Komentari na tekst: Pokupio talente i otišao na jug

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.10.2010.
Poruka: 81
03. siječnja 2011. u 17:06
sto je ovaj osao kod wadea a pojedinacno opet nisu jaci ni od la ni od bostona bar ne jos ovu sezonu iako ce i sljedece bit isto tjesno ( ne vjerujem da ce garnet i allen pasti u formi toliko puno)...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2011.
Poruka: 2
03. siječnja 2011. u 17:11
Nevjerojatno mi je da netko ne prihvaća (sada već činjenicu) da je Kobe vjerojatno jedan od 5 najvećih igrača... LeBrona možete voliti ili ne, ali bez 1+ naslova on je nedostojan Kobeova konteksta... Da, Kobe spada uz Rusella i Magica (možda samo ne uz Jordana)... a btw, nisam siguran ni da bi Shaq osvojio sve one naslove bez njega *** g. Jurišiću, jako lijep članak, kao uostalom i velika većina vaših... da niste malo pristrani ne biste ni bili dobar kolumnista
[uredio MoZiJaFedu - 03. siječnja 2011. u 17:12]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2011.
Poruka: 18
03. siječnja 2011. u 17:12
dino radja je napisao/la:
Sjajan tekst, ali ne slazem se da Lakersima nije tolko bitan regularni dio, jer proslu sezonu da nisu imali prednost domaceg terena ispali bi od Phoenixa u 7. utakmici. Lakersi imaju najlaksu diviziju u ligi, igraju sa Phoenixom, Sacramentom, Goldenom i Clippersima, odnosno sa ekipama iz svoje divizije igraju vise utakmica nego sa ekipama iz drugih divizija, odnosno sa Istoka, tako da ce tu imati dosta laganih pobjeda, a osvajanjem divizije su minimalno treci na Zapadu, ali ne sumnjam da ce bit 2. iza Spursa...Sta se tice LeBrona, covijek ima pravo sta je otisao, cisto da dam jedan primjer, zar bi Bojan Bogdanovic trebao igrati u Ciboni dok ne osvoji Nlb ligu sa ovim losim suigracim? Na kraju krajeva Malone je otisao u Lakerse u potragu za prstenom, Peyton, pa Amare u Knickse, Boozer koji je proveom cjelu karijeru u Utah, sad Anthony bjezi iz Denvera jer zeli osvojiti prsten, itd da sad ne nabrajam, dakle u tome nema nista lose, zato mi nije jasno cemu ova hajka na Jamesa? To sta je objavio da odlazi u Miami na televiziji, pa to su gluposti, otisao iz Clevelanda na ovaj ili onaj nacin, otisao je, to je trazenje dlake u jajetu. Na kraju krajeva, Chris Paul, najbolji play lige ce otici iz prosjecnih Hornetsa na kraju sezone ili sljedece, onda o cemu pricamo?
Vidi cijeli citat


baby shaq
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2011.
Poruka: 2
03. siječnja 2011. u 17:15
dino radja je napisao/la:
Sjajan tekst, ali ne slazem se da Lakersima nije tolko bitan regularni dio, jer proslu sezonu da nisu imali prednost domaceg terena ispali bi od Phoenixa u 7. utakmici. Lakersi imaju najlaksu diviziju u ligi, igraju sa Phoenixom, Sacramentom, Goldenom i Clippersima, odnosno sa ekipama iz svoje divizije igraju vise utakmica nego sa ekipama iz drugih divizija, odnosno sa Istoka, tako da ce tu imati dosta laganih pobjeda, a osvajanjem divizije su minimalno treci na Zapadu, ali ne sumnjam da ce bit 2. iza Spursa...Sta se tice LeBrona, covijek ima pravo sta je otisao, cisto da dam jedan primjer, zar bi Bojan Bogdanovic trebao igrati u Ciboni dok ne osvoji Nlb ligu sa ovim losim suigracim? Na kraju krajeva Malone je otisao u Lakerse u potragu za prstenom, Peyton, pa Amare u Knickse, Boozer koji je proveom cjelu karijeru u Utah, sad Anthony bjezi iz Denvera jer zeli osvojiti prsten, itd da sad ne nabrajam, dakle u tome nema nista lose, zato mi nije jasno cemu ova hajka na Jamesa? To sta je objavio da odlazi u Miami na televiziji, pa to su gluposti, otisao iz Clevelanda na ovaj ili onaj nacin, otisao je, to je trazenje dlake u jajetu. Na kraju krajeva, Chris Paul, najbolji play lige ce otici iz prosjecnih Hornetsa na kraju sezone ili sljedece, onda o cemu pricamo?
Vidi cijeli citat


