Komentari na tekst: Mamić: "Igrači snose 90 posto krivice"
Ged je napisao/la:
No reci da nema rezultate je potpuno pogresno. Koliko godina zaredom je prvak? Koliko kupova je osvojio? Koliko europskih liga je igrao? Usao je cak i u ligu prvaka. Za klub s ovih prostora to je podvig. I to sve usprkos prodaje najboljih igraca*. I financijski je ustabilio klub, a to sto on zaradjuje na tome mene osobno nimalo ne smeta. Da Dinamo ispadne u drugu ligu, onda bi me jako zasmetalo, kad igramo Ligu Prvaka, ne smeta me uopce.
Vidi cijeli citat
pa ne znam baš koji je cilj uć u LP i bit predmetom ismijavanja, i bit najlošija momčad LP ikad!!! od 124 momčadi šta su dosad igrale LP Dinamo je najlošiji :) ako si ti s tim sretan, svaka čast, ja nisam. i čisto sumnjam da velika većina navijača i simpatizera Dinama je.
Ged je napisao/la:
Morali bi recimo pitati ljude iz Kapfenberga da li im je razaranje preteska rijec. Siguran sam da boyse nece zaboraviti tako brzo, a nazalost poistovjetit ce i ljude iz ovih krajeva s barbarima zbog njih. Cak su i englezi bolji od nas. Smrc.
Vidi cijeli citat
ako se dobro sičaš, u istim tim neredima su sudjelovalo i domaći navijači. vole boysi katkad mislit da su agresivniji od ostalih u europi al unatoč tome šta su imali par svojih trenutaka čisto sumnjam. češče naši mediji te priće napuhavaju. pogotovo šta se tiće nereda u Hrvatskoj.
Ged je napisao/la:
Dinamo kao Real i Barca? Mislio sam da cemo se zadrzati na realnom sagledanju stvari. ;)
Niti je Dinamo tako primamljiv kao klub, niti ima toliko navijaca, niti bi zelio da boysi imaju pravo glasa u Dinamu, niti ce klub ikada imati takav novac (i dug!) i jos 100 stvari. U idealnom svijetu to bi bila dobra ideja. Kod nas... vrlo vjerojatno propast.
Vidi cijeli citat
ovdje sam da Real i Barcu kao primjer. većina europskih klubova je tako uređena.
* Kad smo vec kod prodaje igraca, genijalci iz boysa mu zamjeraju prodaju igraca jer kad bi ih zadrzali bili bi puno jaci i mozda i ranije usli u ligu prvaka (Modric, Corluka, Dudu) i onda bi svizac zamotao cokoladu. Jedan Ajax prodaje svoje igrace i tako prezivljava, ali ne, Dinamo bi ih morao drzati do kraja i onda pustiti bez odstete. Igrali bi trecu ligu jug, ali bi boysi bili zadovoljni. Pa nisu nikad nista demolirali u Gornjoj Pusci, kakav bi to samo izazov bio!
definitivno da dinamo nema izbora nego prodavat igraće, samo pitanje da li baš mora prodavat sve! i pitanje je trenutka. ako je već mora prodat modrića, eduarda, čorluku, da li je mora prodat vukojevića odma iza kad za to nije bilo nikakve financijske potrebe? na kraju krajeva ni kad se modrić prodava nije baš bilo neke financijske potrebe. manđukić je prodan između 2 europske utakmice bez ikakvog plana, tj, nije dovedena nikakva adekvatna zamjena za njega. nije problem šta klub prodaje nego šta klub služi samo za prodaju igrača. na kraju krajeva valjda svak svača da je prodaja nužna, pa jedna borussija koja ima 80 000 gledatelja svaku utakmicu i igra jaku ligu je osuđena na prodaju!! samo je pitanje da li klub mora služit samo za prodaju! pogledaj koliko je dugo taj ajax drža suareza! nije ga proda odma čim je došla malo bola ponuda.
Ged je napisao/la:
* Kad smo vec kod prodaje igraca, genijalci iz boysa mu zamjeraju prodaju igraca jer kad bi ih zadrzali bili bi puno jaci i mozda i ranije usli u ligu prvaka (Modric, Corluka, Dudu) i onda bi svizac zamotao cokoladu. Jedan Ajax prodaje svoje igrace i tako prezivljava, ali ne, Dinamo bi ih morao drzati do kraja i onda pustiti bez odstete. Igrali bi trecu ligu jug, ali bi boysi bili zadovoljni. Pa nisu nikad nista demolirali u Gornjoj Pusci, kakav bi to samo izazov bio!
Vidi cijeli citat
