Komentari na tekst: Može li Guardiola voditi Cibaliju?

Balthazar
Balthazar
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.01.2010.
Poruka: 489
26. travnja 2011. u 23:52
Ja još uvijek ne vjerujem da bi Guardiola mogao doći u Cibaliu!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.094
26. travnja 2011. u 23:58
trebao bi se organizirat meč real-čelzi, na jednoj strani jurčić na drugoj miše u trenerskim foteljama
[uredio ljimi - 26. travnja 2011. u 23:59]
The Phantom
The Phantom
Moderator
Pristupio: 19.09.2010.
Poruka: 41.599
26. travnja 2011. u 23:59
Igrački Man City je najjači u ligi + ima praktički neograničen budžet. Pitanje glasi kako onda nisu prvi nego će se najvjerojatnije boriti do kraja za to 4. misto koje vodi u LP?
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.
ZoSo
ZoSo
Željan dokazivanja
Pristupio: 10.01.2011.
Poruka: 165
27. travnja 2011. u 00:01
RodmanST je napisao/la:
Nogometna igra o kojoj cili svit priča ... igra koji polučuje najuvjerljivije rezultate na terenu, napadački i obrambeno ... igra koja je atraktivna za gledanje ... igra koju mnogi STRUČNJACI smatraju najboljom ikada u povijesti nogometa ... igra zbog koje se Barcelona smatra najboljom ekipom na svitu, a ne lani višestruko trofejni Inter ... igra koja će se pamtit kroz povijest, poput igara Brazila, Nizozemske, Ajaxa ili Galacticosa ... to je igra s potpisom Pepa Guardiole ... zato taj čovik zaslužuje veliko poštovanje za svoj rad, da, RAD ... on zaslužuje poštovanje i od vas gospodine Jurišiću ... jer se od vas ka novinara očekuje nešto više od površnog sagledavanja stvari ... ako ništa drugo vaše jurišanje puno više odgovara Pepovom raumijevanju baluna, nego Mourinhovom ...



http://www.youtube.com/watch?v=cwWrzQehJg4
Vidi cijeli citat


upravo to. slažem se sa svime što si napisao.
puno vas sere po Guardioli, ali samo bih nekoga od vas volio vidjeti na klupi Barcelone i da diže 8 trofeja, da pobijedi real 4 puta u nizu u ponizi Mourinha s 5:0. ne osporavam kvalitetu portugalca, genijalac je, no najlakše je pisati nebuloze.
ovu Barcinu igru je "projektirao" Johann Cruyff, a Pep ju dovodi do savršenstva. opet govorim da biti trener ne znači samo biti dobar taktičar, biti trener je nešto puno više.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.02.2010.
Poruka: 3.361
27. travnja 2011. u 00:03
Jack Bauer je napisao/la:
Igrački Man City je najjači u ligi + ima praktički neograničen budžet. Pitanje glasi kako onda nisu prvi nego će se najvjerojatnije boriti do kraja za to 4. misto koje vodi u LP?
Vidi cijeli citat

Kakve veze ima Man City?!

Oni su u zadnje 2 sezone promijenili apsolutno čitavu ekipu, potpuno novi igrači koji po prvi put igraju zajedno.
Treba vremena da se sve slegne i da dođe na svoje mjesto i bit' će sila.

Nukleus barcine ekipe igra zajedno dugi niz godina, neki od još od La Masie, tako da je glupo uspoređivat' njih sa Cityem.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2010.
Poruka: 777
27. travnja 2011. u 00:13
ZoSo je napisao/la:
RodmanST je napisao/la:
Nogometna igra o kojoj cili svit priča ... igra koji polučuje najuvjerljivije rezultate na terenu, napadački i obrambeno ... igra koja je atraktivna za gledanje ... igra koju mnogi STRUČNJACI smatraju najboljom ikada u povijesti nogometa ... igra zbog koje se Barcelona smatra najboljom ekipom na svitu, a ne lani višestruko trofejni Inter ... igra koja će se pamtit kroz povijest, poput igara Brazila, Nizozemske, Ajaxa ili Galacticosa ... to je igra s potpisom Pepa Guardiole ... zato taj čovik zaslužuje veliko poštovanje za svoj rad, da, RAD ... on zaslužuje poštovanje i od vas gospodine Jurišiću ... jer se od vas ka novinara očekuje nešto više od površnog sagledavanja stvari ... ako ništa drugo vaše jurišanje puno više odgovara Pepovom raumijevanju baluna, nego Mourinhovom ...