Hajka iz razloga što LeBron želi postati najveći svih vremena... on sam... a za to postati nema dogovora sa Wadeom i Boshom, ako si u ekipi koja može do finala (što je Cleveland i učinio), onda osvoji na taj način... ili nisi najveći
[uredio MoZiJaFedu - 03. siječnja 2011. u 17:16]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2011.
Poruka: 18
03. siječnja 2011. u 17:16
Marcus Halbestram je napisao/la:
No opet - rijetki su oni koji mogu imati sve. Jedan je Bill Russell, Larry Bird, Magic Johnson, Michael Jordan, Kobe Bryant
Šališ se?? Kobe u tom društvu? Čekaj, jel Kobe uspjeo uzet prsten kad je Shaq, Horry i ostala šampionska ekipa otišla?? Naravno da ne, šta je radio sve one sezone dok mu nisu doveli (na veze i vezice), Gasola (najbolji Pf-C u ligi), pa u Lakersima je jedan Lamar Odom na klupi, ekipa koju je Lebron imao u Cavsima se može usporedjivat sa Lakersima samo u nekim paralelnim svemirima. Kladim se da bi i Lebron uzeo ove titule što je i KObe da je imao iste ekipe kao i on.. Ali čisto sumnjam da bi Kobe ušao u finale NBa lige sa Gibsonom,Hughsom,Ilgauskasom i Goodenon,.. Ja ne kažem da je Kobe loš igrač, naprotiv on je fantastičan igrač i sigurno u top 15 svih vremena, ali on ne čini svoje suigrače boljim nego što jesu, ali Lebron je u tom najbolji, jasno je to sad svima nakon što pogledaju jednu utakmicu Cavsa ove sezone i bace oko na njihov omjer..
Vidi cijeli citat



Kako smiješan komentar, ma  Jordan je takođe sam osvojio sve što je osvojio, bez Pipena, Rodmana, Kukoča...
Ma ne pogešio sam maloprije, ovo je baby shaq, koliko lik troši energije da dokaže nešto što se dokazati ne može, i na znam itkud tolika averzija prema Kobeu?
LeBronWade
LeBronWade
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.02.2010.
Poruka: 1.224
03. siječnja 2011. u 17:37
pih
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
03. siječnja 2011. u 17:51
MoZiJaFedu je napisao/la:
Nevjerojatno mi je da netko ne prihvaća (sada već činjenicu) da je Kobe vjerojatno jedan od 5 najvećih igrača... LeBrona možete voliti ili ne, ali bez 1+ naslova on je nedostojan Kobeova konteksta... Da, Kobe spada uz Rusella i Magica (možda samo ne uz Jordana)... a btw, nisam siguran ni da bi Shaq osvojio sve one naslove bez njega
Vidi cijeli citat


Upravo tako bi li Shaq ili Gasol osvojili bez Kobea ? Zašto ne uz Jordana, ovako ispada da je Jordan napravija puno više od Magica i Russella ! Sve su to bile top klase i svi su oni imali dobre momčadi, pa je red njima dodat i Duncana, Shaqa, Kobea ...