definitivno da dinamo nema izbora nego prodavat igraće, samo pitanje da li baš mora prodavat sve! i pitanje je trenutka. ako je već mora prodat modrića, eduarda, čorluku, da li je mora prodat vukojevića odma iza kad za to nije bilo nikakve financijske potrebe? na kraju krajeva ni kad se modrić prodava nije baš bilo neke financijske potrebe. manđukić je prodan između 2 europske utakmice bez ikakvog plana, tj, nije dovedena nikakva adekvatna zamjena za njega. nije problem šta klub prodaje nego šta klub služi samo za prodaju igrača. na kraju krajeva valjda svak svača da je prodaja nužna, pa jedna borussija koja ima 80 000 gledatelja svaku utakmicu i igra jaku ligu je osuđena na prodaju!! samo je pitanje da li klub mora služit samo za prodaju! pogledaj koliko je dugo taj ajax drža suareza! nije ga proda odma čim je došla malo bola ponuda.
nazgul je napisao/la:
pa ne znam baš koji je cilj uć u LP i bit predmetom ismijavanja, i bit najlošija momčad LP ikad!!! od 124 momčadi šta su dosad igrale LP Dinamo je najlošiji :) ako si ti s tim sretan, svaka čast, ja nisam. i čisto sumnjam da velika većina navijača i simpatizera Dinama je.Vidi cijeli citat
Hmm, sto bi te zadovoljilo, polufinale? Samo cetvrtfinale, ali da izgubimo od Barce? Sto si zapravo ocekivao? Draze bi ti bilo da nismo uopce uspjeli uci u LP ili euroligu? Bolje biti prvi na selu nego zadnji u gradu?
nazgul je napisao/la:
ako se dobro sičaš, u istim tim neredima su sudjelovalo i domaći navijači. vole boysi katkad mislit da su agresivniji od ostalih u europi al unatoč tome šta su imali par svojih trenutaka čisto sumnjam. češče naši mediji te priće napuhavaju. pogotovo šta se tiće nereda u Hrvatskoj.Vidi cijeli citat
Da, zato nam i toliko prijete iz fife i uefe, jer su neposteni i ne vide da su nasi navijaci cvijece.
A to sto su sudjelovali i domaci navijaci objesi macku o rep. Zna se tko je poceo, a imamo i srece da su slike obisle svijet. Bravo boysi, mladez nasa gorda i ponosna.
nazgul je napisao/la:
ovdje sam da Real i Barcu kao primjer. većina europskih klubova je tako uređena.Vidi cijeli citat
Vecina europskih klubova je iz europe (mi nismo), imaju uredjene drzave, zakone, pravni sustav i ljude koji su nauceni na demokraciju i sto ona donosi i znaci. Mi to nemamo i necemo imati jos dugo. Slazem se da treba gledati prema boljima, ali to se nece desiti niti danas niti sutra, pa je prica o tome kako bi Diamo trebao biti kao Real cista utopija.
nazgul je napisao/la:
definitivno da dinamo nema izbora nego prodavat igraće, samo pitanje da li baš mora prodavat sve! i pitanje je trenutka. ako je već mora prodat modrića, eduarda, čorluku, da li je mora prodat vukojevića odma iza kad za to nije bilo nikakve financijske potrebe? na kraju krajeva ni kad se modrić prodava nije baš bilo neke financijske potrebe. manđukić je prodan između 2 europske utakmice bez ikakvog plana, tj, nije dovedena nikakva adekvatna zamjena za njega. nije problem šta klub prodaje nego šta klub služi samo za prodaju igrača. na kraju krajeva valjda svak svača da je prodaja nužna, pa jedna borussija koja ima 80 000 gledatelja svaku utakmicu i igra jaku ligu je osuđena na prodaju!! samo je pitanje da li klub mora služit samo za prodaju! pogledaj koliko je dugo taj ajax drža suareza! nije ga proda odma čim je došla malo bola ponuda.Vidi cijeli citat
Liga za bedaka, prvak HNL-a, europska liga, LP. Put koji je Dinamo prosao zadnjih par godina, uz svu tu navedenu prodaju igraca. Financijski jako stabilan klub, svake godine sve bolji. Rekao bi da se ipak nesto dobro radi u tom klubu, ha?
[uredio Ged - 13. prosinca 2011. u 12:11]
Al Lettieri je napisao/la:
irilov je napisao/la:
nevjerojatno! ni riči o prijetnjama malešu- "zna se kako prolaze junaci"?!Vidi cijeli citat
