Komentari na tekst: "Nikad u životu ovoliko problema s ozljedama"

1
Ivo.Sanader
Ivo.Sanader
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.12.2010.
Poruka: 1.649
18. ožujka 2011. u 13:15
"Ali Dinamo će ostati prvi na tablici"... ma daj
Success is my only motherfuckin' option, failure's not.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
18. ožujka 2011. u 14:10
Niti želim niti mogu biti bolji trener od Vahe da bi imao pravo u kritici, jer on ima iskustvo igranja i treniranja na viskoj razini dok sam ja samo bio igrač mlađih kategorija niže lige. No nije mi jasno, kako je moguće da Dinamo mora igrati u ovoj mizernoj ligi s jednom klasičnom špicom i dva zadnja vezna? Nije mi jasno pogotovo sad kad Dinamo ima odličnu obranu, a s druge strane mu nedostaje golova i kreativnosti. Pa sad i uz realnu mogučnost da griješim, reči ću da bi morali igrati s jednim zadnijm vezniom, tim korektorom, a da bi Badelj, Sammir, Morales, koji je opet pokazao solidnu formu, morali biti sredina ispred. Te u konačnici s dva napadača, bhrzim i robusnim, Rukavina/Beqiraj. Zar ne bi Dinamo trebao ići na gol više od tih nedovoljno jakih suparnika, a pogotovo opet govorim kad ima jaku obranu? Ne kužim to, ali nisam ja trener niti sam adekvatno obrazovan da bi to shvatio, valjda.
[uredio shimano9 - 18. ožujka 2011. u 14:11]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.07.2010.
Poruka: 231
18. ožujka 2011. u 16:32
puna mi je kita ovog vahe daj idi u francusku više
snoopy
snoopy
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.02.2010.
Poruka: 1.316
18. ožujka 2011. u 17:11
moja prognoza 1:0 za dinamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.07.2010.
Poruka: 558
18. ožujka 2011. u 18:44
shimano9 je napisao/la:
Niti želim niti mogu biti bolji trener od Vahe da bi imao pravo u kritici, jer on ima iskustvo igranja i treniranja na viskoj razini dok sam ja samo bio igrač mlađih kategorija niže lige. No nije mi jasno, kako je moguće da Dinamo mora igrati u ovoj mizernoj ligi s jednom klasičnom špicom i dva zadnja vezna? Nije mi jasno pogotovo sad kad Dinamo ima odličnu obranu, a s druge strane mu nedostaje golova i kreativnosti. Pa sad i uz realnu mogučnost da griješim, reči ću da bi morali igrati s jednim zadnijm vezniom, tim korektorom, a da bi Badelj, Sammir, Morales, koji je opet pokazao solidnu formu, morali biti sredina ispred. Te u konačnici s dva napadača, bhrzim i robusnim, Rukavina/Beqiraj. Zar ne bi Dinamo trebao ići na gol više od tih nedovoljno jakih suparnika, a pogotovo opet govorim kad ima jaku obranu? Ne kužim to, ali nisam ja trener niti sam adekvatno obrazovan da bi to shvatio, valjda.
Vidi cijeli citat

