Komentari na tekst: Nedodirljivost koja priziva konkurenciju

irilov
irilov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.12.2009.
Poruka: 4.672
31. svibnja 2011. u 01:24
trequartista je napisao/la:
jedina utakimca u kojoj sam vidio da se netko suprostavio barceloni ove godine je bilo finale spanjolskog kupa i to posebno prvo poluvrijme gdje je real trebao voditi 2-0!!
Vidi cijeli citat


ne, to je bilo isključivo posljedica katastrofalnog sudačkog kriterija koji je dopustija makljažu.
jedini ko se barci suprotstavija i nadigra je jest real, ali sezonu prije, u 1. poluvrimenu el clasica na camp nou. to je jednim dijelom bio recept za barcu, protuigra. mada, jako teško da bi ga se moglo primjenit danas, jer je barca dosta drukčija.  ali je bio uspješan, i kapa doli pellegriniju na tome.
irilov
irilov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.12.2009.
Poruka: 4.672
31. svibnja 2011. u 18:49
Peter Schmeichel je napisao/la:
Za Irilova:

Najbolji ikad
- to je nezahvalno i nemoguće govorit. Na primjer, Gennaro Gattuso prije 30-40 godina ne bi mogao igrat nogomet nigdje osim u polju između dva čokota koja je netom okopao. Jer tada su se tražile drugačije karakteristike. S druge strane Cruiff danas ne bi mogao dobiti duel protiv Gennara- izgledao bi smiješno,a ispuhao bi se nakon deset minuta, Genaro bi ga pojeo i njega i vezni red nizozemske 70 ih. Za mene ništa manji spektakl nije bio Brazil 2002 sa Ronaldom, Rivaldom i Ronaldinhom- ono je isto bilo čudo dominacije. Milan je pod Capellom pomeo 94 pod sa konkurencijim, možda čak i dominantnije nego Barca ove godine..... Teško je suditi... Mene je od 92 otkad aktivno pratim nogomet i otkad nešto kužim (dok sam bio mlađi sve je nekako u magli) najviše impresionirala Barcelona, ali našlo bi se argumenata o kojima bi trebalo razmislit.

Tri genijalca- ima ih malo više. Pique je trenutno najbolji stoper na svijetu. Skok, duel, brzina, inteligencija, tehnika...... Alves- od Cafua nije bilo ovako dobrog desnog bočnog... Što se tiče Guardiole, tu sve stoji. A što se tiče šamaranja od Reala 2007/2008, treba napomenuti da je Ronaldinho tada počeo biti teret momčadi i da je strašno pao, isto kao i Deco. Stoperi su bili stalno ozljeđeni, a Messi je tek učio kako biti vrhunski napadač- ma zapravo nije učio, adaptirao se na kisik, jer ko zna što je u atmosferi planeta s kojeg on dolazi...

Što se tiče poklapanja igrača- naravno tu nema slučajnosti- rad, red i znanje. Ali Messi Iniesta, Xavi, Busqets, Piqe, Pedro i družina se ne rađa tako često. Ako nije slučajnost nego pravilo, Barcelona će opet proizvesti kopije gore navedenih i narednih 100 godina će osvajati najmanje svaku drugu ligu prvaka. A vjerojatno neće- jer se ovakve generacije teško poklapaju. Talent, predanost nogometu, karakterna složnost..... Teško. Imamo privilegij gledati ovu Barcu, i to će se teško ponovit barem dok nas erekcija solidno služi  (narednih 30ak godina, za nas over 30).
Vidi cijeli citat



mislim, odgovoriću ti malo posli, i zaboravija...
pa evo sad, ako već nisi zaboravija:

vidi, ja san kad san govorija o najmoćnijima, najboljima(ne najuspješnijima!) ikad, ja san samo govorija svoje mišljenje, za koje mi je drago da ga sa mnom dijele lippi, sacchi, hitzfeld, sir alex...svak ima svoje mišljenje. a i objasnija san zašto mislin da se to može reć.

ali posebno zanimljivo mi je bilo ovo zadnje šta si napisa o "rađanju generacije". opet kažem, nemoj me krivo svatit, nije ovo nikakvo "nadigravanje" ili "nadmetanje", čisto moje razmišljanje da ti rečem o tome:

da, u pravu si, igrači ko messi, xavi, iniesta ili pique se doista rađaju rijetko, to je točno. međutim, da li baš toliko rijetko? evo jedno pitanje- šta misliš, koliko je l.p. barca propustila osvojit tamo od, recimo početka 90-ih naovamo, ako uzmemo da se ovakav sistem rada u la masii provodi od kraja 80-ih(cruyff)?