Upravoto. I ne samo ovdje nego i u ostalim medijima. A te bi se Mamićeveriječi u najblažem slučaju mogle protumačiti kao izraz gađenja premanekom tko je pokazao građansku hrabrost i suprotstavio se mafiji, a unajgorem slučaju, i kao opasna prijetnja. Kako god okreneš, za teškuosudu. A svi šute. Nekako me prolazi početna euforija zbog ovih uhićenjakad (iznova) vidim u kakvu društvu živimo.
Vidi cijeli citat
Bili ste na presici pa znate sto je Mamic rekao? Jer po vama izgleda da to nitko nije prenio.
Mozda jos niste shvatili ali nalazite se na Sportnetu, portalu koji, meni osobno, jedini vraca vjeru u novinarstvo u 'rvata. Pogledajte portal sportskih, onda se opet vratite ovdje i ako vam se trece oko ne otvori, beznadezan ste slucaj. Sportnet se bavi sportom. Za sve drugo tu je milion drugih portala.
Mamic o Malesu (kad vec niste prenijeli sto je rekao nego izvadili 5 rijeci koje su vas konsternirale):
"Ne bih bio agent USKOK-a ni da mi stave vrući žarač u guzu, i još gamalo zavrne. Zna se kako nekada završe takvi koji su sada junaci. No,pozdravljam svako čišćenje. Ne bih to napravio da na mene pošaljubataljun topova, granata, šmajsera..."
Da, stvarno, zasto Sportnet nije objavio ovakvu ocitu prijetnju?!? :facepalm:
Kad vec izvlacite rijeci iz konteksta, mogli ste to bar onda srociti ovako - bilo bi malo zanimljivije i dalo dojam kreativnosti:
"Takvi koji su sada junaci nekada stave vrući žarač u guzu i još ga malo zavrne agent USKOK-a."
Pravo je pitanje, zasto to Sportnet nije prenio?! Prokleti Pacak. I Jurisic.
Mozda jos niste shvatili ali nalazite se na Sportnetu, portalu koji, meni osobno, jedini vraca vjeru u novinarstvo u 'rvata. Pogledajte portal sportskih, onda se opet vratite ovdje i ako vam se trece oko ne otvori, beznadezan ste slucaj. Sportnet se bavi sportom. Za sve drugo tu je milion drugih portala.
Mamic o Malesu (kad vec niste prenijeli sto je rekao nego izvadili 5 rijeci koje su vas konsternirale):
"Ne bih bio agent USKOK-a ni da mi stave vrući žarač u guzu, i još gamalo zavrne. Zna se kako nekada završe takvi koji su sada junaci. No,pozdravljam svako čišćenje. Ne bih to napravio da na mene pošaljubataljun topova, granata, šmajsera..."
Da, stvarno, zasto Sportnet nije objavio ovakvu ocitu prijetnju?!? :facepalm:
Kad vec izvlacite rijeci iz konteksta, mogli ste to bar onda srociti ovako - bilo bi malo zanimljivije i dalo dojam kreativnosti:
"Takvi koji su sada junaci nekada stave vrući žarač u guzu i još ga malo zavrne agent USKOK-a."
Pravo je pitanje, zasto to Sportnet nije prenio?! Prokleti Pacak. I Jurisic.
Vidi cijeli citat
Nisam bio na presici, vidio sam na snimci što je Mamić rekao. I onda sam opazio da se na te njegove riječi, koliko sam uspio vidjeti, nitko od novinara raznih medija nije osvrnuo, uključujući Sportnet.
Svjestan sam koja je razlika između Sportneta i Sportskih novosti. I zbog toga cijenim Sportnet.
No, nije baš da Sportnet uvijek piše isključivo o sportu i ni o čem drugom. Mislim da se imidž Sportneta ne bi srušio da se autor osvrnuo na sporne Mamićeve riječi. I da, primjetna je tvoja potreba da se razbacuješ sarkazmom, ali ne, pritom novinaru Sportneta za razumijevanje poruke zaista ne bi bilo nužno citirati dio o žaraču i guzi.
[uredio Al Lettieri - 13. prosinca 2011. u 16:25]
Ged je napisao/la:
Hmm, sto bi te zadovoljilo, polufinale? Samo cetvrtfinale, ali da izgubimo od Barce? Sto si zapravo ocekivao? Draze bi ti bilo da nismo uopce uspjeli uci u LP ili euroligu? Bolje biti prvi na selu nego zadnji u gradu?
Vidi cijeli citat
iskreno, bija bi zadovoljan i sa 0 bodova, čak sam i sa 6:2 bija zadovoljan. al mislim da je najgora momčad ikad ipak malo ponižavajuće.
pa sad koliko je bolji i nisam siguran. prošle godine je ima solidan rezultat u euroligi. je da je LP ipak daleko jača, al svejedno mislim da su rezultati prošle godine bili bolji. al nebitno, to je moje osobno mišljenje.
Ged je napisao/la:
Da, zato nam i toliko prijete iz fife i uefe, jer su neposteni i ne vide da su nasi navijaci cvijece.
A to sto su sudjelovali i domaci navijaci objesi macku o rep. Zna se tko je poceo, a imamo i srece da su slike obisle svijet. Bravo boysi, mladez nasa gorda i ponosna.
A to sto su sudjelovali i domaci navijaci objesi macku o rep. Zna se tko je poceo, a imamo i srece da su slike obisle svijet. Bravo boysi, mladez nasa gorda i ponosna.
Vidi cijeli citat
ma imaju i drugi navijači isto takve ispade, ne brini. samo ja recimo znam ljude koji nisu sudjelovali u neredima a svejedno su u bojkotu i prosvjeduju protiv mamića. da li je u redu od tebe i sličnih stavljat i takve ljude u nekakvu grupu za koju si ti automatski odredija svoje mišljenje na temelju nekakvih nereda? ako je bilo 4 000 ljudi na prosvjedu protiv mamića da li ćeš ih sve diskvalificirat zato šta su neki od njih napravili nerede u austriji? osim toga, boysi koji ogriješe o zakon uglavnom i završe na sudu, ili barem u postaji.
Ged je napisao/la:
Vecina europskih klubova je iz europe (mi nismo), imaju uredjene drzave, zakone, pravni sustav i ljude koji su nauceni na demokraciju i sto ona donosi i znaci. Mi to nemamo i necemo imati jos dugo. Slazem se da treba gledati prema boljima, ali to se nece desiti niti danas niti sutra, pa je prica o tome kako bi Diamo trebao biti kao Real cista utopija.Vidi cijeli citat
to je nešto tipa, bolje šta mi u dinamu imamo samo jednog kriminalci nego ovi u hajduku ih imaju više pa im je gore?
pa valjda bi uvik tribalo težit boljem? da se tako nešto desi prvo se triba zalagat da se desi. ništa ne pada sa neba!!!
Liga za bedaka, prvak HNL-a, europska liga, LP. Put koji je Dinamo prosao zadnjih par godina, uz svu tu navedenu prodaju igraca. Financijski jako stabilan klub, svake godine sve bolji. Rekao bi da se ipak nesto dobro radi u tom klubu, ha?
Ged je napisao/la:
Liga za bedaka, prvak HNL-a, europska liga, LP. Put koji je Dinamo prosao zadnjih par godina, uz svu tu navedenu prodaju igraca. Financijski jako stabilan klub, svake godine sve bolji. Rekao bi da se ipak nesto dobro radi u tom klubu, ha?
Vidi cijeli citat
pa sad koliko je bolji i nisam siguran. prošle godine je ima solidan rezultat u euroligi. je da je LP ipak daleko jača, al svejedno mislim da su rezultati prošle godine bili bolji. al nebitno, to je moje osobno mišljenje.
al imaš jedan klub za koji ja inače navijam (u zagrebu živim i više simpatiziram dinamo, pogotovo kad igra u europi ili protiv hajduka), di se isto uprava prije samo 2 godine busala u prsa sa rezultatima a danas nisu 10 miseci platili igrače!!!
iskreno, ne znam koji je to mamićev genijalan potez s kojim je on zaslužan za ikakav rezultat.
[uredio nazgul - 13. prosinca 2011. u 17:06]
nazgul je napisao/la:
iskreno, bija bi zadovoljan i sa 0 bodova, čak sam i sa
6:2 bija zadovoljan. al mislim da je najgora momčad ikad ipak malo
ponižavajuće. Vidi cijeli citat
Da moras birati izmedju ulaska u LP i sljedece godine sa slicnim (ili istim rezultatom) i ispadanje u drugom pretkolu, sto bi odabrao?
A to sto si ti zadovoljan sa 6:2 (kao sto sam i ja) spada u manjinu, jer je opca konstatacija bila da je to sramota. Ej ljudi, igrali smo protiv Reala! Da je bilo 10:2 bilo bi dobro.
nazgul je napisao/la:
ma imaju i drugi navijači isto takve ispade, ne
brini. samo ja recimo znam ljude koji nisu sudjelovali u neredima a
svejedno su u bojkotu i prosvjeduju protiv mamića. da li je u redu od
tebe i sličnih stavljat i takve ljude u nekakvu grupu za koju si ti
automatski odredija svoje mišljenje na temelju nekakvih nereda? ako je
bilo 4 000 ljudi na prosvjedu protiv mamića da li ćeš ih sve
diskvalificirat zato šta su neki od njih napravili nerede u austriji?
osim toga, boysi koji ogriješe o zakon uglavnom i završe na sudu, ili
