Komentari na tekst: Može li Guardiola voditi Cibaliju?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.01.2011.
Poruka: 2.231
27. travnja 2011. u 09:30
a stvarno ste zabrijali s ovim Pepom i Jozom - najbolji je Loncarevic, pa Katalinic i treci je Simunic - j**es trenera bez brkova!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.02.2011.
Poruka: 3
27. travnja 2011. u 10:08
lako je biti trener u real madridu , barceloni ili man. utd. ----> jer trener tamo samo mora odabrati 20 igraca od njih 100 i vise koliko ih ima....mourinhu je najvece pitanje na njegovom poslu:"Da stavim boljeg ili jos boljeg igraca na poziciju tu i tu?" ali neka dodje npr. u njemacku 2 ligu--->npr. u bochum,aue,oberhausen ili tako neki manji klub pa neka u dje u 1 ligu i dodje do europe...tada cu ga ja priznati kao vrhunskog trenera.....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
27. travnja 2011. u 10:36
Prije svega, Bogomdani, opet dobar post.

Nevjerojatno je da jos ima ljudi koji tvrde da Guardiola ima srece sa igracima koje ima i da je ovo samo nadogradnja igre koju je postavija Rijkaard.

Prvo i osnovno, on nema srece sa igracima, vec je Barcelonina politika odgajanja igraca i ulaganja u mladi pogon polucila strasne rezultate. Prije svega, to je pocelo od Cruijffa i njegovog dolaska u Barcelonu. Puno je kritika istrpija taj tip, ali je ima viziju i virova je u nju. Drugi su je prihvatili i nastavili provoditi. Sta imamo danas? Danas imamo Xavija, Messija, Iniestu, Puyola, Busquetsa, Pedra.... Imamo i Thiaga, Fontasa, Muniesu, Montoyu... Dakle, imamo prvu ekipu i odlicne mlade igrace koji kucaju na vrata prve ekipe. To je sve plod omladinskog pogona koji je mozda najbolji na svitu trenutno. Oni igrace odgajaju, oni ih uce napadackom nogometu, uce ih od pocetka da igraju ovo sta igraju. Dakle, primi, dodaj, potrci. Dok trcis gledaj di su drugi.

Jedan trener u Sibeniku, Joso Bego pokojni, je uvik govorija. Dođi i primi, udri i potrci. Nama ka dici je to bilo smisno. Sta ovi stari oce, daj nam balun da mi igramo. Jedan dva moj spas je isto govorija. I to nam je bilo smisno. Ako si prosa prvoga ne igraj se sa sricom, dodaj, nes i drugoga. I to nam je bilo smisno. Danas? Danas to igra Barcelona, danas oni igraju taj jedan-dva i stalno se krecu. Ne driblaju previse vec traze dodavanje. E sad, zasto netko nije Josu Begu moga slusati pa na tim stvarima inzistirati u mladom pogonu. Zasto Sibenik ne bi mogao odgajati igrace kao Barcelona, da igraju nogomet, da napadaju? Johan Cruijff je ima viziju, ima je ideju, srica njegova pa je radija sa normalnim ljudima(predsjednicima, direktorima). Oni su ga poslusali i rezultati su strasni. To moze raditi bilo koji klub u Hrvatskoj, no jebiga, to je dug proces, za to vrijeme ce neki od sadasnjih predsjenika u mirovinu, pa nece uspiti zaraditi na tim igracima. Necu dalje, malo san osa sa teme.

Dalje, ove price da Guardiola zapravo samo ima igrace, da je on igru pokupija od Rijkaarda?
Kod Rijkaarda nije bia vako intezivan presing, Barcelona je igrala presing, ali ne ovako dobro. Jednostavnije receno, Barca se losije branila.
Druga stvar koja je bitna je ta da je kod Rijkaarda bilo puno vise individualnosti u igri. Pojedini igraci su drzali vise loptu u nogama.
Barcelona je tada imala i Ronaldinha u strasnoj formi. On bi driblingom, dodavanjem, ili kombinacijom to dvoje uspio cesto napraviti visak i namjestiti gol zapravo iz nicega.
Barcelona je igrala drugacije nego danas. Također atraktivno, napadacki, ali drugacije, sa vise driblinga i individualnih rjesenja.

