Komentari na tekst: Maksimir je san, Kajzerica realnost

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.094
02. travnja 2010. u 14:39
maksimirski stadion od 20 tisuca ljudi je neprihvatljiv, danasnji kapacitet od 35 tisuca ljudi je idealan, a zagreb ima itekako potrebu za njime iz više razloga... glavni grad hrvatske i metropola od oko milijun stanovnika ima pravo na dostojan stadion, ograničenjem kapaciteta na 20 tisuca mjesta prihvačamo činjenicu da našol ligi nema spasa i da dinamo nikad nece dobiti gosta koj ce privuci barem 30tisuca+ gledatelja, novi stadion (koj dakako nemora svijetiliti niti imati grijanje stolica i lebdeci semafor kao krov) ce ZASIGURNO privuci vise gledatelja na stadion...spustanjem letvice mi dajemo jasnu poruku da se zadovoljavamo ispodprosječnošću, a to ni dinamo ni hrvatski nogomet ne zasluzuju, nama treba stadion od 35tisuca mjesta po uzoru na njemacke stadione (koji su izgrađeni za jako malo novaca) koj ce biti neki simbol, nemoze zagreb U2 ugostiti na craven cottageu, nemoze ako jednog dana , daj bože, u grupnoj fazi lige prvaka dođe barcelona ili liverpool dinamo igrati na fratton parku... stvarno nisam megaloman i sa svim ostalim u clanku se potpuno slazem, nemoramo ugostiti ligu prvaka niti europsku ligu, ali zelio bih jednog dana pratiti dinamo i repku na stadionu kakvom zasluzujemo kao stanovnici velegrada 21.st
Lomax
Lomax
Mali dioničar
Pristupio: 16.12.2009.
Poruka: 5.906
02. travnja 2010. u 14:39
Sjajan članak iz pera potpisanog novinara. Kajzerica je realnost jer obnova Maksimira je preskupa. Možda za kojih godina kad se ZG financijski konsolidira, može razmišljati o novom velikom stadionu s oko 35-40 tisuća mjesta.
I noga u guzicu je korak naprijed.1.SNL 2017./2018.Turnir prvaka SNL 2018.
prekro
prekro
Mali dioničar
Pristupio: 14.01.2010.
Poruka: 5.575
02. travnja 2010. u 15:12
fenomenalan članak...ko da se mene pita!!! izvanredno analizirane i pobrojane činjenice, trezveno razmišljanje, istinsko poznavanje problema...svaka čast!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.11.2009.
Poruka: 1.046
02. travnja 2010. u 15:41
tocno to,potpisujem svaku rijec ovog clanka!! kad vidimo da nema druge,mora se skupiti odredena kriticna masa gradana koja kaze zelimo novi stadion i to je to!!! ne mogu nas vjecno igonorirat!!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.02.2010.
Poruka: 29
02. travnja 2010. u 16:18
Kao rođenog Zadranina, zagrebački nogomet, pa ni zagrebački nogometni klubovi me pretjerano ne interesiraju i da se rasprava vodi o ičem drugom nego o stadionu nebi me pretjerano interesirala. Jer kao rođeni Zadranin, bio sam svjedok jedne tragične smrti koja se dogodila upravo zbog neadekvatnog stadiona, a radi se naravno o nikad prežaljenom Hrvoju Ćustiću. Taj je mladić, koji je život posvetio nogometu, bio žrtva sniženih kriterija sigurnosti pri licenciranju, a to je upravo ono što se događa i na Maksimiru iz sezone u sezonu. Kriteriji sigurnosti se snižavaju samo kako bi Dinamo svoje utakmice mogao igrati na tom oronulom stadionu i kako bi se udovoljilo jednom dijelu navijačkog puka. No, je li to vrijedno ljudskog života? Istina, na Maksimiru nema realne prijetnje za sigurnost igrača kao što je to bio slučaj na Stanovima, ali postoji itekako realna prijetnja za svakog posjetitelja stadiona. Treba li uistinu doći do smrtnog ishoda da se napokon nešto poduzme u vezi tog stadiona koji na svakoj bitnijoj utakmici reprezentacije okupi i do 35.000 duša? Jesu li zagrebački gradski poglavari stvarno spremni na rizik gubitka ljudskog života samo kako bi zadovoljili svoje političke apetite? Ako su spremni, onda kvragu i sve...
bbbroman
bbbroman
Željan dokazivanja
Pristupio: 23.08.2009.
Poruka: 511
02. travnja 2010. u 16:59
Nikako mi neide u glavu zašto su političari protiv jednog (pazite jednog) poštenog stadiona...Dinamo je klub koji igra u europi (istina, ne ostvaruje neznam kakve rezultate ali definitivno nije u rangu onih koji služe za bildanje gol razlike...svjedočili smo već dosta puta da su klubovi poput HSVa, Anderlechta, Werdera imali problema s Dinamom) i zaslužuje pravi stadion...
na kraju krajeva - reprezentacija je već X puta na tako lijep način promovirala našu zemlju.. neka se barem njima napravi stadion koji će bit popunjen do zadnjeg mjesta na svakoj utakmici...
▒▓█ D █ I █ N █ A █ M █ O █▓
free2le
free2le
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.06.2008.
Poruka: 1.028
02. travnja 2010. u 17:42