barem u postaji.Vidi cijeli citat
Ne brinem ja za druge navijace, mene brinu 'moji'.
Ako ti 'dobri navijaci' u redovima boysa ne mogu ili ne zele ocistiti kukolj iz svojih redova, po cemu su bolji od oni 'losih' i zasto bi ih morao gledati drugim ocima? Samo zato sto stoje sa strane dok drugi pale i unistavaju?
nazgul je napisao/la:
to je nešto tipa, bolje šta mi u dinamu imamo samo jednog
kriminalci nego ovi u hajduku ih imaju više pa im je gore? pa valjda bi uvik tribalo težit boljem? da se tako nešto desi prvo se triba zalagat da se desi. ništa ne pada sa neba!!!Vidi cijeli citat
Ne, to je nesto tipa, bolje nam je da imamo na vlasti Mamica, nego boyse. Dok se god ne urede zakoni i pravna drzava, te recimo zakon o navijacima.
Ukratko, to je kao da kazemo 'ajmo mi bit Njemacka'. Ajmo. Ali nije to bas samo tako.
nazgul je napisao/la:
pa sad koliko je bolji i nisam siguran. prošle godine je
ima solidan rezultat u euroligi. je da je LP ipak daleko jača, al
svejedno mislim da su rezultati prošle godine bili bolji. al nebitno, to
je moje osobno mišljenje.Vidi cijeli citat
nazgul je napisao/la:
al imaš jedan klub za koji ja inače navijam (u
zagrebu živim i više simpatiziram dinamo, pogotovo kad igra u europi ili
protiv hajduka), di se isto uprava prije samo 2 godine busala u prsa sa
rezultatima a danas nisu 10 miseci platili igrače!!! iskreno, ne znam koji je to mamićev genijalan potez s kojim je on zaslužan za ikakav rezultat.
Vidi cijeli citat
Sef je kluba koji je prije par godina bio u ligi za bedaka, a danas je u LP. Ne znam tko je zasluzan za rezultat, ali ako vec govorimo da je on alfa i omega kluba, onda je valjda i dio zasluge njegov.
Al Lettieri je napisao/la:
Nisam bio na presici, vidio sam na snimci što je Mamić rekao. I onda sam opazio da se na te njegove riječi, koliko sam uspio vidjeti, nitko od novinara raznih medija nije osvrnuo, uključujući Sportnet. Vidi cijeli citat
Pretpostavljam da je to zato sto se nisu imali na sto osvrnuti.
Al Lettieri je napisao/la:
Svjestan sam koja je razlika između Sportneta i Sportskih novosti. I zbog toga cijenim Sportnet.No, nije baš da Sportnet uvijek piše isključivo o sportu i ni o čem drugom. Mislim da se imidž Sportneta ne bi srušio da se autor osvrnuo na sporne Mamićeve riječi. I da, primjetna je tvoja potreba da se razbacuješ sarkazmom, ali ne, pritom novinaru Sportneta za razumijevanje poruke zaista ne bi bilo nužno citirati dio o žaraču i guzi.
Vidi cijeli citat
Ali sto je toliko sporno u onome sto je rekao? Da nije dovoljno hrabar da tako nesto napravi? Da junaci mogu zavrsiti na dnu jezera nekog?
[uredio Ged - 13. prosinca 2011. u 18:06]
Ged je napisao/la:
Da moras birati izmedju ulaska u LP i sljedece godine sa slicnim (iliistim rezultatom) i ispadanje u drugom pretkolu, sto bi odabrao?
A to sto si ti zadovoljan sa 6:2 (kao sto sam i ja) spada u manjinu, jerje opca konstatacija bila da je to sramota. Ej ljudi, igrali smo protivReala! Da je bilo 10:2 bilo bi dobro.
Vidi cijeli citat
pa sad da bi baš 10:2 bilo dobro.. nije ni ovo dobro al ne smatram nekom pretjeranom sramotom. real ipak u prosijeku zabija 4-5 golova. dok za lyon nema opravdanje. lyion je u LP da 9 golova i svih 9 dinamu!!!
Ged je napisao/la:
Ne, to je nesto tipa, bolje nam je da imamo na vlasti Mamica, negoboyse. Dok se god ne urede zakoni i pravna drzava, te recimo zakon onavijacima. Ukratko, to je kao da kazemo 'ajmo mi bit Njemacka'. Ajmo. Ali nije to bas samo tako. Vidi cijeli citat
šta je loše u tome da je Dinamo klub u kojem jedan član vridi jedan glas? tako bi i recimo ti moga glasovat za predsjednika kluba. šta je u tome loše?