http://www.youtube.com/watch?v=cwWrzQehJg4
Vidi cijeli citat


upravo to. slažem se sa svime što si napisao.
puno vas sere po Guardioli, ali samo bih nekoga od vas volio vidjeti na klupi Barcelone i da diže 8 trofeja, da pobijedi real 4 puta u nizu u ponizi Mourinha s 5:0. ne osporavam kvalitetu portugalca, genijalac je, no najlakše je pisati nebuloze.
ovu Barcinu igru je "projektirao" Johann Cruyff, a Pep ju dovodi do savršenstva. opet govorim da biti trener ne znači samo biti dobar taktičar, biti trener je nešto puno više.
Vidi cijeli citat

Svi seru po Guardioli zbog likova koji pišu kako je on najbolji trener današnjice, možda ikad...

To su takve gluposti da mi se povraća kad pročitam, najluđi su mi idioti k'o onaj daban koji piše ''Ja vjerujem u Guardiolu, najboljeg trenera današnjice'' kao da moli vjerovanje ahahahah ...
[uredio SEXOMAN - 27. travnja 2011. u 00:16]
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.698
27. travnja 2011. u 00:26
Guardiola je stvorio ovu igru Barcelone, a Stanko Mršić mu može samo brisati prašinu sa cipela. Kad je ijedna Mršićeva momčad igrala atraktivno? Ma Mršić i Guardiola su kruška i jabuka. Ovo me podsjeća na Poklepovića i njegovu izjavu da Messiju samo treba zatvoriti lijevu stranu. Zašto se ne bi upitali što bi se dogodilo sa Mourinhom u Cibaliji, nego baš sa Guardiolom?
Barcelonina igra ima mana, baš kao i svačija - ali koliko prednosti ima Barcelonina igra?
Realova igra ima mana, baš kao i Barcelonina - ali koliko prednosti ima Realova igra?
Podvucimo crtu:
________________________________________________ :-)
Barcelonina igra ima više prednosti nego igra Reala, Barcelonina igra ima manje mana nego igra Reala - ali nogomet nije matematika.
U polufinalu će proći onaj koji uspije iskoristiti svoje prednosti i pokriti svoje mane u 180 minuta. Tu trener igra bitnu ulogu jer se radi o 180 minuta susreta ekipa koje se dobro poznaju. Tko smisli bolje iznenađenje u velikoj je prednosti ako mu upali. Mourinho je svakako lucidniji trener od Guardiole (koji veliku većinu utakmica nema potrebu biti lucidan nego samo igrati svoju igru jer se njoj apsolutno svi prilagođavaju - pa i Mourinho), ali je i on nemoćan ako kola krenu nizbrdo (2. poluvrijeme finala kupa - samo Casillas ga je spasio od poraza, pa 5:0 na Camp Nou, da navedem samo najsvježije primjere).
Prednosti koje ima Barcelona stvorio je upravo Guardiola, a ne Messi, Xavi, Iniesta koji su prebitni ali nijedan od njih ne igra sam za sebe. Igru postavlja trener, a ne igrači - a postavlja je prema svojim i protivničkim igračima. Igra daje gol, a ne igrač, moderni nogomet nije 6 na 6 na FESB-u kad dođe Ante iz Žrnovnice pa riješi stvar. Onaj Lugonjić priča o fenomenalnoj partiji Ferdinanda i Vidića, pa čovječe lako li je igrati kad Schalke04 ne može uopće dodati prema napadačima cijelu utakmicu... Ova utakmica ne može biti mjerilo njihove kvalitete. O razlikama Rijkaarda i Guardiole neću ponovno pričati, onaj tko prati nogomet zna koliko su bitne te razlike a neki koji pišu da je to isto - jasno pokazuju koliko poznaju i prate nogomet. Igru kakvu igra Barcelona pod Guardiolom nitko nikad nije igrao niti je itko danas igra. Nisu se igrači između sebe dogovorili, tako to ne ide u nogometu. Nije to Cibalia ili Hajduk gdje ono što se na travnjaku igra naziva nogomet, a zapravo je to neki drugi sport u odnosu na ono što gledamo u Ligi prvaka, ja bi ga nazvao pranogomet.
Hoće li Mourinho ponovno djelomično uspjeti iznenaditi Guardiolu igrom kao u finalu Kupa gdje je Pepe bio ključ? Mislim da neće, ali nije isključeno da će pokušati sa nečim drugim (rezervna ekipa koja je uništila Valenciju). Hoće li Barcelona uspjeti nametnuti svoj ritam od početka prve utakmice, zabiti 2 gola i učiniti stvar riješenom? Vidjeli smo drugo poluvrijeme kupa... Vidjet ćemo, bit će zanimljivo. Vrlo.
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.12.2010.
Poruka: 24
27. travnja 2011. u 00:52
ljudi, ja sam za Barcelonu prvi, i uvik za nogomet iznad onog brljavljenja talijanskog tipa, ALI!

