Komentari na tekst: Nogomet bez navijača je bezvrijedan, besmislen i dugoročno neodrživ

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
05. prosinca 2013. u 14:16
pato007 je napisao/la:
shimano9 je napisao/la:
pato007 je napisao/la:
@Shimano: ponasanje navijaca je za osodu ali pitanje je da li ima ikakve politicke volje da se to rijesi. Svima dobro dojde da se prica o navijacima, njihovom ponasanju, izgredima a malo manje tome kako se privatiziraju klubovi, kako funkiconiraju i otkuda se financiraju i je li sver na posteno. nemoj mi reci da su Engleska, Njemacka koje imaju 60 odnosno 80 milijuna ljudi i gdje na gostovanja svakog vikenda ide od nekoliko stotina do nekoliko tisuca navijaca ljudi uspjele rijesiti problem navijaca a mi nemozemo posloziti malo preko 4 milijuna ljudi u drzavi. Tolstoj: sistem ne funkcionira na ovaj nacin da bi svima bilo dobro, vec da se postojeci poredak ne poremeti i ne promjeni.
Vidi cijeli citat

možda ima istine u tome da nekome skretanje pozornosti dobro dođe, ali navijači su ti koji su im svojim (ne)djelima omogučili tako nešto. tko je kriv što su im dali povoda za te vaučerizacije i slične stvari? a ako već nema političke volje, onda bi ljudi sami, da su pametni naravno, mogli svojim akcijama poduzeti nešto više, no za takvo što treba imati kredibilitet i ne omogučiti da se tebe može s pravom ocrnjivati. nitko normalan ne može podržati ovo stanje i autokraciju mamića, no ovo nikako nije način na koji će se taj problem riješiti. dovoljno je pogledati koliko dugo već akcija navijača protiv mamića traje i rezultat toga. pa mamić je još više učvrstio svoju poziciju u hns-u posebno onog dana kad je sam postavio predsjednika istoga i izbornika. dakle sve do sad akcije su bile u najmanju ruku promašene
Vidi cijeli citat


Kazes da su pametni svojim akcijama nesto promjeniti. Ne znam sta bi vise trebalo napraviit da se vlast prisili da sto je ovaj rekao: isusi mocvari. Mamica nece makuti navijaci. To moze samo pravna drzava. Ljudima preostaje igorniranje lige (sto je mamicu svjedeno jer ioanko ne zivi od ljudi vec od prodaje igraca), dolazak na stadion i pristojno navijanje ili dolazak na stadion i lijecenje frustracija (sto je kaznjivo ali mozda i nije ako mozes nekom posluziti kao otirac). Cekam dan kad ce ljudi izaci na ulice i poceti moliti vlast da pocne provoditi zakon. Sve drugo je isporbano i neuspjelo.
Vidi cijeli citat

već sam odgovorio na to, da bi mogli očekivati pravnu državu i pravednu zemlju, prvo moramo imati takvu vlast, no s obzirom n ato kako kod nas ljudi razmišljaju, bojim se da to neću doživjeti, a ni moje djete vjerojatno.





Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.03.2010.
Poruka: 173
05. prosinca 2013. u 14:16
The Phantom je napisao/la:
Dinamu navijači ne trebaju,valjda je to jasno. Mamić ima svoj biznis i njemu je to dosta. A 200 ljudi koji će mu ljubit guzicu nije problem nać i potplatit.
Vidi cijeli citat

Kratko i jasno...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2011.
Poruka: 349
05. prosinca 2013. u 14:17
@shimano9  problem je što se svaki, pa i najmanji incident u kojem sudjeluju navijači preuveličava, evo čitam prvi komentar, kako čovjek piše da su ga 5 puta pregledavali, tražili na na listama i sve ostalo, zamisli da  tako svakog kad dolazi na koncert, ili u disko, a i tamo bude tučnjava, tj. gotovo su redovne, pa ih se ne kontrolira na taj način. O incidentima će se danima pisati, a nitko neće spomenuti brojne humanitarne akcije u kojima sudjeluju, kad su već stigmatizirani ovo je jedini način na koji se mogu boriti, žalosno, ali istinito. Kao što se često kaže, navjeći huligani su oni u odijelima
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.03.2010.
Poruka: 173
05. prosinca 2013. u 14:18
shimano9 je napisao/la:
pato007 je napisao/la:
shimano9 je napisao/la:
pato007 je napisao/la:
@Shimano: ponasanje navijaca je za osodu ali pitanje je da li ima ikakve politicke volje da se to rijesi. Svima dobro dojde da se prica o navijacima, njihovom ponasanju, izgredima a malo manje tome kako se privatiziraju klubovi, kako funkiconiraju i otkuda se financiraju i je li sver na posteno. nemoj mi reci da su Engleska, Njemacka koje imaju 60 odnosno 80 milijuna ljudi i gdje na gostovanja svakog vikenda ide od nekoliko stotina do nekoliko tisuca navijaca ljudi uspjele rijesiti problem navijaca a mi nemozemo posloziti malo preko 4 milijuna ljudi u drzavi. Tolstoj: sistem ne funkcionira na ovaj nacin da bi svima bilo dobro, vec da se postojeci poredak ne poremeti i ne promjeni.
Vidi cijeli citat