a vidim da nisi baš ni upoznat sa zakonom o navijačima, nego o njemu znaš samo iz novina. viruj mi nije baš ugodno kad sa 28 godina i završenim fakultetom želiš otić navijat a tamo se prema tebi ponašaju ki prema zadnjoj stoci. i šta je molim te loše preuzet neke stvari od država koje su bolje od nas u tome? ili mi moramo imati kriminalce na čelnim pozicijama jer drukčije ne znamo?
Ged je napisao/la:
Sef je kluba koji je prije par godina bio u ligi za bedaka, a danas je uLP. Ne znam tko je zasluzan za rezultat, ali ako vec govorimo da je onalfa i omega kluba, onda je valjda i dio zasluge njegov.Vidi cijeli citat
[uredio nazgul - 13. prosinca 2011. u 18:34]
nazgul je napisao/la:
pa sad da bi baš 10:2 bilo dobro.. nije ni ovo dobro al ne smatram nekom pretjeranom sramotom. real ipak u prosijeku zabija 4-5 golova. dok za lyon nema opravdanje. lyion je u LP da 9 golova i svih 9 dinamu!!!Vidi cijeli citat
Od toga 7 s igracem vise, klubu koji u tom trenutku nije imao nikakve sanse a samim tim i volje (sto nije opravdanje za igrace), klubu koji je u ocitom padu forme jer ju mora tempirati za pocetak osmog mjeseca i klubu koji jos uvijek zamjera Ajaxu borbu protiv Anderlechta. A i taj Ajax je izgubio doma 3:0 od trece momcadi Reala... i nikom nista.
E da, i jedan je gol Lyona bio iz zaledja. :D
nazgul je napisao/la:
šta je loše u tome da je Dinamo klub u kojem jedan član vridi jedan glas? tako bi i recimo ti moga glasovat za predsjednika kluba. šta je u tome loše?Vidi cijeli citat
Ako pogledas rezultate izbora, gdje je jos uvijek cetvrtina 'rvata glasala za hdz, imam jako puno toga protiv da narod odabire ista. Pogotov ako u taj narod spadaju i boysi.
nazgul je napisao/la:
a vidim da nisi baš ni upoznat sa zakonom o navijačima, nego o njemu znaš samo iz novina. viruj mi nije baš ugodno kad sa 28 godina i završenim fakultetom želiš otić navijat a tamo se prema tebi ponašaju ki prema zadnjoj stoci. i šta je molim te loše preuzet neke stvari od država koje su bolje od nas u tome? ili mi moramo imati kriminalce na čelnim pozicijama jer drukčije ne znamo?Vidi cijeli citat
Kriminalac? To imas neke dokaze protiv Mamica? Jer inace je to samo kleveta. :D
Zakon o navijacima je preblag, ponasali se oni prema tobi kao prema stoci ili ne. Englezi su uspjeli svoje navijace pribliziti travnjaku na metar, mi svoje ne mozemo pustiti u kaveze bez da nas sramote. Nemoj mi govoriti o zakonu i kakav je dok nam navijaci rade sto vec rade.
nazgul je napisao/la:
šef je kluba koji je igra LP prije nego je on doša 2000. u klub, ako ćemo tako.. a u ligu za bedaka je dinamo završija dok je on bija predsjednik. na žalost, tad je večina ljudi još virovala u njega...Vidi cijeli citat
Ako cemo tako, sef je kluba koji je pobjednik kupa velesajamskih gradova. Ajmo jos malo zivjeti u proslosti, zanemarimo ociti napredak kluba u posljednjih pet godina.
Katastrofalna pogreška u obrani koštala Benin, igrač Kustošije odigrao svih 90 minuta
Otkriće Premier lige ostvarit će transfer na zimu, za njegov potpis bore se četiri velikana
Partizan dobio pojačanje iz NBA-a, a uz to predstavio Obradovićevog nasljednika
Poznate i posljednje sudionice Final Foura Kupa Ružica Meglaj-Rimac, Riječanke slavile u Vodicama
Ged je napisao/la:
Od toga 7 s igracem vise, klubu koji u tom trenutku nije imao nikakve sanse a samim tim i volje (sto nije opravdanje za igrace), klubu koji je u ocitom padu forme jer ju mora tempirati za pocetak osmog mjeseca i klubu koji jos uvijek zamjera Ajaxu borbu protiv Anderlechta. A i taj Ajax je izgubio doma 3:0 od trece momcadi Reala... i nikom nista.Vidi cijeli citat
ako su to tebi opravdanja onda ok. meni nisu al svak ima pravo na svoje mišljenje. za mene je drugo poluvrime protiv lyona ipak bilo malo previše. i uvjeren sam da je vaha osta da dinamo sigurno danas ne bi slovija kao najgora momčad LP svih vremena!!
Ged je napisao/la:
Ako pogledas rezultate izbora, gdje je jos uvijek cetvrtina 'rvata glasala za hdz, imam jako puno toga protiv da narod odabire ista. Pogotov ako u taj narod spadaju i boysi. Vidi cijeli citat
isto tako virujem da i posli izbora u dinamu bi Mamić osta šef :) već sam bija povuka paralelu između mamića i sanadera. i jedan i drugi su nas približili europi i uzeli sebi koju pinkicu..
Ged je napisao/la:
Kriminalac? To imas neke dokaze protiv Mamica? Jer inace je to samo kleveta. :DZakon o navijacima je preblag, ponasali se oni prema tobi kao prema stoci ili ne. Englezi su uspjeli svoje navijace pribliziti travnjaku na metar, mi svoje ne mozemo pustiti u kaveze bez da nas sramote. Nemoj mi govoriti o zakonu i kakav je dok nam navijaci rade sto vec rade.
Vidi cijeli citat
opet ti mogu nać snimke nereda sa premiershipa koliko oš. o ulicama da i ne govorim!! a iskreno, ne sičam se kad je zadnji put na nekoj utakmici HNL bilo nekih nereda. a pitanje je koliko bi ih i bilo da naša policija reagira ki engleska i ne ulazi na tribinu radi jedne zapaljene baklje ili slično, šta se hrvatskoj dešava, dok u engleskoj ne!! zašto se zakon ne kopira od engleza? zašto se mene kad odem na poljud pretraži cilog, skidam cipele, samo šta mi tjelesne šupljine ne pregladavaju radi pirotehnike da bi tedan kasnije vidija na drugoj utakmici kako su neki bez problema unili baklje na stadion? nije li onda to očito greška policije a ne lošeg zakona? samo u svim novinama i svi političari posli nekakvog nereda ponavljaju kako triba pooštrit zakon pa je to valjda svima postalo logično rješenje, iako nam je i zakon jedan od najrigoroznijih u europi!! btw. ako se malo prisjetiš, HNS je među najvećim kaznama dobija zbog odnosa naše policije prema engleskim navijačima. pa ono, konkretan dokaz je to šta je on predsjednik dinama koji isplaćuje plaće igračima koji onda daju postotak agenciji njegovog sina. da ne bi bilo zabune, ako se ne varam mamić je izričito reka da negov sin će radit šta on kaže! za mene je to kriminal.
Ged je napisao/la:
Ako cemo tako, sef je kluba koji je pobjednik kupa velesajamskih gradova. Ajmo jos malo zivjeti u proslosti, zanemarimo ociti napredak kluba u posljednjih pet godina. Vidi cijeli citat
nisi me baš razumija, ko je dovea dinamo u ligu za bedaka? pa nisam ja!!
[uredio nazgul - 13. prosinca 2011. u 20:04]
nazgul je napisao/la:
ako su to tebi opravdanja onda ok. meni nisu al svak ima pravo na svoje mišljenje. za mene je drugo poluvrime protiv lyona ipak bilo malo previše. i uvjeren sam da je vaha osta da dinamo sigurno danas ne bi slovija kao najgora momčad LP svih vremena!!Vidi cijeli citat
Gledaj to s vedrije strane... bar smo u necemu prvi. :D
nazgul je napisao/la:
isto tako virujem da i posli izbora u dinamu bi Mamić osta šef :) već sam bija povuka paralelu između mamića i sanadera. i jedan i drugi su nas približili europi i uzeli sebi koju pinkicu..Vidi cijeli citat
Sumnjam. Mamic si je stvorio takvu negativnu karizmu da bi i oni koji nogomet uopce ne prate glasali protiv njega. U svakom slucaju moj je stav da boysi nemaju sto traziti u upravljanju s Dinamom.
nazgul je napisao/la:
opet ti mogu nać snimke nereda sa premiershipa koliko oš. Vidi cijeli citat
Ajd daj. I epilog tih prica.
nazgul je napisao/la:
...navijaci...Vidi cijeli citat
Koliko nasih navijaca sjedi u zatvoru?
nazgul je napisao/la:
nisi me baš razumija, ko je dovea dinamo u ligu za bedaka? pa nisam ja!!Vidi cijeli citat
Zaboravljas stanje u Dinamu u to doba. Nakon Canjugine/Tudjmanove ere, HaskGradjanskiDinamo je krenuo nizbrdo... sto je normalan ciklus. Da se razumijemo ne kazem da Mamic nije imao propusta (Anderson je bio sjajan), ali ono sto je napravio je ociti pomak. A da ne spominjem razne prodaje koje drugi klubovi s ovih prostora mogu samo sanjati. Jednostavno ima nos za to.
- Najnovije
- Najčitanije


