Komentari na tekst: Nisu problem Karlovac i Šibenik

123
...
567
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.597
26. studenog 2011. u 10:42
Problem hrvatskog sporta (većinom) a prije svega nogometa je kriminal. Kriminalci i uhljebi koji omogućuju tim kriminalcima da rade to što rade (dakle veliki kriminalci i mali kriminalčići). Eto, cijela priča stane u tako malo teksta.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.11.2011.
Poruka: 67
26. studenog 2011. u 21:48
Unatoč svjesnosti da ću ovime privući više minusa nego Kim Kardashian pogleda dok prolazi kraj izoliranog kampa drvosječa; jednstavno moram reći da mi je zaista retardirano mišljenje da neke klubove treba spašavati od propasti jer su to 'ipak ti klubovi'..ta famozna povjest, ti trofeji za koje nikoga (osim zakletih statističara) nije briga. Ako nemaš para..ako nemaš sponzora..ako su ti igrači talentirani ko ćorave babe...ako te nitko ne gleda.......CRKNI! Tko ti je kriv..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.06.2010.
Poruka: 21
27. studenog 2011. u 09:50
leonard cohen je napisao/la:

Možda zagrebački sport... A Zagreb nije Hrvatska, ili je i tebi kao Blažičku Hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji utakmica u Vinkovcima, Osijeku, Splitu GOSTOVANJE?
Vidi cijeli citat


Ajde nemoj biti ko konj kad mu se stavi ular, nego procitaj clanak polako i smisleno, pa onda procitaj sta si ti napisao. Pa ako ti nije jasno procitaj clanak jos jednom. 


Hm, hebiga jos ti nije jasno, ok evo budem ti ja izvukao dio clanka i napravio copy/past:

Potrebno je odrediti strategiju na nacionalnim i lokalnim razinama. Što će se gdje forsirati? Ne možemo imati svugdje sve jer smo premala zemlja za to; ali nije li logično da u Metkoviću ulažemo u rukomet? Da u Zadru ulažemo u košarku? Da u Rijeci ulažemo u rukomet? U Koprivnici u ženski rukomet? U Dubrovniku u vaterpolo? U Gospiću u žensku košarku?

To je dogovor na samo jedan dio tvog posta, ostalo ces ipak morati samo potraziti...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.10.2011.
Poruka: 13
27. studenog 2011. u 12:03
Možda njihova država ne ulaže u profesionalni sport, ali u sveučilišniulaže ogromne novce... jesi li ikada vidio koju utakmicu sveučilišnognogometa (mislim njihovog američkog)? Brat-bratu imaju prosijek od 50000ljudi na utakmicama... NFL klub Arizona Cardinalsi igraju na igralištusveučilišta.(!?) http://www.uopstadium.com/ A znaš li koliko košta prosječna karta za običnu ligašku utakmicu NFL-a? Oko 200$...
Misli li netko da je takvo što moguće kod nas?
Možda je to najzdraviji način razvoja sporta, odnosno ulaganje u razvoj, no mi niti imamo znanje,niti kapacitete, niti financijske mogućnosti za takvo što...
Nije problem da politika ili lokalne samouprave financiraju sport, već kako ga i na koji način financiraju... problem je netransparentnost i podobnost za dobivanje novaca, a ne kvaliteta...
Ista takva stvar se dešava i u kulturi... HNK dobiva godišnje od grada Zagreba 45 milja kuna, a sva ostala kazališta u gradu zajedno dobiju samo 10 milja...

Vidi cijeli citat
 Slažem se da je u našoj državi finanacijska kriza,i da se forsiraju jedni te isti klubovi(cibona, dinamo, zagreb co...) zato je baš bitno da ljubitelji sporta počnu financirati svoje klubove, a i ima se novaca kad se želi doć na tekmu. Čisti primjer su ti tekme Dinama u LP i HK Medveščak. Pogotovo medveščak klub koji kad malo realnije pogledaš svake godine je 7-8 na tablici jedva uđe u play - off a puna je ledena svaki put skoro. Stvar je u efikasnom marketingu koji pobuđuje interes kod građana za pohađanjem sportskim priredbi kojima tada nije problem izdvojiti 30-50kn za tekmu.
A naši klubovi HNL-a imaju skoro pa nevidljiv marketing, kvaliteta klubova(osim dinama) je na najnižim granama, novinari samo pišu kritike i negativnosti jer su uvjereni da se one više čitaju od pohvala, i još kad tome dodamo povremene navijačke nerede i sl dobijemo to što imamo sad - stav ljudi koji kaže 'nema boga da kupim kartu'.
Ovo je neizmjerno važno ne samo za sport već i za opće gospodarsko stanje u državi, ako želimo izaći iz krize, i doći do tog 'američkog modela' dražvni proračun se mora rasteretiti a puni stadioni gdje je svaka karta kupljena je jedan od načina. Isto vrijedi i za spomenutu kulturu, crkvu itd. VLASTITO FINANCIRANJE!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.08.2010.
Poruka: 29
27. studenog 2011. u 16:38

Peter Schmeichel je napisao/la:
,,Ne može Igor Štimac progurati nekakvu privatnu ideju o Ligi 16 samo zato jer ona nekome odgovara, bez ikakve ozbiljne studije.''