[uredio RodmanST - 03. siječnja 2011. u 17:51]
baseggio
baseggio
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.08.2009.
Poruka: 11.606
03. siječnja 2011. u 18:09
bernarde, pitaj tome packa koja ekipa trenutno ima najbolji omjer u NBA ligi ;)... kakvi Lakersi...
[uredio baseggio22 - 03. siječnja 2011. u 18:10]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2011.
Poruka: 17
03. siječnja 2011. u 18:09
Ovo ne zelim niti komentirat da sam ja nekakav Baby Shaq, smijesno. Odakle tebi da ja imam averziju prema Kobeu, nitko nije rekao da Kobe nije u top 5 svih vremena, premda je to upitno, kad se zna koji su sve igraci igrali u ligi, ali vjerovatno jest. Ono sta ja pricam, da je skroz normalno da netko napravi trade, zasto da ne, pa Kobe je kukao da ce otici iz Lakersa ako mu ne dovedu ekstra centra i doveli su mu Gasola i Bynuma, pa i Artesta kasnije, a pogledajte koga je Cleveland doveo Jamesu, zamislite sad da Kobe ode u Minesottu, zar vi mislite da bi osvojio naslov sa njima? Netko je napisao da James mora osvojiti barem jedan naslov da bi se mogao usporedivati sa Kobeom, on mora barem 3-4 naslova uzeti da bi mogao reci da je bolji igrac od njega, odnosno tek ce se onda povlaciti neke paralele izmedu njih dvojice, ono sta ja zelim reci da James ne mora osvojiti vise naslova od Kobea, jer po toj racunici Jordan nije najveci svih vremena, a svi znamo da jest, ali kako neki ljudi jednostavno ne razumiju da ne postoji igrac na svijetu koji moze uzeti naslov sa Gibsonom, Parkerom i ekipom, u ekipi gdje je rezerva Lakersa Odom bolja od svih u Clevelandu. Sta je najgore od svega da James bude 5 puta Mvp finala, neki ljudi ovdje ce opet govoriti da je Wade glavni igrac Miamia, a tek ovo da je to Wadeova ekipa, a samo Chalmers osta iz proslogodisnje ekipe, i Haslem koji nece igrati do play offa. Wade je fenomenalan igrac, po meni bolji od Jordanovog suigraca Pippena, ali jednostavno on ne moze biti bolji od Jamesa, netko je napisao da je Wade imao samo 15 pobjeda sa Miamiem, a James je sa Clevelandom bio prvi u regularnom dijelu, pa vi sad vidite kolko Wade cini suigrace boljima, a kolko James..Dovoljno je pogledat da je sad Cleveland najgora ekipa lige, da se zakljuci s kim je James igra. Jednostavno cini suigrace boljima sa svojim assistima kojih ima napretek, a nije playmaker...Ne moze se jos mirit sa Kobeom, ali jednog dana...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.07.2009.
Poruka: 23
03. siječnja 2011. u 18:17
dino radja je napisao/la:
Sjajan tekst, ali ne slazem se da Lakersima nije tolko bitan regularni dio, jer proslu sezonu da nisu imali prednost domaceg terena ispali bi od Phoenixa u 7. utakmici. Lakersi imaju najlaksu diviziju u ligi, igraju sa Phoenixom, Sacramentom, Goldenom i Clippersima, odnosno sa ekipama iz svoje divizije igraju vise utakmica nego sa ekipama iz drugih divizija, odnosno sa Istoka, tako da ce tu imati dosta laganih pobjeda, a osvajanjem divizije su minimalno treci na Zapadu, ali ne sumnjam da ce bit 2. iza Spursa...Sta se tice LeBrona, covijek ima pravo sta je otisao, cisto da dam jedan primjer, zar bi Bojan Bogdanovic trebao igrati u Ciboni dok ne osvoji Nlb ligu sa ovim losim suigracim? Na kraju krajeva Malone je otisao u Lakerse u potragu za prstenom, Peyton, pa Amare u Knickse, Boozer koji je proveom cjelu karijeru u Utah, sad Anthony bjezi iz Denvera jer zeli osvojiti prsten, itd da sad ne nabrajam, dakle u tome nema nista lose, zato mi nije jasno cemu ova hajka na Jamesa? To sta je objavio da odlazi u Miami na televiziji, pa to su gluposti, otisao iz Clevelanda na ovaj ili onaj nacin, otisao je, to je trazenje dlake u jajetu. Na kraju krajeva, Chris Paul, najbolji play lige ce otici iz prosjecnih Hornetsa na kraju sezone ili sljedece, onda o cemu pricamo?
Vidi cijeli citat


kud si ti zašao uspoređivat nba sa nlb ligom?? to nema veze s vezom i Boozer je igrao u cavsima sa JAMESOM ak nisi znao