možda ima istine u tome da nekome skretanje pozornosti dobro dođe, ali navijači su ti koji su im svojim (ne)djelima omogučili tako nešto. tko je kriv što su im dali povoda za te vaučerizacije i slične stvari? a ako već nema političke volje, onda bi ljudi sami, da su pametni naravno, mogli svojim akcijama poduzeti nešto više, no za takvo što treba imati kredibilitet i ne omogučiti da se tebe može s pravom ocrnjivati. nitko normalan ne može podržati ovo stanje i autokraciju mamića, no ovo nikako nije način na koji će se taj problem riješiti. dovoljno je pogledati koliko dugo već akcija navijača protiv mamića traje i rezultat toga. pa mamić je još više učvrstio svoju poziciju u hns-u posebno onog dana kad je sam postavio predsjednika istoga i izbornika. dakle sve do sad akcije su bile u najmanju ruku promašene
Vidi cijeli citat


Kazes da su pametni svojim akcijama nesto promjeniti. Ne znam sta bi vise trebalo napraviit da se vlast prisili da sto je ovaj rekao: isusi mocvari. Mamica nece makuti navijaci. To moze samo pravna drzava. Ljudima preostaje igorniranje lige (sto je mamicu svjedeno jer ioanko ne zivi od ljudi vec od prodaje igraca), dolazak na stadion i pristojno navijanje ili dolazak na stadion i lijecenje frustracija (sto je kaznjivo ali mozda i nije ako mozes nekom posluziti kao otirac). Cekam dan kad ce ljudi izaci na ulice i poceti moliti vlast da pocne provoditi zakon. Sve drugo je isporbano i neuspjelo.
Vidi cijeli citat

već sam odgovorio na to, da bi mogli očekivati pravnu državu i pravednu zemlju, prvo moramo imati takvu vlast, no s obzirom n ato kako kod nas ljudi razmišljaju, bojim se da to neću doživjeti, a ni moje djete vjerojatno.

Htio sam samo reci da nikakv oblik ponasanja navijaca nece nista promjeniti u sistemu. I da... Slazem se sa zadnjim postom sto si napisao. Nazalost istina...





Vidi cijeli citat


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
05. prosinca 2013. u 14:24
m199 je napisao/la:
@shimano9  problem je što se svaki, pa i najmanji incident u kojem sudjeluju navijači preuveličava, evo čitam prvi komentar, kako čovjek piše da su ga 5 puta pregledavali, tražili na na listama i sve ostalo, zamisli da  tako svakog kad dolazi na koncert, ili u disko, a i tamo bude tučnjava, tj. gotovo su redovne, pa ih se ne kontrolira na taj način. O incidentima će se danima pisati, a nitko neće spomenuti brojne humanitarne akcije u kojima sudjeluju, kad su već stigmatizirani ovo je jedini način na koji se mogu boriti, žalosno, ali istinito. Kao što se često kaže, navjeći huligani su oni u odijelima
Vidi cijeli citat

ne, problem je što incidenata bude uopće i što se tako daje šansa onima koji će to medijski napuhati. ponavljam, tko je kriv što se dogodilo ono u rijeci? i kako to možemo nazvati malim incidentom? svojim ponašanjem im nemoj dati povoda pa će oni izgubiti oružje koje koriste protiv tebe, vrlo jednostavno. na koncertima nema tkavih incidenata pa se nema niti kontrola, a disko je stvar privtne prirode i svaki vlasnik sam odgovara koliko će mu gosti biti sigurni ili ne, potpuno kriva usporedba jer bi tako mogli i kućni tulum navesti. također uporno iznosim činjenice da ovo nije borba koja će bilo što promijeniti, jer do sad imamo samo kontra efekt i mamić je još jači.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.10.2010.
Poruka: 131
05. prosinca 2013. u 14:58
Incidenti s navijačima s ne preuveličevaju nego upravo suprotno. Da baciš jedan kamen na bilo koji autobus pun putnika osim navijačkog završio bi u ludnici.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.04.2013.
Poruka: 4.051
05. prosinca 2013. u 15:20
bla bla Jurišiću...u nedjelju je pred 12 000 gledatelja remi 2-2 bila pobjeda nogometa jer je hajduk izvukao pozitivan
rezultat i to u zadnjoj minuti...jučer,pred nekih 7000 je ovo ''smrt'' nogometa jer je hajduk ponižen s 5-0,da je kojim 
slučajem jučer hajduk nešto izvukao,nema sumnje da bi ova kolumna bila totalno drugačija i pisalo bi se o pobjedi
hajdukove mladosti i o povratku vjere u naš nogomet...Bernarde,ko te ne zna skupo bi te platio...

