Komentari na tekst: Nedodirljivost koja priziva konkurenciju

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.04.2011.
Poruka: 29
29. svibnja 2011. u 22:10
kreso777 je napisao/la:

GoGo7 je napisao/la:
Jedini klub koji trenutno može parirati Barceloni jest Real. Objektivno gledajući imaju ogroman potencijal, koji nažalost svojim anti-nogometnim pristupom guši Mourinho.
Vidi cijeli citat

Real je zabio 100+ golova ove sezone u Primeri. Govoriti da Real igra bunker je generalizacija na temelju 4-5 utakmica u sezoni.

Druga je stvar sto je svjestan da trenutno ne moze parirati Barceloni u nadigravanju. I sasvim je racionalno postavljao momcad s time na umu.


Vidi cijeli citat


al je Real trpao protivnicima u ovim zadnjim utakmicama, koje su bilo totalno nebitne svima osim cristianu ronaldu...

a kad mi netko kaze da podrzava mourinha, tocno znam da se ne radi o sportasu, niti nekome tko ima bilo kakve veze sa sportom, a to ne mislim  zbog mourinhovog bunkera, koji on ima pravo igrat, nego zbog prljavih prekrsaja, zbog prica o sucima par mjeseci prije utakmice i par godina nakon nje... bilo koja utakmica hnl-a je bila bolja za gledat od bilo kojeg el classica ove godine (izuzev prvoga), a price da s momcadi kakvu ima real nemozes imat posjed lopte veci od 30 posto su mi, kolko god mislim da je barcelona dobra, smijesne
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.08.2010.
Poruka: 99
29. svibnja 2011. u 22:15
irilov je napisao/la:
svaka čast packu, o barci nema smisal išta dodavat.


3. ovakvi igrači se nisu poklopili. oni su plod nogometne filozofije jednog kluba, u koju se vjerovalo i kad nije išlo. filozofiju s kojom se živi/poobjeđuje ali i umire/gubi. oni ovakvi su plod krvavog rada i učenja o životu u la masii. patetično? moguće, ali je istinito. busquets je sinoć zgrabio loptu s utakmice, ali ne da bi je zadržao, već da bi je poklonio dobrom duhu svlačionice, njihovom "drugom ocu"- oružarru txemi corbelli(to vam je onaj proćelavi stariji gospodin s brkovima, šta je uvik na klupi). puyol i xavi su kod pepa inzistirali da traku sinoć uzme abidal da bi moago baš on biti taj koji će podići pehar. andres iniesta nije otišao iz la masie ko klinac(zbog nostalgije za domom) samo zbog jednog čovjeka- alberta benaigesa, njegova trenera u la masii koji bi ga vikendima vodio svojoj kući da spava s njegovom obitelji, igra se s njegovom djecom, kuha mu njegova supruga.
takve stvari se ne poklapaju, tu nema slučajnosti.
to je ova barca.


Nisam imo pojma o ovim stvarima s loptom i Iniestom,al to samo još pokazuje zašto je barca ''Mes que un club''. Upravo zato mi i je drago što je United jučer sudjelovao u vraćanju nogometa korijenima nakon onih bolesnih Mourinovih manipulacija i uništavanja nogometa.

Vidi cijeli citat
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.05.2011.
Poruka: 103
29. svibnja 2011. u 23:07
redondo 5 je napisao/la:
Sinosnja utakmica je svakako zavrsila onako kako je trebala jer je Barcelona bila bolja i tacka. Svaka cast na prikaznoj igri.
Ali Dosadasnje utakmice 1/4 ili polufinala vuku repove sve ove sezone.Barca je toliko uigrana i tehnicki dotjerana momcad da je to fantasticno.Po tom segmetu ja uz brazil i del bosqeov real nisam bolji tim gledao , mozda i jesam ali se ne sjecam.

Zar poslije onakve prestave sinoc treba neko reci e da ali prosli put su chelsea izbacili krajnje neregularno ,a ove godine reala. Ne treba to klubovima , ne treba ni simuliranje ,ne treba ni ponasanje Mourinha itd.
Mozemo pisati sta hocemo, ali u mom sjecanju cijeli zivot ce biti  one lose stvari jer se one duze pamte od dobrih.