Sta je Guardiola promijenio?
Promijenio je trening. Igraci su se u pocetku bunili da ih ubija na treningu, znao je da ovo sto misli igrati zahtjeva vrhunsku spremu igraca i nagazio ih je totalno. Messiju je cak zabranija hamburgere i losu prehranu. Igraci su dobili naputke i o tome, dakle o prehrani.

Igra?
Guardiola je trener kojemu je bitnije kako ce ekipa igrati obranu nego napad. Vecina vas vjerojatno to ne gleda tako.
Njemu je presing koji igraju osnovna stvar od koje polazi. Njemu svi igraci, osim nekad Messija moraju igrati obranu, raditi presing i imati povratnu trku. Dakle, dok se lopta ne osvoji svi trce natrag. Kad se osvoji vracaju se na svoje pozicije.

U fazi napada ima dosta toga pa cu neke detalje izdvojeno napisati:

1. Kad Barcelonu napadne ekipa visoko kod gol auta on stopere rasiri do korner zastavice, bekove digne na centar uz aut liniju a po loptu dolaze 3 vezna igraca, nekad i Messi. Pa ako ekipa oce igrati presing mora napasti sa 7 igraca. To je veliki rizik.
2. Opet, kad ekipa pokusa igrati presing, on vrati Busquetsa(ili drugog zadnjeg veznog) između stopera na libera zapravo. Na taj nacin rasiri zadnju liniju, bekove digne vise i olaksa ekipi izlazak iz presinga. Uz to zadnji vezni prima loptu licem okrenut golu protivnika a ne leđima.
3. Messi na false nine roli. Messi je do sada najcesce igrao desno krilnog napadaca. Ove sezone igra free rolera na poluspici zapravo. To je Guardiola prodao prvi put cini mi se na El Classicu na Bernabeu. Kad je Ramos bio trener. Drugi put Fergusonu u finalu lige prvaka. Sad je to taktika koju primjenjuje gotovo svaku utakmicu. Villa i Pedro ostaju cesto siroko tako da stoperi protivnicke ekipe nemaju koga za cuvati.
4. Igra Danija Alvesa. On cesto zna igrati sa 3 obrambena igraca sa Alvesom kao 4. napadacem. Na taj nacin potisne krilo protivnicke momcadi na svojih 16 metara. Uz to, cesto Alves utrcava iza leđa obrane sa boka. Najcesce tu dijagonalu igra Xavi. Te ulaske nije smislio Alves.
5. Piqueov dolazak naprijed kod zgusnutih obrambenih formacija. U drugom poluvrimenu u kupu je malo rasirio vezne igrace i pustio Piqueu da vodi igru. Kad bi igrac izasao na Piquea on bi odigrao veznjaku koji je sam. To je cesce radio prosle dvi sezone.
U jednoj utakmici su Xavija i Iniestu stritkno cuvali. Pep im je naredio da odu do aut linije. Da otvore sredinu, pustajuci stoperima da vode igru. To je prodao i Mourinhu u drugom poluvrimenu. Tko je od vas to komentirao kao plan B?

Eto, samo par detalja.


Svi pisete o genijalnosti Mourinha, o njemu kao vrhunskom treneru dok Pep Guardiola s druge strane kao ima srece. Pep Guardiola je u međusobnim susretima bolji od Mourinha ako cemo gledati statisticki. Mourinho se svaki put mora njemu prilagođavati. Smisljati nova rjesenja, igrati sa 7 defanzivnih igraca sa Real Madridom. Ej, pa Real je sinonim za napadacki nogomet. Kako oni izgledaju protiv Barce? Kao rudarska ekipa. Pep Guardiola bi se mogao prilagoditi. Barcelona bi mogla zaigrati za dva zadnja vezna, povuci se i igrati kontre. No, oni to ne zele, Guardiola je rekao da nije bitno protiv koga igraju i di igraju, da ce oni napasti bez obzira na sve. Vi ostali smisljate rjesenja.
Zbog toga ih obozavam, obozavam i njega. Neka, mi igramo svoje a vi se jebite.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.04.2011.
Poruka: 67
27. travnja 2011. u 11:08
Zašto se za Guardiolu može reći da je nedokazan jer je trenirao samo jedan klub sa hrpom igrača svjetske klase a za Messija se bez zadrške tvrdi da je najbolji igrač na svijetu a igrao je u istom klubu sa najboljom veznom linijom na svijetu.
The Phantom
The Phantom
Moderator
Pristupio: 19.09.2010.
Poruka: 41.607
27. travnja 2011. u 12:12
Jurišić dosta preferira košarku isprid nogometa jer je atraktivnija i zanimljivija od baluna šta i stoji. Zanima me šta bi reka da se pojavi jedan Mourinho u košarci i da susreti završe recimo 20:20 ili 17:15. Proklea bi dan kad je doša taj trener. Ista stvar u balunu. Kad vidin da neko igra sa 3 def. vezna dođe mi da ugasin televiziju. Ne znan za vas, ali ja volin gledat balun znači kada se igra,nadigrava,slažu akcije,... Isto ako neki film od 3,4 sata , naravno drama na kub, donosi oskare, to ne znači da ću ja gledat taj film. Kakav je to nogomet di ćeš ti zjevnit 50 puta,a doša si gledat nešto zanimljivo?!
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2011.
Poruka: 842
27. travnja 2011. u 12:47
Johannes Cruijff je napisao/la:
Prije svega, Bogomdani, opet dobar post.

