Komentari na tekst: Ljeto regrupiranja i pumpanja motivacije

MateBilic
MateBilic
Željan dokazivanja
Pristupio: 10.11.2009.
Poruka: 705
27. svibnja 2010. u 19:57
cameosis je napisao/la:
MateBilic je napisao/la:
Nadam se da se svi slažu da je kvintet Engleska, Italija, Njemačka, Francuska, Španjolska skup tradicionalno najjačih reprezentacija i da se za njih kaže da igraš protiv najvećih u Europi.
Vidi cijeli citat

engleska i njemačka ne, ostale tri da.

Po čemu su to Francuzi, a pogotovo Španjolci povijesno veća reprezentacija od Nijemaca.????
MateBilic je napisao/la:
E pa Hrvatska u zadnjih 15 godina, u doba "modernog nogometa" ima pozitivan skor u službenim utakmicama (čitaj kvalifikacije, Europska i Svjetska prvenstva) sa tim skupom reprezentacija zajedno uz 6 pobjeda!!!!
Vidi cijeli citat

protiv engleza imamo negativan skor, protiv francuza imamo negativan skor (još ih nismo tukli), protiv španjolaca smo samo igrali prijateljske. ostaju italija, protiv koje još nismo izgubili, i njemačka.

Ja sam govorio o tim reprezentacijama zajedno što je ipak nekakav bolji pokazatelj nego protiv svake reprezentacije pojedinačno.

MateBilic je napisao/la:
Sve to me čini još žalosnijim što nismo u Južnoj Africi i tvrdnje da nismo zaslužili mjesto tamo su mi jednostavno smiješne, jer igrački i kvalitetom nam je apsolutno mjesto tamo gdje i jesmo, a to nije van SP-a nego među 10 reprezentacija na svijetu po FIFA-inoj ljestvici.
Vidi cijeli citat

samo dva pitanja: zaslužuje li se sudjelovanje na završnim turnirima po dojmu, igračkim kadrom ili po rezultatu? imamo li rezultat na račun kojeg smo se kvalificirali na sp? hvala.

Po toj logici onda nitko tko se nije plasirao, to nije ni zaslužio, bez obzira na okolnosti. Ja sam naveo koji su po meni razlozi za neuspjeh. Ako hoćeš, preformulirat ću konstataciju i reći da kvalitetom sigurno spadamo među 32 reprezentacije na svijetu i to nitko ne može osporit, a poanta Svjetskog prvenstva je koliko ja znam da se okupe najbolje reprezentacije na svijetu, a prema tom kriteriju smo sigurno tamo. Po čemu je to recimo Ukrajina zaslužila da bude ispred nas? Mi smo utakmice koje smo dobili bili apsolutno bolji od protivnika, a isto tako smo bili apsolutno bolji i u obje utakmice s Ukrajincima, dok su oni iz svake svoje izvukli rezultatski maksimum i to ne svojom zaslugom i nekim jakim karakterom, nego pogođenim prečkama protivnika i dvojbenim penalima u 93. minuti. Da nisu imali Engleze u zadnjem kolu vidjeli bi baraž malo sutra.

MateBilic je napisao/la:
Uz ozljede koje su nas stvarno poharale i neke sudačke kriterije (po meni Kovač u Zg protiv Engleza apsolutno nepravedno isljučen) sve ovo je dovelo do našeg propusta.
Vidi cijeli citat

točno -- i martin taylor je nepravedno isključen zbog onog starta na eduardu ... ej, rasparao je glavu coleu i ovome je liptila krv ... ako to nije crveni karton, onda stvarno ne znam koji način igranja nogometa zagovaraš, mesarski? kovač je u starije dane to apsolutno postao, gledao sam ga u dortmundu i hvala bogu da više ne igra za reprezentaciju. pored toga tvrdim da smo trebali razguziti engleze, jer su se usrali -- usrali su se i kod vodstva od 2:0, tko je gledao utakmicu, zna o čemu govorim. nisu spojili tri dodavanja za redom, ali jebi ga.


Kao što je rekao Tom, ne može se uopće uspoređivati ova dva starta. U startu Kovača nije bilo nikakve namjere, a koliko ja znam to bi trebao biti osnovni kriterij za crveni karton, pogotovo u skoku. Ako ćemo po količini krvi sudit, onda bi svaki put kad nekome u bilo kojem sportu pukne arkada (jedna od češćih i bezazlenijih sportskih ozljeda), krivca trebalo doživotno suspendirat. A ako ćemo i po posljedicama, reci mi molim te koliko je Cole izbivao s terena nakon te utakmice, a koliko Eduardo. Danas su sudački kriteriji postali lakrdija jer čim im se igrač približi na pola metra danas igrači simuliraju nekakav udarac (ne govorim za Colea nego inače) jer znaju da se to najprije kažnjava i što je najbolje i u dobrom broju slučajeva im i prođe. S druge strane pravi "mesari" u startevima đonom najčešće prođu nekažnjenu zahvaljujući spretnosti i brzini protivničkog igrača da izbjegne start koji mu je mogao prekinut karijeru.

Vidi cijeli citat
"Budite dostojni tog imena!"
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2010.
Poruka: 93
27. svibnja 2010. u 22:55
autor teksta kaže

Luka Vučko? Možda, ali tek kad nađe "ozbiljniji" klub.

Klub Luke Vučka je završio u jednoj jakoj Turskoj ligi na 7 mjestu,samo dva boda iza Turskog prvaka i velike trojke,samo dva boda manje od Trabzonspora u kojem igraju Gabrić i Čale,trebaju li i oni tražit ozbiljniji klub???

