Komentari na tekst: Odbijena žalba Hajduka

Qwasy6
Qwasy6
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 10.03.2009.
Poruka: 78
18. listopada 2010. u 15:31
oprosti, koliko se sjećam barbarić nikog nije udarao dok je ovaj ležao na podu nogom u tijelo, gle opet ja, nisam tu da se prepucavam, samo mi se gadi citati o presedanima, kada je jedan takav vec donesen i u hajdukovu korist, konkretno ono sto sam spomenuo sa andricem i stimcem, u pravu si za ovo, anas je kaznjen naknadno, ali isto tako se nekim igracima, konkretno andricu skidano naknadno kazna, samo bez ljutnje, pozz
Adam, prvi čovjek, izgubio je sve zbog jabuke.
Qwasy6
Qwasy6
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 10.03.2009.
Poruka: 78
18. listopada 2010. u 15:32
oprostite za ć č ž, u žurbi sam, treba raditi, nemožemo cijele godine živjeti od turizma kao neki sretnici:) šala, najiskrenije šala
Adam, prvi čovjek, izgubio je sve zbog jabuke.
simba_m
simba_m
Željan dokazivanja
Pristupio: 24.07.2009.
Poruka: 214
18. listopada 2010. u 15:35
Mislim da je Anas kaznje ovako jer je u dvije utakmice zaredom imao 2 pogibeljna starta. Srećom bez težih ozljeda. Opet svaka strana ima svoje argumente, ali činjenica je da je Anas napravio 2 prilično glupa poteza i da je za oba starta zaslužio crveni. Valjda će nakon ovoga prestat i malo se opametit
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2010.
Poruka: 93
18. listopada 2010. u 15:36
Nije kazna skidana samo Andriću,i skidanje kazne je praksa koja postoji i o kojoj odlučuje disciplinska komisija na osnovu žalbe,ovo što je napravljeno je presedan,jer nikada u svijetu nijedna disciplinska komisija nije promjenila odluku suca utakmice,tako da pričaš o dva potpuno različita događaja.

Što se samog događaja tiće i udaranja igrača na podu,kako kažeš,da li si isti osobno vidio???
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.07.2010.
Poruka: 558
18. listopada 2010. u 15:38
koliko ja znam, kod takvih situacija se kazna primjenjuje i vani u europi, nije to bio grubi prekrsaj, to je bila "tuca" na terenu i takve stvari se primjenjuju svuda...a i inace, prema pravilima nogometne igre, sudac ne donosi odluku, ne kaznjava igraca, vec daje prijedlog za kaznu igraca, koje nadlezno tjelo (disciplinska komisija) mora potvrditi, samo to se provodi samo kod iskljucenja...koliko puta je u esp ligi nakon susreta ponisten crveni karton...tako da bas i nije presedan...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2010.
Poruka: 93
18. listopada 2010. u 15:40
simba_m je napisao/la:
Mislim da je Anas kaznje ovako jer je u dvije utakmice zaredom imao 2 pogibeljna starta. Srećom bez težih ozljeda. Opet svaka strana ima svoje argumente, ali činjenica je da je Anas napravio 2 prilično glupa poteza i da je za oba starta zaslužio crveni. Valjda će nakon ovoga prestat i malo se opametit
Vidi cijeli citat


Ja sporni događaj,kao ni velika većina(ako je itko) uopće nisam vidio,i slažem se da je Anas napravio dva glupa starta u dvije utakmice zaredom,i ne bi ni riječi rekao da mu je sudac u utakmici dodijelio crveni,ali sudac na dva metra od njega mu daje žuti i onda neki fiškal mu daje zabranu od dvije utakmice,za prekršaj za koji je kažnjen od suca utakmice.


Ovo će otvoriti pandorinu kutiju,jer tko će sada imati pravo odbiti dati nekom crveni karton za prekršaj koji sudac nije vidio,pa od danas će se iza svake utakmice vuči repovi tjednima.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
18. listopada 2010. u 15:42
Qwasy6 je napisao/la:
oprosti, koliko se sjećam barbarić nikog nije udarao dok je ovaj ležao na podu nogom u tijelo, gle opet ja, nisam tu da se prepucavam, samo mi se gadi citati o presedanima, kada je jedan takav vec donesen i u hajdukovu korist, konkretno ono sto sam spomenuo sa andricem i stimcem, u pravu si za ovo, anas je kaznjen naknadno, ali isto tako se nekim igracima, konkretno andricu skidano naknadno kazna, samo bez ljutnje, pozz
Vidi cijeli citat


