, nego protiv Sovjetskog Saveza u finalu sa 2-1. Madjarsku je Furija pasolvirala u polufinalu, u produzetku je strijelac bio gore spomenuti napadac Reala i prije toga Deportiva iz La Corune Amancio. Kad se spominje neposten nacin, opet bi valjalo napisati neke argumente, osim ako autor upisa u sedmom desetljecu pa dobro pamti doticne utakmice.
Skarambež je napisao/la:
A dragom Bogu neka zahvale što su Turci onako sretno izbacili Hrvatsku u Austriji 2008., Španjolci ni onda ni sad nisu bili bolji od nas. Ne bi njima sudac produžio utakmicu 2 minute nakon 120., a da im igrač čeka dopuštenje za ući u igru, pa da igraju s10 igrača.Vidi cijeli citat
A jooooooooooj... Nemoj... Taj trofej je uz osvojeni njemacki iz 1972 ocjenjen kao najcicsi osvojen u povijesti euronogometa. Hrvatska koja nije mogla pobjediti Tursku, bila je bolja od momcadi u kojoj su igrali Iniesta, Xavi, David Silva, Puyol, Casillas, Villa, Torres, Senna.... Nemoj...
Skarambež je napisao/la:
Ne zaboravite ni 1992., kad ni Hrvatska ni Slovenija ni BiH ni Makedonija nisu nastupile u momčadskim športovima na OI (SCG nije zbog sankcija), osim Hrvatske u košarci, a i to je bilo nakon teškog lobiranja i američkog udara šakom o stol, jer su se Ameri htjeli odmjeriti s najboljima. Kako su to mogli košarkaši, a nisu mogli rukometaši (iz Hr, Slo, BiH) niti hrvatski vaterpolisti? Vidi cijeli citat
Odgovorio je jedan od najvecih zvijezdi Arsenala... Srbijanci su vec 1995 u Ateni osvojili naslov europskih prvaka u kosarci, te na taj nacin izvadili vizu za Atlantu. Hrvatska treba podici spomenik Bori Stankovicu (ne zaboravimo ni Glistu Novosela i njegovo prijateljstvo s istim) koji je prosirio Olimpijski turnir i izmislio kvalifikacije za isti (a ucestvovale su zemlje koje su netom primljene u Olimpijsku obitelj), koje su nam omogucile da odigramo kosarkasko finale kakvog vjerojatno nikad vise nece biti (niti je bilo prije toga) na Olimpijadi sto se tice kosarke.
Skarambež je napisao/la:
A 1996. je najednom Samaranch dobio napad "športskog olimpijskog duha" i dopustio Srbiji i Crnoj Gori sudjelovati na OI (koje gle čuda nisu bile u Španjolskoj)?Vidi cijeli citat
Odgovor gore
[uredio Tupko3 - 25. siječnja 2013. u 19:03]
Ruud_van_gol je napisao/la:
Izvrstan tekst,mene strasno zivciraju s tim naturaliziranjem..od Dusebajeva,Sterbika do Ibake i Mirotica..samo sad treba da naseg Hezonju uzmu..Vidi cijeli citat
nece hezonja k njima jer bi ga se pod broj jedan caca roni (hrvatski branitelj u domovinskom ratu - pravi za razliku od mnogih) odreko, a tesko da bi se vise mogo pojavit u dubrovniku od srama. pozz obitelji hezonja iz j. amerike.
octopus je napisao/la:
malifudlaber je napisao/la:
ček malo jel tu neko pati od kolektivne amnezije?Euro 96 i B sastav protiv Portugala?
Nikolaj Pešalov i medalje iz Sydneya?
Ženska odbojka dok su igrale Kirlilova i Čebukina?
Pasičnik u ženskom rukometu?
Puc, Saračević ili Smajaglić u muškom?
Ono to mi sad padne na um ovak nabrzinu, a sigurno ima više primjera.
I koja je poanta sad ovog članka? To što je Španjolska veća pa može privuć bolje talente nego Hrvatska? To štu su spremni ukupnom rezulatu podredit neku tekmu iz skupine?
Puna mi je kapa takvog moraliziranja. Zvuči kao da nitko ovdje ne prati sport i sad se treba čudit što Španjolci nisu htjeli pobijedit jer smatraju da je bolje izbjeć Francuze. Iskreno, nije mi jasno zašto smo mi dobili Španjolce kad smo Francuze dobili jednom i to u skupini i to još kod kuće. Očito je da mi ne učimo na pogreškama.
Evo vidim da je taman prije mene netko spomenio taj euro 96 i odma dobio negativne bodove. Šta se sad nitko toga ne sjeća? Ne smije se to spominjat? jel ono mi nikad to ne bi napravili i nikad nismo.
Vidi cijeli citat
Slažem se s navedenim, mi jako brzo zaboravljamo blisku prošlost kad su stranci osvajali medalje za Hrvatsku. Tad su nam valjali, a gdje su sad i na koji način ih je Hrvatska zbrinula kao vrhunske sportaše? Ljubomorni smo kad netko želi, može i ima! Ljudi moji pa 90 % profesionalnih sportaša bi za rješavanje egzistencije promijenilo državljanstvo!
