Komentari na tekst: Pokupio talente i otišao na jug

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
03. siječnja 2011. u 22:04
dakle cr lebrone

Aj lipo ti pogledaj koga je ima Shaq u Miamiju, tada je gazda u Miamiju bija Wade i bez njega je pitanje šta bi Shaq napravija.
Uostalom Shaq je triba Kobea ka šta je i ovi triba njega, nije ti to jednosmjerno. Pa valjda je jasno da jedan igrač ne može osvojit sam bez bar solidne podrške ostatka ekipe, ni Shaq ni James ni Wade ni Jordan ni Magic ni Bird nisu to mogli, možda tamo prije "100 godina" još i nekako, pa ovo je ekipni sport judi moji.

[uredio RodmanST - 03. siječnja 2011. u 23:20]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2011.
Poruka: 17
03. siječnja 2011. u 22:12
RodmanST je napisao/la:
Vidi cijeli citat

"Halo vas dvojica idola,Shaq je osvojio naslov i bez Kobea,sad Miamiem 2006...
A gdje je Kobe bio tih sezona nakon odlaska Shaqa??
Bio na rubu doigravanja,jednom čini mi se nisu uopce usli u doigravanje...
James je trenutno bolji od Bryanta,sto dokazuju 2 titule MVP-a zadnje dvije sezone...
Znam da cete sada reci zasto nije osvojio naslov...
Ali dovesti Ekipu Clevelanda koja je prije njegovog dolaska bila najgora ekipa lige do finala,eto sada su se nakon njegovog odlaska vratili gdje im je mjesto :)
Da i ja vas koji svršavate na Bryanta upitam,zasto on nije osvojio naslov nakon odlaska Shaqa,Shaq ga je osvojio i bez Bryanta,dokazao da je on taj koji je potreban Bryantu a ne ovaj njemu...."
Vidi cijeli citat


Aj lipo ti pogledaj koga je ima Shaq u Miamiju, tada je gazda u Miamiju bija Wade i bez njega je pitanje šta bi Shaq napravija.
Uostalom Shaq je triba Kobea ka šta je i ovi triba njega, nije ti to jednosmjerno. Pa valjda je jasno da jedan igrač ne može osvojit sam bez bar solidne podrške ostatka ekipe, ni Shaq ni James ni Wade ni Jordan ni Magic ni Bird nisu to mogli, možda tamo prije "100 godina" još i nekako, pa ovo je ekipni sport judi moji.

Vidi cijeli citat


zato ja i ne osudjujem Jamesa jer je osa iz najgore ekipe u ligi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2011.
Poruka: 17
03. siječnja 2011. u 22:29
evo citam na srpskom B92 izjavu Phila Jacksona..Trener Lejkersa Fil Džekson njegov nastup nije vidio kao pozitivan pa je izjavio da je Brajant "uništio meč" jer je saigrače pretvorio u posmatrače.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
03. siječnja 2011. u 23:00
Zasad bi se reklo da Miami podjednako vuku i Wade i LeBron, a i Bosh daje veliki doprinos.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2011.
Poruka: 18
04. siječnja 2011. u 00:20
Ma zna Kobe podbaciti, ko ne zna, Jordan je bio Jordan pa je znao imati loš period i mašiti ključne koševe, ali kad je trebalo pogotovo u velikim utakmicama i finalima je najčešće presuđivao, takav je i Kobe, kad najviše treba i kad je najviše bitno on je taj koji presuđuje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.10.2010.
Poruka: 180
04. siječnja 2011. u 01:46
ma glupo ih je uspoređivat...kobe vec ulazi u godine,dok je ovaj u naponu snage...cinjenica je da je kobe ima 5 naslova,ovaj jos nijedan...VS,slazem se s tobom...kobe je kao i jordan pravi matchwinner,kad triba on pogodi...dok james to ipak nije...nije da sam neki veliki fan obojice, obojica mi igraju najmrzim ekipama lige (go boston,go mavs)...ali koliko je kobe ovisia o shaqu,toliko je i ovaj o njemu...kao i shaq o wadeu i obrnuto...