Bitno da mi naše klubove smatramo "ozbiljnim" koliko smo "ozbiljni" uglavnom nam pokaže kolovoz u Europi kada svi naši klubovi odreda dobiju europske pleske,al mi nikako da se spustimo na zemlju i svi ostali su neozbiljni,a mi smo jako ozbiljni.

U tom neozbiljnom klubu Vučko igra protiv Milana Barosa,Keite,Senturka,Delgada,Geremia,koji su bez uvrede ikome,znatno bolji za stjecanje iskustva od borbe sa Šehićem,Kresingerom,Terkešom i ostalim HNL igračima.
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.698
27. svibnja 2010. u 23:16
Dropshotski je napisao/la:

Ono što očekujem od igrača je da u sljedećim kvalifikacijama nakon svake 3:0, 4:1 pobjede daju izjave za novinare: ''Bilo je dobro, ali imamo dosta toga još za popraviti i moramo još raditi na svojoj igri''. I tako nastaviti kad se plasiraju na turnir.

A ne kad dobiju jadnu Austriju (čiji su navijači ne tako davno potpisivali peticiju da im rep. ne igra na EP da ih ne sramoti) u prijateljskoj izjavljuju: ''Igrali smo kao Barcelona!'' Da nije tužno, bilo bi smiješno.

Treba nam novi mentalni pristup inače će sve to opet biti ista stara priča.
Vidi cijeli citat

+1!
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.698
27. svibnja 2010. u 23:46
MateBilic je napisao/la:

poanta Svjetskog prvenstva je koliko ja znam da se okupe najbolje reprezentacije na svijetu, a prema tom kriteriju smo sigurno tamo.

Vidi cijeli citat

Slažem se sa svime ostalim što si rekao ali sa ovim ne. Točnija poanta Svjetskog prvenstva bi bila okupiti najbolje reprezentacije svih kontinenata na svijetu, pa se zato igraju i kvalifikacije po kontinentima - gdje na kraju oni najuspješniji idu na SP.
Naravno da smo bolji od Hondurasa ili Trinidada ili štotigajaznam - i da jesmo među 32 najbolje reprezentacije, ali takav ti je sustav brate mili. Mogu sad i Česi i Turci plakat kao i ti da su među 32 najbolje reprezentacije svijeta pa opet nisu upali. Tuži se FIFA-i da promijeni pravila, nema ti druge. :)
Dobro si primijetio kolika je uloga ždrijeba - treba (ako je moguće) svakako pripaziti da se takvo nešto opet ne dogodi. Ipak treba znati da se sigurno nezgodno dogovarat sa Ukrajinom, Rusijom, Kazahstanom i sl. jer oni sigurno npr. žele igrati zimi sa jačima kod kuće zbog niskih temperatura - to sigurno koriste kao adut u pregovorima. Izgleda da su naši, nažalost, krivo procijenili. No, da smo dobili Ukrajinu kući procjena bi bila prava - što također pokazuje koliko je delikatno procijeniti.
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
MateBilic
MateBilic
Željan dokazivanja
Pristupio: 10.11.2009.
Poruka: 705
28. svibnja 2010. u 08:40
Bogomdani je napisao/la:
MateBilic je napisao/la:

poanta Svjetskog prvenstva je koliko ja znam da se okupe najbolje reprezentacije na svijetu, a prema tom kriteriju smo sigurno tamo.

Vidi cijeli citat

Slažem se sa svime ostalim što si rekao ali sa ovim ne. Točnija poanta Svjetskog prvenstva bi bila okupiti najbolje reprezentacije svih kontinenata na svijetu, pa se zato igraju i kvalifikacije po kontinentima - gdje na kraju oni najuspješniji idu na SP.
Naravno da smo bolji od Hondurasa ili Trinidada ili štotigajaznam - i da jesmo među 32 najbolje reprezentacije, ali takav ti je sustav brate mili. Mogu sad i Česi i Turci plakat kao i ti da su među 32 najbolje reprezentacije svijeta pa opet nisu upali. Tuži se FIFA-i da promijeni pravila, nema ti druge. :)
Dobro si primijetio kolika je uloga ždrijeba - treba (ako je moguće) svakako pripaziti da se takvo nešto opet ne dogodi. Ipak treba znati da se sigurno nezgodno dogovarat sa Ukrajinom, Rusijom, Kazahstanom i sl. jer oni sigurno npr. žele igrati zimi sa jačima kod kuće zbog niskih temperatura - to sigurno koriste kao adut u pregovorima. Izgleda da su naši, nažalost, krivo procijenili. No, da smo dobili Ukrajinu kući procjena bi bila prava - što također pokazuje koliko je delikatno procijeniti.
Vidi cijeli citat


Sve ok, samo bih nadodao da i da smo dobili Ukrajinu ne bi se pokazalo da je procjena bila dobra, nego da smo realizirali kvalitetu više koju objektivno imamo, a poanta rasporeda je bila da se osiguramo da nas ne prijeđu i ako nam se dogodi jedan kiks. S
time da smo kao reprezentacija iz prve jakosne skupine imali valjda neki povlašteniji položaj u dogovorima, a ne da smo se morali prilagođavat drugima. Pozdrav.
"Budite dostojni tog imena!"
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.01.2010.
Poruka: 117
30. svibnja 2010. u 17:51
Nismo bili dovoljno dobri da idemo u dodatne kvalifikacije, a kamoli na SP. Jedina reprezentacija koja može reći da je nezasluženo ostala bez SP-a je Irska.
  • Najnovije
  • Najčitanije