Problem stadiona je problem Zagreba i nikako nije nacionalni problem. Poljud se može ušminkat za male pare da se želi. A demgogija da nam treba nacionalni stadion po uzoru na najvece nogometne sile ne drzi vodu. Od vecih reprezentacija samo Englezi igraju na nacionalnom stadionu, ostali to rasporede po ciloj drzavi. mi idemo iz krajnosti u krajnost. Prvaci smo svita u neulaganju u sportaše i sportske objekte, a kad se i odluce nesto ulozit onda se bespotrebno razbacuju u velebne objekte (dvorane). 

U HNL-u di je prosječna gledanost 12500 ljudi na 8 utakmica stadion od 50000 nije potreban. Reprezentacija bi ga napunila jednom u 6 godina a dinamo ni toliko. Englezi su počeli gradit nove stadione tek kad su počeli pucat po šavovima od interesa. I definitivno zadnje šta Zagrebu triba je još jedan trgovački centar u stadionu. Formula za dobar stadion je jednostavna: Jeftin, funkcionalan, lijep. Max 30000ljudi. 

Po mogučnosti na Kajzerici da se nemoran vozit oko sljemena za doć na Maksimir vidit derbi.

p.s. ili kako su to Portugalci napravili: http://www.nogometni-magazin.com/euro2004-stadioni.shtml

[uredio free2le - 02. travnja 2010. u 19:29]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.04.2010.
Poruka: 6
02. travnja 2010. u 17:55
Slažem se s člankom, jer kao redoviti posjetitelj Maksimira (i zagovornik te lokacije), već sam se toliko puta razočarao da sam spao na slijedeći kriterij: dajte mi, molim vas, stadion (bilo koji, bilo gdje) koji ima KROV da ne kisnem kao budala (ako baš ne moram)... tražimo li tako puno?!
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
02. travnja 2010. u 18:07
ljimi ti baš jesi megaloman. dinamu ne treba niš više od stadiona od 20 somova ljudi a ni repki. kakve letvice ti spominješ kaj misliš da će posjeta porasti zbog većeg stadiona i da će liga bit jača i atraktivnija- neće. zar misliš da će ti ekipa ddoć gledat croatiju sesvete ( uz dužno poštovanje tom klubu ) i da će punit stadione na ligaškim tekmama. mi bi trebalo napravit neku grdosiju samo iz potrebe svoje megalomanije i da se pokažemo svijetu. šta fali craven cottageu i fratton parku, lijepi mali stadioni. to dinamu treba a ne čekat maksimir koji se nikad neće izgraditi. inače sjajan članak!
Bit ćeš opet Dinamo
R. Marques
R. Marques
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.11.2004.
Poruka: 1.056
02. travnja 2010. u 18:15
Sve stoji što si napisao ali čemu?!? Čemu uopće pišete tekstove kad ste nebitni vi svi novinari u ovakvoj situaciji? Sve što si sad napisao napisat ćeš opet za 3-4 godine jer se ni tada neće ništa promjeniti. Žalosno je što 99% ljudi zna kakva je situacija i zna što je ispravno ali onih 1% nažalost odlučuje o svemu. Uludo trošenje tinte (bajtova)...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  • Najnovije
  • Najčitanije