a oce li miami dominirat iducim sezonama...hm hm...vidit cemo...spursi kao i boston stare...ali velika je razlika u markentiskom trzistu izmedu bostona i sanantonia...neznan kako spursi stoje sa pickovima,ali tesko da ce opet ovakvu ekipu uspit skupit...a boston ce uvik bit boston,kad ovi odu otvorit ce se prostor u salary capu,a koja velika zvijezda moze odbit chicago,boston,new york ili LA...e sad zasto je james odbia new york i chicago...mozda se boja da opet nebi osta bez prstena jer su ovo amo rec ekipe isto u nastajanju, pa otisa u miami...jer je wade prakticki sve dogovoria sa knicksima...mozda nocni zivot miamija...ali nitko jos ne spominje netse,ovaj ludi rus im gradi dvoranu...lova nije problem,probit ce salary cap...sam je reka da ocekuje prsten u iducih 5 godina...vidit cemo sta ce bit,uglavnom ce bit zanimljivo...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2006.
Poruka: 1.793
04. siječnja 2011. u 02:37
LBJ ne bi ošao iz Cavsa da je imao boljeg GMa...Imao je mogučnosti složiti mu odličnu ekipu, imao je 15M slobodnog do capa, a on je dao 20M Shaqu, da bi nakon toga doveo Jamisona, a obojica su svoje najbolje partije odigrali dok LBJu još nije brada rasla...

I posebno to sa Jamisonom...Le Bronu je trebao netko tko zna što znaci pobijediti u playoffu, koji zna odigrati dobro u playoffu. Mogao mu je dovesti Arizu, koji ima prtsen i pokazao je da zna odigrati clutch, mogao mu je dovesti još nekih gladnih igrača. Ali ne, on mu je dobeo Jamisona koji je igrao prije toga 5 puta u playoffu i samo jednom prošao. Dakle, dobio je drugog Mo Williamsa, igraca koji igra odlicno sezonu, ali u playoffu se gubi, i ne zna odigrati dobro kada je najpotrebnije...
[uredio 3vilP - 04. siječnja 2011. u 02:41]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2011.
Poruka: 17
04. siječnja 2011. u 02:41
3vilP je napisao/la:
LBJ ne bi ošao iz Cavsa da je imao boljeg GMa...Imao je mogučnosti složiti mu odličnu ekipu, imao je 15M slobodnog do capa, a on je dao 20M Shaqu, da bi nakon toga doveo Jamisona, a obojica su svoje najbolje partije odigrali dok LBJu još nije brada rasla...

I posebno to sa Jamisonom...Le Bronu je trebao netko tko zna što znaci pobijediti u playoffu, koji zna odigrati dobro u playoffu. Mogao mu je dovesti Arizu, koji ima partsen i pokazao je da zna odigrati clutch, mogao mu je dovesti još nekih gladnih igrača. Ali ne, on mu je dobeo Jamisona koji je igrao prije toga 5 puta u playoffu i samo jednom prošao. Dakle, dobio je drugog Mo Williamsa, igraca koji igra odlicno sezonu, ali u playoffu se gubi, i ne zna odigrati dobro kada je najpotrebnije...
Vidi cijeli citat


Evo gledam Miami, ovo kako Wade i James igraju obranu na covjeku, ovo je bolesno, čudo. Slazem se s tobom, njima se otvoreno nudija Amare, a oni mu dovode krpe, James se odrekao visoke place da bi mu mogli slozit barem nekakav solidan tim, a oni mu dovode Shaqa sa 37 godina i Jamisona, majko mila...Da james i Bosh nisu dosli u Miami, Wade bi isto otisao u neku drugi klub...A Netsi da su misli sloziti ekipu onda su to tribali napravit ovo lito, a ne sad kad su sve zvijezde osim Carmela i Paula otisle, a Boston nisam siguran da ce opet stvorit ovakav tim, njih nije bilo nigdje preko 10 godina...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.11.2009.
Poruka: 1.046
05. siječnja 2011. u 19:23
smijesno mi je citat ove komentare likova koji i dalje osporavaju da je kobe jedan od najvecih svih vremena. koliko su ljudi nedoslijedni najbolje govori cinjenica da su svi pljuvali po jamesu kada je presao u miami, sada ga svi vec hvale, a ako osvoje naslov predvidam da ce ga proglasit bogom.... po stoti put ponavljam, cavsi su prosle godine imali odlicnu momcad i james je jedan od najvecih krivaca sto su ispali...
  • Najnovije
  • Najčitanije