Komentari na tekst: Oproštaj od Europskog prvenstva: Neraspoložena Hrvatska teško poražena od Češke

njanjo
njanjo
Željan dokazivanja
Pristupio: 18.07.2010.
Poruka: 111
14. rujna 2015. u 11:44
pleniglacial je napisao/la:
Imamo 4 mlada playa kojima treba dati da se pokažu. Boljih od mavre, katića, marinellia i bašića NEMAMO.
I da su njih 4 najgori na svijetu ne želim više gleadti stranca u ekipi!!
Sve da su i najgori, u slijedeće dvije godine, do EPa 2017. imaju vremena stasati, napredovati i može ih se ukomponirati u sastav buduće ekipe. Može ih se naučiti da budu korisni kako u organizaciji igre, tako i u obrani.
Samo treba RADITI, a to je ono što naši treneri i izbornici svih ovih godina NISU htjeli!
Vidi cijeli citat



Slažem se za ova 4 playa, s time da za dvije godine oni neće biti prištavi mladići, pa Bašić i Marinelli će 2017. godine imati 22 godine, Mavra 23, a Katić 25. godina. Već će biti zreli igrači koji bo mogli solidno participirati, bar u rangu ovogodišnjih playeva, tako da se ne treb aplašiti i dati im priliku. Ono što je bitno, da ti igrači u klubu konačno igraju bitnu rolu. Koliko vidim ove godine su svi back up playevi osim Marinellija u slabijoj ligi. daj bože da se izbore za bitne minute i iduće godine budu starteri.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.03.2012.
Poruka: 77
14. rujna 2015. u 11:50
Puno se problema nakupljalo tokom pripremnog perioda i grupne faze i to je kulminiralo na samom početku eliminacijske faze. U pripremnom periodu smo bili u odličnoj formi, redale su se pobjede, ali su se ozljeđivali igrači. Vođenje Tomasa i Drapera je bilo totalno kriva odluka, Rudež totalno indisponiran, a Bilan nekorišten. Bogdanović potres mozga na prvoj utakmici i za utakmicu sa Grčkom imaš 7 igrača u rotaciji. Još smo dobro i igrali, međutim umorili se jer ovi igraju sa 11 igrača. Još protiv Makedonaca kako-tako drugo poluvrijeme, a već utakmica protiv Nizozemske je dala naslutiti gdje to sve ide. Kada nemaš vođu u ekipi koji će dreknuti na sve i potegnuti, a još se i trener pogubi u svemu tome, nemaš se čemu nadati. Bilo je još igrača koji su se mogli pozvati, npr. Pop umjesto Drapera, Pilepić umjesto Rudeža, nema ni Radoševića (nikad mu se nije ni dala prilika). Ali realno, mi ni nemamo neku veliku bazu igrača na tom nivou. Pomladiti reprezentaciju uz bazu Bogdanović, Šarić, Hezonja, Simon i početi ispočetka.
[uredio jokisa27 - 14. rujna 2015. u 11:50]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
14. rujna 2015. u 12:42
njanjo je napisao/la:
pleniglacial je napisao/la:
Imamo 4 mlada playa kojima treba dati da se pokažu. Boljih od mavre, katića, marinellia i bašića NEMAMO.
I da su njih 4 najgori na svijetu ne želim više gleadti stranca u ekipi!!
Sve da su i najgori, u slijedeće dvije godine, do EPa 2017. imaju vremena stasati, napredovati i može ih se ukomponirati u sastav buduće ekipe. Može ih se naučiti da budu korisni kako u organizaciji igre, tako i u obrani.
Samo treba RADITI, a to je ono što naši treneri i izbornici svih ovih godina NISU htjeli!
Vidi cijeli citat



Slažem se za ova 4 playa, s time da za dvije godine oni neće biti prištavi mladići, pa Bašić i Marinelli će 2017. godine imati 22 godine, Mavra 23, a Katić 25. godina. Već će biti zreli igrači koji bo mogli solidno participirati, bar u rangu ovogodišnjih playeva, tako da se ne treb aplašiti i dati im priliku. Ono što je bitno, da ti igrači u klubu konačno igraju bitnu rolu. Koliko vidim ove godine su svi back up playevi osim Marinellija u slabijoj ligi. daj bože da se izbore za bitne minute i iduće godine budu starteri.
Vidi cijeli citat


Tako je...oni više nisu uopće mladi, najmlađi imaju već punih 20 godina! Nema se tu što čekati-bacaj ih u vatru!
Gori od Ukića ne mogu nikako biti, a imaju jednu prednost nad njim....MLADI su, imaju prostora napredovati, a on nema.