Opet kazem ne zelim da ikoga provociram ovo je samo moje misljenje i jos jednom cu reci da je XAVI H. 80 % barcelone .
Vidi cijeli citat


Ma pamti ti što ti srce hoće , kad ti neko spomene Francov fašistički Real tebi je taj naporan i to je tebi normalno zato što se radi o tvom klubu.  Ti se bavi glupostima , šta bi bilo da je bilo , a ja ću još neko vrijeme svršavati na današnju Barcu. Ma dobro tebi ostaje Mourinho da s njim mrziš svijet u kojem živimo , luzeru naporni.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.04.2011.
Poruka: 26
29. svibnja 2011. u 23:51

Pozdrav svima,

Ne želim sada ulaziti u rasprave tipa "najbolji svih vremena", "poklopila se generacija" i sl. O ovoj Barceloni se očito mnogo toga ima za reći, ali za večeras bih samo citirao komentatora FoxSportsa nakon utakmice: "They've reminded us that this is the way the game should be played".

I zato ih volim.

s poštovanjem,

RolandG

Lomax
Lomax
Mali dioničar
Pristupio: 16.12.2009.
Poruka: 5.906
30. svibnja 2011. u 00:47
Zadnja rečenica puno toga govori.
I noga u guzicu je korak naprijed.1.SNL 2017./2018.Turnir prvaka SNL 2018.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.08.2010.
Poruka: 373
30. svibnja 2011. u 01:17
champion 2011 je napisao/la:
redondo 5 je napisao/la:
Sinosnja utakmica je svakako zavrsila onako kako je trebala jer je Barcelona bila bolja i tacka. Svaka cast na prikaznoj igri.
Ali Dosadasnje utakmice 1/4 ili polufinala vuku repove sve ove sezone.Barca je toliko uigrana i tehnicki dotjerana momcad da je to fantasticno.Po tom segmetu ja uz brazil i del bosqeov real nisam bolji tim gledao , mozda i jesam ali se ne sjecam.

Zar poslije onakve prestave sinoc treba neko reci e da ali prosli put su chelsea izbacili krajnje neregularno ,a ove godine reala. Ne treba to klubovima , ne treba ni simuliranje ,ne treba ni ponasanje Mourinha itd.
Mozemo pisati sta hocemo, ali u mom sjecanju cijeli zivot ce biti  one lose stvari jer se one duze pamte od dobrih.

Opet kazem ne zelim da ikoga provociram ovo je samo moje misljenje i jos jednom cu reci da je XAVI H. 80 % barcelone .
Vidi cijeli citat


Ma pamti ti što ti srce hoće , kad ti neko spomene Francov fašistički Real tebi je taj naporan i to je tebi normalno zato što se radi o tvom klubu.  Ti se bavi glupostima , šta bi bilo da je bilo , a ja ću još neko vrijeme svršavati na današnju Barcu. Ma dobro tebi ostaje Mourinho da s njim mrziš svijet u kojem živimo , luzeru naporni.
Vidi cijeli citat


Čovjek je rekao sve što stoji, a ti ga zoveš luzerom i još ti lupaju pluseve. Prijatelju, on je kao luzer a ti svršavaš na nogometni klub, ej, na nogometni klub! Neke stvari čak i u prenesenom značenju zvuče jadno. Baš si pravo mjerilo da govoriš tko je luzer. I provjeri informacije o Francu prije nego lupiš glupost.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.05.2010.
Poruka: 569
30. svibnja 2011. u 03:06
čestitke barci,jedva čekam novu sezonu!
GoGo7
GoGo7
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.03.2010.
Poruka: 596
30. svibnja 2011. u 03:12
S većinom ljudi ovdje je nemoguće raspravljati, i većina ljudi ne može prihvatiti da netko zapravo ne dijeli njihovo mišljenje. Svatko ima pravo na svoje, a moje je da se Barcelona može pobijediti ali ne na Mourinhov način. Tj. njegov način i ne brojim jer nema veze sa nogometom.
Ako Real koji može postići 21 gol u zadnje 4 prvenstvene utakmice, a Barceloni je dao svega 3 gola u 5 dvoboja ove sezone. U čemu je tu problem? Zar je stvarno Barcelona toliko moćna? Mourinho je kreten koji je zacrtao sebi u glavi da ne može dobiti ničim osim silom i još uvjerio u to svoju ekipu i pola nogometnog svijeta, a čovjek ima ekipu po imenima definitivno najjaču na svijetu. 
Nema kompaktnije, kompletnije ekipe od Reala. Jednostavno nema. Za svaku poziciju imaju dva vrhunska igrača, a ne znaju to iskoristiti protiv Barcelone. Mogu svakoga nabušiti sa 4-5 komada ali čim netko spomene Barcelonu čitav Madrid upiša gaće. 
Da budemo načisto, ja sam navijač veeeliki Barcelone ali tužno mi je gledati nekad velike nogometaše poput Kake kako trpe u Realu. 