Nevjerojatno je da jos ima ljudi koji tvrde da Guardiola ima srece sa igracima koje ima i da je ovo samo nadogradnja igre koju je postavija Rijkaard.

Prvo i osnovno, on nema srece sa igracima, vec je Barcelonina politika odgajanja igraca i ulaganja u mladi pogon polucila strasne rezultate. Prije svega, to je pocelo od Cruijffa i njegovog dolaska u Barcelonu. Puno je kritika istrpija taj tip, ali je ima viziju i virova je u nju. Drugi su je prihvatili i nastavili provoditi. Sta imamo danas? Danas imamo Xavija, Messija, Iniestu, Puyola, Busquetsa, Pedra.... Imamo i Thiaga, Fontasa, Muniesu, Montoyu... Dakle, imamo prvu ekipu i odlicne mlade igrace koji kucaju na vrata prve ekipe. To je sve plod omladinskog pogona koji je mozda najbolji na svitu trenutno. Oni igrace odgajaju, oni ih uce napadackom nogometu, uce ih od pocetka da igraju ovo sta igraju. Dakle, primi, dodaj, potrci. Dok trcis gledaj di su drugi.

Jedan trener u Sibeniku, Joso Bego pokojni, je uvik govorija. Dođi i primi, udri i potrci. Nama ka dici je to bilo smisno. Sta ovi stari oce, daj nam balun da mi igramo. Jedan dva moj spas je isto govorija. I to nam je bilo smisno. Ako si prosa prvoga ne igraj se sa sricom, dodaj, nes i drugoga. I to nam je bilo smisno. Danas? Danas to igra Barcelona, danas oni igraju taj jedan-dva i stalno se krecu. Ne driblaju previse vec traze dodavanje. E sad, zasto netko nije Josu Begu moga slusati pa na tim stvarima inzistirati u mladom pogonu. Zasto Sibenik ne bi mogao odgajati igrace kao Barcelona, da igraju nogomet, da napadaju? Johan Cruijff je ima viziju, ima je ideju, srica njegova pa je radija sa normalnim ljudima(predsjednicima, direktorima). Oni su ga poslusali i rezultati su strasni. To moze raditi bilo koji klub u Hrvatskoj, no jebiga, to je dug proces, za to vrijeme ce neki od sadasnjih predsjenika u mirovinu, pa nece uspiti zaraditi na tim igracima. Necu dalje, malo san osa sa teme.

Dalje, ove price da Guardiola zapravo samo ima igrace, da je on igru pokupija od Rijkaarda?
Kod Rijkaarda nije bia vako intezivan presing, Barcelona je igrala presing, ali ne ovako dobro. Jednostavnije receno, Barca se losije branila.
Druga stvar koja je bitna je ta da je kod Rijkaarda bilo puno vise individualnosti u igri. Pojedini igraci su drzali vise loptu u nogama.
Barcelona je tada imala i Ronaldinha u strasnoj formi. On bi driblingom, dodavanjem, ili kombinacijom to dvoje uspio cesto napraviti visak i namjestiti gol zapravo iz nicega.
Barcelona je igrala drugacije nego danas. Također atraktivno, napadacki, ali drugacije, sa vise driblinga i individualnih rjesenja.