Plaši me samo koliko će minuta ti igrači imati u svojim klubovima. Katić će igrati jako malo, jer je nominalno tek treći play u cedeviti. Marinelli će biti prvi play i imat će dobru minutažu ali u slaboj A-1 ligi.
Ostajemo na Bašiću i Mavri koji su back up playevi amerikancima. Nadam se da će imati barem 15 minuta po utakmici tokom sezone u ABA ligi. Za početak i to će biti dovoljno. Ako išta vrijede, mogu to pokazati i u 15 minuta na terenu.
[uredio pleniglacial - 14. rujna 2015. u 12:43]
njanjo
njanjo
Željan dokazivanja
Pristupio: 18.07.2010.
Poruka: 111
14. rujna 2015. u 13:36
pleniglacial je napisao/la:
njanjo je napisao/la:
pleniglacial je napisao/la:
Imamo 4 mlada playa kojima treba dati da se pokažu. Boljih od mavre, katića, marinellia i bašića NEMAMO.
I da su njih 4 najgori na svijetu ne želim više gleadti stranca u ekipi!!
Sve da su i najgori, u slijedeće dvije godine, do EPa 2017. imaju vremena stasati, napredovati i može ih se ukomponirati u sastav buduće ekipe. Može ih se naučiti da budu korisni kako u organizaciji igre, tako i u obrani.
Samo treba RADITI, a to je ono što naši treneri i izbornici svih ovih godina NISU htjeli!
Vidi cijeli citat



Slažem se za ova 4 playa, s time da za dvije godine oni neće biti prištavi mladići, pa Bašić i Marinelli će 2017. godine imati 22 godine, Mavra 23, a Katić 25. godina. Već će biti zreli igrači koji bo mogli solidno participirati, bar u rangu ovogodišnjih playeva, tako da se ne treb aplašiti i dati im priliku. Ono što je bitno, da ti igrači u klubu konačno igraju bitnu rolu. Koliko vidim ove godine su svi back up playevi osim Marinellija u slabijoj ligi. daj bože da se izbore za bitne minute i iduće godine budu starteri.
Vidi cijeli citat


Tako je...oni više nisu uopće mladi, najmlađi imaju već punih 20 godina! Nema se tu što čekati-bacaj ih u vatru!
Gori od Ukića ne mogu nikako biti, a imaju jednu prednost nad njim....MLADI su, imaju prostora napredovati, a on nema.

Plaši me samo koliko će minuta ti igrači imati u svojim klubovima. Katić će igrati jako malo, jer je nominalno tek treći play u cedeviti. Marinelli će biti prvi play i imat će dobru minutažu ali u slaboj A-1 ligi.
Ostajemo na Bašiću i Mavri koji su back up playevi amerikancima. Nadam se da će imati barem 15 minuta po utakmici tokom sezone u ABA ligi. Za početak i to će biti dovoljno. Ako išta vrijede, mogu to pokazati i u 15 minuta na terenu.
Vidi cijeli citat



Smatram da je Marinelli tu najveći talent i znalac,a li bi prvo pokušao sa Mavrom. Lik ima već sezonu i pol u Ciboni i ako ništa potpuno je priviknut na seniorku košarku. A druga stvar vezana za njega je ta što je sa Šarićem i Hezonjom pokorio juniorsku euroligu i mislim da bi bio dobar timski igrač s njima i da bi tu trebala biti osnova za buduu kemiju. Naravno treba paziti i na nadolazeće Kapustu i Filipovića
j.s.veron
j.s.veron
Potencijal za velika djela
Pristupio: 26.08.2015.
Poruka: 2.106
14. rujna 2015. u 13:55
Budistu za trenera prvo treba smiriti um .
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
14. rujna 2015. u 14:30
@njanjo, slažem se za ovo što si napisao za Mavru. On je igrao sa šarićem i hezonjom, znaju se već 5 godina, bili su uigrani na parketu. I da, on je jedini okusio seniorsku košarku.
Malo ga jebu ozljede, evo i i sad ne igra na pripremama za cibonu ali nadam se da će to prestati.

Marinelli je po meni, po načinu kako igra, više 2 nego play...nešto kao marko popović. Ali nadam se da će postati ipak pravi play...imamo previše osrednjih bekova šutera.

Bašić je do dolaska Florenca u Zadar, na samom početku sezone pokazao da ima 'mota' za biti dobar play. U provj tekmi je u 20 minuta podijelio 6 asista, što je vrlo dobro za mladog igrača.
Nadam se da će ga ove sezone Nazor više koristiti, jer ima samo njega i amera na playu.