A pojedini (Child Of Decadencekreso777Recoba) gluposti pišete. Svi na moj prethodni komentar lupate gluposti koje nemaju veze sa onim što sam ja rekao, ja sam se osvrnuo samo na dvoboje Barca-Real, ne tvrdim da Real ne igra nogomet protiv svih, nego samo protiv Barce. I ja govorim da Real kao superefikasna ekipa u 5 utakmica Barci zabije 3 gola, a osim toga možda je i priprijetila još svega 2 puta. Dakle Real protiv svih igra napadački, osim protiv Barce. Glupo je navoditi utakmicu u jesenjem dijelu koja je završila 5:0, ni onda Real nije napadao, niti se pretjerano otvorio, ona je utakmica samo pokazatelj Mourinhove nesposobnosti iako je onda tek upoznavao momčad pa mu se pola prašta. 
A kao drugo glupost je da Real nema genijalce kakve Barca ima. Što imaju Xavi i Iniesta, a nemaju recimo Ozil, Kaka, Khedira ili Di Maria? Tko je gledao SP, vidio je lijepu kombinatoriku Njemačke reprezentacije čiji su motor bili upravo Ozil i Khedira, a u Realu nema toga. Zašto??? Jer "Special Five" ima drugu ideju u glavi kako treba igrati nogomet, a tu ideju je u djelo provodio Pepe i vidjeli smo kako je završilo. Ja tvrdim, i 110% sam siguran u to, da Real vodi trener koji teži nadigravanju, mogao bi napraviti ekipu, uigrati ekipu koja bi se mogla ravnopravno nositi i nadigravati sa Barcelonom. Jer individualnu kvalitetu već imaju, ma sve predispozicije imaju. Točka. Laku noć.
[uredio GoGo7 - 30. svibnja 2011. u 03:31]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
30. svibnja 2011. u 10:11
Peter Schmeichel je napisao/la:
Za Irilova:

Najbolji ikad
- to je nezahvalno i nemoguće govorit. Na primjer, Gennaro Gattuso prije 30-40 godina ne bi mogao igrat nogomet nigdje osim u polju između dva čokota koja je netom okopao. Jer tada su se tražile drugačije karakteristike. S druge strane Cruiff danas ne bi mogao dobiti duel protiv Gennara- izgledao bi smiješno,a ispuhao bi se nakon deset minuta, Genaro bi ga pojeo i njega i vezni red nizozemske 70 ih. Za mene ništa manji spektakl nije bio Brazil 2002 sa Ronaldom, Rivaldom i Ronaldinhom- ono je isto bilo čudo dominacije. Milan je pod Capellom pomeo 94 pod sa konkurencijim, možda čak i dominantnije nego Barca ove godine..... Teško je suditi... Mene je od 92 otkad aktivno pratim nogomet i otkad nešto kužim (dok sam bio mlađi sve je nekako u magli) najviše impresionirala Barcelona, ali našlo bi se argumenata o kojima bi trebalo razmislit.

Tri genijalca- ima ih malo više. Pique je trenutno najbolji stoper na svijetu. Skok, duel, brzina, inteligencija, tehnika...... Alves- od Cafua nije bilo ovako dobrog desnog bočnog... Što se tiče Guardiole, tu sve stoji. A što se tiče šamaranja od Reala 2007/2008, treba napomenuti da je Ronaldinho tada počeo biti teret momčadi i da je strašno pao, isto kao i Deco. Stoperi su bili stalno ozljeđeni, a Messi je tek učio kako biti vrhunski napadač- ma zapravo nije učio, adaptirao se na kisik, jer ko zna što je u atmosferi planeta s kojeg on dolazi...