Sta je Guardiola promijenio?
Promijenio je trening. Igraci su se u pocetku bunili da ih ubija na treningu, znao je da ovo sto misli igrati zahtjeva vrhunsku spremu igraca i nagazio ih je totalno. Messiju je cak zabranija hamburgere i losu prehranu. Igraci su dobili naputke i o tome, dakle o prehrani.

Igra?
Guardiola je trener kojemu je bitnije kako ce ekipa igrati obranu nego napad. Vecina vas vjerojatno to ne gleda tako.
Njemu je presing koji igraju osnovna stvar od koje polazi. Njemu svi igraci, osim nekad Messija moraju igrati obranu, raditi presing i imati povratnu trku. Dakle, dok se lopta ne osvoji svi trce natrag. Kad se osvoji vracaju se na svoje pozicije.

U fazi napada ima dosta toga pa cu neke detalje izdvojeno napisati:

1. Kad Barcelonu napadne ekipa visoko kod gol auta on stopere rasiri do korner zastavice, bekove digne na centar uz aut liniju a po loptu dolaze 3 vezna igraca, nekad i Messi. Pa ako ekipa oce igrati presing mora napasti sa 7 igraca. To je veliki rizik.
2. Opet, kad ekipa pokusa igrati presing, on vrati Busquetsa(ili drugog zadnjeg veznog) između stopera na libera zapravo. Na taj nacin rasiri zadnju liniju, bekove digne vise i olaksa ekipi izlazak iz presinga. Uz to zadnji vezni prima loptu licem okrenut golu protivnika a ne leđima.
3. Messi na false nine roli. Messi je do sada najcesce igrao desno krilnog napadaca. Ove sezone igra free rolera na poluspici zapravo. To je Guardiola prodao prvi put cini mi se na El Classicu na Bernabeu. Kad je Ramos bio trener. Drugi put Fergusonu u finalu lige prvaka. Sad je to taktika koju primjenjuje gotovo svaku utakmicu. Villa i Pedro ostaju cesto siroko tako da stoperi protivnicke ekipe nemaju koga za cuvati.
4. Igra Danija Alvesa. On cesto zna igrati sa 3 obrambena igraca sa Alvesom kao 4. napadacem. Na taj nacin potisne krilo protivnicke momcadi na svojih 16 metara. Uz to, cesto Alves utrcava iza leđa obrane sa boka. Najcesce tu dijagonalu igra Xavi. Te ulaske nije smislio Alves.
5. Piqueov dolazak naprijed kod zgusnutih obrambenih formacija. U drugom poluvrimenu u kupu je malo rasirio vezne igrace i pustio Piqueu da vodi igru. Kad bi igrac izasao na Piquea on bi odigrao veznjaku koji je sam. To je cesce radio prosle dvi sezone.
U jednoj utakmici su Xavija i Iniestu stritkno cuvali. Pep im je naredio da odu do aut linije. Da otvore sredinu, pustajuci stoperima da vode igru. To je prodao i Mourinhu u drugom poluvrimenu. Tko je od vas to komentirao kao plan B?

Eto, samo par detalja.


Svi pisete o genijalnosti Mourinha, o njemu kao vrhunskom treneru dok Pep Guardiola s druge strane kao ima srece. Pep Guardiola je u međusobnim susretima bolji od Mourinha ako cemo gledati statisticki. Mourinho se svaki put mora njemu prilagođavati. Smisljati nova rjesenja, igrati sa 7 defanzivnih igraca sa Real Madridom. Ej, pa Real je sinonim za napadacki nogomet. Kako oni izgledaju protiv Barce? Kao rudarska ekipa. Pep Guardiola bi se mogao prilagoditi. Barcelona bi mogla zaigrati za dva zadnja vezna, povuci se i igrati kontre. No, oni to ne zele, Guardiola je rekao da nije bitno protiv koga igraju i di igraju, da ce oni napasti bez obzira na sve. Vi ostali smisljate rjesenja.
Zbog toga ih obozavam, obozavam i njega. Neka, mi igramo svoje a vi se jebite.
Vidi cijeli citat