Vidi cijeli citat
kako ih je hrvatska zbrinula? odgovor sazet u jednu rijec - nikako. jedna cebukina koja je olimpijske, svjetske i europske medalje osvajala pod cetiri razlicite zastave, ukljucujuci i nasu, nema apsolutno nikavih primanja od strane niti olimpijskog odbora niti drzave. ciba je legenda odbojke - zena u stanu ima doslovno cijelu jednu sobu prepunu pehara i medalja (ne znam, mozda je soba prenamijenjena otkad je postala mama), a zivi od place muza koji radi u hep-u. ovo je samo jedan primjer kako se kod nas tretiraju legende koje su nam itekako dobro reklamirali drzavu kad je bilo najpotrebnije.
skeet je napisao/la:
što se tiče teksta on je napisan, a na svakom je da interpretira na svoj način iako je očito što je autor htio reći. što se tiče ove rukometne utakmice, danas mi je pala na pamet utakmica s egiptom. zato jer nismo igrali punom snagom i tukli egipćane dvoznamenkasto alžirci nisu prošli, dok smo njih nemilosrdno tukli. ako ćemo bit pošteni i pedantni onda treba reć da je i to svojevrsna namještaljka.
pešalov je u bugarskom dizačkom savezu (velesili tog sporta) prošao kao modrić na probi u hajduku. i što modrić kao dalmatinac nije smio u dinamo? nije htio, ali bio je 'potjeran'. mi ga primili i učinili olimpijskim pobjednikom. odbojkašice su također bile odbačene od ruskog saveza. mislim da je jasno kamo idem. mi nikoga ne silimo, niti potkupljujemo da igra za nas kao neki (promjena državljanstva u italiji u vaterpolu, slovenci faka ili španjolci...). recimo iztok puc je kad se stvorila klima zaigrao za sloveniju.
a što se tiče bosanaca ili švicaraca to s krađom nema veze niti sa sličnim postupcima u svijetu. opet si režete noge da budete pravičniji od svijeta. koliko je meni poznato ti ili su porijeklom hrvati, ili su hrvati ili vole hrvatsku. ne znam da za nas igra igra neki ibaka iz konga (osim očite dvojice, ali jedan je morao ipak biti pet godina u hrvatskoj i patiti se pa je vljda i zaslužio državljanstvo)
Vidi cijeli citat
ma o cemu ti pricas? za cibu znam sigurno da nije potjerana niotkud nego je jednostavno odabrala igrat za nas. u to doba su joj nasi ponudili bolje uvjete i bolju lovu od rusa i zena se odlucila za nas (dobar razlog je i to sto joj je majka jedva prezivljavala u alma-ati u kazahtanu. ah da, zaboravio sam da kazahstan vec odavno nije rusija, hehehehe). pesalov je dosao k nama iskljucivo za lovu, a cuo sam i zbog neke splitske mackice(ovo je trac).
pleniglacial je napisao/la:
@kamion...već sam ti napisao jednom...odi i baci se pod kamion-to bi ti bio najpametniji potez u životu.španjolci su nacija odvratnih kolonizatora (koliko pobijenih i opljačkanih indijanaca u j.americi tijekom 300 godina) i izrabljivača (teroriziranje baska), neradnička kukavelj, čiji su sportski uspjesi bazirani na podkupljivanju sudaca, kupovanju igrača za repke i na masovnoj uporabi dopinških sredstava.
p.s. jebo te bandić
Vidi cijeli citat
a ti kad si tako pametan mogao bi se malo bolje informirat. istina, spanjolci su kolonizatori bili i u stanovitom smislu jos jesu, ali slucajno zivim u toj j. americi koju spominjes i da nije bilo kolonizatora jos bi uvijek inke jahale na ljamama na ovim prostorima, a i ovako su debelo iza europe, amerike, dijela azije itd. osim toga, zar i portugalci nisu bili kolonizatori, englezi, francuzi itd. sto su oni bili bolji za kolonizirane zemlje? razmisli.
- Najnovije
- Najčitanije
Nakon rapsodije protiv Magdeburga, Zagreb rutinski do pobjede u gostima kod Trogira
2 sata•Rukomet
Pet pogodaka u Puli, Farmaceuti više nisu na dnu ljestvice
2 sata•Nogomet
Parižani i Monaco nastavljaju s pobjedama i odvajanjem na vrhu
3 sata•Nogomet
Hrvatska socca reprezentacija spremna za Svjetsko prvenstvo: 'Idemo ponovno u borbu za prvo mjesto'
3 sata•Nogomet
Sjajni Labrović briljirao na golu Augsburga, ali Bayern ipak glatko slavio
4 sata•Nogomet
Hrvatski ragbijaši protiv Litve u borbi za prve bodove u Kupu nacija
4 sata•Ostali sportovi
Vistorop u posljednjoj sekundi zabio za pobjedu Eisenacha protiv Mandićevog Melsungena
4 sata•Rukomet
Hrvatska saznala protivnike, opet nas zapali Francuzi, a u polufinalu prijete Španjolci!
14 sati•Nogomet
Gattuso: 'Svaki dana sa smiješkom dolazim na trening, a treniramo na krumpirištu'
12 sati•Nogomet
Carević: 'Vidović možda i bolje od mene poznaje Goricu, a Šibenik je najbolji period moje trenerske karijere'
10 sati•Nogomet
Treća i četvrta momčad Lige prvaka sastaju se večeras u domaćem prvenstvu
17 sati•Nogomet
Cibonini juniori pregazili Crvenu zvezdu na turniru ABA lige u Laktašima
9 sati•Košarka
Coppitelli: 'Radimo da tome da budemo prepoznatljivi, ali i da imamo rezultat'
9 sati•Nogomet
Jurićev Valladolid važne bodove traži kod izravnog konkurenta u borbi za ostanak
15 sati•Nogomet
Kronologija: Vrlo dobra predstava u Puli, Slaven Belupo odnio sva tri boda!
8 sati•Nogomet