Komentari na tekst: Nazor: "Hvala i Cedeviti koja nas je svojim izjavama dodatno motivirala"

12
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.01.2013.
Poruka: 2.411
27. svibnja 2013. u 11:27
Nazor sigurno ima nerv za košarku. Makar dodatno našpanavanje atmosfere sa izjavama za medije i nije potrebno. Bit će zanimljivo kad Zadrane uhvati euforija - da moraju bit prvaci - kako će tada reagirati. U Zadru su izgorili mnogi dobri treneri.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.05.2013.
Poruka: 1
27. svibnja 2013. u 12:57
par mojih viđenja "problematike" Cedevite:

1. Cedevita je klub koji se ne povezuje s niti jednim mjestom ili kvartom. Mogu ga nazivati zagrebačkim klubom, ali on je (trenutno) daleko od toga da ga se povezuje sa Zagrebom. KK Cedevita nije brend uz koji se stvaraju asocijacije bilo kojeg grada već su prve asocijacije na spomen KK Cedevita - vitaminski napitak i privatna igračka Emila Tedeskija. 

2. Klub nema "core" publiku - srž kluba. Nema min. 20, 50, 100 ljudi koji će se snažno identificirati s njim. Ta publika je izuzetno bitna, ona generira novu vjernu publiku (djeca, rodbina, susjedi...) te u konačnici gradi tradiciju i bit kluba. Trenutna publika KK Cedevite su isključivo simpatizeri i plaćeni animatori (tkz. navijačka skupina "Fakini"). 

3. Klub nema povijest, nema slavne događaje, trenutke za pamćenje, klupske legende, redikule sa tribina, vjerne gledatelje... Nema nešto o čemu će se pričati o njemu iz čega će se graditi kult kluba. Nešto što će graditi snažne emocije gledatelja, klub i utakmica nije samo tko će više koševa dati, to je puno više od sporta. 

4. Čak se i forsiranjem gradnje kulta kluba krivo radi. Navijačke pjesme su očiti primjer reklame vitaminskog napitka - "...Cedevita go go go ..." . Primjera radi, najveću euforiju u Zadru stvara pjesma "Kamena Dalmacija", pjesma koja nije brzog i žestokog ritma, pjesma u kojoj se niti jednom riječju ne spominje klub i košarka što samo pokazuje da je KK Zadar više od kluba, to su snažne emocije i način života u gradu. Isto je i sa ostalim većim klubovima, u nekima je to izraženije više, u nekima manje, ali činjenica da toga u Cedeviti uopće nema, niti se radi na tome nego već na priprostoj igri riječi koja u jednu formu spaja ime kluba i naziv proizvoda. 

5. Igrači jednostavno ne mogu biti motivirani činjenicom da će prolazak u finale i osvajanje eventualnog trofeja slaviti u klubu "Pepermint" u Zagrebu sa rodbinom i prijateljem i pokojim slučajnim posjetiteljem koji nije imao pojma o događaju u klubu.  To je banaliziran primjer koji u pravilu najbolje oslikava situaciju. Primjera radi - Kaštropil - vječiti panj, igrač koji je punio klupu po svim klubovima isključivo zbog svoje visine i ničeg više se preporodio zahvaljujući motivaciji koju prima iz publike. Motivaciju koju dobiva na dnevnoj bazi kad ga ljudi tapšu po ulici i čestitaju mu na dobrim partijama i gdje pritom zna da ulazi u povijest jednog kluba. Jusuf Nurkić, Cedevitin igrač, je jučer slavio s cijelom tribinom i pjevao "Mi smo Zadrani, Zadar je naš". 

6. Iz gore navedenih razloga igrači cijelokupno gledano ne mogu biti motivirani za dobre partije u klubu. Oni to odrađuju 100% zbog dobrog ugovora, redovitih primanja, odgovornosti prema šefu, zbog toga što su, jednom riječju - profesionalci. No tih 100% u pravilu ne čini ono što nosi pobjedu i prevagu. Igrače za klub vežu isključivo dobri ugovori i ništa više, i to je u ono što ih čini - plaćenicima, još bolje rečeno - napisano je definicija plaćenika.