Mourinho je i protiv Rajkarda igra bunker i prilagođava mu se, eto vidis da to nema veze sa Guardiolom.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2011.
Poruka: 842
27. travnja 2011. u 12:51
Jack Bauer je napisao/la:
Jurišić dosta preferira košarku isprid nogometa jer je atraktivnija i zanimljivija od baluna šta i stoji. Zanima me šta bi reka da se pojavi jedan Mourinho u košarci i da susreti završe recimo 20:20 ili 17:15. Proklea bi dan kad je doša taj trener. Ista stvar u balunu. Kad vidin da neko igra sa 3 def. vezna dođe mi da ugasin televiziju. Ne znan za vas, ali ja volin gledat balun znači kada se igra,nadigrava,slažu akcije,... Isto ako neki film od 3,4 sata , naravno drama na kub, donosi oskare, to ne znači da ću ja gledat taj film. Kakav je to nogomet di ćeš ti zjevnit 50 puta,a doša si gledat nešto zanimljivo?!
Vidi cijeli citat


Pa Boston i Chicago igraju brutalne obrane u kosarci. CSKA prije 4-5 godina je sve osvaja sa obranom, Francuzi u rukometu sve osvajaju sa obranom. I nemoj pricati da Mourinhove utakmice zavrsavaju sa malo golova, kad je sa Portom, Interom i Chealseom bio najefikasniji u ligi. Druga je stvar sta protiv Barce igra bunker. Da si ti trener Juvea, ili Manchestera bi li ti isao pobijediti posto poto ili igrao sa 3 spice i znao da ces popit 5 komada unaprijed protiv Xavia, Inieste, Messia?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2011.
Poruka: 842
27. travnja 2011. u 13:03
http://www.youtube.com/watch?v=3pMb4EP9VVE&feature=share
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.698
27. travnja 2011. u 13:07
iggy pop je napisao/la:
Johannes Cruijff je napisao/la:
Prije svega, Bogomdani, opet dobar post.

Nevjerojatno je da jos ima ljudi koji tvrde da Guardiola ima srece sa igracima koje ima i da je ovo samo nadogradnja igre koju je postavija Rijkaard.

Prvo i osnovno, on nema srece sa igracima, vec je Barcelonina politika odgajanja igraca i ulaganja u mladi pogon polucila strasne rezultate. Prije svega, to je pocelo od Cruijffa i njegovog dolaska u Barcelonu. Puno je kritika istrpija taj tip, ali je ima viziju i virova je u nju. Drugi su je prihvatili i nastavili provoditi. Sta imamo danas? Danas imamo Xavija, Messija, Iniestu, Puyola, Busquetsa, Pedra.... Imamo i Thiaga, Fontasa, Muniesu, Montoyu... Dakle, imamo prvu ekipu i odlicne mlade igrace koji kucaju na vrata prve ekipe. To je sve plod omladinskog pogona koji je mozda najbolji na svitu trenutno. Oni igrace odgajaju, oni ih uce napadackom nogometu, uce ih od pocetka da igraju ovo sta igraju. Dakle, primi, dodaj, potrci. Dok trcis gledaj di su drugi.

Jedan trener u Sibeniku, Joso Bego pokojni, je uvik govorija. Dođi i primi, udri i potrci. Nama ka dici je to bilo smisno. Sta ovi stari oce, daj nam balun da mi igramo. Jedan dva moj spas je isto govorija. I to nam je bilo smisno. Ako si prosa prvoga ne igraj se sa sricom, dodaj, nes i drugoga. I to nam je bilo smisno. Danas? Danas to igra Barcelona, danas oni igraju taj jedan-dva i stalno se krecu. Ne driblaju previse vec traze dodavanje. E sad, zasto netko nije Josu Begu moga slusati pa na tim stvarima inzistirati u mladom pogonu. Zasto Sibenik ne bi mogao odgajati igrace kao Barcelona, da igraju nogomet, da napadaju? Johan Cruijff je ima viziju, ima je ideju, srica njegova pa je radija sa normalnim ljudima(predsjednicima, direktorima). Oni su ga poslusali i rezultati su strasni. To moze raditi bilo koji klub u Hrvatskoj, no jebiga, to je dug proces, za to vrijeme ce neki od sadasnjih predsjenika u mirovinu, pa nece uspiti zaraditi na tim igracima. Necu dalje, malo san osa sa teme.