ne kuzis poantu, al dobro..
andricu nije izbrisan karton, samo mu je preinacena kazna..kao i mnogim drugima..kod nas i u svijetu, nakon zalbe..
anasu je PREINACEN ZUTI KARTON U CRVENI, i to mi prvi u svijetu...
ta dva slucaja nisu ista..i ovo je jest presedan..da disciplinski sudac PRVI PUTA U SVIJETU preinacava odluku suca s terena, za start koji je sudac vidio, ako ti ne kuzis da je ovo opasan presedan..onda ne znam..
nakon ovoga svaki klub ce se imati pravo zaliti na odluke suca..kao sad npr. u zadnjem kolu šibenik-split..gdje je sudac dao zuti, a mogao je i crveni..ali on je SUDAC utakmice..i on odlucuje na terenu..a ne neki discipinac na temelju snimke..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2010.
Poruka: 8.186
18. listopada 2010. u 15:43
simba_m je napisao/la:
Mislim da je Anas kaznje ovako jer je u dvije utakmice zaredom imao 2 pogibeljna starta. Srećom bez težih ozljeda. Opet svaka strana ima svoje argumente, ali činjenica je da je Anas napravio 2 prilično glupa poteza i da je za oba starta zaslužio crveni. Valjda će nakon ovoga prestat i malo se opametit
Vidi cijeli citat


Nitko ne kaže da nije. Ja smatram da je zaslužio crveni karton, i da je zaslužio 2 utakmice kazne. Ali, ako je sudac to protumačio kao faul za žuti karton, nitko nema pravo tu odluku mijenjati. Da je Anasu sudac dao crveni karton, onda bi mu Vlajčević imao pravo određivati koliko god oće utakmica kazne, iz Hajduka bi se bunili, ali ja osobno na to ne bi rekao ništa, jer bi bilo po zakonu.
Ali ovo je nešto što se ne radi nigdje u svijetu, ali kod nas da. I zato sam da se u Hrvatskoj nastavi s ovom praksom. Predlažem da se od sada nakon svake utakmice pregleda snimka, isprave sve sudačke pogreške i rezultat utvrdi naknadno.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2010.
Poruka: 93
18. listopada 2010. u 15:46
hrca10 je napisao/la:
koliko ja znam, kod takvih situacija se kazna primjenjuje i vani u europi, nije to bio grubi prekrsaj, to je bila "tuca" na terenu i takve stvari se primjenjuju svuda...a i inace, prema pravilima nogometne igre, sudac ne donosi odluku, ne kaznjava igraca, vec daje prijedlog za kaznu igraca, koje nadlezno tjelo (disciplinska komisija) mora potvrditi, samo to se provodi samo kod iskljucenja...koliko puta je u esp ligi nakon susreta ponisten crveni karton...tako da bas i nije presedan...
Vidi cijeli citat



jel vi gledate što pišete ili?

Koliko puta je poništen crveni karton??
Crveni karton se uistinu zna poništiti ako je neopravdano dosuđen da igrač i klub ne trpe neopravdane posljedice,no poništavanje crvenog nema nikakve veze s naknadnim dodijeljivanjem crvenog,a nikada u svijetu nitko nije promjenio odluku suca na štetu igrača/kluba,ako ti znaš slučaj navedi primjer.

Da i tebe pitam,jesi ti vidio sporni događaj kad tvrdiš da je bila tuča?

Igrač koji je od suca utakmice kažnjen sa žutim kartonom ne može od disciplinske komisije dobiti kaznu zabrane igranja,komisija odlučuje o kazni za igrače kojima je sudac dodijelio crveni karton i to samo izravni,igrač koji dobije dva žuta ne ide na disciplinsku.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
18. listopada 2010. u 15:48
hrca10 je napisao/la:
koliko ja znam, kod takvih situacija se kazna primjenjuje i vani u europi, nije to bio grubi prekrsaj, to je bila "tuca" na terenu i takve stvari se primjenjuju svuda...a i inace, prema pravilima nogometne igre, sudac ne donosi odluku, ne kaznjava igraca, vec daje prijedlog za kaznu igraca, koje nadlezno tjelo (disciplinska komisija) mora potvrditi, samo to se provodi samo kod iskljucenja...koliko puta je u esp ligi nakon susreta ponisten crveni karton...tako da bas i nije presedan...
Vidi cijeli citat


ti si sudac??
sudac kaznjava igrace na utakmici opomenom ili iskljucenjem..ovisno o tezni prekrsaja..
disciplinska komisija, kaznjva igrace ovisno sto PAZI SAD: sudac utakmice unese u zapisnik o utakmici!!
dakle, ne preinacuje kartone, ne ponistava kartone..vec na temelju izjave suca, igracu odredjuje kaznu..to je do sada bilo..odsad..ko zna??
[uredio galeb75 - 18. listopada 2010. u 15:51]