pazi, ne mora se l.p. osvojit ovako dominantno. može se i kroz egal utakmice. ne moraš imat toliko ovakvih klasa- ali ipak možeš imat vrhunske igrače. koliko je prilika za top rezultat propušteno kroz ovih 20-ak godina jer za kormilom nije bilo trenera koji je znao postavit stvari na način da se klub razvija i (nogometno) funkcionira na način na koji to sad guardiola radi.

odakle su izašli vrhunski igrači, poput pedra ili busquetsa, ili malog jeffrena? iz četvrte lige! niotkud! a sve zato šta je postoja jedan tip na klupi sa svojim suradnicima koji je virova u njih i jedan drugi tim ljudi(l.enrique i comp.) na klupi barce b.

neki dan se od igre oproistija ivan de la pena. svojedobno se zakačija s cruyffom ko mlad igrač i nije dobija priliku u barci kod njega. povodom njegova oproštaja- znaš šta cruyff piše? najveći ivanov problem je to što se nije rodio 10 godina kasnije. bio bi neizostavan dio pepova tima, čime i sam priznaje svoju grešku, svoju neshvaćenost de la pene.

malo ljudi zna da je barca b, izuzev dvojca prednjih igrača(24 i 25 godina) mahom sastavljena od klinaca od 18-21 godinu, kolo prije kraja 3. u najjačoj drugoj ligi u evropi! usprkos tome šta im je pep svako kolo uzimao po barem 2-3 igrača za potrebe treninga i utakmica prve momčadi(u barci b je pravilo da onaj ko ne provede tjedan pred utakmicu trenirajući s b ekipom tu utakmicu ne može igrat). a tu nema messija, inieste, xavija i piquea.

barca b je, od 2007. do 2010. kroz rad guariole i l.enriquea postala, od jednog od kandidata za ispadanje iz 4. lige, ekipa koja bi se plasirala u primeru da je to dopušteno! s klincima 18-21 godinu. najstariji igrač ima 25 godina.

poanta je, da, generacija xavija, messija, inieste, piquea je doista jedinstvaena, ALI, činjenica je da je i prije njih bilo jako darovitih mladića, ima ih sad i bit će ih. i treba im kvalitetan rad, kvalitetan sistem rada- e to je pep donija u klub. tako da, u pravu si- neće barca osvajat l.p. svake druge godine, ali da se ovako radillo, vodilo brigu o mlađim uzrastima i poklanjalo im se povjerenje(mlad igrač može postat igrač samo kroz utakmice, i to ne kroz garbage time, već kroz momente kad se utakmica lomi- a za to treba imat trenera s mudima i znanjem koji ponajprije misli na klub, a ne na sebe i svoju karijeru! svaka sličnost s nekim velikim trenerima je  namjerna), poprilično sam siguran da bi barca u ovih zadnjih 20-ak godina imala par evropskih i španjolskih trofeja više...

ps. schmeichel mi je najdraži golman ikad! apsolutna legenda...

[uredio irilov - 31. svibnja 2011. u 18:52]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.05.2011.
Poruka: 103
31. svibnja 2011. u 22:17
schmeichel , AC Milan nije bio ni blizu dominantan te 93/94 sezone kao Barca u bilo kokoj u zadnje 3 godine:

1. Milan (C) 34 19 12 3 36 15 +21 50 Champions League Group stage
2. Juventus 34 17 13 4 58 25 +33 47 UEFA Cup
3. Sampdoria 34 18 8 8 64 39 +25 44 Cup Winners' Cup
4. Lazio 34 17 10 7 55 40 +15 44 UEFA Cup
5. Parma 34 17 7 10 50 35 +15 41
6. Napoli 34 12 12 10 41 35 +6 36
 itd , itd

12 neodlučenih i 3 poraza uz gol razliku samo +21. I nije neka pretjerana dominacija , ako to uporedimo sa Barcine zadnje tri sezone.
Istina bilo su ebena ekipa , ali ova Barca trenutno je vrh vrhova.
[uredio champion 2011 - 31. svibnja 2011. u 22:18]
  • Najnovije
  • Najčitanije