Dalje, ove price da Guardiola zapravo samo ima igrace, da je on igru pokupija od Rijkaarda?
Kod Rijkaarda nije bia vako intezivan presing, Barcelona je igrala presing, ali ne ovako dobro. Jednostavnije receno, Barca se losije branila.
Druga stvar koja je bitna je ta da je kod Rijkaarda bilo puno vise individualnosti u igri. Pojedini igraci su drzali vise loptu u nogama.
Barcelona je tada imala i Ronaldinha u strasnoj formi. On bi driblingom, dodavanjem, ili kombinacijom to dvoje uspio cesto napraviti visak i namjestiti gol zapravo iz nicega.
Barcelona je igrala drugacije nego danas. Također atraktivno, napadacki, ali drugacije, sa vise driblinga i individualnih rjesenja.

Sta je Guardiola promijenio?
Promijenio je trening. Igraci su se u pocetku bunili da ih ubija na treningu, znao je da ovo sto misli igrati zahtjeva vrhunsku spremu igraca i nagazio ih je totalno. Messiju je cak zabranija hamburgere i losu prehranu. Igraci su dobili naputke i o tome, dakle o prehrani.

Igra?
Guardiola je trener kojemu je bitnije kako ce ekipa igrati obranu nego napad. Vecina vas vjerojatno to ne gleda tako.
Njemu je presing koji igraju osnovna stvar od koje polazi. Njemu svi igraci, osim nekad Messija moraju igrati obranu, raditi presing i imati povratnu trku. Dakle, dok se lopta ne osvoji svi trce natrag. Kad se osvoji vracaju se na svoje pozicije.

U fazi napada ima dosta toga pa cu neke detalje izdvojeno napisati:

1. Kad Barcelonu napadne ekipa visoko kod gol auta on stopere rasiri do korner zastavice, bekove digne na centar uz aut liniju a po loptu dolaze 3 vezna igraca, nekad i Messi. Pa ako ekipa oce igrati presing mora napasti sa 7 igraca. To je veliki rizik.
2. Opet, kad ekipa pokusa igrati presing, on vrati Busquetsa(ili drugog zadnjeg veznog) između stopera na libera zapravo. Na taj nacin rasiri zadnju liniju, bekove digne vise i olaksa ekipi izlazak iz presinga. Uz to zadnji vezni prima loptu licem okrenut golu protivnika a ne leđima.
3. Messi na false nine roli. Messi je do sada najcesce igrao desno krilnog napadaca. Ove sezone igra free rolera na poluspici zapravo. To je Guardiola prodao prvi put cini mi se na El Classicu na Bernabeu. Kad je Ramos bio trener. Drugi put Fergusonu u finalu lige prvaka. Sad je to taktika koju primjenjuje gotovo svaku utakmicu. Villa i Pedro ostaju cesto siroko tako da stoperi protivnicke ekipe nemaju koga za cuvati.
4. Igra Danija Alvesa. On cesto zna igrati sa 3 obrambena igraca sa Alvesom kao 4. napadacem. Na taj nacin potisne krilo protivnicke momcadi na svojih 16 metara. Uz to, cesto Alves utrcava iza leđa obrane sa boka. Najcesce tu dijagonalu igra Xavi. Te ulaske nije smislio Alves.
5. Piqueov dolazak naprijed kod zgusnutih obrambenih formacija. U drugom poluvrimenu u kupu je malo rasirio vezne igrace i pustio Piqueu da vodi igru. Kad bi igrac izasao na Piquea on bi odigrao veznjaku koji je sam. To je cesce radio prosle dvi sezone.
U jednoj utakmici su Xavija i Iniestu stritkno cuvali. Pep im je naredio da odu do aut linije. Da otvore sredinu, pustajuci stoperima da vode igru. To je prodao i Mourinhu u drugom poluvrimenu. Tko je od vas to komentirao kao plan B?

Eto, samo par detalja.


Svi pisete o genijalnosti Mourinha, o njemu kao vrhunskom treneru dok Pep Guardiola s druge strane kao ima srece. Pep Guardiola je u međusobnim susretima bolji od Mourinha ako cemo gledati statisticki. Mourinho se svaki put mora njemu prilagođavati. Smisljati nova rjesenja, igrati sa 7 defanzivnih igraca sa Real Madridom. Ej, pa Real je sinonim za napadacki nogomet. Kako oni izgledaju protiv Barce? Kao rudarska ekipa. Pep Guardiola bi se mogao prilagoditi. Barcelona bi mogla zaigrati za dva zadnja vezna, povuci se i igrati kontre. No, oni to ne zele, Guardiola je rekao da nije bitno protiv koga igraju i di igraju, da ce oni napasti bez obzira na sve. Vi ostali smisljate rjesenja.
Zbog toga ih obozavam, obozavam i njega. Neka, mi igramo svoje a vi se jebite.
Vidi cijeli citat


Mourinho je i protiv Rajkarda igra bunker i prilagođava mu se, eto vidis da to nema veze sa Guardiolom.