G. Pacak. dok je I.Š. bio na čelu udruženja prvoligaša, stvari su funkcionirale. Imali ste emisiju u kojoj se šira javnost mogla upoznati sa time što se događa u prvoj HNL. Imali ste koliko toliko regularno prvenstvo..... I.Š. već dvije godine nije na čelu navedenog udruženja i notornom krađom glasova  mu je ukradena funksija predsjednika HNS-a. Vi ste za vrijeme kampanje objavljivali tekstove Marković-Štimac= isto sranje drugo pakovanje, a krađu glasova (a dobro znam okolnosti pod kojima je ona spodoba Previšić glasao) nikad niste nazvali krađom.



Sada opet Štimca uvlačite u ova sranja koja su nastala.

Je li vam Štimac ukrao Ademija Šibeniku?

Je li Štimac vodi HNS?

Je li HNS imao vremena ukinuti ligu 16, nakon što je Štimac otišao?

Je li Štimac uklonio HNL s malih ekrana?



G. Pacak - nemojte osobnu netrpeljivost i pristranost stalno provlačiti kroz vaše tekstove.



Inače- moj osobni stav je da I.Š. nije dobar izbor za čelo HNS-a, i ne želim ga blizu našega kluba- Hajduka. Ali blatiti čovjeka kojemu su UKRADENI izbori za predsjednika HNS-a i pod čijim vodstvom je udruga prve lige imala predznak HRVATSKE, je deplasirano.

Vidi cijeli citat




ŠTIMAC  = MAMIĆ

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2011.
Poruka: 160
27. studenog 2011. u 20:35
Mislim da bi mi u svim pogledima Hrvatske države, pa tako i u sportu trebali imati svoj "trg Tahir". Jer ovakva situacija se neće promjeniti sve dok se ljudi koji su poslovno zaostali u 70im godinama prošlog stoljeća ne maknu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2011.
Poruka: 16
27. studenog 2011. u 20:44
Promašen tekst bez puno smisla. Nabrajanje onog što ne valja, uz standardno spuštanje lopte na zemlju.

Evo još jedan reality check: Dinamo je već jednom ranije igrao u Ligi prvaka i igrao je dobro. Dinamo je nekad igrao puno bolje u Europi od ovoga što pokazuje danas. Samo, klinci koji su se jučer prvi put obrijali se toga ne sjećaju.

Sve se to već jednom dogodilo. Dinamo je bio dostigao tu razinu, pa se raspalo. I opet kad dosegne tu razinu, opet će se raspasti. I onda opet sanjamo ispočetka a nema nikakvog kontinuiteta, najviše zbog općenitog nepoštovanja kluba prema vlastitoj tradiciji. Klub koji gazi svoje legende će uvijek počinjati ispočetka. Kao onaj film Beskrajni dan. To tako ide u životu.

Svatko se ima pravo ismijavati s Dinamom nakon onakvog kukavičkog pristupa i svatko se ima pravo ismijavati s Kelavom koji cijelu sezonu prima golove u bliži kut. Onaj tko se ne ismijava je pristran, onaj koji se ismijava je realan. Hoćemo realnost ili nećemo?

Pacak, Tomečak ne igra jer nema ugovor s MSA, a ne zato jer se ne uklapa u romb. Jurčić je tu jer je jedini trener koji dozvoljava Zoranu Mamiću da sjedi na klupi i da slaže taktiku prema uputstvima velikog brata. Ali "nama treba kontinuitet" i to je dovoljno da trenutni trener (tko god bio) bude pravi izbor?

Inače, Sportnet ima već toliko kontakata i informacija u hrvatskom sportu da bi se mogli početi pisati pravi članci. A ne ovi teoretski.

Koliko god vi to ne htjeli priznati, i vi posjećenost portala dugujete svojevrsnom lešinarenju nad hrvatskim sportom, kao i svi ostali novinari, a pinnacle product su "kritički ali konstruktivni" članci koji zapravo ne zadaju nikakav udarac nikome. Sve je to samo teoretiziranje. Uglavnom ste u pravu, ali je ipak teoretiziranje.

I koliko god ste "protiv", i dalje ste u velikoj mjeri konformisti da ne bi postali neželjeni na sportskim terenima, da ne bi izgubili iskaznice, da ne bi išli po sudovima s jačima od sebe, da te ne bi Mamić ošamario u loži. Zato su tekstovi ovako neodređeni.

A ako su vam tekstovi tako neodređeni, a zauzimate poziciju boraca za pravdu, onda ste i vi dio problema jer se ne borite u skladu s onim kako sebe vidite i predstavljate drugima.