I za kraj, ne znam tko vodi marketinške aktivnosti napitka Cedevite, ali to se potpuno krivo radi. Da ne pišem u detalje, Atlantic Grupa bi puno veće efekte u reklami vitaminskog napitka napravila da je napitak povezala s nečim što budi snažne emocije, a ne priprostim forsiranjem imena Cedevita na sve strane.
[uredio kokosa986 - 27. svibnja 2013. u 12:58]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
27. svibnja 2013. u 14:22
bolje vam je (cedi) da što prije zaboravite ovu sezonu:)
neće samo promjena igrača i trenera riješiti probleme! treba promijeniti prije svih sportskog direktora-m.mamića!

@kokosa....slažem se s tobom.
samo bih još nadodao....mislim da sam to već napisao negdje....tedeschi je bazično pogriješio kad je odabrao Hiron, kao klub u koji će ulagati!

da je odabrao kvarner, šibenik, osijek ili sl.brod, imao bi sigurno na svakoj tekmi krcatu dvoranu i ljude koji 'žive' za taj klub.
imao bi publiku....a to je krucijalno za svaki sportski klub.
[uredio pleniglacial - 27. svibnja 2013. u 14:26]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.01.2013.
Poruka: 2.411
27. svibnja 2013. u 14:55
kokosa986 je napisao/la:
par mojih viđenja "problematike" Cedevite:

1. Cedevita je klub koji se ne povezuje s niti jednim mjestom ili kvartom. Mogu ga nazivati zagrebačkim klubom, ali on je (trenutno) daleko od toga da ga se povezuje sa Zagrebom. KK Cedevita nije brend uz koji se stvaraju asocijacije bilo kojeg grada već su prve asocijacije na spomen KK Cedevita - vitaminski napitak i privatna igračka Emila Tedeskija. 

2. Klub nema "core" publiku - srž kluba. Nema min. 20, 50, 100 ljudi koji će se snažno identificirati s njim. Ta publika je izuzetno bitna, ona generira novu vjernu publiku (djeca, rodbina, susjedi...) te u konačnici gradi tradiciju i bit kluba. Trenutna publika KK Cedevite su isključivo simpatizeri i plaćeni animatori (tkz. navijačka skupina "Fakini"). 

3. Klub nema povijest, nema slavne događaje, trenutke za pamćenje, klupske legende, redikule sa tribina, vjerne gledatelje... Nema nešto o čemu će se pričati o njemu iz čega će se graditi kult kluba. Nešto što će graditi snažne emocije gledatelja, klub i utakmica nije samo tko će više koševa dati, to je puno više od sporta. 

4. Čak se i forsiranjem gradnje kulta kluba krivo radi. Navijačke pjesme su očiti primjer reklame vitaminskog napitka - "...Cedevita go go go ..." . Primjera radi, najveću euforiju u Zadru stvara pjesma "Kamena Dalmacija", pjesma koja nije brzog i žestokog ritma, pjesma u kojoj se niti jednom riječju ne spominje klub i košarka što samo pokazuje da je KK Zadar više od kluba, to su snažne emocije i način života u gradu. Isto je i sa ostalim većim klubovima, u nekima je to izraženije više, u nekima manje, ali činjenica da toga u Cedeviti uopće nema, niti se radi na tome nego već na priprostoj igri riječi koja u jednu formu spaja ime kluba i naziv proizvoda. 