Vidi cijeli citat

Jeli to sve što imaš reći na gorenapisano? Da, Iggy u pravu si, Johannes nema pojma o čemu priča.
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2011.
Poruka: 842
27. travnja 2011. u 13:11
Bogomdani je napisao/la:
iggy pop je napisao/la:
Johannes Cruijff je napisao/la:
Prije svega, Bogomdani, opet dobar post.

Nevjerojatno je da jos ima ljudi koji tvrde da Guardiola ima srece sa igracima koje ima i da je ovo samo nadogradnja igre koju je postavija Rijkaard.

Prvo i osnovno, on nema srece sa igracima, vec je Barcelonina politika odgajanja igraca i ulaganja u mladi pogon polucila strasne rezultate. Prije svega, to je pocelo od Cruijffa i njegovog dolaska u Barcelonu. Puno je kritika istrpija taj tip, ali je ima viziju i virova je u nju. Drugi su je prihvatili i nastavili provoditi. Sta imamo danas? Danas imamo Xavija, Messija, Iniestu, Puyola, Busquetsa, Pedra.... Imamo i Thiaga, Fontasa, Muniesu, Montoyu... Dakle, imamo prvu ekipu i odlicne mlade igrace koji kucaju na vrata prve ekipe. To je sve plod omladinskog pogona koji je mozda najbolji na svitu trenutno. Oni igrace odgajaju, oni ih uce napadackom nogometu, uce ih od pocetka da igraju ovo sta igraju. Dakle, primi, dodaj, potrci. Dok trcis gledaj di su drugi.

Jedan trener u Sibeniku, Joso Bego pokojni, je uvik govorija. Dođi i primi, udri i potrci. Nama ka dici je to bilo smisno. Sta ovi stari oce, daj nam balun da mi igramo. Jedan dva moj spas je isto govorija. I to nam je bilo smisno. Ako si prosa prvoga ne igraj se sa sricom, dodaj, nes i drugoga. I to nam je bilo smisno. Danas? Danas to igra Barcelona, danas oni igraju taj jedan-dva i stalno se krecu. Ne driblaju previse vec traze dodavanje. E sad, zasto netko nije Josu Begu moga slusati pa na tim stvarima inzistirati u mladom pogonu. Zasto Sibenik ne bi mogao odgajati igrace kao Barcelona, da igraju nogomet, da napadaju? Johan Cruijff je ima viziju, ima je ideju, srica njegova pa je radija sa normalnim ljudima(predsjednicima, direktorima). Oni su ga poslusali i rezultati su strasni. To moze raditi bilo koji klub u Hrvatskoj, no jebiga, to je dug proces, za to vrijeme ce neki od sadasnjih predsjenika u mirovinu, pa nece uspiti zaraditi na tim igracima. Necu dalje, malo san osa sa teme.

Dalje, ove price da Guardiola zapravo samo ima igrace, da je on igru pokupija od Rijkaarda?
Kod Rijkaarda nije bia vako intezivan presing, Barcelona je igrala presing, ali ne ovako dobro. Jednostavnije receno, Barca se losije branila.
Druga stvar koja je bitna je ta da je kod Rijkaarda bilo puno vise individualnosti u igri. Pojedini igraci su drzali vise loptu u nogama.
Barcelona je tada imala i Ronaldinha u strasnoj formi. On bi driblingom, dodavanjem, ili kombinacijom to dvoje uspio cesto napraviti visak i namjestiti gol zapravo iz nicega.
Barcelona je igrala drugacije nego danas. Također atraktivno, napadacki, ali drugacije, sa vise driblinga i individualnih rjesenja.

Sta je Guardiola promijenio?
Promijenio je trening. Igraci su se u pocetku bunili da ih ubija na treningu, znao je da ovo sto misli igrati zahtjeva vrhunsku spremu igraca i nagazio ih je totalno. Messiju je cak zabranija hamburgere i losu prehranu. Igraci su dobili naputke i o tome, dakle o prehrani.