al dovoljno je pogledati Jurišićev status na facebooku nakon jučerašnje utakmice i bit će svima sve jasno.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.12.2012.
Poruka: 104
05. prosinca 2013. u 15:55
shimano9 je napisao/la:


treće je također pitanje. da li je hns postigao što je htjeo uvođenjem vaučerizacije? jer uvedeno je zbog suzbijanja nereda poslije onog debakla i kretenizma u rijeci, pa kad sad vidimo da su mirni i zajedno te da nema nereda, možemo li reči da je cilj ispunjen po tom pitanju? doduše, ako će to značiti još manje navijača na utakmicama onda se to naravno dovodi u pitanje, ali ako se postigao cilj te se te skupine sad napokon počnu ponašati kao nogometni gledaoci a ne huligani, onda se može i vaučerizacija ukinuti na radost svih nas.

Vidi cijeli citat


Vaučerizacija uspjela? Na ove dvije utakmice ukupno je izdano 14 vaučera, tako da ovaj mir na tribinama nikako ne možeš pripisivat HNS-u, već isključivo ujedinjenju navijača protiv zajedničkog neprijatelja. Također, mislim da je samo pitanje vremena kad će se dogodit kakav incident između navijača koji će biti raspoređeni na istoj tribini, dosta su dvije, tri usijane glave i eto masovne tuče na tribini.

Zna se da je samo i isključivo samo Mamiću odgovarao koncept vaučerizacije pa ju je i "veliki gazda blagoslovio" - Rijeka i Hajduk imaju itekako bučnu podršku na tribinama koja je ovim potezom trebala biti kolateralna žrtva i značajno izgubiti na jačini, dok je s druge strane Mamiću / Dinamu bolje bez njihovih navijača koji vrijeme utakmice većinom koriste za obračunavanje s njim samim. Čovjek je pokušao ubiti dvije muhe jednim potezom.

 Jedino su se malo preračunali i podcijenili organiziranost navijača pa se velikom gazdi to izgleda više ne sviđa kad je shvatio da je ovako postao i glavna meta napada ostalih navijačkih skupina.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2011.
Poruka: 1.077
05. prosinca 2013. u 15:55
jurišiću ne slažem se da je nogomet bez navijača bezvrijedan i besmislen i dugoročno neodrživ. naime, nekima je itekako vrijedan, smislen, a pokazao se i kao dugoročno održiv. očito je broj ljudi koji će za neku crkavicu prodati obraz sasvim dovoljan da bude održiv koliko god treba. ja već dugo kao jedino rješenje vidim istupanje hajduka iz lige, ovo je apsolutna lakrdija, a hajduk svojim sudjelovanjem samo daje istoj ''legitimitet''. sve to je dovelo do situacije da navijači dinama slave maglicin gol nekidan, da ih gol vide ludogorecu boli ko gol ketsbaie, da u milijunskom gradu dinamo ne zanima nikoga osim pijuna i poslušnika...

hžv.
[uredio Torrrente - 05. prosinca 2013. u 15:57]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.12.2012.
Poruka: 104
05. prosinca 2013. u 16:04
shimano9 je napisao/la:
m199 je napisao/la:
@shimano9  problem je što se svaki, pa i najmanji incident u kojem sudjeluju navijači preuveličava, evo čitam prvi komentar, kako čovjek piše da su ga 5 puta pregledavali, tražili na na listama i sve ostalo, zamisli da  tako svakog kad dolazi na koncert, ili u disko, a i tamo bude tučnjava, tj. gotovo su redovne, pa ih se ne kontrolira na taj način. O incidentima će se danima pisati, a nitko neće spomenuti brojne humanitarne akcije u kojima sudjeluju, kad su već stigmatizirani ovo je jedini način na koji se mogu boriti, žalosno, ali istinito. Kao što se često kaže, navjeći huligani su oni u odijelima
Vidi cijeli citat

ne, problem je što incidenata bude uopće i što se tako daje šansa onima koji će to medijski napuhati. ponavljam, tko je kriv što se dogodilo ono u rijeci? i kako to možemo nazvati malim incidentom? svojim ponašanjem im nemoj dati povoda pa će oni izgubiti oružje koje koriste protiv tebe, vrlo jednostavno. na koncertima nema tkavih incidenata pa se nema niti kontrola, a disko je stvar privtne prirode i svaki vlasnik sam odgovara koliko će mu gosti biti sigurni ili ne, potpuno kriva usporedba jer bi tako mogli i kućni tulum navesti. također uporno iznosim činjenice da ovo nije borba koja će bilo što promijeniti, jer do sad imamo samo kontra efekt i mamić je još jači.
Vidi cijeli citat


Ogromna krivica za nerede u Rijeci ide i na dušu tragično loše organizacije utakmice od strane kluba odnosno zaštitarske službe koju je zaposlila. Za ostalo se pobrinula grupica budala na jednoj i na drugoj strani kakvih će uvijek i biti. Zato valjda i postoje organizacija i redarske službe.
  • Najnovije
  • Najčitanije