kada pričamo o trenerima, Mourinho je nevjerojatni genijalac. Ja ga konkretno stvarno ne volim, ne podnosim, arogantan mi je i bahat, i volija bi da ga Barca opet razbije s 5:0, ali mislim da se to dogodilo jednom i ne više.....

I koliko god ja stvarno, ali stvarno ne volija ni Chelsea, ni Inter, a još najmanje Real Madrid, jer su to suparnici mojih najdražih klubova, tom tipu se mora priznat da je genijalac, a Guardiola mu ipak nije ni do kolina.

Jer Guardiola nema alternativu ovome kako igra Barcelona, dok Mourinho stavi Etta na livog beka. Recite kome to tada nije izgledalo kao bogohuljenje? I čisti primjer da je Mourinho genijalac je upravo taj Inter. Pogledajte danas tu ekipu, ista ka i prošle godine, nabije je Schalke 5:2 doma, Schalke koji je ko zna koji, 10. u Njemačkoj. Dakle, to je bilo radi trenera. Chelsea, ne vidim da je gubija neke igrače, međutim, titule nema, pa nema....

Onih 5:0 Barce protiv Reala u prvoj utakmici je samo bilo ispipavanje terena, ima li Real snage suprostavit se Barci njenom igrom, i odgovor je dobija prilično glanso, a to je da se Barci, najboljoj momčadi šta je po meni ikad igrala nogomet, njenom igrom ne možeš suprostavit, inače primaš 5 komada, garantirano.

I onda takav genijalac smisli ono šta je smislija, mada su ga pljuvale sve legende i svi skupa.