Igra?
Guardiola je trener kojemu je bitnije kako ce ekipa igrati obranu nego napad. Vecina vas vjerojatno to ne gleda tako.
Njemu je presing koji igraju osnovna stvar od koje polazi. Njemu svi igraci, osim nekad Messija moraju igrati obranu, raditi presing i imati povratnu trku. Dakle, dok se lopta ne osvoji svi trce natrag. Kad se osvoji vracaju se na svoje pozicije.

U fazi napada ima dosta toga pa cu neke detalje izdvojeno napisati:

1. Kad Barcelonu napadne ekipa visoko kod gol auta on stopere rasiri do korner zastavice, bekove digne na centar uz aut liniju a po loptu dolaze 3 vezna igraca, nekad i Messi. Pa ako ekipa oce igrati presing mora napasti sa 7 igraca. To je veliki rizik.
2. Opet, kad ekipa pokusa igrati presing, on vrati Busquetsa(ili drugog zadnjeg veznog) između stopera na libera zapravo. Na taj nacin rasiri zadnju liniju, bekove digne vise i olaksa ekipi izlazak iz presinga. Uz to zadnji vezni prima loptu licem okrenut golu protivnika a ne leđima.
3. Messi na false nine roli. Messi je do sada najcesce igrao desno krilnog napadaca. Ove sezone igra free rolera na poluspici zapravo. To je Guardiola prodao prvi put cini mi se na El Classicu na Bernabeu. Kad je Ramos bio trener. Drugi put Fergusonu u finalu lige prvaka. Sad je to taktika koju primjenjuje gotovo svaku utakmicu. Villa i Pedro ostaju cesto siroko tako da stoperi protivnicke ekipe nemaju koga za cuvati.
4. Igra Danija Alvesa. On cesto zna igrati sa 3 obrambena igraca sa Alvesom kao 4. napadacem. Na taj nacin potisne krilo protivnicke momcadi na svojih 16 metara. Uz to, cesto Alves utrcava iza leđa obrane sa boka. Najcesce tu dijagonalu igra Xavi. Te ulaske nije smislio Alves.
5. Piqueov dolazak naprijed kod zgusnutih obrambenih formacija. U drugom poluvrimenu u kupu je malo rasirio vezne igrace i pustio Piqueu da vodi igru. Kad bi igrac izasao na Piquea on bi odigrao veznjaku koji je sam. To je cesce radio prosle dvi sezone.
U jednoj utakmici su Xavija i Iniestu stritkno cuvali. Pep im je naredio da odu do aut linije. Da otvore sredinu, pustajuci stoperima da vode igru. To je prodao i Mourinhu u drugom poluvrimenu. Tko je od vas to komentirao kao plan B?

Eto, samo par detalja.


Svi pisete o genijalnosti Mourinha, o njemu kao vrhunskom treneru dok Pep Guardiola s druge strane kao ima srece. Pep Guardiola je u međusobnim susretima bolji od Mourinha ako cemo gledati statisticki. Mourinho se svaki put mora njemu prilagođavati. Smisljati nova rjesenja, igrati sa 7 defanzivnih igraca sa Real Madridom. Ej, pa Real je sinonim za napadacki nogomet. Kako oni izgledaju protiv Barce? Kao rudarska ekipa. Pep Guardiola bi se mogao prilagoditi. Barcelona bi mogla zaigrati za dva zadnja vezna, povuci se i igrati kontre. No, oni to ne zele, Guardiola je rekao da nije bitno protiv koga igraju i di igraju, da ce oni napasti bez obzira na sve. Vi ostali smisljate rjesenja.
Zbog toga ih obozavam, obozavam i njega. Neka, mi igramo svoje a vi se jebite.
Vidi cijeli citat


Mourinho je i protiv Rajkarda igra bunker i prilagođava mu se, eto vidis da to nema veze sa Guardiolom.

Vidi cijeli citat

Jeli to sve što imaš reći na gorenapisano? Da, Iggy u pravu si, Johannes nema pojma o čemu priča.
Vidi cijeli citat


Vec sam puno pisao o Guardioli, nemam volje vise. Nikad u nista u zivotu nisam bio uvjereniji nego da ce Pep bit propali trener kao Rajkard kad ode iz Barce. Sa ovom generacijom je i Rajkard osvojio Lp, prvenstvo, kup i jos dosta naslova, a sad ne moze vodit Osasunu, sta se tu ima vise reci?

  • Najnovije
  • Najčitanije