Što se filipovića tiče....on igra u propalom splitu i u slaboj ligi, a uz to je u obrani loš...nema ni visinu ni snagu. Kako bi on sa 180cm čuvao teodosića, satoranskog, kalnietisa, de cola ili calathesa (svi redom preko 190cm) jednog dana? Nikako.

Kapusta je dobar, pokazao je na ovom U-19 SP-u da zna igrati playa ali mu je nedostatak isto visina/snaga i činjenica da igra u slaboj ligi u klubu koji će teško izboriti Ligu za prvaka. Osim ako nije iz Zaboka prešao u neki jači klub, da li netko zna?
[uredio pleniglacial - 14. rujna 2015. u 14:47]
njanjo
njanjo
Željan dokazivanja
Pristupio: 18.07.2010.
Poruka: 111
14. rujna 2015. u 14:44
pleniglacial je napisao/la:
@njanjo, slažem se za ovo što si napisao za Mavru. On je igrao sa šarićem i hezonjom, znaju se već 5 godina, bili su uigrani na parketu. I da, on je jedini okusio seniorsku košarku.
Malo ga jebu ozljede, evo i i sad ne igra na pripremama za cibonu ali nadam se da će to prestati.

Marinelli je po meni, po načinu kako igra, više 2 nego play...nešto kao marko popović. Ali nadam se da će postati ipak pravi play...imamo previše osrednjih bekova šutera.

Bašić je do dolaska Florenca u Zadar, na samom početku sezone pokazao da ima 'mota' za biti dobar play. U provj tekmi je u 20 minuta podijelio 6 asista, što je vrlo dobro za mladog igrača.
Nadam se da će ga ove sezone Nazor više koristiti, jer ima samo njega i amera na playu.

Što se filipovića tiče....on igra u propalom splitu i u slaboj ligi, a uz to je u obrani loš...nema ni visinu ni snagu. Kako bi on sa 180cm čuvao teodosića, satoranskog, kalnietisa, de cola ili calathesa (svi redom preko 190cm) jednog dana? Nikako.

Kapusta je dobar, pokazao je na ovom U-19 SP-u da zna igrati playa ali mu je nedostatak isto činjenica da igra u slaboj ligi u klubu koji će teško izboriti Ligu za prvaka. Osim ako nije iz Zaboka prešao u neki jači klub, da li netko zna?
Vidi cijeli citat



Jest nizak, al nizak je i Stipčević, Draper isto 180 cm. Recimo Bobby Dixon 178 cm i igra za Turke i igra jako dobro. To se nadoknadi agresijom i pametnom obranom, nije presudno. I Tomić ima 15 cm više od Čeških centara pa smo vidjeli da centimetri ne igraju ulogu ako nemaš u glavi. Bašić mi se sviđa, on je pravi istinski play. Volio bi kad bi dobivao više minuta, pogotovo što u Zadru osim Bošnjaka nemaju vanjskog šutera tako da će vjerojatno Cosey dosta igrati dvojku dok će Bašić biti na jedinici. Ono što je bitno da se tu nema šta više čekati. Treba im dati priliku i eventualno ako se stvarno ne želiš kockati sa njima "anonimusima" onda dovest za jedno prvenstvo stranog playa, ali pod uvjetom od prvog dana priprema da dođe i da bude istinski jako ime, koji će ubacivati 20 poena i imati 7-8 asista. U protivnom nikako stranac.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
14. rujna 2015. u 14:51
Stranac nikako, ni pod kojim uvjetima...da mi dođe k.irving ili j.wall i kažu da bi žarko igrali za Hr ne bi ih uzeo.
Mislim da je dio problema naše repke, odnosno loše atmosfere u njoj upravo stranac u ekipi.
Nama je to strano, nismo mi njemci, francuzi ili španjolci....nije nam to normalna pojava.

Slažem se da se visina može nadoknaditi brzinom i/ili eksplozivnošću, samo je problem što ni filipović ni kapusta nemaju takvu brzinu/eksplozivnost kao dixon ili zdravi (i mlađi) draper. Nažalost nisu njih dva kalibar za repku, čak ni u budućnosti. Daj bože da me demantiraju....

Mislim da se iz navedenog kvarteta (bašić, mavra, marinelli i katić) ipak trebaju potražiti 2 playa za budućnost. Stipčević još može poslužiti, barem do EP-a 2017.
[uredio pleniglacial - 14. rujna 2015. u 14:53]
  • Najnovije
  • Najčitanije