5. Igrači jednostavno ne mogu biti motivirani činjenicom da će prolazak u finale i osvajanje eventualnog trofeja slaviti u klubu "Pepermint" u Zagrebu sa rodbinom i prijateljem i pokojim slučajnim posjetiteljem koji nije imao pojma o događaju u klubu.  To je banaliziran primjer koji u pravilu najbolje oslikava situaciju. Primjera radi - Kaštropil - vječiti panj, igrač koji je punio klupu po svim klubovima isključivo zbog svoje visine i ničeg više se preporodio zahvaljujući motivaciji koju prima iz publike. Motivaciju koju dobiva na dnevnoj bazi kad ga ljudi tapšu po ulici i čestitaju mu na dobrim partijama i gdje pritom zna da ulazi u povijest jednog kluba. Jusuf Nurkić, Cedevitin igrač, je jučer slavio s cijelom tribinom i pjevao "Mi smo Zadrani, Zadar je naš". 

6. Iz gore navedenih razloga igrači cijelokupno gledano ne mogu biti motivirani za dobre partije u klubu. Oni to odrađuju 100% zbog dobrog ugovora, redovitih primanja, odgovornosti prema šefu, zbog toga što su, jednom riječju - profesionalci. No tih 100% u pravilu ne čini ono što nosi pobjedu i prevagu. Igrače za klub vežu isključivo dobri ugovori i ništa više, i to je u ono što ih čini - plaćenicima, još bolje rečeno - napisano je definicija plaćenika.

I za kraj, ne znam tko vodi marketinške aktivnosti napitka Cedevite, ali to se potpuno krivo radi. Da ne pišem u detalje, Atlantic Grupa bi puno veće efekte u reklami vitaminskog napitka napravila da je napitak povezala s nečim što budi snažne emocije, a ne priprostim forsiranjem imena Cedevita na sve strane.
Vidi cijeli citat


Kokosa986 - kad smo mi kao klici igrali basket za 0 kuna nije nam padalo na pamet nekom pustit i priznati da je bolji. Koliko ja vidim u Cedeviti par igrača, prvenstveno Tomas, Baždarić, Šuput i još možda poneko igraju 100%. To je stvar sportske kulture a ne visine ugovora. A što se tiče povjesti - imaš u Europi par klubova koji su sada u vrhu a osnovani su prije 10-ak godina. "Plačenici" je bezveze spika.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.10.2011.
Poruka: 5.503
27. svibnja 2013. u 14:57
U zadnje dvije sezone koliko je u Cedevitu uloženo da je samo dio toga u Zadar Zadar bi bio ostvario itekako impozantne rezultate-ovako silni novac otišao u prazno
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.10.2011.
Poruka: 5.503
27. svibnja 2013. u 15:16
bar će biti dostojno finale za prvaka koji će itekako ispuniti dvorane i u Zagrebu a da ne govorim kako tek u gradu košarke Zadru
litleben
litleben
Dokazano ovisan
Pristupio: 23.11.2012.
Poruka: 11.422
27. svibnja 2013. u 15:37
Ne znam kako je Zadar ušao u seriju kao autsajder? Pa ušao j s drugog, a Cedevita s trećeg mjesta i k tome je prije polufinala, omjer bio 3:1
Oh dear look what they've done to the blues, blues, blues.
litleben
litleben
Dokazano ovisan
Pristupio: 23.11.2012.
Poruka: 11.422
27. svibnja 2013. u 15:40
idukar17... U Zadar je, prijašnjih sezona, uloženo i puno više nego što je uloženo u Cedevitu. Samo što tu lovu nije dobila košarka i košarkaši.
Oh dear look what they've done to the blues, blues, blues.
irilov
irilov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.12.2009.
Poruka: 4.672
27. svibnja 2013. u 16:35
mnogo više je iz zadra isisano, doće vrime kad će se i o tome progovorit, ko danas o hajduku.

pleni,
a zašto tedeschi nije uložio u te klubove nego baš u anonimni zg klub?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.04.2013.
Poruka: 376
27. svibnja 2013. u 18:10
Ova sezona je propala za Cedevitu čim je otišao Božidar Maljković a došao Aleksandar Petrović
12