Što se tiče poklapanja igrača- naravno tu nema slučajnosti- rad, red i znanje. Ali Messi Iniesta, Xavi, Busqets, Piqe, Pedro i družina se ne rađa tako često. Ako nije slučajnost nego pravilo, Barcelona će opet proizvesti kopije gore navedenih i narednih 100 godina će osvajati najmanje svaku drugu ligu prvaka. A vjerojatno neće- jer se ovakve generacije teško poklapaju. Talent, predanost nogometu, karakterna složnost..... Teško. Imamo privilegij gledati ovu Barcu, i to će se teško ponovit barem dok nas erekcija solidno služi  (narednih 30ak godina, za nas over 30).
Vidi cijeli citat


Johan Cruijff bi Gattusa prije 30 godina i sada isto prolazija, i ne bi ispuva nakon 10 minuta. Ej, Johan Cruijff i Gattuso? Gattuso nema sanse, Viruj mi, gleda san Cruijffa u 4-5 utakmica i dosta sazetaka. Prije se na njega dosta grublje startalo nego danas.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
30. svibnja 2011. u 10:34
Osvrnija bi se i ja na par stvari iz clanka.

Slazem se da je tesko uspoređivati ekipe, drugaciji se nogomet igra 50-ih, 60-ih, 70-ih, 80-ih, 90-ih i danas. Drugaciji su fizicki zahtjevi, danas su igraci fizicki spremniji. Međutim, ima jedna stvar. Govori se o tome da se danas drugacije obrana igra. Jest, to je tocno, međutim, mislite li da Nizozemska iz 70-ih ne bi mogla igrati obranu sa 11 igraca? Ne da bi mogla vec je i igrala. Manjim intezitetom ali je igrala. Uvjeren san da bi se njih moglo dovesti na fizicku spremu koju danas imaju ekipe. Danasnje ekipe imaju i bolje doktore, kuhare, rezime prehrane. Međutim, vjestina, brzina, znanje? To se ne moze dobiti jednostavno kao i fizicka sprema.

George Best je bio vjerojatno najluđi igrac kojeg san ikad gleda, najluđi u smislu driblinga i lucidnosti. Popija bi noc prije gajbu i sutra dan bija najbolji na terenu. Daleko. Danas? Ako ne bi pija i ako bi trenira kao i Messi? Ko bi se kladija da bi bija los, ili da bi ga danasnji stoperi pojeli? Tesko. Pele? Pa ako je moga Ronaldo biti onako dobar bio bi i Pele, tu nema spora.

Međutim, da se bilo koju od tih ekipa dovede na fizicku spremu potrebnu za danasnji nogomet, opet bi se kladio na danasnju Barcu. Ako bi te ekipe igrale isto kao i prije, onda bi na ovu Barcu ulozija mater i cacu. I sestru.

Slazem se apsolutno sa Packom. Igraci su jako bitni, međutim jos bitnija je igra! Istina, to ide jedno sa drugim. Ovaj Xavi je mogao biti igrac Milana, bi li bio ovako dobar kao i u Barceloni? Tamo bi vrlo vjerojatno imao puno manje loptu u nogama a samim time bi imao manje utjecaja na igru kao sto ima u Barci. Ista stvar vrijedi za Iniestu. I za ostale. Macherano je igrao stopera u finalu, prvi put je zadnja linija Barcelone igrala u ovom sastavu. Alves-Pique-Mashcerano-Abidal. Opet su sa zamkom zaleđa unistili Hernandeza koji inace tu istu zamku vrhunski izbjegava. Neuigrana obrambena linija ne grijesi kod pravljenja zamke zaleđa! To je nesto sto mene osobno fascinira. Kako? Odgovor je, Pep Guardiola!

Pep Guardiola je covjek koji zna o nogometu sve sto se ima znati. On je isto tako fanatik, neke stvari ce raditi do perfekcije i opet ce traziti vise, bolje. Nikad nije zadovoljan. Ovo je njegova zasluga, on stvara igru! Kako je irilov pisa par puta, igru je najteze stvarati, to je dugotrajan proces.

Reci cete da je lako sada Barceloni igrati, da Pep ima igrace.... Krivo! Igraci imaju Pepa! On je taj koji od njih izvlaci maksimum, isti maksimum koji do sada nisu pokazivali. Pogledajte samo statistiku Messija otkako je Pep trener. Strava! Sigurno Pep Guardiola ne zabija te golove umjesto Messija, ali mu je on nasao najbolju poziciju i ulogu u momcadi. Dani Alves je bio dobar u Sevilli ali sada razara. Abidal nikad nije igrao ovako.

Kad ode Xavi, kad se umirovi Puyol, doci ce novi igraci u ovaj sustav, doci ce nova lica. Mozda Barcelona nece biti ovoliko dobra, no igrat ce istu igru, napadat ce, pokusati dominirati sa loptom u nogama, igrati (najbolji) presing...

Samo dok je on na klupi ja san miran, tko god bio u sastavu. Kad on ode pocet cu se brinuti.