u pravu si sto se toga tice, igranja na gol vise uvijek, u okvirima hnl...ali gledaj, vecina tih igraca ili su mladi talenti, ili drugorazredni ili cak trecerazredni nogometasi, a nisu nikako veliki profesionalci, puni znanja, iskustva, i onda, kad dodje utakmica u kojoj dinamo nesmije napadati iz posjeda, vec mora kontrirati, onda je problem tog badelja, moralesa, sammira natjerati na defanzivu jer su navikli stajati napred dok se okipa brani sa 4-5 igraca...i zbog toga forsira ovakvu igru....moje osobno misljenje je da bi dinamo morao u hnl igrati 3-5-2, zapravo je to po meni opcenito najjaca formacija...a plus toga dinamo ima odlicne igrace za to, mozda eventualno fali jedan stoper,         barbaric - biscan - tonel
                                   callelo(ili netko drug, moze cak i brezovec, ako bi se ekipa kompaktno kretala)  
                   badelj        
      vrsaljko/tomecak                                         ibanez/tomecak
                                              sammir
                                rukavina
                                                              bečo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
18. ožujka 2011. u 23:04
hrca10 je napisao/la:
shimano9 je napisao/la:
Niti želim niti mogu biti bolji trener od Vahe da bi imao pravo u kritici, jer on ima iskustvo igranja i treniranja na viskoj razini dok sam ja samo bio igrač mlađih kategorija niže lige. No nije mi jasno, kako je moguće da Dinamo mora igrati u ovoj mizernoj ligi s jednom klasičnom špicom i dva zadnja vezna? Nije mi jasno pogotovo sad kad Dinamo ima odličnu obranu, a s druge strane mu nedostaje golova i kreativnosti. Pa sad i uz realnu mogučnost da griješim, reči ću da bi morali igrati s jednim zadnijm vezniom, tim korektorom, a da bi Badelj, Sammir, Morales, koji je opet pokazao solidnu formu, morali biti sredina ispred. Te u konačnici s dva napadača, bhrzim i robusnim, Rukavina/Beqiraj. Zar ne bi Dinamo trebao ići na gol više od tih nedovoljno jakih suparnika, a pogotovo opet govorim kad ima jaku obranu? Ne kužim to, ali nisam ja trener niti sam adekvatno obrazovan da bi to shvatio, valjda.
Vidi cijeli citat

u pravu si sto se toga tice, igranja na gol vise uvijek, u okvirima hnl...ali gledaj, vecina tih igraca ili su mladi talenti, ili drugorazredni ili cak trecerazredni nogometasi, a nisu nikako veliki profesionalci, puni znanja, iskustva, i onda, kad dodje utakmica u kojoj dinamo nesmije napadati iz posjeda, vec mora kontrirati, onda je problem tog badelja, moralesa, sammira natjerati na defanzivu jer su navikli stajati napred dok se okipa brani sa 4-5 igraca...i zbog toga forsira ovakvu igru....moje osobno misljenje je da bi dinamo morao u hnl igrati 3-5-2, zapravo je to po meni opcenito najjaca formacija...a plus toga dinamo ima odlicne igrace za to, mozda eventualno fali jedan stoper,         barbaric - biscan - tonel
                                   callelo(ili netko drug, moze cak i brezovec, ako bi se ekipa kompaktno kretala)  
                   badelj        
      vrsaljko/tomecak                                         ibanez/tomecak
                                              sammir
                                rukavina
                                                              bečo
Vidi cijeli citat

ma vidi, Dinamo je za našu ligu prejak da bi igrao tako defanzivno, a ovi slabiji se moraju prilagoditi njegovoj igri. Baš kao što se Dinamo mora prilagoditi igri jačih klubova, ili konkretno, kad se Mourinho s Interom prilagodio da dobije barcu (Eto'o bek ??), ali i drugi klubovi. A gdje to ima da igraš isto protiv svakoga, ili da protiv Karlovca i drugih igraš kao protiv Villarela? Pa ekipa mora biti fleksibilna ako n isi toliko moćan da igraš kao Barca svoju igru uvijek.

Dinamo je pre, pre prejak za sve njih, makar nema europsku klasu igrača osim nekih pojedinaca. No pogledaj usporedbu s drugima, pa i juniori Dinama su kvalitetniji, samo ih treba iskoristit bolje i napast te slabe obrane malo konkretnije. Ali opet, nisam trener poput Vahe, čak nikako, pa da mogu taktički ići njemu u kost. Možda je njegov cilj da što bolje uigra ekipu u toj europskoj formaciji, pa kad dođu kupovi da je to to, treba ga pitati, ali da se ne naljuti kako on zna ;)
1
  • Najnovije
  • Najčitanije