Pravi novinar bi pronašao neki dokument pa napisao priču. A zna se što je u novinarstvu priča.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2011.
Poruka: 16
27. studenog 2011. u 20:49
alennn14 je napisao/la:
svaka čast na ovom tekstu.. također sam igrač 1.hnl, teška je situacija, ali ovo me ojačalo, da barem vidim da netko osim obitelji nas sportaša ili bliskih prijatelja također cijeni sve napore koje ulažemo.. odlazim na utakmicu ispunjen i s vjerom da ovo nije utopija, ne samo radi sebe samog, već i zbog onih koji tek dolaze..
Vidi cijeli citat

Može ti pomoći samo Šimićev sindikat, mislim da će oni raščistiti ovo sve, rade na zdravim temeljima i uskoro kreće lavina. Neodređeni novinarski članci koji opisuju tvoje stanje ti ne mogu pomoći, osim da ti daju neku malu zadovoljštinu da nisi sam. Ali to je sve.

Da je Pacak lijepo pronašao neki dokument pa prijavio nekog sportskog djelatnika nekom sudu, onda bi ti pomogao. Da je postavio članak u kojem traži vas nogometaše da mu pokažete inkriminirajuće dokumente i ispričate svoje priče, isto bi ti pomogao. Ali to se on ne usudi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.11.2010.
Poruka: 194
27. studenog 2011. u 23:43
CafaMagician80 je napisao/la:
Promašen tekst bez puno smisla. Nabrajanje onog što ne valja, uz standardno spuštanje lopte na zemlju.

Evo još jedan reality check: Dinamo je već jednom ranije igrao u Ligi prvaka i igrao je dobro. Dinamo je nekad igrao puno bolje u Europi od ovoga što pokazuje danas. Samo, klinci koji su se jučer prvi put obrijali se toga ne sjećaju.

Sve se to već jednom dogodilo. Dinamo je bio dostigao tu razinu, pa se raspalo. I opet kad dosegne tu razinu, opet će se raspasti. I onda opet sanjamo ispočetka a nema nikakvog kontinuiteta, najviše zbog općenitog nepoštovanja kluba prema vlastitoj tradiciji. Klub koji gazi svoje legende će uvijek počinjati ispočetka. Kao onaj film Beskrajni dan. To tako ide u životu.

Svatko se ima pravo ismijavati s Dinamom nakon onakvog kukavičkog pristupa i svatko se ima pravo ismijavati s Kelavom koji cijelu sezonu prima golove u bliži kut. Onaj tko se ne ismijava je pristran, onaj koji se ismijava je realan. Hoćemo realnost ili nećemo?

Pacak, Tomečak ne igra jer nema ugovor s MSA, a ne zato jer se ne uklapa u romb. Jurčić je tu jer je jedini trener koji dozvoljava Zoranu Mamiću da sjedi na klupi i da slaže taktiku prema uputstvima velikog brata. Ali "nama treba kontinuitet" i to je dovoljno da trenutni trener (tko god bio) bude pravi izbor?

Inače, Sportnet ima već toliko kontakata i informacija u hrvatskom sportu da bi se mogli početi pisati pravi članci. A ne ovi teoretski.

Koliko god vi to ne htjeli priznati, i vi posjećenost portala dugujete svojevrsnom lešinarenju nad hrvatskim sportom, kao i svi ostali novinari, a pinnacle product su "kritički ali konstruktivni" članci koji zapravo ne zadaju nikakav udarac nikome. Sve je to samo teoretiziranje. Uglavnom ste u pravu, ali je ipak teoretiziranje.

I koliko god ste "protiv", i dalje ste u velikoj mjeri konformisti da ne bi postali neželjeni na sportskim terenima, da ne bi izgubili iskaznice, da ne bi išli po sudovima s jačima od sebe, da te ne bi Mamić ošamario u loži. Zato su tekstovi ovako neodređeni.

A ako su vam tekstovi tako neodređeni, a zauzimate poziciju boraca za pravdu, onda ste i vi dio problema jer se ne borite u skladu s onim kako sebe vidite i predstavljate drugima.

Pravi novinar bi pronašao neki dokument pa napisao priču. A zna se što je u novinarstvu priča.
Vidi cijeli citat

Mislim da je ovo najbolji post koji sam ikad, igdje pročitao...! Al opet,iz istog se vidi da i sam barataš pojmovima i vjerovatno saznanjima,što se onda čudiš drugima šta čuvaju svoje guzove kad i sam plivaš niz tu istu rijeku...Po istupu,načinu pisanja i oštroumnosti smatram da ako imaš volje i hrabrosti sasvim sigurno možeš napisati makar kaznenu prijavu dorhu protiv određenih,te pratit tijek iste..Ili smo svi nojevi - a "strukture i dalje griješe " ?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 107
28. studenog 2011. u 00:58
slažem se sa kolumnom, ali i sa prethodna dva posta. vrijeme je da dečki (i cure) iz sportneta krenu na višu razinu novinarstva i povuku za društvo više od teorije. sad su dovoljno dugo u centru zbivanja, pohvatali su konce, imaju publiku, ali sad očekujemo korak više.
dosta je teoretiziranja i pametovanja, nudili ste i rješenja ali nema konkretnosti djelovanja. tražite argumente i odgovore na pravima mjestima i u pravo vrijeme i ne dajte da se ide dalje dok ih ne odgovore.
ajmoooooo
[uredio mit0 - 28. studenog 2011. u 00:58]
123
...
567
  • Najnovije
  • Najčitanije