Poznate i posljednje sudionice Final Foura Kupa Ružica Meglaj-Rimac, Riječanke slavile u Vodicama
1 sat•Košarka

Obostrana korist: Endrick do kraja sezone na posudbi u Lyonu
1 sat•Nogomet

Sjajni Nicolas Jackson odveo Senegal do prve pobjede na Afričkom kupu nacija
2 sata•Nogomet

Vodeća momčad Ligue 1 u RB Leipzigu pronašla pojačanje u borbi za naslov sa PSG-om
2 sata•Nogomet

Što će biti s bivšom desetkom Barce? Na posudbi je u Monacu, gdje ga se žele riješiti
3 sata•Nogomet

Jana Koščak u nedjelju ima posljednju priliku za postavljanje juniorskog rekorda u petoboju
3 sata•Ostali sportovi

Otkriće Premier lige ostvarit će transfer na zimu, za njegov potpis bore se četiri velikana
4 sata•Nogomet

SuperSport HNL nominacije: Tražimo one najbolje za kraj 2025. godine!
1 dan•Nogomet

Sudačka analiza: Vukovar 1991 oštećen na Poljudu, Livaja i Rebić ispravno isključeni
6 sati•Nogomet

Arsenal i Crystal Palace u borbi za posljednje mjesto u polufinalu EFL Cupa
9 sati•Nogomet

Otkriće Premier lige ostvarit će transfer na zimu, za njegov potpis bore se četiri velikana
4 sata•Nogomet

Katastrofalna pogreška u obrani koštala Benin, igrač Kustošije odigrao svih 90 minuta
4 sata•Nogomet

Jana Koščak u nedjelju ima posljednju priliku za postavljanje juniorskog rekorda u petoboju
3 sata•Ostali sportovi

Napoliju lijepa zarada nakon osvajanja talijanskog Superkupa u Saudijskoj Arabiji
4 sata•Nogomet

Favorizirana Nigerija kreće na Afričkom kupu nacija susretom protiv Tanzanije
11 sati•Nogomet





