Komentari na tekst: Oslabljena Hrvatska preokretom svladala Izraelce, Stipčević čovjek odluke

krševan
krševan
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.04.2011.
Poruka: 4.206
31. kolovoza 2015. u 15:18
ok, dijelom se slažem iako sam mišljenja da u euro košarci to mora biti play...vidićemo..... iskreno najviše se bojim situacije kad uđemo sa + 10-15 razlike 5 minuta prije kraja, ovi nam udru presing po cilom terenu, nema čovika koji će priniti loptu, napraviti ulaz, izvući faul, pogoditi slobodna, dugi napad, umiriti ih... to je play, ovako će se ići na bojana on će udriti dvi tri trice priko ruke, pa panika, lopte u aut, fauli u napadu...aaaaaaaaaaa....
njanjo
njanjo
Željan dokazivanja
Pristupio: 18.07.2010.
Poruka: 111
31. kolovoza 2015. u 15:59
Nadamo se da smo naučili nešto iz prethodnih puno puno godina
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.07.2011.
Poruka: 201
01. rujna 2015. u 13:48
Ne slažem se da je osnova košarke u osovini play-centar, iako je poželjno imati jak match-up po toj liniji. S kvalitetnim rotacijama može se dosta toga ako ne i sve kompenzirati (tome služi pravi trener). Ustvari i ovogodišnji NBA prvaci su odigrali play-off s Bogutom kao prvim centrom a koji je podbacio, tako da je čak do izražaja došao čisti fizikalac Festus Ezeli na kojem se vidi da mu fale fundamenti igre. Zato je "centarske poslove" uredno odrađivao Iguadala kojem u "opisu radnog mjesta" piše nisko krilo (3) ili bek šuter (2). A sličnih primjera ima dosta i u Europi i u NBA.
njanjo
njanjo
Željan dokazivanja
Pristupio: 18.07.2010.
Poruka: 111
01. rujna 2015. u 14:13
Ipak treba imati rezervu pri uspoređivanju NBA košarke i Europske, jer kao prvo u NBA je veći teren (duža trica i odmah više prostora unutar linije za tri poena, a i prostor u kutovima je širi). Tako da je u uskom prostoru u Europi bitno imati centra koji si može iskreirati akciju i uzeti to malo prostora što ima za realizaciju pod košem ili koji će moći igrati 2na2 sa playem, dok se u NBA-u može igra bazirati (i često se bazira) na ulascima i prodorima vanjskih (krilnih) igrača pod obruč i dodavanjem centru ili nekom vanjskom igraču koji utrčava u prazan prostor. Međutim sve polazi od dobre obrane, i iako se u Europi teško može igrati tzv. small ball postava (koja je sada hit u NBA), može se i dalje s jakom obranom igrati brza tranzicijska igra gdje ti ne igra važnu ulogu osovina play-centar. Kao što je već rečeno ipak će se u ključnim utakmicama i završnim trenutcima igrati tradicionalna europska košarka tako da mi tu nemamo puno aseva u rukavu ali se timski može postaviti i izvući zadnje akcije. Mi možda nemamo dominantog centra ali imamo jako visokog sa širokim rasponom ruku koji može biti jako koristan u obrani (pogotovo za vrstu match-up zone), s velikim presingom vanjskih igrača. Tu se treba tražiti velik broj osvojenih lopti koje treba pretvoriti u lake koševe. I još jedna stvar, mi smo momčad za koju se govori da nema tu igru play-centar, ali opet nisu ni ti igrači toliko loši da ne mogu izvrtiti 7-8 pick akcija kroz utakmicu.
j.s.veron
j.s.veron
Potencijal za velika djela
Pristupio: 26.08.2015.
Poruka: 2.106
02. rujna 2015. u 00:05
Play se ne gradi na europskom prvenstvu ili svjetskom,već u klubu.Ne razumijem plakanje za mladim.talentiranim,potencijalnim, plejevima koji još nisu izgrađeni niti u svojim klubovima?Slažem se da bi trebali biti mlađi umjesto Šakića I Zubčiča Npr Marva i Bender,Slavica.Smatram bez obzira na nedostake na centarskoj i play poziciij imamo šansu koja se zove peras koji može izvuć maskimum iz ove ekipe. Za sada što sam vidio na pripremama
(iako su prijateljske) bilo mi je dovoljno da shvatim , ako kojim slučajem izgubimo ili neostvarimo rezultat koji priželjkujemo to  neće biti sigurno iz razloga zbog kojeg nismo mogli bolje ili trener nije znao i te spike.To mi daje nekakvu nadu da se neću razočarati niti u jednom slučaju.
[uredio j.s.veron - 03. rujna 2015. u 01:51]
j.s.veron
j.s.veron
Potencijal za velika djela
Pristupio: 26.08.2015.
Poruka: 2.106
02. rujna 2015. u 00:07
Nisam siguran.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
02. rujna 2015. u 09:18
Neće biti nekog velikog razočaranja (bar za nas realne) niti ushita.
Realnost nam je 1/4-finale, jer jednostavno za nešto više trenutno NEMAMO kvalitetu.
Ponavljam....osovina play-centar je i dalje ključna u europskoj košarci i ako tu nemaš barem jako dobre igrače (ako već nisu vrhunski) ne možeš osvojiti medalju.

njanjo
njanjo
Željan dokazivanja
Pristupio: 18.07.2010.
Poruka: 111
02. rujna 2015. u 10:15
Prije 2 godine Francuska osvojila zlato sa centrima Louvergne, Petro i Ajinca i sa krilnim centrima Diaw i Pietrus. Sad vi meni recite gdje su tu jaki ekstra centri?? Pogotov uzevši u obzir da je ovo bilo prije 2 godina gdje ni Lovergne ni Ajinca nisu bili blizu NBA, a o Petro-u neću ni govoriti (nešto poput Bagarića u NBA). Rusi 2007. godine prvaci sa Savrašenkom na centru i Morgunovim kao zamjena. I to sam naveo momčadi koje su osvajale naslove,a ima ih još puno takvih koje su došle do polufinala. Hoću reći da nije presudno imati jaku osovinu play-centar, jest dobro da imaš, ali ako su neki osvajali bez centra naslove možemo i mi u polufinale. Neću ni ja biti razočaran ako ne osvojimo medalju ali mislim da je polufinale REALAN domet. Trenutno su od nas bolje 4 momčadi (Španjolska, Francuska, Srbija i Grčka po rosteru). S ostalima smo tu ili čak bolji (Litva, Rusija, Turska, Italija). Naravno može se dogoditi da neka slabija repka iskoči, pogodi kemiju u momčadi i digne se u visine, kao što se može dogoditi sreća u ždrijebu i ispadanje nekog favorita. Ali realno gledano mi smo između četvrtfinala i polufinala. To je naš domet koji trebamo očekivati i naravno osiguravanje kvalifikacija za olimpijadu.
  • Najnovije
  • Najčitanije