I na kraju, ne znamo kako će proć ovo polufinale, istina Barca je imala dosta šansi i sad u finalu Kupa, a Real je na kraju dobija, ovaj puta može bit i obrnuto, ali opet, Mou je samo u jednoj godini od ipak ne toliko kompaktne ekipe uspija dobit nešto šta može parirat barceloni, a sad, oće li je konačno stić sad u polufinalu, ili dogodine u prvenstvu je pitanje, ali ja sam gotovo uvjeren da hoće, bez obzira koliko će Barca igrat ko i sada i gazit sve redom.....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.12.2009.
Poruka: 197
27. travnja 2011. u 00:53
Ne mogu vjerovat... Čovjek u tekstu spomene Mršića i Guardiolu samo kao ilustraciju stanja i sumnje u nečiji kvalitet, a odmah se nadju likovi koji krenu usporedjivati njih dvojicu. Idite prvo naučite ZAISTA čitati tekst, a ne samo se kačiti za neko ime pa ga komentirati.
[uredio ramelow - 27. travnja 2011. u 01:00]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2011.
Poruka: 842
27. travnja 2011. u 01:16
Bogomdani je napisao/la:
Guardiola je stvorio ovu igru Barcelone, a Stanko Mršić mu može samo brisati prašinu sa cipela. Kad je ijedna Mršićeva momčad igrala atraktivno? Ma Mršić i Guardiola su kruška i jabuka. Ovo me podsjeća na Poklepovića i njegovu izjavu da Messiju samo treba zatvoriti lijevu stranu. Zašto se ne bi upitali što bi se dogodilo sa Mourinhom u Cibaliji, nego baš sa Guardiolom?
Barcelonina igra ima mana, baš kao i svačija - ali koliko prednosti ima Barcelonina igra?
Realova igra ima mana, baš kao i Barcelonina - ali koliko prednosti ima Realova igra?
Podvucimo crtu:
________________________________________________ :-)
Barcelonina igra ima više prednosti nego igra Reala, Barcelonina igra ima manje mana nego igra Reala - ali nogomet nije matematika.
U polufinalu će proći onaj koji uspije iskoristiti svoje prednosti i pokriti svoje mane u 180 minuta. Tu trener igra bitnu ulogu jer se radi o 180 minuta susreta ekipa koje se dobro poznaju. Tko smisli bolje iznenađenje u velikoj je prednosti ako mu upali. Mourinho je svakako lucidniji trener od Guardiole (koji veliku većinu utakmica nema potrebu biti lucidan nego samo igrati svoju igru jer se njoj apsolutno svi prilagođavaju - pa i Mourinho), ali je i on nemoćan ako kola krenu nizbrdo (2. poluvrijeme finala kupa - samo Casillas ga je spasio od poraza, pa 5:0 na Camp Nou, da navedem samo najsvježije primjere).
Prednosti koje ima Barcelona stvorio je upravo Guardiola, a ne Messi, Xavi, Iniesta koji su prebitni ali nijedan od njih ne igra sam za sebe. Igru postavlja trener, a ne igrači - a postavlja je prema svojim i protivničkim igračima. Igra daje gol, a ne igrač, moderni nogomet nije 6 na 6 na FESB-u kad dođe Ante iz Žrnovnice pa riješi stvar. Onaj Lugonjić priča o fenomenalnoj partiji Ferdinanda i Vidića, pa čovječe lako li je igrati kad Schalke04 ne može uopće dodati prema napadačima cijelu utakmicu... Ova utakmica ne može biti mjerilo njihove kvalitete. O razlikama Rijkaarda i Guardiole neću ponovno pričati, onaj tko prati nogomet zna koliko su bitne te razlike a neki koji pišu da je to isto - jasno pokazuju koliko poznaju i prate nogomet. Igru kakvu igra Barcelona pod Guardiolom nitko nikad nije igrao niti je itko danas igra. Nisu se igrači između sebe dogovorili, tako to ne ide u nogometu. Nije to Cibalia ili Hajduk gdje ono što se na travnjaku igra naziva nogomet, a zapravo je to neki drugi sport u odnosu na ono što gledamo u Ligi prvaka, ja bi ga nazvao pranogomet.
Hoće li Mourinho ponovno djelomično uspjeti iznenaditi Guardiolu igrom kao u finalu Kupa gdje je Pepe bio ključ? Mislim da neće, ali nije isključeno da će pokušati sa nečim drugim (rezervna ekipa koja je uništila Valenciju). Hoće li Barcelona uspjeti nametnuti svoj ritam od početka prve utakmice, zabiti 2 gola i učiniti stvar riješenom? Vidjeli smo drugo poluvrijeme kupa... Vidjet ćemo, bit će zanimljivo. Vrlo.
Vidi cijeli citat


Pa covjece Boziji sta ti mislis da bi on moga takvu igru napravit sa Bayernom, Portom ili Manchesterom? Kad bi to napravija sa drugim klubom onda bi mu kapu skinija, ovo je Rajkard napravija ovakvu Barcu, Guardiola ju je samo usavrsija i ima sricu sta je dobija Messia i Iniestu u punoj snazi, odnosno formi zivota, te Xavija na vrhuncu. Ako ti kazes da nije do Inieste i Xavija najboljeg veznog dvojca ikad i Messia mozda najboljeg igraca ikad, nego do Guardiole, onda bi po nekoj logici on mogao sloziti ovakav tika-taka totalni nogomet i u nekog drugoj ekipi, a vidili smo kako je Rajkard zavrsija u kojeg su se mnogli kleli da je najbolji, a ima je Ronaldinha u tom trenutku mozda igraca u najboljoj formi ikad, cim je otisao iz Barce osramotija se.